Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 129 - 130 - 131 | |
Shreem |
Np. Era robi mi automatyczne zapisy gry takie jak w VCMI (tylko jest ich chyba z 9), jednak nie da się ich otworzyć - gra crashuje. Ponad to mam pozmieniane nazwy stworzeń z tych z Nowych Ulepszeń na te z VCMI chyba Cove, albo Grove, ale to nie problem, chodzi mi o ten auto-save bo przez niego nie mogę wczytywać zapisanych gier bo od razu crash. |
Warmonger |
No cóż, w takim wypadku pomoże ręczne usunięcie zapisanych gier. Lepiej też nie trzymać grywalnej wersji VCMI i ERY w tym samym folderze, jak widać. |
Pointer |
http://speedy.sh/6H2Vn/texts.json Nie wiem czy zostało to zauważone, ale w wersji PL Gaju jest drobny błąd w tekście... Nora Łowców po ulepszeniu dalej nazywa się Nora Łowców, a nie Ul. Nora Łowców. Ten plik poprawia ten błąd. Wystarczy podmienić plik o tej nazwie w folderze: grove-town\content\config\grove\ P.S. Tak, wiem, grafiki budowli dalej są nie na swoich miejscach, poprawię to w końcu kiedyś... :P |
Pointer |
http://speedy.sh/NVzyr/Preserve-1.0-PL-dla-0.93.rar Miasto Rezerwat w wersji PL dla VCMI 0.93. Teoretycznie wszystko działa jak trzeba, poza jedną kwestią... Jednostki strzelające w momencie wykonania strzału w bitwie zawieszają grę :/ Teoretycznie stwierdziłbym, że brak jest animacji strzału, ale to wykluczone. Nie zmieniałem nic w defach, a w wersji angielskiej pod VCMI 0.92b działało bez zarzutu... Co jest nie tak? Mądrzejsi ode mnie, pomóżcie :) P.S. Tak, wiem o istnieniu Presrve 2.0, ale ta wersja odpowiada mi chyba bardziej :) A właściwie czym się różni? Oprócz jednostek 6. poziomu, bo to zauważyłem... |
Warmonger |
Uwaga: Od wersji 0.94 miasta kompatybilne z 0.92, ale niekompatybilne z 0.93 nie będą działać. Dobra wiadomość: To już ostatnie zmiany ;) |
Fandor |
Niby śledziłem wszystkie miasta na bieżąco, ale ostatnio byłem zabiegany, więc mam prośbę, może ktoś wrzucić posta w którym da linki do najnowszych wersji miast? |
Pointer |
Fandor, zerknij w moje ostatnie posty. 14 sierpnia jest link do Gaju i Przystani, a z wczoraj link do Rezerwatu, wszystkie w wersji PL. Nie dalem tylko Forge, bo mam za duza osobista niechec do tego miasta i jego klimatu. No i co do Rezerwatu, tak jak napisalem pod linkiem, cos nie dziala jesli chodzi o strzelanie jednostek, mimo ze nic nie grzebalem w defach... Prosze o pomoc lub porade przynajmniej. |
Warmonger |
Zamiast publikować miasta w różnych miejscach różnych forów, proponuję założyć jeden temat dla każdego moda na naszym forum i aktualizować linki na wiki. Dzięki temu łatwiej będzie można je odnaleźć. Od wersji 0.94 będą dostępne dodatkowe tagi, w których można wpisać aktualną wersję moda i inne informacje. Polskie wersje można zrealizować jako wersję oryginalną moda (po angielsku) wraz z osobnym modem w postaci łatki polonizacyjnej - wówczas język będzie można zmieniać jednym ruchem. Gdy pojawi się Mod Manager - jednym kliknięciem ;) |
Kuririn |
I strzelamy :P Proszę Pointer prosiłeś o pomoc :) |
Pointer |
Dzieki za pomoc. Dziala. Jak bede mial chwilke to wrzuce poprawiony Rezerwat z linkami do 2 pozostalych miast od razu. |
Warmonger |
Mieliśmy małe opóźnienie, ale warto było. Oto launcher! Pozwala pobierać mody bezpośrednio z serwera, włączać, wyłączać, aktualizować. Rozpoznaje zależności między modami. Ponadto umożliwia konfigurację gry przed jej uruchomieniem :) |
voncur |
No to teraz tylko czekać na relase. A co opóźnień, who cares? |
Pointer |
Super! Rozumiem, że będzie on częścią wersji 0.94? |
Warmonger |
W najbliższych dniach powinna pojawić się wersja testowa... zapewne nie jedna. 0.94 jest planowana na październik. |
Tarnoob |
Warmonger, może to post nic nie wnoszący do tematu, ale i tak warto go tutaj napisać jako odtrutkę na te wszystkie zawodzenia, poganiania i pytania o datę premiery. Podziwiam wasz zespół i projekt. Już od dobrych pięciu lat regularnie i wytrwale pracujecie nad projektem karkołomnym. Pięć lat to czas, w jakim człowiek starzeje się, czasem diametralnie zmienia zainteresowania, tempo życia i zwyczajnie się zniechęca. Pięć lat to czas, w jakim WoG Team aktywnie działał, publikując wersje od 3.50 do 3.58F, za każdym razem udostępniając grywalny dodatek pobierany dziesiątki tysięcy razy i spotykając się z olbrzymią aprobatą i wsparciem. Pięć lat to naprawdę dużo, zwłaszcza zważywszy na to, że cały czas VCMI jest robione trochę po cichu i w bardzo kameralnym gronie. Życzę Wam powodzenia i kolejnych lat w zdrowiu, szczęściu i chałwie. :-) Niech Wasz wysiłek i profesjonalizm zostanie kiedyś nagrodzony należną Wam sławą i chociaż wzmianką w wysokonakładowych mediach, tak jak WoG był nagłośniony w CDA. |
Czarexin |
Witam, chciałem się zapytać czy jest jakiś poradnik jak dodawać jednostki do vcmi? I czy zostanie dodany jakiś programik, żeby każdy mógł bez problemu dodawać jednostki jakie mu się podobają? |
Matheo |
Dodawać jednostki już można i to bez oporu. Z tego co wiem, nie może być to prostsze :) |
Conn |
Witam, pierwszy raz próbuje odpalić VCMI na moim kompie i mam z tym problem, Launcher nie reaguje, czy po za czystymi herosami potrzebuje jeszcze czegoś? Po włączeniu VCMI_client po intrze gra się crashuje |
Kastore |
Odpalasz VCMI przez WoG, czy pod jakąś inną wersją HoMM? |
Conn |
Widocznie problem tkwi w tym, że nie mam wog'a :) dzięki za szybką odpowiedz ____ Mam jeszcze jedno pytanie, ostatnio zainstalowałem Heroes HD, czy będzie możliwość zainstalowania jej razem z VCMI i Wogiem? ____ WOG zainstalowany jednak nadal mam ten sam problem, launcher nie odpowiada http://pokazywarka.pl/123pek/ - to mam w VCMI_Client_log |
strona: 1 - 2 - 3 ... 34 - 35 - 36 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel