Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 - 25 - 26 | |
Eternal |
Materiały ściągnięte i w trakcie inwentaryzacji. Zdefiniuj "szkielet". |
witchking |
Dla mnie szkielet to dodanie nowego miasta do gry. Bez grafik, albo z grafikami tymczasowymi. Może być podmiana części grafik w np Preserve. Wersja której się może nawet nie prezentuje bo jest brzydka, ale widać, że się coś dzieje. Można też na niej już testować choć by mechanikę. |
Eternal |
Z moich postów jasno wynika, że nie jestem w stanie czegoś takiego zrobić. Dlatego PROSZĘ O POMOC. |
witchking |
A myślisz, że jak ja zaczynałem robić forge to umiałem;p Nie wspominając o tym, że modelować też się uczyłem na bieżąco. Widzę to tak albo się nauczysz i pokażesz, że poświęcasz temu czas, albo całość zwyczajnie padnie. Jeśli lider nie wkłada czasu i serca w projekt to kto ma to zrobić? Z przyjemnością odpowiem jeśli będę umiał na konkretne pytania odnośnie modowania na VCMI. Zapewniam, że to nie jest trudne. Wymaga jednak czasu. |
Fandor |
Lider to raczej powinna być osoba nie tylko od podejmowania decyzji, na który poziom pójdzie olbrzym, ale taka która robi najwięcej w danym projekcie. Chociaż może nie do końca w moddingu to się sprawdzi, ponieważ od "skryptów" i grafiki są inne osoby, a grafika jest raczej cięższą częścią modowania w tej grze. Pliki json nie są takie trudne. Jeżeli chcesz być liderem to się ich naucz to może w tedy ktoś będzie chciał ci pomóc. Jeżeli nie masz na to czasu/ochoty nie kompromituj się już jeden myślał, że będzie sobie liderował. |
Irhak |
Powiedz to tym od Ubisoftu :P Mam wrażenie, że tam lider jest głównie od poprawek i dyrygowania. |
witchking |
Ale pracownikom ubi płacą. Jeśli ktoś mi zapłaci to tez moge realizować jego idiotyczne pomysly |
AmiDaDeer |
Dogrywka w głosowaniu, będzie trwać do soboty, zapraszam ponownie. Od razu też zastanówmy się tutaj nad jednostką szóstego i piątego poziomu. Z tego co zrozumiałem jedyne dotychczasowe propozycje to kirin/żmij na piątym i olbrzym na szóstym bądź na odwrót. Jakieś jeszcze? |
witchking |
Wendigo na piątym (jeśli nie wygra głosowania) |
Dark Dragon |
Popieram witchkinga - Wendigo dać na 5. lvl. |
Dru |
Ja dodałbym na poziom szósty lub piąty (o ile nie wygra na szóstym) Lodową wiedźmę. Oczywiście Olbrzym na szóstym poziomie to też dobry pomysł. |
witchking |
Moim zdaniem ustawianie na 5 Wendigo, na 6 olbrzyma a na 7 Yeti mija się z celem. To oczywiście zależy od ich wizerunków. To bynajmniej co mam w głowie na pewno nie pasuje. |
Nerevar |
Fakt - niezależnie od tego, co wygra w walce o poziom 7, jeśli olbrzym będzie na 6 (a większość zdaje się to akceptowała), to na 5 przydałoby się coś całkiem od nich odmiennego - czy to wspomniany latający wąż, czy wariacja na temat jakiegoś mitologicznego zwierzaka. Grunt, by nie było ani trochę humanoidalne (chyba, że to będzie jakowaś kawaleria - choćby i elfy na owcach, albo latających krążkach żółtego sera ;) ). |
Saki |
A może warto by zastanowić się najpierw, jakie jednostki powinny się zawierać(w takim ogólnym sensie - strzelcy, nie strzelcy, latające, szybkie, twarde, itd. ) na jakiej pozycji w zamku, by nie wyszła z tego jedna wielka breja? Siedem superfajnych jednostek, które nie trzymają się kupy może dać gorszą armię i mniej przyjemny w odbiorze zamek, niż 7 mniej wystrzałowych, ale bardziej wyważonych i dopełniających się jednostek. Uważam, że ważniejsze od ustalania koncepcji dla poszczególnych poziomów jest ustalenie koncepcji ogólnej w ogóle. |
witchking |
Myślę, że takie przepychanki nie mają większego sensu. Ostatecznie jeśli ktoś zabierze się za realizacje Vori to i tak zrobi je po swojemu (może biorąc w pewnym stopniu koncepcje przedstawione na forum pod uwagę (to zresztą jedyny sens ich rozpisywania)). Oczywiście popieram tworzenie pełnych koncepcji. Uważam jednak, że krytykowanie takowych i tłumaczenie, że "moja jest lepsza" mija się z celem;p Oczywiście każdy ma to tego prawo, ale mnie zawsze irytowało przeglądanie stron nastu stron forum by znaleźć jedną konkretną koncepcje. Oczywiście to subiektywna ocena. A co by nie robić tylko bałaganu to rzucę jak ja to widzę Poziom 1 Gnomy albo jakieś Puchate humanoidalne stworki(jeśli wiecie o co mi chodzi;p) Poziom 2 Wojownik elfów (jakiś taki odziany w skóry, z tatuażami i z dwoma mieczami) Poziom 3 Tygrysy Poziom 4 Lodowe wiedźmy/Lodowe panny Poziom 5 Wendigo Poziom 6 Tu nie mam pomysłu i nadal myślę Poziom 7 Lodowe olbrzymy (wiem, że przegrały aczkolwiek opisuje tylko moja wizje więc mam prawo je tu umieścić) / Yeti |
AmiDaDeer |
Cytat: jakieś Puchate humanoidalne stworki Kenku? |
witchking |
Myślałem o czymś innym ale to też niezłe:) |
Nerevar |
Cytat: Może o tym?Myślałem o czymś innym |
witchking |
O właśnie:) Idealnie trafiłeś. No może nie do końca z tym ostatnim;p Nasunąłeś mi jednak pewną myśl. Mianowicie gumisie były by bardzo oryginalną jednostką. Warto zauważyć, że nie ma ich w żadnym innym zamku;p |
Nerevar |
Zawsze można dać je do Nekropolii (tak, domyślam się, że szło o inne gumisie ;) ) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 22 - 23 - 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel