Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/projekt] Crater Town komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 10 - 11 - 12 | |
Baloq |
No właśnie chyba je sobie daruję. Edit: Po korekcie, bez dyndających truposzy: Edit 2: Jak radzicie rozlokować budynek hordy? Kości nagromadzone naokoło gniazda, czy może stos gdzieś obok, bliżej urwiska? |
Bacus |
Przesunąłbym je trochę w prawo, aby gniazdo było na samym szczycie urwiska. Usunięcie szkieletów to dobra decyzja, wyglądały beznadziejnie. |
Matheo |
Całkiem ładne, jednak jest chyba trochę za małe, na ekranie miasta może być niewidoczne. |
Baloq |
Na początku było większe, ale wydawało mi się stosunkowo za duże w porównaniu z Gniazdami Harpii, rozmiar akurat chyba najłatwiej zmienić ;) |
Kammer |
A co powiedziałbyś na dodanie drugiego gniazda już na szczycie wzgórza? Wszak u harpii przy ulepszeniu właśnie podwaja się ich ilość. A z kości można usypać taki malowniczy kopczyk poniżej. |
Matheo |
Obie propozycje Kammera są dobre, logiczne i uzasadnione. Właśnie miałem napisać dokładnie to samo. Edit: w środku mogłoby by być więcej niż jedno jajo. |
Kuririn |
Cytat: Np. do budynku hordy.
A z kości można usypać taki malowniczy kopczyk poniżej. |
Górski |
Cóż kości można wykorzystać. Można byłoby z nich zrobić budynek który by powiększał przyrost sępów. |
Baloq |
Górski, pisałem na samym początku, że budynkiem hordy dla Sępów będzie stos kości. Po dodaniu drugiego gniazda najpewniej wyląduje on poniżej tej skalnej pułki. |
Baloq |
Poprawiłem gniazda: Lepiej? Jeśli będzie akceptacja to zabiorę się za Stos Kości. |
Kammer |
Tak, lepiej, tylko, że... jakoś tak mi to odstaje od tła... Nie potrafię tego nazwać, ale jakoś tak... nie zgrywa się to. |
Baloq |
Nie każdy budynek wtapia się perfekcyjnie w ekran miasta. Ten odstaje choćby za sprawą kolorów i tych kościanych kolców. Moim zdaniem nie jest źle. |
Warmonger |
Tło jest szare i rozpikselizowane, a gniazda są raczej normalne. Nic dziwnego, że nie pasują. |
Baloq |
Ale sam budynek, podoba się? Czy bardziej go "wtopić" w tło? |
Matheo |
Budynek jest niezły. Powinien dobrze wyglądać w grze. Cytat: Nie sugeruj się tłem, które jest do poprawki.
Czy bardziej go "wtopić" w tło? |
Bacus |
Budynek wygląda nieźle. To 3 gniazdo wydaje mi się zbyteczne, dwa + kości wystarczą uważam. Faktycznie gniazda wyróżniają się, ale to wina jakości. Gniazda wykonane są elegancko i ładnie, a tło się strasznie spixelowało (czy jak się to nazywa). |
Baloq |
Bacusiu, te budynki odstają też tak bardzo przez to, że zdjęcia są trochę przybliżone - normalna rzecz przy cięciu za pomocą Picasy. Kolejny budynek: Rada Wsi (czy jak to tam się zwie, w sumie nigdy mnie to nie zastanawiało jak się nazywa "nieulepszona Rada Miasta"), tak czy siak, proszę o komentarz co Wy na to :) |
Matheo |
Ładne, ale to zupełnie inny styl niż ten, który jest w grze. To bardziej klimaty H6. |
Baloq |
Niestety mam trochę spaczoną koncepcję przez zbyt długie granie w HV i H6, ale chyba tragedii nie ma? Ekran z umiejscowionymi budynkami. Stwierdzam, że chyba dam radę to wszystko pomieścić bez specjalnej ingerencji w ekran. |
xardas33 |
Miasto wygląda świetnie bo ładnie budynki komponują się z tłem, ale jeżeli chodzi o graficzną stronę nie pasuje do h3 ;) ale życzę powodzenia w dalszym rozwoju. Mam tylko nadzieję, że ekran nie będzie mocno pusty z maksymalną rozbudową miasta Ta twoja "rada wsi" kojarzy mi się z tą z fortecy trochę, ale wygląda ładnie na tym tle. PS. O ile dobrze pamiętam to cały schemat holu to: Rada Osady -> Rada Miasta -> Ratusz -> Kapitol |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 10 - 11 - 12 |
temat: [H3/projekt] Crater Town | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel