Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3 HD] Heroes III HD Edition komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 - 21 - 22 | |
morthi |
Ale ja mówię o zakupie wersji hd na androida i przeniesieniu tych grafik z jednej gry (którą się posiada) do drugiej. Czyli jest to jak najbardziej etyczne. Vide do gry Bard's Tale na androida można wgrać pliki z polskiej wersji gry na pc i cieszyć się polska wersją. |
AmiDaDeer |
VCMI jest pod SoD, nie RoE. |
Lord Baffourd |
Popieram zdanie Hobbita. Wszystko co nie rusza się w sposób bardziej gwałtowny niż budowle w miastach jest ładne i udane. Sposób poruszania się jednostek natomiast przywodzi mi na myśl śmieszne porównanie z niedorobionymi postaciami do gier opartych na silniku Mugen. Natomiast portrety bohaterów i menusy wyglądają bardzo ładnie. Filmiki jednak straciły na natężeniu barw - przynajmniej w mojej ocenie. Tłumaczenie cóż... chyba najgorsze jakie widziałem w serii HoMM. "Premia za atak z siodła" u czempionów rozśmieszyła mnie i to dość mocno, podobnie jak "Piek. Troglodyci". Po paru momentach spędzonych z tym potworkiem jednak wkradła się magia H3 - ale nie jest ona przecież zasługą Ubi, a NWC. I tu właśnie zauważam jedno. Po "wciągnięciu się" w grę nie zauważa się odnowionych grafik, ni pięknych portretów. Człowiek dba tylko o to by nie dopuścić wroga do swych miast, lub by pograć jeszcze przez parę tur - mimo późnej godziny. Czyli dokładnie tak jak z oryginałem. Ale czy w takim razie remake był w ogóle potrzebny? |
Drwal |
Pytania do osób z miarę dobrym sprzętem. Jak wam działa wersja HD? Gra się płynnie jak w "oryginał", czy też są jakieś małe przycięcia? Ja niestety mam zintegrowaną kartą graficzną - chociaż o dziwo nie jest źle. Do miast wchodzi się trochę dłużej, no i animacje nieco się przycinają. Niemniej myślałem że będzie gorzej. Jestem ciekawy ponieważ niedługo planuje kupić nowy sprzęt (aktualna cena dolara bardzo zniechęca -.-) i chciałbym wiedzieć ile w tym "przycinaniu" jest mojej winy, a ile samej gry. |
zoltan |
@Drwal - ja mam laptopa Samsung 355v5c z takimi oto parametrami: - CPU: AMD Quad-Core A10-4600M Accelerated (2,30 GHz, 4 MB L2 Cache) - Grafika AMD Radeon™ HD 7660G + HD 7670M Dual Graphics 2 GB DDR3 (zewn. grafika) - Pamięć 8 GB DDR3 przy 1 600 MHz - Windows 8.1 Pro Taka konfiguracja, choć szału nie robi, bardzo dobrze radzi sobie np. z Wiedźminem 2 - a w H3HD odczuwam lagi np. w animacji wygaszania przy przechodzeniu miasto <-> ekran przygody, oraz dziwne spowolnienie ruchów myszy. A tak jeszcze na marginesie - u was też jest: - liczba mnoga: "Kapłani" - liczba pojedyncza: "" ? |
skk1993 |
Dla mnie to jest niesamowicie dziwne, że połowa z graczy ma problemy z płynnością animacji i gry, a połowa nie. Rozegrałem 2 kampanie, co zajęło mi 6 godzin i ani razu nie odczułem spadku płynności w grze. Intel Core2 Duo CPU E4500 @ 2.20GHz, RAM 4.1 GB, GeForce GT 430. |
Acid Dragon |
Rzeczywiście, występowanie problemów z wydajnością wydaje się być bezpośrednio niezależne od parametrów sprzętu. |
voncur |
Ja mam spowolnienia na GX660, co jest raczej nieprawdopodobne na takiej konfiguracji :P |
AmiDaDeer |
@zoltan - to chyba nie było do mnie. :P U mnie jednak gra również się tnie. |
zoltan |
@Hobbit - fakt, pomyliłem avatary :) BTW. udało mi się zcrashować grę przy uruchamianiu kampanii 'Niech Żyje Królowa', ale nie mogę teraz powtórzyć tego błędu... Drugie BTW - udało się komuś urochomić H3HD na WinXP? |
Euronymus |
Zakończyłem kampanię "Niech żyje Królowa i mam już jako taką opinię. Cieszy mnie odświeżenie grafiki w H3 uważam, że remake może nie był niezbędny, ale dobrze się stało, że się pojawił. Zwłaszcza dla tego, że mamy wersję na tablety - wreszcie można grać w drodze. Mimo przyjemności grania czuję lekki nie dosyt zwłaszcza, że są informacje, że nie planują wersji HD AB i SoD - to tak naprawdę rozgrzebanie roboty i pozostawienie jej w połowie zakończonej - zwłaszcza, że większość grafik występująca w grze jest już poprawiona. Kilka rzeczy zwróciło moją uwagę. Płomień Archanioła w meneu nie dorasta do pięt temu z oryginału. Mam wrażenie, że animacja poruszania się Czempiona jest zepsuta (nie pamiętam żeby ruszał się tak koślawo). Ostatnia rzecz jaka mnie zdziwiła to ta, że nie ma muzyki podczas filmików (bardzo traci na tym "magia" gry). Po raz pierwszy zauważyłem to podczas filmiku drugiej misji kampanii "Niech żyje Królowa". Edit. Kolejna rzecz. Jak wchodzi się do miasta zawsze muzyka gra od początku. W oryginale tak nie było. Przez to muzyka zaczyna mnie męczyć. |
Douger |
I to podstawowy błąd jaki popełniono. RoE jest moim zdaniem grą przeciętną, dopiero w SoD gra nabiera smaczku. Grałem na FullHD. Żadnych błędów i spadków płynności nie odnotowałem. Procek i karta nawet nie wkręciły się na obroty. |
Dren |
Lordzie Baffourdzie ten remake był niezwykle potrzebny w końcu z czego by mieli wyciągać od nas pieniądze? |
Drwal |
Nie wiem czemu jeszcze nie ma na głównej, ale na facebooku jest już do niej link od 40 minut: GROTOWA RECENZJA HEROES 3 HD ACID DRAGONA Muszę przyznać, że zgadzam się z niemal każdym zdaniem tam napisanym. Świetna robota. :) EDIT: mój post i news na głównej dodane niemal w tym samy momencie. :) |
Fandor |
Zapytam bardziej doświadczonych grafików - Trith, Witchking, Hobbit_i reszta przepraszam, że nie wymienię z nicka, czy poprawianie każdej klatki defów i pojedynczych obrazków przez 35 tyś. godzin, było naprawdę bardziej opłacalne, niż zrobienie tego w 3D od nowa i zrenderowanie? Ponieważ myślę, że jednak przynajmniej w wypadku jednostek było by to nawet mniej czasochłonne. Acid Dragonie, Ubi nie zgodziło się przed premierą dopuścić tego tłumaczenia, które jakiś czas temu próbowałeś stworzyć, w sensie stworzyłeś im gotowy plik który wystarczyło, by podmienić w grze, dlaczego się nie zgodzili? |
Drwal |
Co prawda nie jestem grafikiem, ale wydaje mi się, że zrobienie tych grafik od nowa nie byłoby lepszym pomysłem. Dlaczego? Bo ciężko by było odtworzyć jednostki w stosunku 1:1. Po zrenderowaniu mogłoby się okazać, że nasze jednostki wyglądają zupełnie inaczej w 2d. A tego fani by po prostu nie znieśli. Przerobienie, mimo że czasochłonne ma jedną zasadniczą zaletę: efekt jest bardzo podobny do oryginału. Poza tym wymodelowanie wszystkich jednostek zajęły by im pewnie jeszcze więcej czasu. Nieprzypadkowo w nowych wersjach Heroes mamy mało miast, mniej jednostek niż w starszych wersjach. Gdzieś słyszałem także głosy, że te dziesiątki tysięcy godzin to bujda. Tekstury przeciągnęli przez filtry, by ten sposób uzyskać bardziej ostry efekt graficzny. Ile w tym prawdy? Nie wiem, nie znam się na tym. Duże prawdopodobieństwo, że to zwyczajnie jedna z kolejnych teorii spiskowych. :) |
Acid Dragon |
Cytat: Acid Dragonie, Ubi nie zgodziło się przed premierą dopuścić tego tłumaczenia które jakiś czas temu próbowałeś stworzyć, w sensie stworzyłeś im gotowy plik który wystarczyło by podmienić w grze, dlaczego się nie zgodzili? Mówiąc dyplomatycznie "sprawa jest rozwojowa". Otóż myślałem, że da się w sposób łatwy po prostu podmienić pliki txt w h3bitmap.lod na wersję językową CD-Projektu. Jednakże wbrew pierwszym testom pliki te okazały się ze sobą w większości niekompatybilne (kwestia różnić między RoE i SoD). W tej chwili jestem na etapie bawienia się z każdym plikiem txt osobno i testowania czy po podmienieniu wszystko ciągle gra. Jednak w tym tempie to Ubisoft będzie szybszy, jeśli faktycznie coś robią w kierunku poprawy polonizacji. Jeśli nie, to moja wersja powinna być gotowa za jakiś tydzień (+/- tydzień :P). Cytat: Gdzieś słyszałem także głosy, że te dziesiątki tysięcy godzin to bujda. Tekstury przeciągnęli przez filtry, by ten sposób uzyskać bardziej ostry efekt graficzny. Ile w tym prawdy? Nie wiem, nie znam się na tym. Duże prawdopodobieństwo, że to zwyczajnie jedna z kolejnych teorii spiskowych. :) Wydaje mi się, że tę teorię z powodzeniem obala filmik z tworzeniem hydry, gdzie widać mnóstwo "puzzli" będących częściami ciała stwora i sposób przerabiania. Widać też ile czasu to zajmuje (a to wszak jedna klatka). To trochę bardziej skomplikowane niż użycie przycisku "wyostrz". Oczywiście wszystkie dowody da się sfałszować, aczkolwiek mnie to przekonuje. Nie widzę tez powodu dla którego Ubisoft miałby w tej kwestii kłamać. |
voncur |
Boże już dawałem linka do odświeżenia grafiki. Jeden 'prosty' skrypt, ale to powoduje ubajecznienie jednostek, jak w HD remaster... What? (jednak po zobaczeniu wersji HD podtrzymuje swoje zdanie) Poza tym jedna jaskółka wiosny nie czyni, tfu Hydra... |
J. M. Sower |
Mam prosty wniosek odnośnie płynności. Jako że część graczy nie ma problemów, to pierwsze co skojarzyłem to niekompatybilność gry ze sprzętem AMD, Intel lub GeForce. Jedne z waszych ostatnich postów potwierdziły moje przypuszczenia iż chodzi o AMD. Jeśli tak jest to za niedługo sprawdzę u siebie i nie powinienem mieć problemów. Jeśli ktoś zauważa pewne znaczące spadki płynności lub wszystko działa elegancko to proszę napisać jakiego używa sprzętu. |
Drwal |
Co do płynności gry, to kolejna ciekawostka. Po przełączeniu na niższą jakość SD, gra nie śmiga mi elegancko jak oryginał, a są zacięcia, do miasta ciągle się wchodzi tak samo długo. U mnie nie ma różnicy płynności gry w SD i HD. Nie mam procka AMD, ale jak mówiłem zintegrowaną kartę graficzną, więc u mnie to raczej problem właśnie tej natury. :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 - 21 - 22 |
temat: [H3 HD] Heroes III HD Edition | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel