Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 86 - 87 - 88 | |
Kastore |
Najlepiej jakby był alternatywą kapłana... |
Warmonger |
Paladyn, tego mi brakowało :) Rozumiem, że zastąpi czempiona? Proponowane umiejętności: - Podwójne obrażenia dla szkieletów (jak w H2) - Odporność na spowolnienie i klątwę - Odporność na truciznę, paraliż i zamianę w kamień - Jeśli planujesz ulepszenie, to niech ma dwa ataki, jak w H2. Opcja ekstremalna: rzucanie czaru "zniszczenie nieumarłych" }:) |
Kastore |
Warmonger: Lepiej, żebyś miał wybór między jednostką strzelającą, a walczącą w zwarciu.
Rozumiem, że zastąpi czempiona? |
witchking |
Rozważamy opcje ustawienia paladyna jako alternatywy dla anioła albo chempiona. Wprowadziłem nieznaczne poprawki: https://www.dropbox.com/s/ilgeu787mlikgvp/paladyn4%20%282%29.bmp?dl=0 Jeśli chodzi o kapłana to prawdopodobnie też doczeka się alternatywy. |
Matikun |
Archanioł to najlepsza jednostka dostępna w miastach. Musielibyście zrobić z paladyna niezłego koksa, bo w końcu jest nielotem i chyba jest trochę wolniejszy :P. Raczej proponowałbym czempiona, ale jak by nie było - będzie dobrze. |
rtx |
Ja bym osobiście wolał, żeby alternatywy w Zamku ustawić w takowyż sposób, aby możliwym było posiadanie armii realistycznej. |
AmiDaDeer |
Wiecie, alternatywy nie mają być tak samo mocne jak ich współpoziomowcy. Mają być alternatywami, mniej lub bardziej odpowiednimi w danej sytuacji. Paladyn może być dość słabą jednostką, ale niski koszt i odpowiednie specjalności sprawią że na niektórych mapach będą jak znalazł. |
Fandor |
Jak na alternatywę czempiona dużo nie trzeba, nienawiść do wszelkiej maści nieumarłych, taki tank, powolny ale wytrzymały i wysokie obrażenia, przeciwko mobilności czempiona. Z aniołem będzie gorzej, zdecydowanie argument cenowy dobra rzecz, nawet przy prostej "Arogancji", jakby ograniczał się do samego złota, jeszcze w mniejszej ilości niż anioł, chociaż ja uważam, że powinno się w alternatywach zrezygnować z balansu poprzez ekonomię, bardziej powinno się skupić na urozmaiceniu jednostek, by w różnych sytuacjach się lepiej sprawdzały, jednocześnie by mimo powiedzmy walki z inferno lub necropolis, nie wybierać anioła przez nienawiść do diabłów, a paladyna przez nienawiść do umarlaków. |
zmudziak22 |
Chyba lepiej, aby Paladyn zadawał dodatkowe obrażenia przeciw inferno, a nie nekropolii. Inferno i Zamek są konstratowe w H3. |
AmiDaDeer |
Niemniej od dodatkowych obrażeń dla Inferno już mamy anioły, a zadawanie dodatkowych obrażeń nieumarłym byłoby ładnym nawiązaniem do Heroes 2. |
Degraf |
To pewnie ma być nawiązanie do H2, gdzie to mieli premię na nich. Ale poniważ są narzekania na monorasowość zamku i nudność, bo wszystko za ludzko wygląda, może dać jakiegoś ładnego potworka? Ponieważ stylizacja jest na europejskie średniowiecze to bym proponował coś z heraldyki lub zwierząt folklorystycznych. Psiogłowi, niedźwiedzie, pszczoły Merowingów czy koguty na koksie może? |
AmiDaDeer |
Są też narzekania z drugiej strony - na za dużą liczbę fantastyki i magii w zamku ludzi. Myślę że alternatywa między fantastycznym stworzeniem a potężnym ludzkim wojownikiem będzie w sam raz. |
Fandor |
Podoba mi się pomysł, wykorzystania heraldyki do tworzenia nowych jednostek, ale bardziej by się to sprawdziło przy nowych miastach, jeżeli chodzi o "potworzastą" alternatywę dla zamku, która faktycznie pasuje, jest dziki pies, a to dość podobne do wilka więc raczej nie przejdzie. |
Matheo |
Alternatywą dla Zamku, nie koniecznie dla Gryfa może być Orzeł. |
Kuririn |
Nadawał by się ten piekielny konik do alternatyw? |
Matikun |
Mi się tam podoba, ale czy nie odbiega stylem zbyt bardzo od innych jednostek? |
Nephretes |
Zastanawiam się czy faktycznie nie różni się zbyt od pozostałych jednostek, ale wygląda zacnie :) |
witchking |
Prace rozwijają się dalej: by Sower |
Andruids |
Mi się konik podoba, no ale zbyt jaskrawy i ten róg, albo wymazać, albo wyprostować. Druid <3333 |
Pointer |
Ten róg jest wzorowany na rogu Koszmaru z h5 i wygląda ok moim zdaniem. Ale faktycznie, odrobinę zbyt jaskrawy ten konik... A czemu właściwie nie zostawić Piekielnego Rumaka i Zmory z WoGa, tylko nowe konie tworzyć? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 86 - 87 - 88 |
temat: [VCMI/MDT] The Tides of War | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel