Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 200 - 201 - 202 | |
krasnolud99 |
Nie wiem jakie są plany ulepszenia dla cove ale ja bym zrobił jakiegoś dużego niebieskiego węża morskiego. Dodatkowo także dodałbym miasto kronverk, ponieważ jak ostatnio grałem, to walczyłem z jakimś krasnoludem w czapce i niebieskim wdzianku ale nie mogłem grać zamkiem z nim |
Drwal |
Za mocno patrzysz w przyszłość. O ile wiem Kuririn planuje dodać ulepszenia tylko w oryginalnych miastach. Pomysły na ulepszenia w fanowskich miastach to obecnie czysta abstrakcja. Zwłaszcza w miastach które nawet jeszcze nie powstały. :) |
Pointer |
Cytat: Nie wiem jakie są plany ulepszenia dla cove ale ja bym zrobił jakiegoś dużego niebieskiego węża morskiego. Do tego raczej lepiej byłoby zrobić oddzielny mod. Mod Kuririna musi być niezależny od nowych miast. Aby nowe ulepszenia wprowadzić do nowych miast należałoby raczej zrobić alternatywną wersję modów tych miast (każdego oddzielnie), żeby uniknąć zbędnych zależności modów. Poza tym Cove, Grove i Christmas Town mają już przynajmniej po 1 dodatkowym ulepszeniu. Cytat: Dodatkowo także dodałbym miasto kronverk Jest w trakcie tworzenia. Szczegóły tutaj. Ale krasnoluda Cytat: nie planuję tam wstawiać ;)
w czapce i niebieskim wdzianku |
Warmonger |
Cytat: Zatem do dzieła, dodawaj ;). Jestem pewien, że Pointer przyjmie każdą pomoc.Dodatkowo także dodałbym miasto kronverk, Cytat: Zrobić jedną jednostkę a zrobić cały zamek to spora różnica - zwłaszcza, jeśli zamek ma być przyzwoitej jakości.
walczyłem z jakimś krasnoludem w czapce i niebieskim wdzianku ale nie mogłem grać zamkiem z nim |
Kuririn |
Cytat: Do tego raczej lepiej byłoby zrobić oddzielny mod. Mod Kuririna musi być niezależny od nowych miast. Aby nowe ulepszenia wprowadzić do nowych miast należałoby raczej zrobić alternatywną wersję modów tych miast (każdego oddzielnie), żeby uniknąć zbędnych zależności modów. W VCMI istnieje takie coś jak "submod" mysle ze w launcherze nie sprawi kłopot włączyć np miasto Cove, jak i włączyć do niego nowe ul w modzie New Upgrades. Dwa kliknięcia :) |
krasnolud99 |
Warmonger: Chętnie bym dodał cokolwiek ale najpierw musiałbym nauczyć się obsługiwać defmakera :)Zatem do dzieła, dodawaj ;). Jestem pewien, że Pointer przyjmie każdą pomoc. Kuririn: Ja wolałbym pomóc w tworzeniu projektu niż zaczynać swój własny, gdyż moge pomóc z pomysłami dla jednostek a za jakiś czas jak się nauczę robić animacje w defmakerze lub deftoolu nawet grafikami W VCMI istnieje takie coś jak "submod" mysle ze w launcherze nie sprawi kłopot włączyć np miasto Cove, jak i włączyć do niego nowe ul w modzie New Upgrades. Dwa kliknięcia :) |
Drwal |
Radzę przejrzeć wszystkie dostępne poradniki na forum. Sam H3deftool jest dość łatwym i intuicyjnym programem, ale to nie nim się robi grafiki. Jak sama nazwa mówi jest narzędziem do tworzenia defów. Jeśli chodzi o pomysły, to wszystkie są mile widziane. Najlepiej z konkretnymi propozycjami pisz tutaj, lub bezpośrednio do Kuririna. Na chwile obecną największe problemy są z ulepszeniami cyklopa, żywiołaka lodu, jednorożca i jeszcze kilkoma innymi. |
krasnolud99 |
Drwal: Chętnie zrobię ul. cyklopa ale jak wrzucić do programu graficznego grafikę jednostki? Bo ja nie chce od początku robić całego cyklopa poprostu to jest niepotrzebna praca
Najlepiej z konkretnymi propozycjami pisz tutaj, lub bezpośrednio do Kuririna. Na chwile obecną największe problemy są z ulepszeniami cyklopa, żywiołaka lodu, jednorożca i jeszcze kilkoma innymi. |
Drwal |
Niestety nie pomogę Ci zbyt intensywnie gdyż jestem tylko z doskoku i pewnie nie na wszystkie pytania zdążę odpowiedzieć. Teraz też mam mało czasu więc napisze w skrócie. Aby zdobyć grafikę jednostki należy ją wydobyć z gry programem MMArchive. Zdobędziesz dokładnie plik def jednostki. Po prostu ściągnij program i otwórz nim i przeszukaj folder Data w grze. Gdy już znajdziesz po wypakuj go w wybrane miejsce na dysku. Gdy już będziesz mieć plik def, ściągnij defpreview i otwórz nim ten plik. Programik jest banalny, możesz od razu wypakować pojedyncze klatki lub całość. W ten sposób masz cyklopa i rób z nim co tylko co chcesz. |
krasnolud99 |
dzięki za pomoc oczekujcie mojej grafiki za kilka dni lub pod koniec weekendu |
krasnolud99 |
Niewiem czy wyrobię się w czasie do końca weekendu bo niedziała mi defpreviev pisze że nie moge otworzyć tego jako archiwum, a już taką fajną jednostkę wymyśliłem :( |
xardas33 |
wymyślić to jedno a zrobić to drugie.... Edytuj posty a nie dopisujesz kolejne pod sobą. |
Drwal |
krasnolud: Niewiem czy wyrobię się w czasie do końca weekendu bo niedziała mi defpreviev pisze że nie moge otworzyć tego jako archiwum, a już taką fajną jednostkę wymyśliłem :( Masz w ogóle winrara lub inny program do archiwów? |
krasnolud99 |
Nie wiem jak tam idą prace nad jednostkami ale ja stoję w miejscu a tak po za tym czy ktokolwiek robi jednorożce? Bo nad nimi też myślałem i nic mi się nie udaje wymyślić. Poprosiłbym wszystkie nazwy jednostek nad którymi są problemy. |
krasnolud99 |
Tu jest mój cyklop. niestety tylko tak moge podzielić się z wami moją pracą. Poprostu nie udaje mi się tego wkleić komendą. Więc jest tak. Krytyka mile widziana. :D Edit: zapomniałem zedytować poprzedniego posta. |
Kuririn |
To nie jest to, czego oczekuje. Dokładnie nie wiem co to jest... a co do obrazka, klikasz prawym klawiszem myszy, na obraz, dalej otwórz obraz. |
krasnolud99 |
Cytat: @Kuririn W takim razie proszę o wytłumaczenie co mam dodać a co zmienić by wszyscy byli zadowoleni. Moge to też zrobić jeszcze raz jak będzie trzeba.To nie jest to, czego oczekuje Edit: wystarczy napisać. Mi to problemu nie robi Edit2: to pytanie może być skierowane do wszystkich nie tylko do Kuririna Edit3: No to za pare dni będzie innny cyklop |
Kuririn |
Hmm... Dawno nie zajmowałem się modem, ale o nim nie zapomniałem ;-) @krasnolud99 Co do cyklopa, to nie mam pojęcia, Ettin (propozycja Irhaka) nie przeszedł :D albo przeszedł samego siebie, więc odpadł. A i jeszcze jedna sprawa, EDYTUJ POSTY!!! Ul. Arcymaga stanąłem na animacji defend, ciężko jest posklejać, ale jakoś drwal zaniechał danego słowa (o przypominanie mi) o którym wcześniej pisał :P Mam nadzieje ze jednostka powstanie. Byla rozmowa o ul elfa (sklejanka elfa ze strzelcem) jednak nie przypadła każdemu do gustu... Wiec czekam na konkretne propozycje! Również mam problem z ekranem miasta Wrót Żywiołów, Jakieś pomysły sugestie? Jak wcześniej wspomniałem, zacząłem troszkę modelować w blenderze, i jako taki mi to wychodzi. Grafika która mnie zainspirowała i to dobrej jakości link A oto efekty: klik Wiem brak jeźdźca i te tekstury mówią same za siebie. Może jakaś mala zmiana w ul samego rumaka. Jak tak to jaka? Edit: Champion NWC kontra mój model.... |
Demorator |
Jeżeli zmienisz kolor niebieski na np. czerwony i nie dodasz tekstury umaszczenia (albo dodasz ciemną), to będziesz miał idealnego konia dla rycerza śmierci. |
Kuririn |
Tak wiem, model konia jest niemal identyczny, jeźdźca mroku również można zrobić jak się chce ;) pozbędę się grafiki która przekonwertowałem z HC :D |
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel