Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 62 - 63 - 64 ... 135 - 136 - 137 | |
Tarnoob |
Nie znam się na VCMI, ale jeśli chodzi o stwory żywe i te nie do końca żywe – jak golemy z gargulcami, żywiołaki i nieumarli – to tacy wężoludzie wyglądają na zupełnie żywych. Wprowadzanie dodatkowych rozróżnień na gadzich i niegadzich byłoby, hm, mącące. Dałbym tym stworom po prostu zatruwanie – jak u Wiwerny – bo to ciekawa zdolność i szkoda, żeby pojawiała się tak rzadko. Można też dodać coś nowego jak duszenie – jednostka słabłaby i traciłaby zdolność do ataku, ale mogłaby się poruszać. Ewentualnie podduszony stwór byłby nieaktywny jak oślepiony lub zamieniony w kamień, aż do reanimacji przez podejście sojuszniczego stwora lub zaklęcie. :-) |
AmiDaDeer |
Tarnoob: Nie przesadzajmy, zatruwanie już występuje u węży z Cove i raczej jest ono przeznaczone dla wysokopoziomowych stworów.
Dałbym tym stworom po prostu zatruwanie - jak u Wiwerny - bo to ciekawa zdolność i szkoda, żeby pojawiała się tak rzadko. |
Nephretes |
Nie miałem na myśli dzielenia na gady i nie-gady. Tylko względem nonliving: czyli konstruktów, nieumarłych i tak dalej taki bonus miałby działać. Cóż, jestem pewny że coś wymyślimy. Noc jest długa, więc zdążyłem oteksturować. Myślę, że wyszło elegancko. Zaznaczę tylko, że to dopiero sam model z teksturami, więc to nie poza finalna. Żmijocoś wraz z ulepszeniem. |
Kuririn |
No tak, nocka długa... A co do modeli, szybko się kolego uwinąłeś... Gratuluje:P |
Matheo |
Model bardzo mi się podoba ;) Jeśli chodzi o kolory, to może warto od razu pomyśleć o wszystkich 7 jednostkach ;) Wersja podstawowa jest chyba trochę zbyt blada. |
Eggyslav |
Bardzo fajny ten "wonsz" Neph, mnie się podoba, aczkolwiek myślę że podstawowej wersji byłoby bardziej do twarzy w złoto-żółtych łuskach, niż takich blado beżowych..... |
Tarnoob |
Wersja podstawowa jest właśnie w sam raz – tak jak obie. :-) Gratulacje. W sumie to ciekawe by było przy okazji zrobić mały „risercz” o wężach i dowiedzieć się, na jakich gatunkach wzorowałeś się itd. |
Saki |
Bardzo fajne modele, aczkolwiek przychylam się do opinii, iż nieulepszony wężoczłek ma trochę zbyt mało wyraziste kolory... @Matheo - Armie w grze niekoniecznie odznaczają się jakimś przewodnim motywem kolorystycznym, więc, o ile byłby to przyjemny dodatek, to byłby to tylko dodatek;P |
mr_R |
Eggyslav mówisz otakiej kolorystyce co miały nagi w H4, czy ciemniejszej? |
Tarnoob |
Przypomnę tylko, że nagi z Heroes IV też wydawały się rozwinięciem tych z MM8. :-) |
GRYFFF |
Eggyslav - Popieram złoto-żółtawe łuski ( pustynne maskowanie :) )+ świecące oczy.. dodały by mistycyzmu. 1 -W kontratakach mógłby pluć jadem, jak niektóre kobry itp + 50% szans na oślepienie przeciwnika na okres 2.ch ..może 3.ch tur. 2 - Inna właściwość specjalna – MASKOWANIE ( zdolność kameleona ) - na początku bitwy byłby niewidoczny dla przeciwnika do momentu wykonania ataku..( Po okresie 3.ch tur, stracił by energię i stał widoczny ) … Podszedł by spokojnie do przeciwnika i zaatakował w najmniej spodziewanym momencie. |
mr_R |
Może maskowanie powodowałoby 10% niższe obrażenia na terenie natywnym jednostki? |
Nephretes |
How about now? A czy takie maskowanie jest możliwe w VCMI? Gryff poruszył kwestię nad którą się zastanawiam. Jak ma atakować jednostka. Osobiście skłaniałbym się w stronę pazurów (których model jeszcze nie ma), albo plucia jadem właśnie |
Tarnoob |
Mogłaby pluć jadem na krótki dystans – np. ustawić się jedno pole od wroga. W ten sposób unikałby kontrataku, ale też nie blokowałby strzelców. Oczywiście to byłoby opcjonalne. |
Trith |
Aaa... Ja w sumie mam model wężowego ogona, z którym kiedyś męczyłem się przynajmniej tydzień, żeby dopasować animację do H3. Jeśli by się przydało mógłbym przysłać odpowiedniej osobie lub w ogóle zrobić wężoczłeka. |
Nephretes |
Wężoczłek już jest, natomiast jeśli możesz to podeślij mi na pm rzeczony ogon. Chętnie się przyjrzę jak to w ogóle powinno wyglądać, a przede wszystkim podpatrzę jak się zabrać do animacji (jestem dość marny w rigowaniu). @Tarnoob Plucie jadem na krótką odległość jest ciekawym pomysłem pod względem strategicznym. |
Trith |
Wysłałem model Hermesem. |
Warmonger |
Cytat: Nie widzę powodu, dla którego zatruwanie miałoby być przeznaczone tylko dla stworów wysokiego poziomu. To niezbyt praktyczna i raczej pospolita umiejętność (w porównaniu do postarzenia Upiornego Smoka, na przykład). Prawdę mówiąc, wydaje mi się, że zatruwanie do tej pory pozostało raczej niewykorzystane.
Nie przesadzajmy, zatruwanie już występuje u węży z Cove i raczej jest ono przeznaczone dla wysokopoziomowych stworów. |
GRYFFF |
Ostatnio wpadł mi pomysł na finansowanie przez prywatne firmy fanowskich projektów dla heroes 3. Jest to co prawda osobny temat ale po części dotyczył by większości już istniejących. Firmy mogły by umieszczać swoje reklamy w specjalnym dziale, oraz kolejnych wersjach zmodyfikowanej gry ..Ich wielkość zależna była by od wkładu w konkretne projekty. Owy wkład polegał by na finansowaniu zawodowych grafików i programistów, którzy wspierali by najważniejsze problemy. Nawet jeśli zadziała to na krótką metę i w niewielkim stopniu..możliwe że pozwoli rozwiązać wiele kluczowych problemów. Oraz pozwoli doprowadzić kilka obiecujących projektów do końca ( głównie niedokończone zamki ). Warto o tym pomyśleć, oczywiście projekty mające ten przywilej profesjonalnego wsparcia były by wybierane w starannych głosowaniach fanów. |
Kammer |
|
strona: 1 - 2 - 3 ... 62 - 63 - 64 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel