Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 24 - 25 - 26 | |
Matheo |
No tak, masz rację :) Ale ja wolę dążyć do doskonałość, gdy Vori będzie już grywalne :) Gdybyś zostawił jeden ekran miasta i jeden line up. To może dziś milibyśmy 5 miasto pod VCMI :) nie doskonałe, ale jednak miasto :) |
AmiDaDeer |
...a na to niedoskonałe miasto przeciętny gracz reagowałby zwykłym "Aha" i wracałby do swoich starych znajomych z RoE. Myślisz że Cove również powstało z jednej koncepcji i od razu zostało wrzucone do gry czy też może przeszło przez skomplikowany proces eliminacji, by w końcu wyjść w wersji chociaż zbliżonej do ideału? Nie mówię, że ten ideał osiągnęło - bo ideał ideałowi nierówny - ale jednak Cove jest grywalne w dużej mierze ze względu na pomysł. To, co Ty proponujesz, to überzyliard nowych miast, a wszystkie takie same. Kogo to niby miałoby zainteresować?! |
Fandor |
Faktem jest, że dwór nie jest gotowy ale jest dobrym przykładem jak i Cove ekranów i lineupów było dużo zanim powstało w pełni grywalne miasto (cove) i ciągle są wprowadzane jakieś drobne zmiany. Projekt został dopiero niedawno odkopany i ma jeszcze czas, to że Matheo chce się trzymać jakiego konceptu jego sprawa chociaż powinien więcej ludzkich opinii brać pod uwagę. Ma jednak racje, że każdy kto daje cegiełkę w procesie tworzenia miasta powinien mieć coś do powiedzenia więcej niż ktoś kto tylko krytykuje średnie pomysły. Jak zauważyliście Vori teraz może być barbarzyńskie a jutro całkiem magiczne, które będzie dowiemy się dopiero przy premierze już jakiejś ostatecznej wersji. Nie zgodzę się jednak z tezą, że dwór wcześniej wydany mógł być 5 miastem VCMI, ponieważ jego koncepcja obróciła się do góry nogami i wydanego miasta nie było by tak łatwo zmienić. Natomiast forge jest dobrym przykładem miasta, które miało koncept stały i mogło być wydane w beta wersji z kiepskimi defami i przekształcić się z czasem w miasto wykonane profesjonalnie jakby samo NWC je robiło. Vori ma jeszcze czas by zdecydować się którą drogę obierze. |
Matheo |
Dobra :) powrót do dyskusji o kncepcjach :) To co na 5 poziom :)? |
Fandor |
Na poziomie 5 powinna być wiedźma, moje argumenty: Podobieństwo do zaklinaczki musi być jednak silniejsza przynajmniej to wnioskuje się z modelu, a że 6 poziom mamy zajęty to będzie odpowiednia. Co do konceptu miasto barbarzyńców a miasto magi nie widzę rozbieżności, a wręcz przeciwnie. Magie mogą rozwinąć potężną, ale ich cywilizacja będzie bardziej ograniczona, jeżeli przejdziemy do tematu gildii magów to poziom 4 lub 5. |
Matheo |
Sory, ale wiedźma na 5 to przesada. Główny powód jest taki, żeby nie było podobieństwa do Zaklinaczki :) Zadałem złe pytanie. Jeszcze raz: jaka jeszcze jednostka powinna być w tym mieście? Mamy 6: Gnom, Elf Wojownik, Wiedźma, Tygys, Olbrzym, Ice spirit (kolejność na razie nie ma znacznia). Co jeszcze? Mamut, Żmuj, Sokolnik, Mastodont...? |
AmiDaDeer |
Optuję za kirinem bądź czymś podobnym do yetiego/wendigo. |
Shin0bi |
Na 7 poziom Yeti. |
Fandor |
http://aow2.heavengames.com/gameinfo/units/frostlings.shtml Tutaj jest troche możliwości na jednostki ale nie wiem czy się spodobają. |
Matheo |
Hobbbit jak konkretnie widzisz wendigo? Bo znalzałem kilka wersji. |
AmiDaDeer |
Co powiecie na coś w tym stylu? Jednocześnie dziki, ale i na swój sposób ucywilizowany (strój, jakieś typowe dla mieszkańców Vori tatuaże etc.). Mógłby być stworzeniem w stylistyce balansującym między mroźnymi barbarzyńcami a magami lodu/ognia. |
Fandor |
Nie wiem czemu Wendigo mnie nie przekonuje. Ostateczna decyzja należy jednak do twórców. |
Irhak |
Dla mnie Vori to ziemie zarówno dzikie jak i ucywilizowane. W H3 mamy praktycznie miasta albo stricte cywilizowane (np. Castle, Tower, a nawet Rampart czy Inferno), albo dzikie (Fortress, Stronghold). Nie ma wśród nich miast wypośrodkowanych między dzikością a cywilizacją. Głownie dlatego, że owe miasta mają ustalone hierarchie społeczne za sprawą historii (jak to jest w przypadku Castle) LUB czysto siłowym sposobem (Stronghold). Vori mi się jednak kojarzy z hierarchią zarówno wywalczoną siłą jak i przeszłością narodów. Jak dla mnie mieszanie cywilizowanych śnieżnych elfów, "gnomów spod świerku" i zdziczałych Wendigo ma jak najbardziej rację bytu. Miasto Vori ma odzwierciedlać krainę, w której się znajduje - dziką, lecz ucywilizowaną. |
Tarnoob |
Może prędzej starą, dumną, mądrą, z tradycjami, ale podupadłą i zdziczałą przez miecz mrozu i przez odpłynięcie młodej, zdolnej części elfów na Antagarich. Tamta historia w Gildii Mrocznych Tajemnic to tylko legenda, ale światy fantasy, zwłaszcza tak poplątane jak MM, mają to do siebie, że legendy wydają się czasem prawdziwe – nawet jeśli jedna przeczy drugiej. :-P Uważam, że dobrze będzie najpierw przeanalizować i zainspirować się tym, co natura nam podsunęła tu na Ziemi. Acid albo ktoś zainteresowany geografią pewnie trochę słyszał o faunie i florze współczesnej strefy okołobiegunowej. Oprócz tego Ziemia wielokrotnie przechodziła przez epoki lodowcowe, gdzie były gatunki obecnie wymarłe. Można by się też sugerować mitologiami współczesnych (to znaczy: ostatnich kilka tysięcy lat) ludów, które mieszkają w wysokich górach, tundrze albo pod biegunem. |
AmiDaDeer |
Tarnoob: Wcale nie "tylko legenda". W końcu w MM7 można w samym Tidewater zobaczyć statek piracki, który jest w rzeczywistości Mitetiiro - okrętem samego Elvólasa. Trudno o lepszy dowód na to, że ta historia jest choćby i w niewielkiej części prawdziwa.
Tamta historia w Gildii Mrocznych Tajemnic to tylko legenda |
Eggyslav |
A może wariacja na temat Błękitnego smoka z nieco obniżonymi statsami? W każdym bądź razie ja na 7 lvl-u widzę jakiegoś smoka. Jakiś lodowy, albo mroźny... |
Kastore |
fandor510: Ja bym jednak widział Wendigo klasycznie. Jako potwór podobny do Yeti, ale wyglądający groźniej i bardziej dziko, tak jak to.
Nie wiem czemu Wendigo mnie nie przekonuje. |
witchking |
Klasyczny wygląda tak, tak, albo tak |
AmiDaDeer |
...albo mniej więcej tak jak na podanym przeze mnie obrazku. ;P |
witchking |
Tak:P podstawowe cechy się zgadzają. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 7 - 8 - 9 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel