Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 ... 200 - 201 - 202 | |
xardas33 |
Tak siedziałem, siedziałem, dumałem i wymyśliłem nieco nazw, oceńcie sami: Zamek Jednostki 1. Chłop => Pikinier => Halabardnik (Opcjonalnie: Pikinier => Halabardnik => Kat) 2. Łucznik => Kusznik => Arbaletnik 3. Gryf => Królewski Gryf => Cesarski Gryf 4. Zbrojny => Krzyżowiec => Fanatyk 5. Mnich => Kapłan => Kapłan Wojny 6. Kawalerzysta => Czempion => Paladyn 7. Anioł => Archanioł => Serafin Budynki 1. Strażnica => Baszta => Ufortyfikowana Baszta 2. Wieża Łuczników => Wieża Kuszników => Wieża Arbaletników 3. Wieża Gryfów => Konserwatorium Gryfów => Tarasy Gryfów 4. Koszary => Zbrojownia => Warownia 5. Klasztor => Zakon => Zaginione Opactwo 6. Arena Walk => Arena Turniejów => Arena Paladynów 7. Portal Chwały => Potral Splendoru => Portal Niebios Bastion Jednostki 1. Centaur => Centaur Bojowy => Sylwański Centaur 2. Krasnolud => Krasnoludzki Żołnierz => Krasnoludzki Weteran 3. Leśny Elf => Wysoki Elf => Strzelec 4. Pegaz => Srebrny Pegaz => Złoty Pegaz 5. Drzewiec => Ent => Prastary Ent 6. Jednorożec => Jednorożec Bitewny => Mistyczny Jednorożec 7. Zielony Smok => Złoty Smok => Szmaragdowy Smok/Diamentowy Smok Budynki 1. Stajnie Centaurów => Stajnie Wojenne => Sylwańskie Stajnie 2. Osada Krasnoludów => Wzgórza Krasnoludów => Kurhany Krasnoludów 3. Gospodarstwo => Dom Łowców => Gildia Łowców 4. Magiczne Źródło => Mistyczne Źródło => Cudowne Źródło 5. Zagajnik => Bór => Prastara Puszcza 6. Polana Jednorożców => Tajemnicza Polana => Zaczarowana Polana 7. Smocze Urwiska => Smocze Granie => Szmaragdowe Szczyty Forteca Jednostki 1. Chochlik => Gremlin => Gremlinołaj 2. Gargulec => Obsydianowy Gargulec => Marmurowy Gargulec 3. Kamienny Golem => Żelazny Golem => Złoty Golem (=> Diamentowy Golem) 4. Mag => Arcymag => Czarodziej 5. Dżin => Wielki Dżin => Dżin Wizjoner 6. Naga => Królewska Naga => Fechmistrzyni Naga (Albo Cesarska Naga) 7. Gigant => Tytan => Lord Piorunów Budynki 1. Warsztat => Pracownia => Śniegoczłek 2. Kaplica => Górska Kaplica => Sekretna Kaplica 3. Fabryka Golemów => Odlewnia Golemów => Manufaktura Golemów (=> Laboratorium Golemów) 4. Wieża Magów => Wieża Arcymagów => Wieża Czarodziejów 5. Ołtarz Życzeń => Ołtarz Marzeń => Ołtarz Snów 6. Złoty Pawilon => Złoty Dworek => Złoty Pałac 7. Świątynia Obłoków => Świątynia Sfer => Świątynia Burz Inferno Jednostki 1. Diablik => Chowaniec => Bies 2. Gog => Magog => Piromanta 3. Piekielny Ogar => Cerber => Styksowy Cerber 4. Demon => Rogaty Demon => Książe Demonów 5. Czart => Czarci Lord => Czart Otchłani 6. Ifryt => Sułtański Ifryt => Piekielny Ifryt 7. Diabeł => Arcydiabeł => Piekielny Baron Budynki 1. Urodzisko => Diabelskie Urodzisko => Infernalna Sala 2. Świątynia Zła => Świątynia Grzechu => Świątynia Przekleństw 3. Psiarnia => Piekielna Psiarnia => Psiarnia Hadesu 4. Wrota Piekieł => Wrota Cierpień => Wrota Tortur 5. Przedsionek Piekieł => Czeluść Piekieł => Brama Tartaru 6. Jezioro Ognia => Pałac Ognia => Wuklaniczny Pałac 7. Przeklęty Pałac => Koszmarny Pałac => Pałac Baronów Nekropolia Jednostki 1. Szkielet => Kościej => Kościany Łucznik 2. Ożywieniec => Zombi => Ghul 3. Zjawa => Upiór => Widmo 4. Wampir => Wampirzy Lord => Drakula 5. Lisz => Arcylisz => Mroczny Arcylisz 6. Czarny Rycerz => Upiorny Rycerz => Rycerz Hadesu 7. Kościany Smok => Upiorny Smok => Krwawy Smok Budynki 1. Przeklęta Świątynia => Mroczny Grobowiec => Katakumby 2. Cmentarz => Zrujnowany Cmentarz => Mastaba Klątw 3. Krypta => Krypta Dusz => Nawiedzona Krypta 4. Dwór => Dwór Strachu => Dwór Nocy 5. Mauzoleum => Przerażające Mauzoleum => Mauzoleum Wieczności 6. Dom Mroku => Sale Mroku => Sale Śmierci 7. Cmentarzysko Smoków => Cmentarzysko Urojeń => Krwawe Cmentarzysko Lochy Jednostki 1. Troglodyta => Piekielny Troglodyta => Mroczny Troglodyta 2. Harpia => Harpia Wiedźma => Harpia Podziemi 3. Złe Oko => Obserwator => Beholder 4. Meduza => Królewska Meduza => Przerażająca Meduza 5. Minotaur => Królewski Minotaur => Krwawy Minotaur 6. Mantikora => Chimera => Jadowita Chimera 7. Czerwony Smok => Czarny Smok => Smok Ciemności Budynki 1. Czarci Krąg => Podziemny Krąg => Sekretny Krąg 2. Harpie Gniazda => Skalne Gniazda => Złowrogie Gniazda 3. Kolumna Oczu => Kolumna Obserwatorów => Wylęgarnia 4. Kaplica Zastygłego Słowa => Kaplica Kamiennego Słowa => Kaplica Ciszy 5. Labirynt => Wielki Labirynt => Nieskończony Labirynt 6. Legowisko Mantikor => Legowisko Chimer => Zatrute Legowisko 7. Smocza Jaskinia => Jaskinia Ciemności => Smocza Otchłań Twierdza Jednostki 1. Goblin => Hobgoblin => Pancerny Hobgoblin 2. Wilczy Jeździec => Wilczy Rycerz => Wilczy Berserker 3. Ork => Uruk => Barbarzyński Uruk 4. Ogr => Ogr Szaman => Ogr Zaklinacz 5. Rok => Ptak Gromu => Ptak Wyładowań 6. Cyklop => Królewski Cyklop => Mityczny Cyklop 7. Behemot => Starożytny Behemot => Upiorny Behemot Budynki 1. Koszary Goblinów => Koszary Hobgoblinów => Arsenał 2. Wilczy Wybieg => Wilczy Tor => 3. Wieża Orków => Wieża Uruków => Wieża Barbarzyńców 4. Ogrzy Fort => Ogrza Cytadela => Ogrza Twierdza 5. Gniazdo Roków => Strzeliste Gniazdo => Gniazdo Grzmotów 6. Grota Cyklopów => Kamienna Grota => Starożytna Grota 7. Siedlisko Behemotów => Góry Behemotów => Upiorne Siedlisko Cytadela Jednostki 1. Gnoll => Gnoll Maruder => Gnolli Oficer 2. Jaszczuroczłek => Reptilion => Jaszczurzy Szaman 3. Ważka => Smocza Ważka => Bagienna Ważka 4. Bazyliszek => Królewski Bazyliszek => Starożytny Bazyliszek 5. Gorgona => Wielka Gorgona => Zabójcza Gorgona 6. Wiwerna => Królewska Wiwerna => Kwasowa Wiwerna 7. Hydra => Hydra Chaosu => Piekielna Hydra Budynki 1. Chata Gnolli => Kwatery Wojowników => Bagienny Sztab 2. Jaszczurze Siedlisko => Reptiliońskie Siedlisko => Szamańskie Siedlisko 3. Rojowisko Ważek => Czerwone Rojowisko => Bagienne Rojowisko 4. Legowisko Bazyliszków => Królewskie Legowisko => Starożytne Legowisko 5. Zagroda Gorgon => Wielka Zagroda => Świątynia Strachu 6. Gniazdo Wiwern => Zakryte Gniazdo => Kwasowe Gniazdo 7. Staw Hydr => Staw Chaosu => Staw Kwasu Wrota Żywiołów Jednostki 1. Nimfa => Rusałka => Driada 2. Żywiołak Powietrza => Żywiołak Burzy => Żywiołak Gazu (Opcjonalnie: Żywiołak Huraganu) 3. Żywiołak Wody => Żywiołak Lodu => Żywiołak Mrozu (Opcjonalnie: Żywiołak Gradu) 4. Żywiołak Ognia => Żywiołak Energii => Żywiołak Elektryczności 5. Żywiołak Ziemi => Żywiołak Magmy => Żywiołak Minerałów 6. Żywiołak Umysłu => Żywiołak Magii => Żywiołak Materii (Opcjonalnie: Żywiołak Czasu) 7. Ognisty Ptak => Feniks => Święty Feniks Budynki 1. Magiczna Latarnia => Czarodziejska Latarnia => Mistyczna Latarnia 2. Ołtarz Powietrza => Ołtarz Burzy => Ołtarz Gazu (Opcjonalnie: Ołtarz Huraganu) 3. Ołtarz Wody => Ołtarz Lodu => Ołtarz Mrozu (Opcjonalnie: Ołtarz Gradu) 4. Ołtarz Ognia => Ołtarz Energii => Żywiołak Elektryczności 5. Ołtarz Ziemi => Ołtarz Magmy => Ołtarz Minerałów 6. Ołtarz Umysłu => Ołtarz Magii => Ołtarz Materii (Opcjonalnie: Ołtarz Czasu) 7. Wir Ognia => Stos => Słoneczny Wir |
Kuririn |
"Naleśniki robione na szybko" :P Rampart: |
xardas33 |
Lecz jakże efektowne te Twoje dzieła ;) |
MinosKing |
Kuririn ta tęcza wygląda Bajecznie yhm t oznaczy Epicko ma się rozumieć :] jak zawsze dobrze się spisałeś. A co z resztą Miast np. Inferno, Nekropolią, Twierdzą i etc. ? PS,: Wiem że już zadawałem podobne pytanie. |
Kuririn |
To wersja "chyba", tymczasowa.... Necropolia prawie skończona. Z reszta nie wiem. |
The Doom |
Osobiście proponowałbym rozpocząć nadawanie nazw w chwili, gdy będziemy mieć pewność co do wyglądu jednostek i budynków. Nie twierdzę oczywiście, że takie luźne propozycje nie będą w żaden sposób pomocne, tyle że po prostu męczenie się nad nazwami w tej chwili może być zwykłą stratą czasu ;P Co do tych proponowanych przez Xardasa33 (bez cyferek brzmiałoby to lepiej; miałem napisać po prostu 'Xardasa', ale taki już w Grocie jest, choć okres jego bytowania tutaj ogranicza się do jednego dnia trzy lata temu -.- ...) - sugerowałbym mniej nazw własnych, które kojarzą się bezpośrednio z mitologią, albo konkretnymi postaciami/miejscami (np. 'Styksowy Cerber', 'Drakula', 'Rycerz Hadesu') oraz rzekłbym, że nie warto też tak często powtarzać tych samych przymiotników i określeń bez względu na to, jak górnolotnie by brzmiały - zawsze można użyć pospolitego 'arcy-' albo pokusić się o 'supra-' ;D (można by też dać coś w stylu 'circa-' czy 'infra-', ale toto raczej tyczyłoby się downgrade'ów ;P ). To chyba tyle ;) ... No... I ja zamiast tego 'Biesa' widziałbym tam najzwyklejszego Impa ;P I tak oto powstała ściana tekstu traktująca o niczym, której raczej nikomu, prócz samego zainteresowanego, nie zechce się przeczytać xD @Down Hydra była jedna i sama tworzyła gatunek, zaś Drakula był tylko przedstawicielem istniejącej już rodziny wampirów z własnym, oryginalnym imieniem, którego już ta pierwsza nie posiadała ;P Wiem, wiem, to skomplikowane do wyjaśnienia w paru słowach, ale myślę, że właśnie dlatego nazwy, które są notabene imionami, nie pasują. |
Czarexin |
A właśnie, że przeczytałem ;D I zgadzam się z tobą. O tyle drakula w mitach był jeden, a na przykład cyklopów to było już wiele więcej w mitologii. Prawdopodobnie ktoś zaraz napisze "hej, ale meduza też była jedna", więc napiszę, że twórcy chcieli umieścić "znane" postacie z mitologii, a drakulę ludzie kojarzą, lecz nie tak jak dajmy na to potężnego behemota czy hydrę. |
Shael |
A dałoby radę u jednorogów zmienić tęczę, na błyskawicę przeskakującą z jednego tego takiego rogowego filara, na drugi?:) |
The Doom |
Błyskawica byłaby zbyt... Hmm... Awangardowa, poza tym tęcza znacznie lepiej wpasowuje się w klimat i kanon bastionowych budowli ;P @Down Ewentualnie można by go nazwać po prostu Alpem lub Wąpierzem (zdaje mi się, że ta pierwsza nazwa funkcjonowała już w kiedyś w HoMMIII, tyle że nie pamiętam dokładnie, w którym z dodatków). |
Serd |
Małą propozycja dla Xardasa33 dotycząca nekropolii: - zamiast Wampir => Wampirzy Lord => Drakula proponuję dać: Wampir => Wampirzy Lord => Krwiopijca |
voncur |
Chyba Krwiopijca -> Wampir -> Wampirzy Lord Kto wam broni wyłamać się kanonu? |
Drwal |
Drugie ulepszenie siedliska ifrytów. Zrobię potem jeszcze jedną wersje, może panu Kuririnowi przypadnie do gustu. :) |
Irhak |
Jedna rada dla wszystkich, którzy pokazują swoje dzieła... może warto pomyśleć o pokazaniu ich jak wyglądają w otoczeniu miasta (bez obwódki)? :P Łatwiej ocenić efekt końcowy. A co do budynku - wygląda naprawdę nieźle, chociaż granica po lewej stronie jest jakby nieco nienaturalna. Tak mi się zdaje |
MinosKing |
Mam małą propozycję statystyk dla pozostałych istot Nekropolii <oczywiście nazwy zawsze można zamienić jak i statystyki>: Draugr -> drugie ul. Jednostki 1 Poziomu. <Kościej>: AT:7 OB:7 S.Obr.:2-3 Szybk.:5 Wytrz.:8 Przyr.: bez zmian -> domyślnie: +24, Koszt: 85 złota, Info.: Nieumarły, powstrzymuje kontratak. Mumia -> drugie ul. Jednostki 2 Poziomu. < Zombie>: AT:7 OB:7 S.Obr.:3-4 Szybk.:5 Wytrz.:25 Przyr.: bez zmian -> domyślnie: +16, Koszt: 170 złota, Info.: Nieumarły, Rzuca klątwę podczas ataku. Duch/Widmo -> drugie ul. Jednostki 3 Poziomu. <Upiór>: AT:8 OB:8 S.Obr.:3-6 Szybk.:7 Wytrz.:22 Przyr.: bez zmian -> domyślnie: +14 Koszt: 260 złota, Info.: Nieumarły. Wyssanie dusz, <Wysysa dusze zwiększając swoją liczebność> lub Nieumarły. Pełna regeneracja i wyssanie 5 pkt many na początku swojej tury. PS.: Nie wiem czy już tym 3 poziomom istot daliście jakieś statystyki no i umiejętności dla tego przygotowałem te które widać powyżej. Mam nadzieję że do czegoś się nadadzą :] Edit: Zapomniałem dodać że to tylko luźna propozycja oczywiście w razie gdy by owa mogła się przydać. |
xardas33 |
Szanowni Państwo, ja napisałem tylko swoje propozycje nazw dla jednostek. Może coś z tego się kiedyś komuś przyda. I tak większości to nie przypadło do gustu. Ja nie narzucam, że tak i tak ma wszystko być :) |
Drwal |
Irhak: Jedna rada dla wszystkich, którzy pokazują swoje dzieła... może warto pomyśleć o pokazaniu ich jak wyglądają w otoczeniu miasta (bez obwódki)? :P Łatwiej ocenić efekt końcowy. A co do budynku - wygląda naprawdę nieźle, chociaż granica po lewej stronie jest jakby nieco nienaturalna. Tak mi się zdaje Dodane do miasta, aczkolwiek po rozmowie z Kuririnem uzgodniliśmy, że troszkę go zmienimy, nie mniej pokazuje: A to nowa wersja by Kuririn: |
AmiDaDeer |
Ta nowa wersja zdecydowanie lepsza. |
Pointer |
Co do nazewnictwa to zacząłbym od tego, że tak naprawdę warto byłoby zrobić jakiś porządek z polską wersją całych heroesów 3... Bo już nazwy miast budzą nieścisłości, o nazwach jednostek nawet nie wspominam. Prosty przykład: Obcojęzyczny gracz wchodzi sobie na forum polskie, jest mowa o Fortecy. Oczywiście polscy gracze wiedzą doskonale, że chodzi o Tower, ale ten obcokrajowiec, nieświadomy głupoty tłumaczy wersji polskiej, wrzuca to w translatora albo po prostu znając co nieco język tłumaczy sobie na angielski i co? Ma Fortress, czyli naszą polską Cytadelę. W momencie kiedy wczyta się w sens na pewno znajdzie gdzieś wskazówki, że coś tu nie gra, ale jednak... Wiem, wiem, truizmy i oczywistości, niemniej jednak kolejny problem pojawi się, jeśli w końcu ktoś doda egipski bastion do VCMI lub (w to jednak nie wierzę) wyjdzie w końcu jego "oficjalna" wersja bezpośrednio od twórców. W angielskiej wersji oczywiście problemu nie ma, ale już w polskiej znowu zacznie się kombinowanie z nazwą z d... wziętą, zamiast po prostu zostawić Bastion. To tylko przykłady, ale z tego powodu w swoich heroesach zacząłem powoli przerabiać nazwy w wersji PL na bardziej dosłowne tłumaczenia. Stąd chociażby nie mam już Chimer, a Skorpikory, a zamiast Fortecy i Cytadeli, mam Wieżę i Fortecę. Dlatego proponuję przed wymyślaniem nazw polskich dla nowych jednostek ujednolicić w SENSOWNY i w miarę wierny oryginałowi sposób nazwy polskie jednostek już istniejących. P.S. Super robota Kuririn, tęcza jest ok, trzyma się klimatem do Rampartu. Czekam na efekt końcowy. |
AmiDaDeer |
Pointer: |:C
mam Wieżę |
MinosKing |
Bardzo ciekawe pomysły związane z Inferno panowie mają widzę :P Aż oka oderwać nie można :* |
strona: 1 - 2 - 3 ... 23 - 24 - 25 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel