Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 95 - 96 - 97 | |
voncur |
Miodne, a wiadomo coś o jednostkach? |
galo11 |
@voncur, |
Górski |
Cóż, zamek wygląda ciekawie ale...czy nie jest zbyt trochę podobny do Necropolii, no i co by fabularnie przedstawiał? Co miałby wspólnego z rogiem otchłani? Jeśli jakiś by był, to poproszę opis tej frakcji. |
galo11 |
@Górskikrasnolud, przecież wyraźnie napisałem, że ten zamek nie jest związany z HotA, a jedynie, że autor tego projektu zgłaszał swoją chęć to dołączenia do HotA crew. I dlaczego twierdzisz, że zamek byłby podobny do Nekropolii, skoro nie ma tam żadnych jednostek nieumarłych? No może "Frankensteina" można byłoby podciągnąć pod jednostkę nieumarłą, chociaż wydaje mi się, że jest to bardziej jednostka nieożywiona. |
Górski |
Dobra, z nekropolis trochę się pośpieszyłem. Ale jest to podobne do tego. Jeśli nie jest to sorry, ale ja mam skojarzenia jedynie z tym zamkiem. |
Fandor |
Nowe rasy tawerny to konkursy na pomysły nie wykonanie, i chyba wszystkie robione pod KAshan. Azyl i Limit (jak złe tłumaczenia Googla przepraszam, jedno HotA, jedno stare do WoG) są już dawno wycofane, więc miasto bez konkurencji jezeli chodzi o skojarzenia, a dość wyjątkowe, fajnie jakby HotA Crew się na takich miastach skupiła, a nie kopiowaniu czegoś, co rozwija z różnym efektem tyle teamów (może większość wyprzedziła w pracach, ale Polskie Forge Witchkinga zdecydowanie je przebija ;). |
KIng_Mariusz |
Powróciłem do Heroes3 po dłuuuuugiej przerwie. Zainstalowałem Złotą Edycję, Najnowszego HotA i HD mod. Wygląda to nieźle, ale stwierdziłem że czegoś tu brakuje. Otóż przydałoby się gdyby w czasie bitwy było wiadomo w jakiej kolejności będą się poruszały jednostki. Wg mnie najprościej byłoby dodać małe cyferki, oznaczające kolejność ruchu przy każdej jednostce, podobnie jak to rozwiązano w King's Bounty. Znacznie łatwiej byłoby wtedy planować strategię w czasie walki. Czy jest to możliwe, aby do którejś kolejnej wersji HotA autorzy dodali tego typu udogodnienie? Jeśli zgadzacie się z moją opinią i pomysłem to może ktoś kto ma kontakt z HotA Crew spróbowałby podsunąć im to do rozważenia. PS. A może coś takiego jest już zaimplementowane w ten dodatek ale ja nie potrafię tego włączyć? |
galo11 |
@KIng_Mariusz, przecież to jest proste. O kolejności ruchu jednostek decyduje ich szybkość. W przypadku jednostek o takiej samej szybkości pierwsze poruszają się jednostki atakującego. Wydaje mi się, że zaproponowana przez ciebie modyfikacja jest niepotrzebna, bo znajomość podstaw mechaniki gry i statystyk jednostek to właśnie to, co czyni z ciebie lepszego gracza od innych... |
KIng_Mariusz |
galo11 może masz rację i zbyt bardzo przyzwyczaiłem się do nowszych odsłon Heroesów - tam nie trzeba zaglądać w statystyki poszczególnych jednostek żeby ustalić kolejność. Mimo wszystko mnie osobiście przydałaby się taka opcja z numerkami, mogłaby być opcjonalna, z możliwością włączenia i wyłączenia. No cóż, żeby taka opcja miała szansę na zaistnienie musiałaby nią być zainteresowana większa ilość osób. W każdym razie dzięki za opinię. |
Górski |
Nie no szczerze niech oni biorą się za te miasta. Rozumiem jakieś poprawy graficzne, nowe siedliska z potworami itp., ale to z turami nie jest już potrzebne :). Myślę że mogli by się juz bardziej brać za miasta, bo mam wrażenie że oni ciągle to odkładają :P... |
Hayven |
Uzupełnienie do wypowiedzi galo: W każdej turze każda jednostka ma jeden ruch. Im wyższa szybkość, tym wcześniej następuje ruch danej jednostki. Dodatkowo: - wśród jednostek o jednakowej szybkości pierwsza ruch wykonuje jednostka bohatera atakującego, a w danej armii spośród jednostek o jednakowej szybkości ruch wykonuje ta, która została ustawiona bardziej "po lewej" w oknie armii; - preferowane są ruchy "na zmianę", zatem jeśli agresor dysponuje jednostkami o prędkościach 13 i 9, a obrońca jednostkami o prędkościach 9 i 6, najpierw rusza się agresor najszybszą jednostką, następnie obrońca "dziewiątką", agresor "dziewiątką" i obrońca szóstką; - widmowe wizerunki są uważane za najbardziej "z prawej"; - przy czekaniu kolejność jest odwracana, a więc po zakończeniu standardowej tury przez jednostki o szybkości 0, ruch wykonują jednostki, które wcześniej czekały - w odwrotnej kolejności, niż wykonywały ruch wcześniej - i tylko one; następnie rozpoczyna się następna "zwykła" tura, jednak znowu - jeśli ostatni ruch wykonywała jednostka gracza pierwszego, to jeśli obaj mają jednostkę najszybszą o jednakowej szybkości, zaczyna ją gracz drugi; - morale dodaje darmową akcję zaraz po turze, w której zostało wywołane. Akurat sam system szybkości jest prostszy niż w H5 i niemal taki sam jak w H4 i H6, jedynie brakuje paska inicjatywy, dodawanego w VCMI - ale naprawdę, nie jest on niezbędny. Pograsz, przyzwyczaisz się :) |
KIng_Mariusz |
Zgadzam się, że nie jest to niezbędne - bez tego też da się grać. Byłoby jednak pomocne, przecież na istoty działają też różne zaklęcia np. przyśpieszenie i efekty od niektórych przedmiotów posiadanych przez bohatera, co wpływa na zmianę kolejności w czasie walki. Oczywiście tak jak chyba każdy czekam najbardziej na nowe frakcje oraz nowe obiekty na mapie. |
galo11 |
Hobbit, czy mógłbyś "załatwić", żeby w dziale Mapy możliwe było sortowanie map po dacie dodania? To istotne, bo kiedy zwiększy się liczba map trudno będzie "wyłapać" te nowo dodane. |
Hellburn |
W najbliższym czasie jakoś temu zaradzimy. Na razie nie jest to problem, zważając na ilość map HotA. |
Morglin |
Ciekawostka odnośnie tłumaczenia - Chińczykom się udało: |
Dru |
Rozumiem, że nie jest to oficjalna Chińska wersja stworzona przez Hota team, a przez innych moderów ? |
Morglin |
Tak, "oficjalnie" ukazała się tylko wersja rosyjska i angielska. |
Kammer |
Jeśli dobrze pamiętam, to są dwie oficjalne wersje - angielska i rosyjska. Innych nie dało się zrobić, bo tylko twórcy to mogli. A tu bum! Chińczycy złamali HotA! |
Drwal |
Albo to chińska podróbka HotA. :P Btw. Moglin, mógłbyś podać link strony gdzie to znalazłeś? Może znajdą się tam jeszcze inne ciekawe rzeczy - jednostki, artefakty, mniej znane mody. |
Kammer |
Oj, jednostek to tam było zatrzęsienie. :P |
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel