Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] Horn of the Abyss komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35 ... 95 - 96 - 97 | |
AmiDaDeer |
Tak, były prezentowane już wcześniej, ale stosunkowo niedawno się pojawiły też na tej stronie. Nie jest to jednak nic szczególnie nowego. |
Vade Parvis |
Shaman's Puppet. |
Shin0bi |
Świetne, wiadomo już jakie właściwości będą mieć owe artefakty? |
MinosKing |
Te nowe Artefakty normalnie obłęd są świetne bardzo ładnie zrobione. Oby tylko nie na screenach a w grze równie pięknie by się prezentowały, lalkę Wudu było widać chyba na screenie z mapy przygód o ile dobrze zapamiętałem;] |
Wiwern |
Potwierdzono co prawda, że w nowej wersji nie będzie Forge, ale za to znajdzie się wiele nowych elementów ubogacających grę. To wystarcza mi całkowicie. Edytor Map -> Wygląda przejrzyście i bardzo podobnie do poprzedniego. Nowe obiekty i dekoracje od hoty są niesamowite, więc będzie czym ozdabiać mapki. Edytor będzie też pewnie bardzo przydatny w przyszłych wersjach, gdyż po cichu liczę na powrót do hotowców do konwencji nowych terenów na mapie przygody. Był kiedyś nawet screen koncepcyjny z nowym terenem Conflux i wyglądało to obłędnie. Poprawki Graficzne -> Powołując się na to... Mniam. ^^ Nowe Artefakty -> Wygląd przemyślany w szczegółach. Właściwości nie znamy, ale na pewno będzie ciekawie. Naszyjnik trwałości jak na razie najładniejszy. |
rtx |
Powiem tak - łał. Mimo, iż nie widzę różnicy w Cytadeli, a góry na piasku już w wersji 1.2 wyglądają świetnie [czytaj - tak samo jak na screenie], to i tak szkoda, że album nie zawiera zdjęcia poprawionego żywiołaka umysłu, który zamiast wypełnionego od środka modelu ma mieć takie śmieszne gwiazdki, gdy się patrzy od spodu. Widać to w animacji obrywania/śkierci, nie pamiętam dokładnie. Aczkolwiek moim zdaniem za bardzo osłabili Fenixa - rozumiem zwiększony koszt, ale podwójne zmniejszenie przyrostu to już przesada. A właśnie - na forum df2.ru znalazłem to - http://img812.imageshack.us/img812/3373/20hx.png Wie ktoś dlaczego miasto ma uciętą wieżę? Jaki teren dla Confluxa? Swoją drogą - moim zdaniem powinni dać taki czerwonawy piach jako nowy teren [jeśli się da, ale zapowiadali, że mają dodać 3 rodzaje terenu w 1.0], tak jak był w Heroes 2. Brakuje mi też spękanej ziemi [ang. Wasteland], która również była w H2. |
Saki |
Hm, być może HotA ma zamiar wprowadzić wygląd zamku na mapie przygody zależny od stopnia jego rozbudowania (całkiem tak to wygląda, zważywszy na brak bocznych i głównej wieży)? |
Wiwern |
Masz na myśli coś takiego? :) |
Saki |
Nie wiem, JAK mają zamiar to rozwiązać, ale całkiem tak to wygląda, nie uważasz? Chyba że masz jakąś inną koncepcję. |
rtx |
Bardzo bym chciał coś takiego, ale akurat na przykładzie pokazanym orzez Wiwerna to fort wygląda raczej tak sobie [taki za pusty, głównie przez brak okien i to, że na ekranie miasta ma jeszcze coś 'na podłodze' pod sobą]. Niestety, to chyba niemożliwe bez kodu źródłowego i raczej słabo by wyglądało, gdyby robili to metodą na Frankenshteina. A raczej wątpię, żeby dostali modele zamków i kod źródłowy od ex-pracowników NWC. Najlepiej według mnie byłoby, gdyby ten wygląd miasta na mapie przygód [czy jakkolwiek ona się nazywa, mam h3 po angielsku i nie znam polskich nazw niektórych rzeczy] uwzględniał budynki specjalne mające wpływ na wygląd miasta, np. Brimstone Stormclouds, Shroud of Darkness [trochę duża przewaga dla wroga tak w sumie], Lookout Tower albo Blood Obelisk. Ale Rosjanie nie są wszechmogący. Właśnie zauważyłem, że na screenie, do którego wstawiłem linka w poprzednim poście są 2 albo 3 nowe artefakty - jeden to laleczka Voodoo koło ifryta na dole obrazka, drugi to jakaś złota zbroja obok celu ruchu bohatera, zaś trzeci [nie jestem pewien czy to rzeczywiście artefakt] jest w lewym górnym rogu, na prawo od fragmentu składowiska klejnotów. |
Vade Parvis |
Golden Goose is back! |
AmiDaDeer |
So you still love Heroes 2, huh? :3 Wygląda na to że Witch miał rację - to ma być artefakt składany z Bezdennych mieszka, sakiewki i wotka złota. Miłe urozmaicenie gry, nie powiem. No i ta nostalgia... |
rtx |
Nawet nie wiedziałem, że w Heroes II był ten gąsior. Nie znoszę gęsi, ale i tak dobre dla drugiego bohatera. Hobbit: Jachu: Zapewniam Cię że to nie jest takie proste.W sumie to można samemu przetłumaczyć Nieprawda, mam już czary i teksty w stylu '+1 do morale'. Ale kampanie olewam... |
Trith |
rtx: Myślę, że Hobbitowi nie chodzi o sam fakt przetłumaczenia rosyjskiego na jakikolwiek inny język. Schody zaczynają się w momencie próby dodawania takich tłumaczeń do gry. Przy plikach Hoty nie wystarczy edycja kilku plików tekstowych z plików *.lod jeśli dobrze pamiętam.
Hobbit: Nieprawda, mam już czary i teksty w stylu '+1 do morale'. Ale kampanie olewam.rtx: Zapewniam Cię że to nie jest takie proste.W sumie to można samemu przetłumaczyć |
Warmonger |
Cytat: Nie on pierwszy (nie on jeden?) na to wpadł ;) Ale nic to, ważne, że w końcu się pojawi. Bardzo się cieszę z realizacji tego pomysłu ^^
Wygląda na to że Witch miał rację - to ma być artefakt składany z Bezdennych mieszka, sakiewki i worka złota. |
rtx |
Dobra ludu, od dość dawna [czyt. od wczoraj] pracuję nad prztłumaczeniem Hoty na angielski - po wielu godzinach obijania się, podczas których mógłbym to zrobić szybciej i jeszcze sobie pograć udało się częściowo... Otóż, jak stwierdził jakiś człek z Heroes Community, tekst związany z nową zawartością jest w jakimś super-duper zaszyfrowanym pliku hota.dat [bodajże], którego nie da się otworzyć. Ogranicza to moje możliwości do zangielszczenia tego co zostało zrusyfikowane. I takowoż uczyniłem. Niestety, nie mogłem manualnie przetłumaczyć pliku ze statystykami [i nazwami] stworów, bo naprawdę różne rzeczy się działy [przy jednej z prób pegaz nazywał się '0', a kosztował 450 złota i 250 klejnotów...], co jest spowodowane rozbieżnością tych kolumn. Wynika z tego, że plik z owymi statami po prostu podmieniłem na angielski z oryginalnego H3: SoD, co oznacza, iż nie zachowały się zmiany z Hoty, mające poprawić balans [skończyło się na drastycznym znerfieniu feniksa i mniej drastycznym znerfieniu żywiołaka magii]. https://www.dropbox.com/s/edsbldky8ef7hyc/HotA_lng.lod <- powinno zadziałać. Edyta: Pogrubiłem kluczowe zdanie, bo niektórzy mają kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem. |
Rob000 |
@rtx świetna robota. Brakuje tylko napisów podczas walki, jednostek z Cove (i niektórych budynków) oraz opisów map od Hoty. Myślę że przetłumaczysz szybciej ten dodatek od teamu Hoty (im chyba nie zależy). Życzę owocnej pracy i dzięki za wznowienie mojej nadziei na Hote po angielsku. (nie liczyłem kampanii) odnośnie kampani http://www.hota.acidcave.net/fabula_pod_piracka_bandera.html |
mitlandy |
A co to 0_o . |
rtx |
Po prostu negatywne szczęście. Efekt odwrotny do pozytywnego, zmniejsza obrażenia o bodajże 50%. |
Drwal |
Nie ma czegoś takiego jak negatywne szczęście. Jako, że w Heroes III mamy już pech, to nazwałbym to po prostu nieszczęście. :) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 33 - 34 - 35 ... 95 - 96 - 97 |
temat: [ważne] Horn of the Abyss | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel