Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 142 - 143 - 144 | |
witchking |
Na 2 hexy;) VCMI obecnie nie obsługuje ataku na 3, to zresztą mogło by być dziwne biorąc pod uwagę, że smoki atakują tylko na dwa. |
Fandor |
Smoki nie mają technicznych "dopalaczy" :D, a gogi i bez nich atakowały trochę tych heksów kulą ognia. |
Orzie |
I love this Gog concept even more than the original one, lol. |
Shin0bi |
Witch, uwagi mamy zgłaszać w tym temacie czy Hermesem? |
witchking |
Poproszę Hermesem albo na moje gg:) |
Kuririn |
Cytat: Może Bogowie z VCMI się zlitują, i napiszą coś jeszcze wspaniałego :P np Atak stożkowy ogniem "Atak Megadragona z h4"
to zresztą mogło by być dziwne biorąc pod uwagę, że smoki atakują tylko na dwa. |
AmiDaDeer |
A nie wystarczy wam już atak cerbera? Przecież atak stożkowy w realiach H3, gdzie walki są stosunkowo "ciasne", byłby często bezużyteczny i tylko mógłby wkurzać. |
Kuririn |
Ja dałem tylko przykład :P |
witchking |
Pijawka / Wysysacz Dusz Pijawki to bardzo niebezpieczne stworzenia żywiące się esencją życiową, które mają zdolność wysysania pamięci swoim ofiarom. Inżynierowie kuźni zdołali oswoić te dzikie stworzenia i wykorzystywać je w boju. Do tego eksperymentując z nimi stworzyli przerażające, dwugłowe bestie zwane wysysaczami dusz. |
Fandor |
Bardzo fajna jednostka, dobre umiejętności, i miło że kolejna nowość, a nie sztywno wszystko to samo. Wydaję mi się tylko, że trochę mała ale to w niczym nie przeszkadza. Już nie mogę się doczekać żeby zagrać :3 |
Warmonger |
Super, bardzo mi się podoba, także pod względem graficznym. Ale z tymi statami przesadziliście :P |
desmond |
Nie podobają mi się statystyki i zdolności ulepszenia. Skoro ma 2 głowy to czemu atakuje 3 przyległe pola? Cerber ma 3 głowy więc jest to uzasadnione, ale tutaj... Statystyki ulepszenia za bardzo poszły w górę, nawet krzyżowiec nie dostaje takiego kopa w stosunku do miecznika. Poza tym umiejętności brak kontrataku i atak na trzy pola powoduje zbyt wiele skojarzeń ze wspomnianym cerberem. A na czym polega efekt "odebrania pamięci"? Czar zapomnienie? Może niech ulepszenie powoduje berserker u ofiary. |
J. M. Sower |
Ciekawe (graficznie, the best), ale czy nie na za wysokim poziomie? W MM6 chyba były dość słabe z tego co pamiętam, chociaż w sumie w MM7 były najsłabsze ważki, a w H3 są na 3lv. |
TopFunny525 |
Jednosta super, jednak sądzę, że jeżeli dałeś tak dużo im możliwości (atak pól itp.) to powinieneś też lekko zmienić im bazowe statystyki (zmniejszyć szybkość, zmniejszyć atak itp.) Bo w tym momencie, to jest to hybryda cerbera z ważką o mega potężnych statach. jak na czwarty lvl. xD Ale pomysł bardzo mi się podoba. Pozdrawiam |
Warmonger |
Ktoś może podrzucić screena tego stwora z MM6? Chętnie porównam ;) |
Lyokoheros |
Chyba faktycznie sensowniejszy byłby atak na dwa, a nie 3 pola... no i statystyki faktycznie wyglądają raczej na jednostkę 4 poziomu... niemniej jednak jednostka wydaje się ciekawa, o dobrych zastosowaniach taktycznych(kombinacja ważki i cerbera? Jak dla mnie super). No ale właśnie co konkretnie znaczy to wyssanie pamięci? Bo rzucenie czaru zapomnienie w walce wręcz(jak to sugerował Desmond) chyba nie miało by wiele sensu... |
witchking |
Owszem chodzi o rzucenie czaru zapomnienie. Jednostka jest na 4 poziomie:) |
Trith |
Cytat: A na czym polega efekt "odebrania pamięci"? Czar zapomnienie? Może niech ulepszenie powoduje berserker u ofiary Cytat: Tutaj się nie zgodzę. Berserker by nie miał większego sensu (będzie pijawka będzie się znajdować najbliżej stworzenia pod wpływem zaklęcia, więc ma największe sanse, że sama oberwie.)Bo rzucenie czaru zapomnienie w walce wręcz(jak to sugerował Desmond) chyba nie miało by wiele sensu... Zapomnienie ma natomiast dużo sensu. By normalnie zablokować strzelca, jednostka musi cały czas przy nim stać. W przypadku pijawki wystarczy tylko raz zaatakować i na x tur cel nie jest w stanie strzelać, nie ważne czy będzie okrążony czy nie. W tym czasie pijawka może unieszkodliwić wszystkich pozostałych strzelców w podobny sposób. |
Nerevar |
Cytat: To chyba totoKtoś może podrzucić screena tego stwora z MM6? Cytat: Jak długo będzie trwał?Owszem chodzi o rzucenie czaru zapomnienie. Generalnie zgadzam się z osobami twierdzącymi, że statystyki są trochę za wysokie jak na jednostkę atakującą 3 pola i blokującą kontratak. |
witchking |
Po to je tu wrzucamy by poznać waszą opinie. Oczywiście to ich wstępna wersja która jeszcze będzie balansowana. Teraz jesteśmy już pewni, że pijawki są za silne. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 60 - 61 - 62 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel