Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 58 - 59 - 60 ... 129 - 130 - 131 | |
Warmonger |
Dzięki submodom każdy może teraz wybrać swoje ulubione fragmenty modów, a inne wyłączyć :) |
TopFunny525 |
Całkiem fajna funkcja :P. Spodobała mi się w erze, i właśnie czegoś takiego mi brakowało w VCMI. |
Warmonger |
Coś dla miłośników grot: |
Morglin |
Hej! Właśnie postanowiłem po raz pierwszy pograć w VCMI. Mimo że kiedyś ktoś tu wspominał, że obecnie instalacja VCMI i modów jest na tyle prosta i idiotoodporna, na ile to tylko możliwe, to jednak nie potrafię sobie poradzić... :( Jakby co, to mam Windowsa XP SP3. Na początku, kiedy chciałem uruchomić VCMI wyskoczył mi taki oto błąd. Po jego wyskoczeniu, wpadł mi do głowy głupi pomysł i usunąłem ten MSVCP110.DLL z folderu VCMI. Co ciekawe, bez niego gra zaczęła normalnie działać (mam nadzieję, że ten plik nie odpowiada za nic ważnego :P). Skoro już udało mi się uruchomić grę, to postanowiłem pościągać jakieś modyfikacje i nowe miasta. Niestety, nie działa mi launcher ("VCMI_launcher.exe nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32."), a na waszej stronie (link) część linków nie działa i wszystkie są pod wersję 0.94. Tak więc proszę o pomoc z uruchomieniem launchera, albo o zaktualizowanie stronki. |
Kammer |
Witamy ponownie, Morglinie. :P Po pierwsze, to radziłbym zainstalować VCMI na zupełnie świeżym H3. Tak dla bezpieczeństwa i pewności. Zasadniczo, to zbiór modów jest nieaktualny, bo można je wszystkie pościągać poprzez launcher. Ponadto popróbuj różnych wersji. Może któraś zatrybi. |
Morglin |
Instalowałem na "świeżym" H3. Kammer: Zasadniczo, to zbiór modów jest nieaktualny, bo można je wszystkie pościągać poprzez launcher. Ponadto popróbuj różnych wersji. Może któraś zatrybi. Tyle, że mi ten launcher nie działa. Nie mam zamiaru po kolei sprawdzać wszystkich wersji VCMI aż na którejś łaskawie uruchomi się launcher. Chcę mieć najnowszą! Jakby komuś się chciało, to proszę o pościąganie kilku nowych miast przez ten launcher, zapakowanie i wysłanie mi. PS: Na razie ciupię sobie w VCMI bez modów, ustawiłem najtrudniejszy poziom trudności, jest 3 tydzień, a komputer zdążył dopiero zająć dwie kopalnie w pobliżu zamku. Trochę słabo, patrząc na czas jaki zajmuję mu zrobienie tury. :P Dopisek: VCMI has crashed, VCMI has crashed, VCMI has... kurna, w to się nie da grać! Komputer jest idiotą, gra jest banalna, ale mimo tego nie jestem w stanie ukończyć mapki, bo VCMI has crashed... |
Kammer |
No to masz problem. Po pierwsze - spróbuj uprawnień administratora. Po drugie - jakie znowuż miasta? VCMI 0.96 wyszło raptem kilka dni temu, więc na konwersje jeszcze nie licz. Po trzecie - radziłbym być cokolwiek milszym. I zainstalować 0.95. Na nim jest znacznie więcej działających modów. |
Morglin |
Kammer: Dzięki, bo nie wiedziałem.No to masz problem. Kammer: Nie działa.Po pierwsze - spróbuj uprawnień administratora. Kammer: Zainstalowałem i launcher także nie działa...[...] zainstalować 0.95. Na nim jest znacznie więcej działających modów. |
Warmonger |
Rozwiązaniem problemu z MSVCP110.DLL na niektórych systemach może być instalacji najnowszych bibliotek http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=30679. |
Gotrekus |
Mi też nie działa na Win 7 a poprzednie wersje smigały bez problemu.Pojawia sie bład:,,Aplikacja nie została własciwie uruchomiona(0xc000007b).Instalowalem na H3 Complete z GOGa. |
Zibi17k |
@up ten sam problem z VCMI 0.69 odkąd przeinstalowałem H3 (VCMI 0.65 działa). Na drugim kompie te same pliki, ta sama wersja H3, ten sam windows 8 i działa wszystko bez zarzutu (No oprócz crashy co parę tur ;/) |
CRW |
Ja mam inną kwestię. Postanowiłem przetestować VCMI pod Xubuntu na starszym lapciaku i cóż... niezbyt dobrze to chodzi. Mapa przygody w 800x600 jeszcze ujdzie, za to walka to przemieszanie spowolnionych i przyspieszonych animacji. O większych rozdzielczościach nie ma co marzyć. Stąd tęż zastanawiam się: przypadłość SDL na otwartych sterownikach ATI czy typowe zachowanie? |
Warmonger |
Prędkość animacji zależy od systemu operacyjnego, na egzotycznych konfiguracjach mogą się pojawić problemy. Pozostaje mieć nadzieję, że SDL2, na które przeszliśmy dosłownie przed godziną ;), będzie działać szybciej. |
CRW |
No właśnie konfiguracja nie jest na tyle egzotyczna, by tak źle to działało. Intel Core Duo i zintegrowany ATI Radeon 200m. W takim razie czekam na rezultaty. Zawsze pozostają Herosy pod winem. |
Skazo |
Mam problem z VCMI. Mam Windows XP 32 bity, zainstalowane świeże Heroes III + AB + SoD i świeżego WoG'a, do tego świeże VCMI 0,96 (Wszystko jest w 1 katalogu). Gdy odpalam VCMI_launcher wyskakuje mi: VCMI_launcher.exe nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32. Natomiast gdy odpalam VCMI_client.exe lub VCMI_Serwer wyskuje mi: "Aplikacja lub biblioteka DLL D:\heroes vcmi\MSVCP110.dll nie jest poprawnym obrazem systemu Windows NT. Sprawdź to z dyskietką instalacyjną" link do bibliotek nie działa |
Warmonger |
Obawiam się, że nie mam pomysłu na problemy z systemem operacyjnym. Nikt z zespołu nie używa już XP :/ Z dobrych wieści mogę powiedzieć, że generator map losowych potrafi już prawidłowo rozmieszczać obiekty w strefach :) |
Morglin |
Czyli do uruchomienia launchera potrzebny jest przynajmniej Windows 7? Hmmm, słaba opcja jak na piętnastoletnią grę. :P Przypomina mi to trochę MM10 ze skokowym trybem poruszania, które wymagało przynajmniej 4GB RAM-u. ;D Powstanie jakaś alternatywa dla launchera? Na przykład stronka (taka jak ta) z której można by pobrać aktualne modyfikacje. |
AmiDaDeer |
Morglin: Co ma piernik do wiatraka?
Przypomina mi to trochę MM10 ze skokowym trybem poruszania, które wymagało przynajmniej 4GB RAM-u. ;D |
Morglin |
To, że zarówno launcher VCMI jak i MM10 mają zbyt wysokie wymagania jak na oferowane możliwości. |
AmiDaDeer |
MM10 potrzebowało tyle RAM-u do grafiki - skokowe poruszanie się było elementem gameplayu, decyzją twórców i nie ma żadnego związku z wymaganiami sprzętowymi. VCMI zaś wymaga Win7 nie ze względu na wymogi sprzętowe, ale ze względu na to, że pod Win7 było napisane - pod XP działałoby dokładnie tak samo, gdyby twórcy mieli możliwość stworzyć VCMI również pod XP. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 58 - 59 - 60 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel