Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 200 - 201 - 202 | |
Kuririn |
Kolego... Nerevar. te posagi chciałbym zaanimować, aby u jednego było zadanie ciosu, a u drugiego odebranie ciosu albo obrona. Nie wiem pomyśle... poziom 1 i 2 w zamku zrobiony lecz nie przedstawiony. Nie mam defow jednostek :D Chyba że zapożyczę z hoty habilbara :D Gryfiego Emporium nikt nie zauważył :P i ul licza. |
Gravius |
Również jestem przeciwnikiem tych posągów - w końcu bądź co bądź wszranki będzie stawać tu jazda o.O Zaryzykowałbym stwierdzenie, że znalazłoby się miejsce na "miejsce dla VIPów" pomiędzy małym namiotem a stajniami ;) Gryfie Emporium jest w porządku, natomiast przy Liszajach mam zastrzeżenie do czaszek - sam nie wiem, czy chodzi o ich rozmiar, odcień czy ustawienie, ale jakoś tak... Coś mi w nich nie odpowiada =/ |
Drwal |
Wielkie brawa dla Ciebie Kuririn, akurat nowe siedliska Gryfa i Licza(zaraz ktoś poprawi, że Lisza) są świetne. Ba nawet zaproponuję Ci jednostki do tych budynków: Co do Areny Walk, brzydko to wygląda,znowu jakieś posągi co wyglądają jak strażnicy. Odradzam :D |
Kuririn |
Drwalu :) Gryfa mam, lecz musiałem go poprawiać, ponieważ autor go troszkę nie dopracował :D w grze już jest :D A co do licza z mm7 bodajże on jest :) i prosiłbym o statystyki dla obu tych jednostek :D |
Nerevar |
Gryf: A 10, O 10, hp 30, dmg 3-6, spd 9, cena 260 Lisz: A 14, O 11, hp 40, dmg 11-17, spd 7, cena 630 Specjalne zdolności bez zmian. |
Kuririn |
Nie. Umiejętności specjalne - zmiana musi być, abo coś dodane. |
Irhak |
Lisz - zaklęcie animacji zmarłych :P Gryf - na początku walki dostaje zaklęciem bloodrage |
jarojj10 |
Temu gryfowi można dać nieograniczony kontratak przed ciosem (nie wiem czy to możliwe ale byłoby fajnie). Liczowi dałbym umiejętność wskrzeszania swoich oddziałów (możliwość rzucania czaru Animator) |
AmiDaDeer |
Gryf - blokowanie kontrataku może? Wtedy zostawiłbym HP na poziomie 25. |
Kuririn |
jarojj10 nieograniczony kontratak możliwy jest w VCMI :) |
jarojj10 |
Ale chodziło mi o taki przed atakiem. (Ktoś atakuje gryfa a on kontratakuje nim tamten zada mu obrażenia.) Ale w sumie ta umiejętność byłaby chyba za silna. |
Kuririn |
chodzi tobie coś takiego jak w h4? Jak tak to nie ma czegoś takiego. Może coś kiedyś będzie. |
Drwal |
Zdecydowanie za silna umiejętność. To w końcu jednostka 3 poziomu. Może powrót po ataku tak jak mają harpię? Lub by nie burzyć unikatowości moich ulubionych jednostek z Lochów po prostu zwiększyć mu tylko statystyki? Nie każda jednostka musi mieć przecież coś unikatowego. Niech to będzie lepszy gryf.:) |
Nerevar |
Cytat: Kompletnie nie pasuje - nie po to gryf może kontratakować w nieskończoność, by po ataku cofać się na tyły armii ;) Może powrót po ataku tak jak mają harpię? Cytat: Popieram - nie widzę sensu w wymyślaniu na siłę dodatkowych premii, szczególnie, gdy jednostka i tak jest już całkiem mocna.
Nie każda jednostka musi mieć przecież coś unikatowego. |
Warmonger |
A może coś prostszego - zmniejszenie obrażeń odnoszonych w walce wręcz, jak Niksy. |
Bychu |
Warmonger dobrze mówi. Wydaje mi się, że 20% byłoby w tym przypadku odpowiednie. |
jarojj10 |
A istnieje możliwość dodawania do VCMI nowych umiejętności takich jak na przykład "zemsta" Potwora Morskiego z HOTA (+25% do obrażeń przy ataku na jednostkę która zadała obrażenia danemu oddziałowi)? Takie coś też pasowałoby do tych krwawych gryfów. |
Warmonger |
No, nareszcie wiem, jak działa ta zdolność ;) Dodawanie nowych umiejętności jest możliwe, wymagana jest jedynie znajomość języka C++ :) |
AmiDaDeer |
Warmonger: To był tylko przykład, w Hocie ona tak nie działa. :PNo, nareszcie wiem, jak działa ta zdolność ;) Zemsta opiera się na tym, że obrażenia Potwora są zwiększone o (((x+300)/(y+300)-1)*0.5)*100% bazowych obrażeń, gdzie x to całkowite zdrowie oddziału na początku bitwy, a y - całkowite zdrowie oddziału w momencie ataku. Czyli jeśli podczas bitwy z oddziału 10 Potworów zostaną 4, z czego jeden ze zdrowiem wynoszącym 100, to ich obrażenia będą zwiększone o jakieś 76.9%, tak więc, jeśli zignorujemy atak i obronę, maksymalne obrażenia będą wynosić 389 punktów. Ale taka zdolność byłaby przesadzona w przypadku jednostek niskopoziomowych. |
jarojj10 |
To w takim razie dzięki za wytłumaczenie Hobbit. Ja raz dostrzegłem wśród rosyjskich czcionek napis "+25%" i byłem pewny że ten współczynnik jest stały. Teraz sprawdziłem to jeszcze raz i rzeczywiście się on zmienia =). Ale dla ułatwienia gryfowi można by było dać stały współczynnik np. ten +25% |
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14 ... 200 - 201 - 202 |
temat: [VCMI/projekt] Dodatkowe ulepszenia stworzeń | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel