Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 41 - 42 - 43 | |
Orzie |
Amazing Zabolud dwelling! I think it does not even need 3D modeling to fit to the game. More water-lilies might be also good there as already mentioned. |
Travis |
Wiem, że line up jest już gotowy i w pełni zaakceptowany i nawet mi się podoba, ale przypadkiem natrafiłem na tego smoczego żółwika i pomyślałem, że zamiast żółwia zaprezentowanego przez Hei-rega, wstawić takiego. :) Oczywiście lepiej by wyglądał na 7 poziomie, ale wtedy, modliszka spada na 6. :) |
mr_R |
wygląda trochę jak żółw hel-rega, ale koncepcja mi się podoba. mółgby robić za ulepszenie, po poprawie grafiki jednostki. |
rtx |
Nigdy nie lubiłem modliszek na 7 poziomie, więc jestem jak najbardziej za. |
AmiDaDeer |
Manitoba Smith: To JEST siedlisko eksperymentów alchemicznych. Między innymi.No, a Dwór to też nie siedlisko "eksperymentów". Hydromax: Żółwie mamy na szóstym poziomie i zdecydowanie bardziej tam pasują niż na siódmy poziom. Jestem zdecydowanie na nie.Wiem, że line up jest już gotowy i w pełni zaakceptowany i nawet mi się podoba, ale przypadkiem natrafiłem na tego smoczego żółwika Co Wy macie do modliszki? |
Drwal |
Żółw pasuję na poziomy 4-6, wyżej to już przegięcie. Nikt z nas nawet w baśniach nie słyszał o legendarnych, niepokonanych żółwiach przecież. Tam gdzie jest obecnie zdecydowanie mi pasuje. Co do modliszki, nie jestem przekonany. W mojej opinii nie wypada najlepiej na tle innych jednostek 7 poziomu. Na miejscu autora szukałbym lepszej propozycji, ale to jego wybór. Po prostu nie wierze, że w takim rezerwacie nie ma silniejszych stworów, nawet od największych i najbardziej zmutowanych modliszek. |
caladan |
mam takie same przekonanie do modliszki. Ona pasuje dla mnie na jednostkę 6 poziomu. Ogólnie ostatnio zrobiła się mania na insektoidy i stawongi na 7 poziomie. Forge czy do Oasis one pasują, ale do preserve nie jestem przekonany. |
Andruids |
Możliwe, że twórcy line-upu rezerwatu w Heroes IV też mieli dylemat z modliszką, dlatego dali ją jako jeszcze jedną alternatywę 4. poziomu. Albo ktoś miał wyjątkowy strach przed modliszkami (czemu bym się w najmniejszym stopniu nie dziwił). Poza tym pamiętajmy, że 4. poziom, 4.-mu poziomowi nierówny. Osobiście przywróciłbym do łask Czarodziejskiego smoka, ale nie da rady. Cały obecny line-up jest po prostu taki dobry... nie byłoby czego zastąpić. Ale jeszcze ewentualnie, gdyby żółwia nazwać o tak, to byłby lepszym kandydatem na 7. poziom niż modliszka. Można by też przechrzcić modliszkę już całkiem na Przerazę. Tak tylko gadam. |
Gravius |
"Nikt z nas nawet w baśniach nie słyszał o legendarnych, niepokonanych żółwiach przecież" A żółwie ninja? :P |
Aayren |
Szczerze - nigdy nie podobała mi się modliszka na 7. Na 1-6 proszę bardzo, ale wydaje mi się zbytnio delikatna na 7 poziom. Nie wiem, może autor przedstawi ją całkiem inaczej niż wygląda modliszka w rzeczywistości (czy w H4, gdzie też wyglądała na o wiele delikatniejszą niż była w rzeczywistości) i wtedy zmienię zdanie. Co do żółwia, to jestem w rozterce. Z jednej strony dość już mam gadów na tak wysokim poziomie, owad, ssak, konstrukt czy głowonóg mogłyby wreszcie zapanować na lvl 7, ale też ogromny długowieczny żółw to jednostka świetnie nadająca się na najdefensywniejszą, najbardziej wytrzymałą jednostkę 7lvl w całym HoMM3... |
mr_R |
ja od początku dawałem żółwia na 7 poziom i moja wersja się nie zmienia. grafika hydromaxa pasuje jako ulepszenie tej jednostki. poza tym najłatwiej było by dodać nowe umiejętności, propozycja z trzęsieniem ziemi pasowała raczej do jednostki 7 poziomu. Ponadto całkowita obrona przed magią ziemi, oraz umiejętność obniżania ataku (analogia do umiejętności Behemota) i byłby żywiołakiem, spowodowałyby powstanie silnej jednostki. Jednak gdzieś ona zyskuje gdzieś traci: miałaby ona niezwykle wysoką obronę (największą wśród jednostek 7 poziomu) i wysoką ilość punktów życia (powiedzmy 300), ale traciłaby na ataku i obrażeniach (powiedzmy na poziomie (5 poziomu). Wtedy byłaby to główna jednostka wspomagająca, która byłaby ostatnią ostoją miasta. |
rtx |
No ale wtedy wszyscy by to po prostu zostawili w spokoju, prawda? Żeby to miało sens, potrzebowałby czegoś w rodzaju 'wabika' jako zdolności/czaru/dawno-nie-grałem-w-H3-nie-pamiętam. Tj., Klika się na jakąś jednostkę w określonym zasięgu i ta jednostka musi go zaatakować. Ale to trochę zbyt skomplikowane chyba. |
Gravius |
chodzi Ci o wywoływanie efektu czaru Szał podstawowymi atakami, czy raczej czyste Tauntowanie celu? |
Aayren |
Albo coś jak "wyzwanie" z H6 - jeśli jednostka ma możliwość zaatakowania żółwia, to jemu zada 100%obrażeń, a atak na inną istotę to powiedzmy atak z 75% skutecznością. |
bRyland |
Wielki legendarny żółw: http://pl.wikipedia.org/wiki/A%27Tuin Też twierdzę, że modliszka max 6, a żółw taran z opcją wywołania trzęsienia ziemi (jak to Ktoś na wcześniejszych stronach proponował)wydaje mi się bombową opcją ;) Poza tym taki żółw, pewnie byłby wolny, choć żywotny, więc trochę coś ala Hydra z Cytadeli jak mniemam ;) |
Matheo |
Cytat: mam takie same przekonanie do modliszki. Ona pasuje dla mnie na jednostkę 6 poziomu. To kwestia głównie nazewnictwa. Modliszka jako modliszka, czyli zwierze, nie nadaje się na 7 poziom. Natomiast modliszka, jako monstrum, stwór czy potwór już tak. Dlatego proponuję nazwać tą jednostkę: Przeraza - Bojowa Przeraza. Wersja podstawowa byłaby wolno żyjącym gatunkiem o zielonym ubarwieniu, by móc się zakamuflować. Natomiast ulepszenie, byłoby gatunkiem tresowanym i przygotowywanym do bitwy. O ubarwieniu bardziej pstrokatym (ostrzegawczym). Spójrzcie na to pod kątem, tego co będzie na poziomie 7 bardziej oryginalne. Modliszka pod tym kątem jest znacznie lepsza. Jeśli ktoś chce ten temat ciągnąć dalej, to może lepiej tutaj |
mr_R |
nazwa nie ma tu nic do rzeczy. po prostu modliszka zbyt mało masywnie wygląda na 7 poziom. może to się zmieni gdy ktoś stworzy jej model w grze. |
rtx |
@Gravius - Taunt. I to raczej bardziej jako spell, tak jak protection from X u żywiołaków. @bRyland - A'Tuin jest "drobną" przesadą i "subtelnym" naciągnięciem znaczenia słowa 'wielki'. |
bRyland |
A'Tuin ma swój pierwowzór w którejś starożytnej mitologii. Strzelam, że indyjskiej, skoro na takowym pierwowzorze również stay słonie ;) |
Matheo |
Cytat: Nazwa jest kluczowa. Słyszysz/czytasz "modliszka" i od razu stwierdzasz że nie nadaje sie to na poziom 7, bo modliszki mają dość drobną budowę. Jakaś bardziej potworna nazwa przywodzi na myśl potwora, który na 7 poziom się nadaje.nazwa nie ma tu nic do rzeczy. Cytat: To nie ma znaczenia. 7 poziom ma być najgroźniejszym stworzeniem danej frakcji. W Lesie Tulareańskiem w ogóle może nie być masywnych stworzeń i co wtedy? Rozmiar to nie wszystko. Dawid Goliata pokonał.
po prostu modliszka zbyt mało masywnie wygląda na 7 poziom. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel