Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 67 - 68 - 69 ... 129 - 130 - 131 | |
Morglin |
Gdyby proces instalacji uległ zmianie, to zapewne zostalibyśmy o tym poinformowani. |
Warmonger |
WoG jest od dłuższego czasu osobnym modem, więc wystarczy świeża instalacja Heroes Complete / SoD. |
Morglin |
Nie wiem, czy tylko mnie to razi, ale moim zdaniem ten przecinek na pasku surowców wygląda idiotycznie. Myślę, że lepiej by było zastąpić go spacją. |
Arszonto |
Gdzie można znaleźć "fightValue" i "aiValue" dla oryginalnych jednostek HoMM3? |
Mad Hatter |
Ja jestem ciekawy rozdzielczości i rozszerzenia video do Taverny bo jestem o to pytany za każdym razem i jak załadowałem def'a to na początku jest domyślne video a następnie wyskakują jakieś fioletowe kwadraciki czy coś potem się robi czarno. Ponadto jak ustawimy aby jednostka kosztowała 3 typy surowców co cena wyskakuje z ramki. |
Kuririn |
Cytat: Gdzie można znaleźć "fightValue" i "aiValue" dla oryginalnych jednostek HoMM3? Np w CrTraits.txt |
Arszonto |
Oh... Dzięki. Myślałem, że będą gdzieś pośród plików config VCMI. |
Kuririn |
Nie ma problemu. Cytat: Tam nic takiego nie znajdziesz :D
Myślałem, że będą gdzieś pośród plików config VCMI. |
Arszonto |
A jest jakiś sposób na edycję niektórych parametrów oryginalnych jednostek/miast poprzez mod? Jakieś odwołania czy coś. Bo gdy próbuję np. skopiować plik "castle.json" z plików VCMI do moda i wprowadzić w nim zmiany, to launcher się wykrzacza. Z tego co pamiętam, to kiedyś coś takiego mi działało. |
Kammer |
Jeśli dobrze pamiętam, to przy edycji czegoś, co już istnieje wystarczy przed identyfikatorem tego czegoś (tym przed nawiasami z właściwościami) dać core:. |
Warmonger |
"core" w tym wypadku odnosi się do nazwy moda (podstawowej gry). Można też wprowadzać zmiany w innych modach wymienionych na liście "depends". |
Arszonto |
http://img.pl/dNHg.png Testowałem jeszcze kilka sposobów i nie przynoszą one błędów ale również nie wprowadzają zmian w grze. Myślałem o tym żeby wstawić tam "castle", ale to również nie przynosi efektów i kończy się soczystym błędem. |
Warmonger |
Z modu "unlucky ones": Cytat:
{ "core:archDevil" : { "abilities" : { "descreaseLuck" : { "val" : -2 } } } } |
Arszonto |
Dzięki. Teraz już działa. Przyda się na przyszłość. |
Darkem |
Nie mogę odszukać odpowiedniego tematu, więc z góry przepraszam za zaśmiecanie. Wiecie może gdzie mogę znaleźć poradnik/przykład jak dobrać się do zamków istniejących już w grze? Na przykład by podmienić jednostki na nowe/zmienić ich grafiki i nazwy. To samo tyczy się budynków w mieście. Z góry dzięki za odpowiedź! |
krasnolud99 |
Nie działa mi zmiana nekropolis, dokładniej necropol mod, jak włączam grę to odrazu mi kraszuje. pomocy. |
Morglin |
Darkem, pobierz MMArchive i przejrzyj pliki .lod gry. |
Kammer |
kralnoludzie99, więcej informacji. Skąd masz toto? Co pisze w konsoli? |
Darkem |
@Morglin, ach, najbardziej oczywiste z wyjść. Dziękuję :). Myślałem, że w VCMI można modyfikować zawartość "z zewnątrz". |
Kuririn |
EDIT: Najwyraźniej jest coś skopane z ww "necropol mod" albo jest napisane na jakaś stara wer. VCMI Cytat: Myślałem, że w VCMI można modyfikować zawartość "z zewnątrz". Tak można modyfikować. Jak by co poradnik krótki jest w "Hota balans", Tylko kto to ściągał :P Powinno być już dobrze z linkiem. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 67 - 68 - 69 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel