Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Niebiańska Kuźnia  (WoG, HotA, VCMI)temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori
komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI)
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 24 - 25 - 26

Trith PW
17 czerwca 2013, 23:47
Przecież to była literówka tylko.

Aayren PW
18 czerwca 2013, 00:06
Aaa... Przyznam, że znałem tylko ten Hipokamp który przedstawił Alistair :) Bałem się, że to jakiś mózgo-podobny stwór :D No a wracając do tematu, to zdecydowanie nie wygląda na stworzenie 7 poziomu. 4-5 poziom. Rydwan hipokampów na 6 może. Jak dla mnie Wendigo (czy jak to się zwie) albo po prostu lodowy gigant.

Matheo PW
18 czerwca 2013, 14:26
Na pierwszym może być Gnom. Chociaż Ognika też można przedstawić jako coś humanoido podobnego. Kula z gazu (gaz jako stan skupienia), w której np. widać twarz. Może być też Gnom jak i każda ciekawa koncepcja, która się pojawi.

Elfi wojownicy, to pewniacy. Oni mogliby być na pierwszym poziomie, jako bez wątpienia najlepsza jednostka 1 poziomu.

Wiedźmy to też pewniak. Pojawiały się w każdym proponowanym line upie. Pasują jak ulał. Witchking wykonał nawet bardzo dobry model.

Tygrysy to pomysł bardzo oryginalny. No może w Knoverk miało być coś podobnego, ale koncepcja Vori chyba powstała wcześniej :) Nie musi to być typowy Tygrys, chodzi o coś z rodziny kotowatych. Jarojj10 wrzucił coś ciekawego . Pojawiała się też koncepcja kota z rogami, która jest całkiem ciekawa. Też rozważałem pomysł z Wargami, ale kilka osób podało dobre argumenty. Po za tym w Preserve jest coś wilkopodobnego.

Na poziom 5 jest kilka koncepcji. Gdy myślę o Elfach wysokiego rodu (a właśnie takie istoty mieszkają na Vori), to od razu myślę o Orłach. Jednak to byłoby zbyt podobne do Roków i Duchów Oceanu. Miałem pomysł na coś takiego w wersji męskiej, ale to może być zbyt podobne do Harpi, no i to kolejny humanoid, których jest już sporo na tej liście. Co do propozycji Tritha to jest chyba gotowy def tej jednostki tutaj ją trochę widać . Chociaż mi się średnio podoba Wężo-koń... Myślałem też o Żmiju na 5 poziomie.

Olbrzymy to też pewniak. To jedyni poza Eflami pewni mieszkańcy Vori. Nie koniecznie na poziomie 6 (chodź tak jest najnierozsądniej) ale być powinni.

Poziom 7 o ten poziom jestem spokojny, bo ta jednostka na pewno powstanie. Zrobi ją Zbigniew. Jestem za tym, aby powstała alternatywa dla 7 poziomu. Każdy wybierze co będzie chciał.

Jeśli chodzi o Yeti, to ewentualnie jako neutral. Pomysł faktycznie fajny, ale to miasto będzie miastem Elfickim. Yeti bardziej pasował do barbarzyńskiej koncepcji Vori.



Jeśli chodzi o koncepcję miasta, to pomysł Hobbita jak dla mnie jest świetny. Podział na klany Lodu i Gwiazd dużo lepiej pasuje. Moc czerpana z Gwiazd będzie się w objawiać w postaci magi Ognia.



Wszystko do przedyskutowania, czekam na opinie :) Chodź mam nadzieję, że większość pomysłów Wam się spodoba i że nie będziemy w nieskończoność rozprawiać nad koncepcjami :)

Eternal PW
18 czerwca 2013, 16:06
Konik morski na 7 poziomie? Bez żartów. Co do Wendigo, czy Disney nie wytoczy nam za to procesu o naruszenie praw autorskich? Na 5 poziom- lodowe demony.

Dzięki za odpowiedź na moje pytania. Lekko weryfikuję swój punkt widzenia. Teraz jestem za teleportacją, a przeciw strzelaniu dla olbrzymów. Ponadto zainspirował mnie kawałek dyskusji o cyklopie i behemocie. Oto moja propozycja na 7 poziom (werble) - Briareus/Hekatonchejr!

PS: Skoro z nowych zaklęć nici, może załóżmy temat "VCMI(gdybanie)-Nowe umiejętności i zaklęcia"?

Edit:Usuwam głupie kawałki. Dla tych, co nie lubią czytać- aktualny lineup to Onikuma,Drążyciel(patrzcie w poście jarojja trochę wcześniej), Sopelnik(patrz lodowy demon), biały tygrys, mentalista, olbrzym, Mamut/Yeti zależnie od gry. Eternal, 24 listopada 2013.

witchking PW
18 czerwca 2013, 16:08
Wendigo to indiański demon zimna i głodu nie wiem co do tego ma Disney

Kastore PW
18 czerwca 2013, 16:24
Eternal:
Na 5 poziom- lodowe demony.
Co mają demony do elfów? Nawet lodowe.

witchking PW
18 czerwca 2013, 17:20
Moja propozycja olbrzymów:



Ostatni jest alternatywą. Wymagają jeszcze zeskalowania.

Edit: Dorzuciłem jedną wersje ognistego. Różni się bardziej od lodowego i podkreśla ofensywny charakter tej jednostki.

Kastore PW
18 czerwca 2013, 17:21
Według mnie wyglądają świetnie. :P

witchking PW
18 czerwca 2013, 17:24
Lodowy mógłby się teleportować o czym wspomniałem wcześniej. Ognisty rzucać. Ale to taka luźna sugestia.

Matheo PW
18 czerwca 2013, 17:30
1 zbyt barbarzyński 2 świetny 3 zbyt ognisty jak na lodowe miasto.

Fajnie by było, gdyby to ognisty się teleportował, a lodowy miałby zamrożenie jeśli by się udało je zrobić.

EDIT: Ognisty jest świetny, cholernie mi się podoba broda i stopy. No ale gościu by stopił całe miasto :)

Gravius PW
18 czerwca 2013, 18:12
wiedźmy pasowałyby mi na nieco wyższym poziomie niż 3...

Kastore PW
18 czerwca 2013, 18:24
Gravius:
wiedźmy pasowałyby mi na nieco wyższym poziomie niż 3...
Ja bym dał tygrysa na 3., a wiedźmę na 4.

witchking PW
18 czerwca 2013, 18:27
Popieram tygrys 3 wiedźma 4

Fandor PW
18 czerwca 2013, 18:52
Olbrzym coraz bardziej 7 poziomowy przemyślcie to proszę. Chociaż jest taka gra (wiem często do niej sięgam) Age of Wonders: Shadow Magic i tam rasa szroniaków posiada bardzo silnego wilka, myślę że też byłby ciekawym rozwiązaniem.
Na 6 poziom proponuję rydwan Hippokampów lub nawet pojedynczego.
Wiedźma bardzo dobrze zrobiona i moim zdaniem na 5 chociaż przy tej z Cove wygląda na znacznie silniejszą.
Elfi wojownik na poziom 4 tutaj przydałby się taki "tanker". Alternatywą może być lodowy demon rzucający sople, lub ze skrzydłami latający co było by ciekawe.
Poziom 3 tygrysy chyba wszyscy się zgadzają.
Nie wiem co planujecie więc nie mam rozwiązania na dwa najniższe poziomy jednak propozycja ognika i gnoma zupełnie nie pasuje do tego miasta.
Chociaż jednostka 7 poziomu Mathea jako taki śnieżny duszek, a w alternatywie ognisty jeżeli tak bardzo chcecie ogień i lód na któryś z tych pierwszych może by pasował.

AmiDaDeer PW
18 czerwca 2013, 19:10
Olbrzym na siódmym to byłaby perfidna kopia Tower. Na ten poziom pasuje jakaś bestia, niekoniecznie stricte lodowa - chyba nie chcemy by wszystko było jasnoniebieskie i związane ze śnieżkami, prawda?

Gnomy, jako młodsi kuzyni krasnoludów, pasują do Vori aż za dobrze.

Inna sprawa, że elfom Vori jest do barbarzyńców stosunkowo blisko - zagrajcie w Heroes Chronicles i sprawdźcie kto bronił Miecza Mrozu przed Tarnumem. :P

witchking PW
18 czerwca 2013, 19:40


Jeszcze dwie wersje ognistego obok lodowego. Sam nie wiem która najlepsza

Kastore PW
18 czerwca 2013, 19:44
Lepszy byłby w hełmie lub z włosami, ale normalnymi, bo ten pierwszy wygląda jak Vegeta z Dragon Balla, a drugi jak jakiś dresiarz. :P

Fandor PW
18 czerwca 2013, 19:44
Przyznaję, w kronikach mam tyły, ale gnomy i elfy będą perfidną kopią Rampartu jeżeli tak na to patrzymy. Więc może te moje wilki na 7 jeżeli olbrzymy zostawimy na 6. Co do barbarzyństwa to może u elfów by wprowadzić że elfi barbarzyńca nie wojownik to mogło by być ciekawe, ale olbrzymy są dość wysoko rozwinięte, przynajmniej to reprezentują sobą lodowe - wysoką kulturę chociaż mogę się mylić.

Matheo PW
18 czerwca 2013, 19:45
Po pierwsze. Witchking wybacz, że o Twoich Olbrzymach wyraziłem się tak ogólnikowo. Teraz mam więcej czasu. Podstawa za bardzo różni się od ulepszenia. Zmianę koloru skóry można by wytłumaczyć. Po zlodowaceniu zmieniły się warunki, więc Olbrzymy musiały się przystosować. Stąd zmiana wyglądu.

Jednak nadal nie wiem skąd na Vori Ogniste Olbrzymy. Twoim zdaniem podział na klany wpływa na zmianę cech pierwotnych? Raczej nie. Wpływa na to tylko zmiana środowiska. Dlatego czerwonoskóre Olbrzymy są jak dla mnie słabym pomysłem. Zmiana ubioru - ok, dodanie symboli i insygniów związanych z kultem ognia - ok, ale nie zmiana skóry itp.


Cytat:
Ja bym dał tygrysa na 3., a wiedźmę na 4.

To zmiana dotycząca głównie statystyk, a do ich ustalenia jeszcze daleko. Zależy jak te jednostki będą wyglądać. Ja chciałbym, żeby Tygrysy były dość silne. Żeby o tym zdecydować, musimy ustalić wszystkie jednostki i ich zdolności. Jeśli będzie jeden strzelec - Wiedźma, to musi być dość silny i wtedy Wiedźma może iść na 4 poziom. Jeśli, którykolwiek Olbrzym będzie strzelał, wtedy Wiedźma na bank na 3 poziom, bo miotacze będą za silni.

Cytat:
Wiedźma bardzo dobrze zrobiona i moim zdaniem na 5 chociaż przy tej z Cove wygląda na znacznie silniejszą.
Elfi wojownik na poziom 4 tutaj przydałby się taki "tanker". Alternatywą może być lodowy demon rzucający sople, lub ze skrzydłami latający co było by ciekawe.

Wiedźma na 5 odpada. Elf Wojownik na 4? Może, chodź wątpie. "Tankerem" będzie Olbrzym.

Na 7 poziomie na pewno będzie jednostka Zbigniewa. Powtarzam, że alternatywa jest jak najbardziej możliwa. No chyba, że Zbigniew zmieni zdanie, co wcale nie jest wykluczone.

Cytat:
Inna sprawa, że elfom Vori jest do barbarzyńców stosunkowo blisko - zagrajcie w Heroes Chronicles i sprawdźcie kto bronił Miecza Mrozu przed Tarnumem. :P

Wiem :), ale ekran miasta średnio będzie pasował do barbarzyńców :)

Kastore PW
18 czerwca 2013, 19:54
Matheo:
Jeśli, którykolwiek Olbrzym będzie strzelał, wtedy Wiedźma na bank na 3 poziom, bo miotacze będą za silni.
Słyszało się o takim mieście jak Tower? :P

Co do tygrysa - jak byłby na 4. poziomie to musiałby wyglądać równie silnie co wampir, krzyżowiec lub bazyliszek. Jeżeli dałbyś mu jakąś zbroję to może...
strona: 1 - 2 - 3 ... 5 - 6 - 7 ... 24 - 25 - 26
temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel