Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [H3/projekt] Crater Town
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 10 - 11 - 12

Baloq PW
27 listopada 2014, 14:35
Cabir odpada - siedzi w Kronverk, a Drakenów mam już 3, starczy. Do tego Płomiennik to jakby nie patrzeć ogniomiot, więc bez sensu opcja.

Niszczyciel z H6 - właśnie na nim wzorowałem pomysł, ale bardziej wykuty z meteorytu - skała poprzeplatana żyłkami lawy, trochę jak Żywiołak Magmy, ale większy i ciemniejszy.

Robal vs. Czart - wybrałem Czarta z racji bardziej smoczego wyglądu, a wężowatego 7-poziomowca ma już Cove z HotA.

Baloq PW
28 listopada 2014, 00:17
W ramach relaksu po ciężkim tygodniu dokończyłem rozwój Rady Miasta -> Kapitol oraz zrobiłem siedlisko dla Popielników - Świątynia Wiecznego Ognia.
Komentarze mile widziane :)





Edit: Ul. Świątynia raczej to poprawki.

Nicolai PW
28 listopada 2014, 00:23
Nawet nie wiedziałem, że Kabir ma być w Kronverk. Musiało mi to umknąć. Co do budynków to widzę, że jako Kapitolu użyłeś Petrę. Pasuje tutaj jak ulał. Siedlisko Popielników też bardzo fajne. Tylko według mnie szwankuje tutaj dopasowanie do tła. Kapitol jeszcze daje radę, ale Popielnicy? Wygląda jakby lewitowało przed tą skarpą. Musisz jakoś ten budynek dopasować do tej skały.

Swoją drogą do Krateru naturalnym wzornictwem wydaje się zoroastryzm. Wszak oni czczą ogień jako święty i ma on ważne miejsce w ich kosmogonii.

Nephretes PW
28 listopada 2014, 00:26
Siedlisko popielników: klasa. Elegancka rozbudowa, bez żadnej przesady.

Co do Rady, rada aby bardziej zróżnicować radę osady od rady miasta (dwa pierwsze poziomy): musiałem się przypatrywać, żeby nie przegapić.

Jednakże wszystko w klimacie pasującym do ekranu i myślę, że także do samego miasta.

Gravius PW
28 listopada 2014, 01:59
Mam pewne zastrzeżenie co do fortu - otóż odnoszę wrażenie, że jest pod dziwnym kątem i nie stoi pionowo. Ponadto widać sporą różnicę w perspektywie, gdy przeniesiemy z niego wzrok na radę miasta. Tak poza tym zapowiada się kolejne świetne miasto zaraz po Oasis :)

Baloq PW
28 listopada 2014, 12:22
Ten problem z perspektywą polega na tym, że najpierw próbowałem rysować w dwuzbiegowej, ale nie pasowało to do stylu H3, gdzie perspektywa jest dość mocno zakłamana, więc prawdopodobnie fort ulegnie wyprostowaniu, jeśli nie całkowitej przeróbce.

Baloq PW
28 listopada 2014, 17:55
Kolejne postępy:
- Budynek hordy dla Cuchnących Gniazd - Stos kości;



- Siedlisko 3 poziomu (dla Salamander) - Sadzawka Siarki oraz budynek hordy - Inkubator (zrezygnowałem z gejzeru, ciężko było go połączyć by pasował do podstawowego siedliska oraz ulepszenia);



- Ekran miasta ze wszystkimi dotychczasowymi budynkami;


Górski PW
28 listopada 2014, 18:19
Miasto narazie bardzo fajnie się zapowiada, tylko że fort trochę do przeróbki.

Nicolai PW
28 listopada 2014, 21:27
Ulepszenie Sadzawki Siarki mogłoby bardziej różnić się od podstawy.

Matheo PW
28 listopada 2014, 22:00
Podstawa mogłaby być bez bajora z lawą.

Nicolai PW
28 listopada 2014, 22:02
Trochę ciężko, by Sadzawka Siarki była bez... sadzawki ;)

Matikun PW
28 listopada 2014, 22:03
Cytat:
Podstawa mogłaby być bez bajora z lawą.

Bajoro z lawą to budynek hordy :P. Chyba, że budynek hordy to ten bąbel na górze, wtedy podstawa nie ma bajora z lawą w ogóle :P. Zobaczcie sobie gify ;).

xardas33 PW
28 listopada 2014, 22:25
Genialne, jak ty to rysujesz?
Zbiornik z lawą to podstawa, a ten "bąbel" to jest właśnie budynek hordy :P

Nie wiem jak inni sądzą, ale moim zdaniem fort/cytadela/zamek powinny pójść do przeróbki bo wyglądają bardziej jak element tła a nie sam budynek.

Baloq PW
28 listopada 2014, 22:52
Po primo: "Bąbel" to Inkubator, budynek hordy.
Secundo: Nieulepszona Sadzawka ma zabrudzoną na żółto breję, ulepszone - lawa.

Jak rysuję? Ręcznie w Gimpie, ew. korzystam z gotowych elementów i je przerabiam (jama przy sadzawce to element ekranu z Inferno w H6).

Fort najprawdopodobniej ulegnie totalnej przeróbce.

Łapcie kolejny budynek - Smoczy Ołtarz, siedlisko 5 poziomu, czyli Skrzydlarzy.





Tym razem dla jasności: Mniejszy ogień, zwinięte skrzydła - podstawowy, rozłożone skrzydła, większy ogień - ulepszenie.

Xernfaex PW
29 listopada 2014, 00:50
Świetna robota, naprawdę pięknie *, *... Jedno zastrzeżenie, sterta kości nie komponuje się z całością jakoś dobrze, niby ok ale coś nie pasuje... Gniazda też można by jeszcze odrobinkę wtopić, może pomniejszyć, wyglądają troszke nienaturalnie na tle innych budynków... No i fort mimo że śliczny chyba jednak nie w tym stylu ;c... A tak to naprawdę cudne dzieło nam tu powstaje :>

Gravius PW
29 listopada 2014, 02:29
Wydaje mi się, że ta sterta kości powinna być pod gniazdami, a nie obok. Zakładając, że sępy sobie coś szamały, to resztki jedzenia wypadałyby z gniazda właśnie z tej strony urwiska...

Baloq PW
29 listopada 2014, 04:10
W tym wypadku umiejscowienie tej sterty to na prawdę szczegół, tak mały, że wręcz niespecjalnie istotny. Tam ją dałem, bo mi bardziej jakoś miejsce pasowało.

Uwaga, uwaga...

Poprawiłem Fort. Miałem dość "Waszego płaczu :P" na jego temat, co mnie zmotywowało do jego zmiany. Oto on.




Kuririn PW
29 listopada 2014, 10:14
No dobra... Co do 1.fortu, 2.cytadeli i 3.zamku ja się wypowiem, pokombinuj jeszcze z cytadela i zamkiem, zobacz jak zmienia sie to w nekropolii (brak mi jakiegoś szczegółu). Ale jak na gimpa to i tak nieźle. Dlaczego nie robisz ekranu miasta w blenderze?

Baloq PW
29 listopada 2014, 10:24
Bo jestem ułomny pod względem grafik 3D :/
Grafiką, a raczej rysunkiem komputerowym zajmuję się dopiero od 2-3 tygodni, wcześniej tylko kartka i ołówek.
Blendera muszę się po prostu jeszcze nauczyć.

Degraf PW
29 listopada 2014, 10:33
Ja nadal jestem opinii, że nie ma potrzeby przerabiania tego ekranu na modelowany 3D, bo wtedy straci cały swój urok. Kwestia aby jednostki były zrobione jako zrzuty modeli.

btw - co do budynku na jednostki 5lvl, to mi się wydaje że rozbudowa w formie "otwarcia skrzydeł" nie jest do końca dobra. Raczej mało intuicyjne.
strona: 1 - 2 - 3 ... 6 - 7 - 8 ... 10 - 11 - 12
temat: [H3/projekt] Crater Town

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel