Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 47 - 48 - 49 ... 129 - 130 - 131 | |
Kuririn |
Spróbuj skopiować plik "modSettings.json" z poprzedniej wersji, folder docelowy config. I gra gada ;) U mnie był taki sam problem. |
Gravius |
zechciałbyś podesłać plik z poprzedniej wersji? Obawiam się, że nie mam już na dysku wersji poprzedniej =/ |
Kuririn |
Ja zamiast czekać, bym sobie ściągnął z oficjalnej strony projektu |
Gravius |
daj link |
Kuririn |
http://forum.vcmi.eu/viewtopic.php?t=823 |
Gravius |
w 0.94b też nie ma modSettings.json o.O |
Kuririn |
A odpalałeś launchera? Ten plik chyba powstaje po załadowaniu gry 1 razem. Nie pamiętam niestety. |
Warmonger |
Wersja 0.95 została przesunięta na następny miesiąc. Tym niemniej powinna się pojawić wersja 0.94d i być może kolejne, w zależności od rozwoju sytuacji. |
Arszonto |
Nowa wersja przyniesie jakieś zmiany, czy tylko poprawki? |
Warmonger |
Być może Ivan doda jeszcze kilka bajerów do systemu modów, ale priorytety są inne. Na tę chwilę musimy się skupić nad usuwaniem błędów. Okazało się, że kampanie są diabelsko zagmatwane. Przy okazji, wrzuciłem na repozytorium mod, który pomaga w testowaniu AI na mapie przygody. |
Arszonto |
Mam pewien problem. Otóż stworzyłem taki kod: Cytat: Niby wszystko jest w porządku, jednostka strzela dwa razy. Jednak nie ma tej umiejętności w opisie.{ "core:marksman" : { "name" : { "plural" : "Strzelcy Wyborowi", "singular" : "Strzelec Wyborowy" }, "index": 3, "level": 2, "faction": "castle", "upgrades": ["kusznik"], "abilities": { "extraAttack" : { "type": "ADDITIONAL_ATTACK", "val" : 1, "effectRange": "ONLY_DISTANCE_FIGHT" } }, "graphics" : { "animation": "CHCBOW.DEF", "missile" : { "projectile": "PLCBOWX.DEF" } }, "sound" : { "attack": "HCRSATTK.wav", "defend": "HCRSDFND.wav", "killed": "HCRSKILL.wav", "move": "HCRSMOVE.wav", "shoot": "HCRSSHOT.wav", "wince": "HCRSWNCE.wav" } }, EDIT: Cytaty w kwasowej grocie chyba nie obsługują tabulacji. |
Warmonger |
Kolejna wersja 0.94e. Trzeba przyznać, że chłopaki uwijają się błyskawicznie. Wiele poprawek w kampaniach, warunkach zwycięstwa na nietypowych mapach i AI. |
zmudziak22 |
A ja mam pytanie, czy poprawiona została 1 misja Ziarna niechęci? Gdy ją zacznę, automatem kończę 1 zadanie. |
Warmonger |
Jak działa, to działa, a jak nie, to należy zgłosić błąd. Proste, prawda? ;) |
Pointer |
Mam pytanie: czy na obecną chwilę istnieje możliwość uaktywnienia budowania 2 budowli dziennie? Po zmianie w pliku defaultMods.json w linijce: "MAX_BUILDING_PER_TURN" : 1, gra odpala się normalnie, jednak po wybudowaniu pierwszej budowli następuje crash. Domyślam się, że może mieć to związek z brakiem grafiki ikonki miasta: z jednej strony po wybudowaniu powinna być ikonka typu fort-builded, z drugiej skoro jeszcze można budować, to ikonka bez "krzyżyka". Czy da się to jakoś zmienić, żeby ikonkę "builded" wyświetlał dopiero po drugiej budowli? Czy problem leży gdzieś głębiej jeszcze? |
Warmonger |
Podejrzewam po prostu, że nikt nigdy nie testował tej opcji. To właśnie zadanie dla testerów :P |
AmiDaDeer |
Warmonger:
Podejrzewam po prostu, że nikt nigdy nie testował tej opcji. |
zeryss |
У кого есть ссылка. на Fairy town для vcmi? |
mitlandy |
Czy miasto fairy jest w ogóle do VCMI, zrobione? |
Warmonger |
Wygląda na to, że wreszcie pojawił się działający port na Adroida :0 |
strona: 1 - 2 - 3 ... 47 - 48 - 49 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel