Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 135 - 136 - 137 | |
Fandor |
Hmm, ciężki orzech do zgryzienia. W większości sytuacji (o ile nie wszystkich) typu "jest to niepisana zasada" zgadzam się w 100% z Hobbitem, gdyż ma on rację, natomiast tutaj, bardzo mi się podoba ta gildia, prócz ostatniego poziomu pnie się górę, czyli jeden element zachowany, gdyby Nephretes, trochę ją zwęził, zrobił kwadrat/okrąg w połowie lub 1/3 otwarty tak żeby było widać wewnętrzne kolumnady, i piął ją co poziom do góry i powiedzmy w 3 pojawiły się wraz z podwyższeniem ogrody, na 4 znów podwyższenie plus więcej ogrodów wokół całej gildii, a na podwyższeniu 5 poziomu dodać ten posąg, to chyba by zadowoliło i fanów obecnej koncepcji budynku oraz tych, którzy chcą by "gildia wyglądała jak gildia". |
Matheo |
Cytat: Genialnym przykładem na potwierdzenie tych słów, jest siedlisko jednostek 4 poziomu w tym mieście. Szczerze? Z pewnością każdy będzie myślał, że to właśnie jest Gildia Magów. Gildia magów naturalnie się kojarzy z wieżą maga, jest to ich powszechniejsza siedziba w fantasy niż hipotetyczny bunkier magów. Nephretes, tak mnie teraz naszło. Może zrób roszadę? Siedlisko Magów, jako Gildia Magów a stara Gildia (po małych przeróbkach)jako Siedlisko jednostek 4 poziomu? |
mr_R |
Mogę się z tobą zgodzić Matheo, ale upieram się by podstawą całego "siedliska magów" były fundamenty tamtej budowli. ciekawym pomysłem by z budynków magów zrobić kompleks tajemniczego bractwa, opactwa( czy jak tam je nazwać) ukrytego w górach przed wcipskimi magami z Brakady. |
Nephretes |
Żeby zakończyć wszystkie spory i niesnaski zdecydowałem się skorzystać z sugestii Matheo i zamienić gildię magów z siedliskiem jednostki. W ten sposób będziecie mieć swą wieżę jako gildię, a ja swoje cacko. Małe przybliżenie rozwoju wraz z radą, która tworzy zeń kompleks. Mam nadzeję, że Oaza w ten sposób będzie wchodziła w ramy pewnych schematów, ale również zostanie w jakiś sposób oryginalna. |
Eggyslav |
To się nazywa Salomonowy werdykt Neph! Ciekawi mnie teraz jak będzie wyglądał rozwój wiszących ogrodów w roli siedliska... |
Warmonger |
Nie śledziłem tematu w ostatnich dniach, ale ten obrazek mi się podoba :) |
Nephretes |
W ostatnich dniach autor leczył frustrację i nie było za dużo do śledzenia :D.. Gildia miała rozplanowaną rozbudowę na 5 poziomów, więc nie ma w tym wielkiej filozofii. Wystarczy to odpowiednio połączyć jak np: |
Nicolai |
Tak sobie siedzę i czytam o H7 i pomyślałem o tym, że może Magowie Pustyni (nadal optuję za Fakirami i Derwiszami) latali na dywanie jak Dżiny z H1 czy Magowie z H7. Ma to swój urok i po prostu wygląda to fajnie. Co Wy na to? |
Nephretes |
Nie sądzę by mi pasował dywan do modelu witchkinga |
Darkem |
Ciekawy model :). Chcemy więcej! |
Nephretes |
Jak zapewne niektórzy kojarzą: był problem z kontrastem między budynkami w kompleksie targowisko + magazyn. Zmieniłem nieco targowisko i miejsce magazynu zasobów. Mam nadzieję, że teraz jest o wiele lepiej. |
mr_R |
Świetnie wygląda. Oby tak dalej. Ile jednostek masz jeszcze do zrobienia? |
Nicolai |
Czy ja wiem? Siedzi po turecku, więc wsadzenie dywanu pod tyłek nie byłoby chyba specjalnie trudne i na moje pasowałoby ;) |
Nephretes |
Jednostki to osobna kwestia, Mam wstępny model maga i prawie w całości zanimowany model ducha, zrobione przez Witchkinga. Lamassu widzieliście. Czyli jeszcze długa droga. Chętnie bym się za to zabrał, ale najpierw ekran. Może chociaż powstanie pierwsza wersja do końca roku. |
Matheo |
Dlaczego Targowisko jest ogrodzone, żeby odstraszać klientów :)? Wydaje mi się, że Targowisko i Magazyn Zasobów, zawsze tworzyły kompleks budynków. Magazyn też powinien być namiotem. Dlatego powinny mieć podobną stylistykę i teoretycznie powinny być "połączone". Pozostaje jeszcze kwestia tego, że większość Twoich budynków, jest za mała, za niska. Musisz się starać bardziej zasłonić ekran. Cytat: W takim razie, tym bardziej powinieneś dodać do niego "Obiekt mieszkalny". Teraz, nie jest to już możliwość a raczej bezwarunkowy wymóg. Siedlisko - Schronienie - Dom. Idea tej gry jest taka, że musisz wybudować stworkom domek, żeby móc je rekrutować. Siedlisko jak sama nazwa wskazuje, jest miejscem w którym te istoty żyją na co dzień.zdecydowałem się zamienić gildię magów z siedliskiem jednostki. Zresztą 5 poziomów wiszących ogrodów to mało ciekawa koncepcja na siedlisko. Dodanie apartamentów, gdzieś po środku uatrakcyjni budynek. |
Aayren |
Co do płotku, to po części się zgadzam, brak temu targowisku otwartości, a chociaż to szczegół, to widzę u autora pewną dozę perfekcjonizmu która zapewne każe mu ten płotek gruntownie zbadać ;) Co do magazynu nie mam obiekcji, a jedynie ciekawość każe mi zapytać - na jakim terenie się on znajduje? Zaś co do ogrodów jako siedliska, to ja nie mam zupełnie nic przeciwko. Z tej perspektywy jaka jest na screnie wyglądają "pełnie" i nic tam dodawać nie trzeba. Wyglądają po prostu fenomenalnie! (zresztą na tym samym poziomie fenomenalności jak gildia magów czy ratusz, odbierając mi zazwyczaj ochotę do komentowania, a jedynie gapienie się z satysfakcją w ekran). Oby tak dalej! |
Matheo |
Cytat: Czy istnieje jakiś problem w zrobieniu screna i przyjrzeniu się temu z bliska? Miej na wadze, to co mogą pomyśleć potencjalni odbiorcy. Nie w skali jednostki, tylko w skali ogółu. Z tej perspektywy jaka jest na screnie wyglądają "pełnie" i nic tam dodawać nie trzeba. Cytat: Fakt. Dopiero teraz zauważyłem, że wraz z Magazynem powiększamy brzeg :)
Co do magazynu nie mam obiekcji, a jedynie ciekawość każe mi zapytać - na jakim terenie się on znajduje? |
rtx |
Jak w Disciples - zbuduj górę! A magazyn i targ świetne, a jedyne czego mogę się przyczepić to to, że przybrzeżny piasek [w dodatku sztucznie naniesiony] mógłby nie utrzymać ciężaru wieży. |
Nerevar |
Wszystko wygląda świetnie, choć nadal mam wrażenie, że robisz trochę za duże schody (a barierki przy nich to już niemal na pewno). Cytat: Co szczególnie widać po Arenie Walk (podstawa nie ma kompletnie nic, co nadawałoby się na "mieszkanie"). Zawsze można sobie dopowiedzieć, że gdzieś z tyłu są jakieś pokoiki (choćby i wykute w skale - albo, że schowane są w dalszej części parteru).W takim razie, tym bardziej powinieneś dodać do niego "Obiekt mieszkalny". Teraz, nie jest to już możliwość a raczej bezwarunkowy wymóg. Cytat: Swego rodzaju kompleks - co w sumie mamy i tu. Co najwyżej wyciąłbym roślinki rosnące między tymi budynkami i przesunął magazyn nieco do przodu.Wydaje mi się, że Targowisko i Magazyn Zasobów, zawsze tworzyły kompleks budynków. Cytat: Czemu? Zwykle magazyn nie jest dokładnie w stylu "zabudowań" targowiska.
Magazyn też powinien być namiotem. |
Matheo |
Cytat: Co szczególnie widać po Arenie Walk (podstawa nie ma kompletnie nic, co nadawałoby się na "mieszkanie"). Zawsze można sobie dopowiedzieć, że gdzieś z tyłu są jakieś pokoiki (choćby i wykute w skale - albo, że schowane są w dalszej części parteru). ... rycerze śpią w Koszarach, które widać na ekranie (a wierzchowce w stajniach). Na arenie toczą tylko walki. Wyjątku od tej nad wyraz logicznej reguły nie ma. Jaki sens ma budowa SIEDLISKA, w którym nie można mieszkać? Nie, magowie nie mogą spać u Bezlicych, ani u Rakszas, ani u Lamansu a tym bardziej nie u Duchów, Wężoludzi i Robali. Mogliby mieszkać w Gildii Magów. Jeśli jej pierwszy poziom będzie niezbędny do wybudowania ich siedliska. Wtedy te piękne tarasy mogą być traktowane jako ogród botaniczny. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 42 - 43 - 44 ... 135 - 136 - 137 |
temat: [VCMI/MDT/projekt] Oasis | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel