Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27 ... 200 - 201 - 202 | |
Drwal |
Posiadam wszystkie pliki, które powstały do dnia wczorajszego, ale nie panikujmy, Kuririn wróci do modowania. Oddam moją siekierę na podpałkę dla Acida, jeśli będzie inaczej. :) |
xardas33 |
Wychodzi na to Drwalu że możesz powoli kontynuować pracę i powinno to zachęcić Kuririna do powrotu :) |
Kuririn |
Wiwern - nie **********************************Przerwa***************************************** |
Kastore |
Kuririn: Czemu nie, jeśli można spytać?
Wiwern - nie |
Kuririn |
Napisałem wyżej, Mod zostanie wydany, mam taka nadzieje. |
MinosKing |
Kuririn to zrozumiałe że chcesz od tego wszystkiego odpocząć że masz własne życie oraz problemy i nikt na siłę tobie nic nie narzuca. A co do samego modu to ma potencjał i zawsze znajdzie się jakieś rozwiązanie w razie gdy by ktoś z autorów projektu zdecydował się od niego odbiec a przynajmniej miejmy taką nadzieję. |
Kuririn |
Na chwilę obecną mogę powiedzieć że, przepisałem mod na nowa wersje VCMI, druga sprawa i bardzo ważna, nie można przypisać dodatkowego budynku hordy, w ramparcie jest 2 budynki hordy i dupa siądź :/ Albo jest możliwość tylko ja nie potrafię albo nie ma takiej możliwości (jeszcze). Nie mam zielonego pojęcia :/ Edit: Dodałem parę stworków :) |
MinosKing |
Na pewno jakaś możliwość i rozwiązanie tego problemu się znajdzie. Dobrze że przynajmniej próbowałeś. Edit: A widzisz jednak sobie poradzisz drogi Kuririnie. Wiedziałem że się nie poddasz :] |
Kuririn |
Rampart raz jeszcze... Screen: |
MinosKing |
Kuririn widzę że dbasz o szczegóły bo wygląda to bardzo dobrze. |
Pointer |
Super! Pięknie dopracowane, chociaż nie dostrzegłem różnicy w wyglądzie siedliska Dendroidów.... Ale reszta mega! Oby tak dalej. Czekam na jakąś betę udostępnioną do gry :) |
Chad |
@Pointer ja od razu dostrzeglem, chyba, chodzi o te twarze na drzewach :P |
Kuririn |
|
xardas33 |
Poprzednia wersja siedliska jak dla mnie była lepsza. Lepiej się komponowała ta mgła z tłem lasu we mgle i bardziej tajemniczo wyglądało siedlisko ;] |
Nerevar |
Mi też bardziej podobała się poprzednia wersja - choć opar nad smoczymi skałami wydaje mi się tam ciut za gęsty. Poza tym, jedyne, co mi nie pasuje to ta tęcza - choć to może kwestia skrzywienia i alergii na wszystko, co choć trochę kojarzy się z pewną zaraz... bajką ;) |
Kuririn |
Dodam również że siedlisko tutaj ma 1 klatkę :) Wszystkich klatek jest 39 :) co wiąże się z dłuższą pracą ... Edit: No i edit: |
Gravius |
Jesteś geniuszem |
Kastore |
To wygląda po prostu pięknie. :P |
MinosKing |
Wszystko ma ciekawe nazwy po za jedną Leśna Baza? a nie lepiej Leśniczówka? lub chociaż by Strażnica Leśna? lub odwrotnie:P Edit: To tylko pomysł z małą propozycją bo Baza brzmi zbyt Wojskowo a przynajmniej jak dla mnie:] |
Kastore |
Jak już jesteśmy przy nazewnictwie też zmieniłbym bazę na, nie wiem, strażnicę? Oprócz tego Runiczne Wzgórze (tamte krasnoludy mają w ogóle coś runicznego?) na Warownie Krasnoludów (przyp. z Chaty Krasnoludów), Mityczną Polanę na Mistyczną Polanę, Las Wiedzy (jakiej wiedzy, entów?) na Knieję oraz zastanowiłbym się nad 7. poziomem, bo dziwnie to wygląda: Smocze urwiska -> Ulepszone Smocze urwiska -> Mgliste Szczyty. Ja bym to ujednolicił, tzn., albo Smocze urwiska -> Ulepszone Smocze urwiska -> Mgliste urwiska, albo Smocze szczyty -> Ulepszone Smocze szczyty -> Mgliste szczyty. Reszta (zostało coś jeszcze? :P) jak najbardziej w porządku. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 25 - 26 - 27 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel