Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 41 - 42 - 43 | |
Hei-reg; |
Ogólnie zgadzam się, że muszą być chociaż dwie jednostki humanoidalne. O ile Skrzat/Leprekaun wydają mi się dosyć pospolite, to Satyr/Faun mi się podobają i coś fajnego można by z nimi zrobić. Bardzo też mi się podoba propozycja Żaboluda. Jego siedlisko fajnie by pasowało do stawiku po prawej. Nie podobają mi się za to szczurołaki i kotołaki. Dałbym też spokój gorylowi, nosorożcowi i wojownikowi jaguara, te bardziej pasują do miasta na sawannie, albo dżungli. Na pewno widziałbym w mieście jakąś jednostkę-roślinę, rosiczkę czy wspominana osetnicę z H4. Do modliszki byłem na początku sceptycznie nastawiony, ale tak wszyscy nią spamujecie, że w sumie pomyślałem, że jak podarujemy jej jakiś badassowy design to będzie gitara. :D Zgryz mam za to z dinozaurem. Pasowałby do gór po lewej, ale średnio mi się komponuje z resztą bandy. Nad nim na pewno jeszcze trzeba pomyśleć, bo po podarowaniu mu jakiegoś "zielonego" dizajnu może się wpasuje. Pojawiła się propozycja rajskiego ptaka, który na pewno pasowałby do półki skalnej, ale jakoś nie podoba mi się sam koncept jednostki-ptaka. Co do bohaterów i ich profesji(?). Wszystkie propozycje wydają mi się w porządku, trzeba się tylko dogadać. :) To chyba tyle na razie, spróbuję też się zastanowić nad jakimś line-upem na podstawie waszych, opatrzę je wtedy szkicami. W każdym razie dzięki za waszą pracę! Bardzo pomagacie. |
effendie |
Kammer: Czyli tym razem tworzymy miasto pod grafikę? Ciekawe. Tego jeszcze nie grano. Jak na razie widać tu większy potencjał i postępy niż w Vori więc może warto spróbować jeśli mnóstwo innych projektów w których tworzono miasta pod fabułę/bohaterów nie ujrzało światła dziennego/jest od zawsze w przygotowaniu/wygląda słabo i nikt w nie nie gra dłużej niż 10 minut. Ja osobiście mogę przeboleć jak jakaś jednostka/bohater nie będzie w 100% zgodna z uniwersum, ale jak miasto będzie beznadziejnie wyglądać to dziękuję za takie coś. Hei-Reg; trzymaj tak dalej! |
Kammer |
effenie: You made my day. :D
Jak na razie widać tu większy potencjał i postępy niż w Vori |
witchking |
@Kammer z tego co widzę to Hei-reg tworzy miasto, nie wiem skąd u Ciebie ta liczba mnoga. |
effendie |
Kammerze cytując bardzo mądrego usera: fandor510: Kammerze (...) pokaż chociaż po jednej klatce do nich [jednostek] żeby pokazać że twoje słowa mają poparcie w czynach. Odnoszę dziwne wrażenie, że trochę zazdrościsz Hei-Regowi tego jak gorąco jego pomysł został przyjęty, pokaż swoje postępy, a wtedy może i do Vori sie forum zapali. |
Eternal |
A tworzy miasto? Ja jak na razie widzę tylko paplaninę na temat jednostek i świetnie wykonane grafiki 2D, które jednak są grafikami 2D i nie zastąpią trójwymiarówek z H3. Hei-reg; ma talent, nie zaprzeczę, ale biegłość w używaniu ołówka (Painta?) nie wystarczy do utworzenia moda. Zaoferowaliście się z pomocą- ale czy on ją przyjął? Czy dostaliśmy cokolwiek świadczącego o tym, że Preserve wychodzi z fazy domysłów? Czy ktokolwiek z paplających wyraził chęć dołączenia do teamu i rozeznał się w jego stanie? Jeśli Preserve jest waszym zdaniem w lepszym stadium rozwoju niż Vori, to DOWODY POPROSZĘ. Bo jak na razie, widzę powtórkę z Vori by Matheo- czczą gadaninę, pozorne wsparcie i lidera moda, który nie umie robić modów. Z góry przepraszam wszystkich urażonych. Mam wrażenie, że zabrakło tu głosu krytycznego. Edit:@effendie Przeciwnie, zaszczuto by nas za fatalne grafiki. Mamy mroczną przeszłość i nie możemy liczyć na taryfę ulgową. Więc działamy w konspiracji, a kiedyś zawstydzimy Grotę. |
effendie |
Eternal: Przeciwnie, zaszczuto by nas za fatalne grafiki. Mamy mroczną przeszłość i nie możemy liczyć na taryfę ulgową. Więc działamy w konspiracji, a kiedyś zawstydzimy Grotę. Trzymam za słowo i będę czekał. |
witchking |
@Eternal Moim zdaniem mamy tu dużo dowodów, że prace lepiej się mają niż Vori;p Widzę tu zaczątki ekranu miasta. Jeśli ktoś musi coś udowadniać to wy mogli byście pokazać jak ma się Vori. |
Drwal |
Eternal: Czy dostaliśmy cokolwiek świadczącego o tym, że Preserve wychodzi z fazy domysłów? Czy ktokolwiek z paplających wyraził chęć dołączenia do teamu i rozeznał się w jego stanie? Jeśli Preserve jest waszym zdaniem w lepszym stadium rozwoju niż Vori, to DOWODY POPROSZĘ To jakaś nieudana prowokacja? Czy zazdrość? Po pierwsze autor już w pierwszym poście pokazał co potrafi. Wypowiada się tylko gdy zrobi coś nowego, pokazuje, prosi o ocenę, porady. Jego prace są co najmniej dobre. Widać u niego pozytywne efekty, potencjał. Nie jest kolejną osoba piszącą: zrobię nowe miasto, nie wiem jak, nie wiem gdzie, ale zrobię. Nie chce się tutaj pastwić nad waszym Vori, ale od was słychać tylko gadanie "robimy Vori, mamy już tyle zrobione, zajęliśmy już jednostki i odwalcie się od nich". Tymczasem żadna porządna grafika nie została pokazana. |
Kammer |
Eternalu, nie rzucaj się na wszystkich dookoła. -_- I przestań zwracać innych przeciwko nam. Mam wystarczająco rzeczy do zrobienia odnośnie Vori nawet bez prób poprawy wizerunku naszego zespołu. |
Andruids |
Nie żeby mi na tym super-specjalnie zależało, ale czy można uznać wątek Vori w tym temacie za offtop i jako taki, w sposób adekwatny go potraktować (czyli usunąć)? |
Nephretes |
Witam wszystkich, Od jakiegoś czasu obserwuję forum kwasowej groty i wygląda, że nowy projekt Hei-rega dostatecznie zapłodnił moją wyobraźnię, bym zdecydował się założyć konto i wypowiedzieć. Od czego by tu zacząć- Ekran miasta- faktycznie jest w nim coś surowego, a że nasza rodzima mitologia nie jest nazbyt popularna, w moim line-upie postanowiłem się nią inspirować. Przy okazji starałem się wziąć pod uwagę aktualny wygląd miasta, część z waszych pomysłów również była przydatna. Podstawowym surowcem byłoby oczywiście drewno, główną zdolnością jednostek zatruwanie. 1. Satyr/Opiekun Zarówno satyr jak i opiekun podobają mi się jako pomysł na pierwszy poziom. W przypadku pierwszego poziomu podoba mi się koncepcja jednostki wspierającej. 1a) Satyr - płodność o której mowa w mitologii pozwalałaby na wzrost ilości stworzeń rekrutowanych co tydzień. Jako, że w mej koncepcji podstawowym surowcem dla miasta jest drewno- byłoby to swoista alternatywa dla rozbudowy kosztownego fortu. Nie wiem jedynie czy taki dodatek dawałoby ulepszenie budowli, czy też jakiś dodatkowy budynek powiązany z tym siedliskiem. Inną umiejętnością mogłaby być jakaś aura/umiejętność specjalna wynikająca z zamiłowania do muzyki (np zwiększająca inicjatywę)Co do samej jednostki, to niezbyt potężna, walcząca wręcz. Siedlisko: Myślę, że las dobrze się nadaje 1b Opiekun- jako duch opiekuńczy mógłby zwiększać obronę oddziałów. Jednostka niezbyt mobilna, niezła obrona, słaby atak. Siedliskiem byłyby zabudowania miejskie. 2. Topielica/ Żabolud 2a. Żabolud - koncepcja hobbita bardzo mi się podoba. http://forums.watchuseek.com/attachments/f17/1056981d1366630771-g-shock-art- 1285261921_frogman01.jpg Pozwolę sobie zacytować "stwór pełniący rolę medyka wśród prymitywnych, zwierzęcych oddziałów. Może leczyć i sam jest dość wytrzymały, ale przy tym powolny i mało efektywny w bezpośrednim starciu" Na siedlisko jedno ze zbiorników, preferuję prawe bajorko. 2b Topielica http://digart.img.digart.pl/data/img/vol7/30/65/miniaturki400/120322.jpg Szybka jednostka o dużej inicjatywie i ataku, słaba obrona. Nie wiem czy dałoby się napisać taki skrypt <wątpię>, ale jako istota wciągająca pod wodę mogłaby podczas ataku przesuwać wroga o dajmy, jeden hex. Poniosła mnie fantazja w ramach tzw wishfull thinking. 3a. Alkonost http://pl.wikipedia.org/wiki/Alkonost_(folklor) Z tego co wyczytałem składa jaja na plaży, którą mamy, więc siedlisko mogłoby być gniazdem. Szybka jednostka latająca, zdolność specjalna: hipnoza. Fajnie gdyby załatwić defy z Kremlu. 3b Leszy http://pl.wikipedia.org/wiki/Leszy Pan Lasu, ze zdolności specjalnych mógłby przywoływać jakieś zwierzęta, bądź mieć zdolność podobną entom- związanie. Generalnie duża jednostka, powolna i z dużą obroną. 4. Snajper Uważam, że nie byłoby grzechem zaimplementować do miasta jednostkę neutralną i trochę ucywilizować miasto. Jako siedlisko pasowałyby np domki na drzewie 5. Kuroliszek Obydwa prezentowane defy/obrazki podobają mi się. Za siedlisko posłużyłaby półka skalna. Szybka jednostka latająca, duży atak, zatrucie albo oślepienie. 6. Osetnica/ inna roślina strzelająca. Pomysł na amobilnego strzelca przypadł mi do gustu. Zatrucie 7. Bies/Żmij Wiem, że mamy już dużo smokopodobnych stworzeń, ale prawa skała jako siedlisko pasuje mi jak ulał. Zatrucie Bies- Uosobienie dzikości, poroże pozwalałoby na atak na kilka hexów jak cerbery, inną umiejętnością mogłaby być szarża. Nie mam pomysłu na jaskinię- usunąłbym ją z miasta, albo zrobił w niej jakiś budynek specjalny. Wybaczcie nieprofesjonalną szybką sklejkę tego o co mi chodzi. Trzymam kciuki za rozwój projektu :) |
mr_R |
czyli krótko, Hel-Reg przyjął koncepcje satyr/ faun żabolud Osetnica lub rosiczka modliszka dinozaur ja bym dał sobie spokój z dinozaurem (cytadela już jest zamkiem jaszczurek i gadów), a zamiast tego zasugerowałbym się pomysłem tajemniczego ogrodu, niedostępnego rezerwatu. Tak więc moja propozycja jest taka: 1.rajski ptak (niewielka, ale latająca jednostka o niskich parametrach, oraz największym zasięgu w zamku) 2.wilk/ tygrys -zamieszkuje w jaskini 3.faun/ satyr -winny ogród nad lewą sadzawką 4.żabolud -lewa sadzawka 5.osetnica - rośnie na "żywych zboczach" lewy górny róg 6.modliszka (nie pasuje mi na 7 poziom) -polana modliszek prawy górny róg za skałą 7.przez brak dobrych pomysłów proponuje istotę pół rośline (drzewo), pół-człowieka zamieszkujący prastary gaj/ bór (nie mam koncepcji gdzie to umieścić. sugestia co do zamku, według mnie powinien stanąć w prawym górnym prostokącie na wzniesieniu przed lasem. Ciekawie wyglądałby drewniany fort. magazyn zasobów według mnie powinien produkować 2 uncje drewna. |
Ky |
Może sugerowany żabolud ulepszał by się w Kappę: http://scr.hu/0ckz/7u2mz Inny pomysł na jednostkę: http://scr.hu/0ckz/m162f a wersja ulepszona mogła by wyglądać podobnie do tego: http://scr.hu/0ckz/snjbw |
Warmonger |
Nie wiem, co to za kocury, ale wyglądają fenomenalnie. Właśnie takie istoty widziałbym w nowym Preserve - zaczarowane zwierzęta. Niezależnie od tego, co ostatecznie pojawi się w mieście, sugerowałbym trzymanie się takiego stylu graficznego. |
Andruids |
Tak samo jak R, widziałbym Modliszkę/Przerazę na 6. pozycji. Za to straciłem rachubę, kiedy Czarodziejski Smok wypadł z łask? W każdym razie zawsze można wstawić Żmija, który będzie słabszym Czarodziejskim, czyli będzie mieć możliwość walenia losowo z pioruna, lub łańcucha i będzie odbijał zaklęcia magii powietrza (jeśli taka wybiórczość jest możliwa), albo będzie na nie odporny. Cytat: A... ja jestem na nie. Względem wszystkiego co jest związane z H6. A głównie z Sanktuarium.
Może sugerowany żabolud ulepszał by się w Kappę: http://scr.hu/0ckz/7u2mz |
Irhak |
Żabolud w kappę? Gdyby to było, że żaba w kappę to bym zrozumiał... ale żabolud?! O_O |
Ky |
@ANcientDRuids Dlaczego jesteś na nie względem wszystkiego co jest związane z H6? @Irhak Nie znam się na żaboludach. :P |
Travis |
mr_R: [..](cytadela już jest zamkiem jaszczurek i gadów)[..]4.żabolud -lewa sadzawka[..] Ja bym sobie odpuścił te żaboludy, pomysł pasuje do bardziej błotnego miasta, pełnego gadów i płazów. A dałbym coś takiego: 1. http://static9.cdn.ubi.com/pl-PL/images/warfare-box-sylvantcm4662309.png - chodzi mi tylko o wierzchowca 2. http://www.wizards.com/mtg/images/daily/ld/ld45_stagSplash.jpg do tego wtedy satyry, jakaś roślinka typu osetnica, modliszka i nie wiem co jeszcze. Edit. I na 7 poziom takiego żółwika Sama :D http://fc01.deviantart.net/fs24/p/2008/026/9/9a945b4afd88e139.jpg Albo, np. taki Pawi smok, nazwa może nie bardzo, ale wiadomo, pióra jak u Pawia i niewielki wzrost, ale jednostka smokopodobna. http://www.elfwood.com/art/s/a/sann/krykan_k.jpg Hipenrief taka latająca łasica. |
Ky |
Te drugie wyglądają jakby były z tego samego miejsca co te koty. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 11 - 12 - 13 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [H3/różne] Preserve town w stylu Heroes III | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel