Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 77 - 78 - 79 ... 142 - 143 - 144 | |
witchking |
@Sower a może chcesz pomóc przy teksturach? Uważam, że budynki Mitlandiego są na wysokim poziomie i zamiast tworzyć je od początku lepiej zerknąć na tekstury. To przy okazji oszczędzi Ci pracy:) Swoją drogą wyszło Ci pięknie |
Kammer |
Nie mam pojęcia, jak to pochwalić. Po prostu piękne! |
AmiDaDeer |
Sower: Mam dylemat. Zarówno Twoja, jak i mitlandego wersja są rewelacyjne i nie wiem, która lepsza. ._.
Co powiecie na moją wersję siedliska zombie? |
J. M. Sower |
Cieszę się, że moja praca się spodobała i te kilka godzin pracy nie poszło na marne. Drwalu, staram się robić to tak jak było w przypadku oryginalnych twórców. Niestety Witch, ale już tak mam, że najlepiej mi się pracuje gdy robię coś od zera, bo wiem na jakie modyfikacje mogę sobie pozwolić i jakiej części modelu lepiej nie pokazywać :D. Swoją drogą to mam nadzieję, iż tym budynkiem rekompensuję moją ostatnią nieobecność :D. Edit: Za radą Tritha wykonałem brakujące animacje. Edit2: No i wersja nieulepszona (tym razem nie chciało mi się robić animowanego gifa ;D) |
Lyokoheros |
Piękna robota panowie... jak tak dalej pójdzie to niedługo będziemy mieć drugie(po przystani) miasto na poziomie tych oryginalnych. Co do tego budynku to mi projekt Sowera wydaje się lepszy(no i ma już odpowiednie tekstury oraz animację), mam tylko jedną uwagę - animacja taśmy powinna być moim zdaniem tak o jakąś połowę wolniejsza. Choć i Mitlandy odwalił kawał świetnej roboty przy tym i poprzednich budynkach oczywiście. |
AmiDaDeer |
Zgadzam się co do animacji taśmy - jest za szybka. Ogólnie animacja trochę się "zacina" - wygląda to tak jakby poszczególne elementy miały inną częstotliwość animacji, co byłoby potem problematyczne od strony technicznej (albo animacja w grze wyglądałaby nienaturalnie, albo miałaby mnóstwo klatek). I jeszcze jedna uwaga - bumpmapping na tej "beczce" stanowiącej podstawę. Te kręgi powinny być bardziej wyraźne. |
mitlandy |
Budynek cudo. Co do animacji pas za szybko się kręci ale czy przy tym pasie to też nie powinno się kręci? |
J. M. Sower |
Mitlandy, celnie zauważyłeś, ale dobrze o tym wiedziałem (ciekaw byłem kiedy ktoś to zauważy). To nie będzie większy problem tak samo jak spowolnienie taśmy. Zrobię to, lecz poczekam jeszcze na jakieś inne uwagi odnośnie aktualnej wersji. Co do bumpmappingu to go nie stosowałem i jest to zwykła tekstura, lecz postaram się coś z tym pokombinować. |
Fandor |
Budynek ma jeden defekt - piły na dachu, nie pasują mi do niczego innego prócz wywalonych z line-upu zombie, fajnie że wzorujecie się na oryginalnych szkicach ale niestety nie sprawdzi się to w wypadku siedlisk wykluczonych jednostek, taka moja opinia, mimo że modele, tekstury i animacje bardzo mi się podobają (te cienie jakoś mi tak nie pasują i brakuje animacji bocznych części taśmy produkcyjnej ale ogólnie genialna robota). |
Warmonger |
Cytat: Właśnie o to samo miałem zapytać.Budynek ma jeden defekt - piły na dachu, nie pasują mi do niczego innego prócz wywalonych z line-upu zombie - Milicja żyje w baraku - Magogi żyją w zbiorniku z lawą (płynnym metalem?) - Pijawki zapewne przeniosą się do wieży albo dostaną zupełnie nowe siedlisko - Ogry mają swój bunkier - Minotaury mają pas startowy - Moloch żyje w ściekach Pozostają gobliny albo coś zgoła innego. Kuźnia? Budynek specjalny? Wówczas ulepszenia nie byłyby potrzebne. |
Garett |
Chyba, że kuźnia dostanie ulepszenie jak u Twierdzy, w końcu sama nazwa miasta "Kuźnia" do czegoś zobowiązuje. :P |
Fandor |
Kuźnia ma to do siebie, że oryginalna kuźnia dość mocno wyryła się i musi zostać oryginalna (jak dla mnie patrząc na rozmiary równie dobrym mogła by być zamkiem lub kapitolem, ale szkoda włożonej już w te budynki pracy). Budynek specjalny? Nie widzę zastosowania. Mógłby być z tego dobry magazyn zasobów, jednak ten budynek także jest już gotowy. |
mitlandy |
Chciałbym przypomnieć, że te budynki nie idą na marne jeśli nie było by ich w zamku to poco byśmy je robili. Rzeźnia będzie alternatywą zbiornika z lawą. Edit: Grall, którego tutaj jako nowego w blenderze budynku nie widzieliśmy. Piorunów nie mam bo nie jestem Merlinem żeby takie coś zrobić:( |
MinosKing |
Cytat: Edit: Grall, którego tutaj jako nowego w blenderze budynku nie widzieliśmy. Piorunów nie mam bo nie jestem Merlinem żeby takie coś zrobić:( Mitlandy nawet bez animacji tych Piorunów wygląda dobrze a z czasem pewnie do tego dojdziesz;] |
Kastore |
Model w porządku, jedyne do czego mógłbym się przyczepić to ta żółta kula. Wygląda bardzo plastikowo. :P |
witchking |
Z ogłoszeń drobnych: Szukam kogoś kto podejmie się zrobienia mapy wysokości do Forge. Chodzi o coś takiego dla ekranu miasta: Białe obszary to wzniesienia a czarne doliny. @Sower podrzucisz mi model swojego budynku? Albo zgłoś się do mnie na gg jak będziesz miał chwile. |
mitlandy |
Wpadliśmy na pomysł z Witchkingem na takie profesjonalne rendery, bardzo przepraszam ale nie wiem jak to nazwać. A oto niektóre z nich. Nowy Magazyn Zasobów: Budynek Specjalny: Nowa Karczma: |
witchking |
Małe sprostowanie nie targowisko a magazyn zasobów. Jest też render starego magazynu z którym jeszcze nie wiemy co zrobić. I propozycja nowej karczmy która znacznie lepiej pasuje do ratusza i siedliska milicji. Uważam, że Mitlandy świetnie się spisał |
AmiDaDeer |
A ja bym albo został przy starej karczmie, albo zrobił coś zupełnie nowego zamiast kopiować projekt Don_ko... Jeżeli chcecie to w wolnej chwili spróbuję zaprojektować nową wersję karczmy, jeżeli obecna nie pasuje. |
Kantor |
Czy o to chodziło dla mapy wysokości terenu Forge? http://speedy.sh/rqEzz/Forge-Terrain-Weight.blend |
strona: 1 - 2 - 3 ... 77 - 78 - 79 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel