Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 64 - 65 - 66 ... 129 - 130 - 131 | |
Pointer |
@Minosking Zgadzam się, też odnoszę wrażenie jakby wersja 0.96 i 0.96b zawierała więcej błędów i niedociągnięć niż np. 0.94 czy 0.95. Nie są to rzeczy, które jakoś wybitnie psują grę, ale sam fakt, że znowu trzeba przepisać stare miasta pod nową wersję jest nieco irytujący. O ile Gaj już przepisałem i jako tako chodzi, to już starego Preserve nie mogę i nie wiem właściwie jakie błędy robię, bo konsola wskazuje mi że brakuje czegoś, co ewidentnie jest i wygląda identycznie jak dla Cove... @Warmonger A propos WoGa i WoGifikacji... Czy i kiedy planujecie wprowadzić kompatybilność ze skryptami? |
Zibi17k |
Stare Preserve ktoś przepisał pod 0.96 i jest wrzucone w mod liście na wiki http://wiki.vcmi.eu/index.php?title=Mod_list O ile dobrze pamiętam ktoś z vcmi forum przepisał to miasto znalazłem kto przepisał http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=656&start=15 |
Kuririn |
Nie wiem czy coś doradzę, ale gaj w języku polskim, przepisałem dość dawno, pliki mam tak jak kiedyś było, każdy plik z osobna, i tak działa elegancko, nie tak jak teraz w jednym pliku json, które przepisałem i nie wiem jakiego błędu mam szukać, gdyż konsola nic nie pokazuje, a gra się nie włącza :D // taka mala ciekawostka :P... Trzeba czekać do listopada :D Edit: Warmongerze, jak wyłączyć oryginalną zdolność u stwora, w systemie modów? Komenda null nie działa :/ |
MinosKing |
Z drobnym opóźnieniem podaję link do modu który zrobił Gilu: Edit: Podaję link z drobną zmianą z jednym z plików "icons", który był przeźroczysty u jednej z jednostek: http://speedy.sh/FD452/Axolotl-Creatures-Pack-by-GILU.rar Mod uważam za bardzo interesujący, ze względu na występujące w nim jednostki;] Wszystko sprawdzaliśmy wspólnie z autorem. Uwaga: Błędy bądź bugi które zostały wcześniej wymienione występują tylko w wersji Vcmi 0.96 i 0.96b w poprzednich wersjach <mam na myśli wersje od 0.94 do 0.95> nie wykryłem żadnych błędów w animacji jednostek: Kappa, Kappa Shoya oraz Tortofroid i Vile Tortofroid. |
voncur |
Powie mi ktoś jak włączyć czary w gildi? Udało mi się przejść stworzoną mapkę przez generator. Trochę dróg brakuje :P |
MinosKing |
@voncur Zależy o co tobie dokładnie chodzi z włączeniem czarów w gildii? I w jakiej wersji vcmi masz z tym problem? |
voncur |
Chyba najnowszej, bo tydzień temu pobierałem. Na mapach generowanych losowa mam w gildiach magów 0 czarów |
MinosKing |
Więc najwyraźniej to wina twojej obecnej wersji vcmi. Więc proponuję tobie pobrać i wgrać vcmi 0.95 tam nie ma tego typu błędu. A w tym przypadku raczej nic nie da się zrobić, a błąd musisz zgłosić na stronie vcmi, bo tutaj chyba nikt nie da rady nic na to zaradzić;) |
Pointer |
Mam pytanie. W którym pliku w folderze "config" VCMI znajdę wpisy dotyczące muzyki z bitew? Chodzi mi o wpis tego typu co wpis "townMusic" dotyczący muzyki z miast. Znalazłem te dane dotyczące terenów i miast, ale nie bitwy... Proszę o pomoc. |
MinosKing |
Pointer dźwięki z bitwy masz w głównym katalogu gry folder z mp3 zaś dokumentację powinieneś znaleźć o ile się nie mylę w data/heroes3 <-- plik z wszystkimi dźwiękami jednostek, obiektów itp dostaniesz się do niego po przez program mmarchive. Jeśli nadal będziesz miał z tym jakieś problemy zgłoś to mi na PW a chętnie pomogę;) |
Pointer |
@up Nie w tym problem gdzie są zapisane pliki mp3, bo to wiem doskonale. I nie chodzi mi też o to gdzie jest ich dokumentacja w podstawowym heroesie. Rzecz w tym, że skoro w plikach .json VCMI dotyczących miast są zapisy dotyczące muzyki w mieście, w pliku dotyczącym terenów są zapisy dotyczące muzyki na poszczególnych terenach, to wnioskuję, że gdzieś musi być plik .json zawierający zapisy dotyczące muzyki w bitwach. Podkreślam, że chodzi mi o zapis w pliku .json, nie w podstawowych plikach h3. |
MinosKing |
Nie było tak od razu napisać? Pliku.json z takim wpisem raczej nie ma w folderach vcmi. Pewnie do tego musiał by być jakiś oddzielny mod pod vcmi zrobiony. Myślałem że pytałeś ogólnie bo np. nie działały tobie dźwięki w grze. |
Pointer |
Ok, dzięki. W takim razie szkoda i muszę z tym zaczekać... A teraz pytanie o inną sprawę. Działające stare Preserve bardzo mnie ucieszyło, ale jest to wersja z niedźwiadkami na 6. poziomie, a nie ze srebrnymi jednorożcami. Postanowiłem dodać je więc jako alternatywę, jednak napotykam błąd. W logu dostaję taki wpis dotyczący tego błędu: log.txt: 11:20:35.934000 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.935000 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade1 from mod preserve 11:20:35.939000 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.940000 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade1 from mod preserve 11:20:35.943001 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.944001 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade2 from mod preserve 11:20:35.947001 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.948001 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade3 from mod preserve 11:20:35.952001 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.953001 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade4 from mod preserve 11:20:35.957001 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.958001 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade5 from mod preserve 11:20:35.962002 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.964002 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade6 from mod preserve 11:20:35.968002 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.969002 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwelling6a from mod preserve 11:20:35.972002 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.973002 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade6a from mod preserve 11:20:35.976002 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.978003 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwelling7 from mod preserve 11:20:35.982003 ERROR global [18f4] - Unknown identifier! 11:20:35.983003 ERROR global [18f4] - Request for building.preserve.dwellingUpgrade7 from mod preserve Generalnie zauważyłem, że odrzuca mi wszystko, co znajduje się poniżej fragmentu pliku .json opisującego właściwości budowli 6. poziomu, czyli pierwszej zawierającej alternatywną rozbudowę. Ten fragment wygląda tak: town.json: "dwelling6" : { "description" : "Dream Garden allows to recruit Fairy Bear.", "name" : "Dream Garden", "cost" : { "gold" : 4000, "wood" : 5, "ore" : 5, "crystal" : 3, "sulfur" : 3, "gems" : 5, "mercury" : 3 }, "id" : 35, "requires" : [ allOf: [ "dwelling4" ], "noneOf", [ "dwelling6a" ] ] }, "dwelling6a" : { "description" : "Dream Meadow allows to recruit Silver Broncos.", "name" : "Dream Meadow", "cost" : { "gold" : 4000, "wood" : 5, "ore" : 5, "crystal" : 5, "sulfur" : 3, "gems" : 3, "mercury" : 3 }, "requires" : [ allOf: [ "dwelling5" ], "noneOf", [ "dwelling6" ] ], "id" : 49 }, Wiem, że większości z was pewnie WoGóle nie obchodzi czy stare Preserve działa, a już tym bardziej z alternatywną rozbudową, ale mam nadzieję, że potraktujecie to chociaż jako doszkalanie się początkującego moddera, a samo miasto po prostu jako materiał do ćwiczenia i pomożecie ;) |
kamilo1355 |
Witam. Jestem tu nowy i mam problem z VCMI v0.96, który polega na tym, że gra niby się włącza niby hula ale jak na mapie na początku wezmę np skrzynie bądź jakiś skarb to nagle wyskakuje błąd "VCMI has crashed. We are sorry. File with information about encountered problem has been created". Dodam, że mam win7 64bit i mam zainstalowaną złotą edycje wraz z HOTA oraz fanowskimi mapkami (około 3650 map). Dodam również, że nie mam H3hd, oraz jak próbowałem dodać jakiś zamek to nawet VCMI na starcie nie chciało się odpalić. Poniżej dołączam screen: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=lk49c&s=8#.VEzCS_l5Okw |
Warmonger |
Mapy losowe w 0.96 tak mają, dawno naprawione. Sprawdź wersję 0.96b. Dzisiaj postaram się przygotować wersję 0.96c. Odradzam również instalowanie wszystkiego jak leci w jednym folderze, VCMI nie potrzebuje hoty ani woga. |
Kammer |
Zaleca się NIE instalować VCMI i jakikolwiek inny fanowski dodatek do tego samego folderu. A to, co pokazujesz natychmiast przywodzi mi na myśl problemy z graniem na mapkach losowych. Polecam 0.96b (ponoć usprawniona) i instalacja w nowym folderze. By to zrobić, należy ponownie zainstalować H3 i skopiować folder z nim. Później wystarczy tworzyć nowe kopie wersji zapasowej i na nie instalować WoGa, ERA, VCMI i nawet HotA. |
kamilo1355 |
Więc zainstalowałem od nowa Heroes 3, zrobiłem kopie zapasowe tak jak kolega wyżej napisał, lecz tym razem po wrzuceniu VCMI 0.96b nawet nie chce się włączyć i wywala zanim pojawi się napis 3do. Towarzysze pomożecie? :) |
Kammer |
Podaj crashlog. |
kamilo1355 |
Hmmm Crashloga nie ma, kiedy włączam VCMI to nic kompletnie się teraz nie dzieje nic VCMI nie reaguje... . |
MinosKing |
@kamilo1355 błąd który opisałeś jest mi znany, wejdź w C:\Documents and Settings\...\Moje dokumenty\My Games\vcmi i sprawdź czy są w nim foldery: config, download, games, mods oraz saves. Jeśli pomimo to że je posiadasz na dysku gra nie odpowiada to wejdź w C:\Documents and Settings\...\Moje dokumenty\My Games\vcmi\config i sprawdź czy masz te pliki.json: mod.json, modsetting.json oraz setting.json. Jeżeli jakiegoś z nich brakuje, to z tego co pamiętam z poprzedniej wersji vcmi 0.95 to można z niej skopiować owe brakujące pliki i po prostu umieść je tam gdzie powinny się znajdywać. Potem odpal vcmi_client.exe i wszystko powinno działać dobrze;) Edit: Warmongerze jeżeli vcmi 0.96c dzisiaj wyszło to miło by było zobaczyć link do niego na kwasowej:b |
strona: 1 - 2 - 3 ... 64 - 65 - 66 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel