Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 24 - 25 - 26 | |
Saki |
Powiem szczerze, że też odnośnie miasta Vori miałem pewną koncepcję, nad którą trochę myślałem(i w kontekście line-upu(oprócz jednostki 3 poziomu, której przypisałem pewną rolę, jednak nie miałem pomysłu, kim konkretnie mogłaby być), ogólnego charakteru miasta i ludu z Vori, także co do fabuły, aczkolwiek to chyba jest najtwardszy dla mnie orzech do zgryzienia, zważywszy na to, że ciężko zrobić fabułę dodatku mającą bardziej ogólnokontynentalny wydźwięk(bo taki do kampanii dodatku do HoMM mi pasuje). Do a tego najlepiej nadaje się odzyskanie Miecza Mrozu, jednak trudno skonstruować sytuację, w której Vori pojawiają się, jako znacząca siła, jeśli wziąć pod uwagę Gelu i Ostrze Armagedonu, i Kilgora, i Miecz Mrozu(bez jakichś kradzieży, itp. bo to wydaje mi się trochę mierne)... Ale pewien pomysł miałem). Kolidował on jednak z pomysłem Matheo, więc go nie rozwinąłem, mając na względzie to, że Matheo już swój projekt prowadzi, i nie ma sensu robić mu konkurencji. Tym bardziej, że nie liczę raczej na zyskanie posłuchu, zważywszy na mój staż na forum;p |
Matheo |
Najwyższa pora przedstawić wstępne koncepcje jednostek: Poziom 1 Ognik/Gnom Poziom 2 Elf Wojownik Poziom 3 Lodowe Wiedźmy Poziom 4 Tygrysy Poziom 5 ? Poziom 6 Lodowe Olbrzymy Poziom 7 Winter Spirit - Będą to lodowe nimfy -takie dobre potężne demony, Półboskie istoty. Jeśli chodzi o koncepcję miasta, to padł pomysł podziałów Elfów na klany. Są dwie propozycje. Klany Lodu i Ognia oraz klany Lodu i Gwiazd/Kosmosu/Księżyca. |
Kastore |
Matheo: Yyyy...Poziom 1 Ognik/Gnom Poziom 5 ? Poziom 7 Winter Spirit Matheo: No bez żartów.
Klany Lodu i Ognia |
witchking |
Cytat: Matheo: No bez żartów. Klany Lodu i Ognia Zapewniam, że to nie durny pomysł a tylko idiotycznie przedstawiony. W późniejszym czasie postaram się rozwinąć. W skrócie chodzi o podział klanów ze względu na ich przywódców posługujących się magią (lodu albo ognia) Podział na właśnie te dwa typy zaczerpnięty jest z mitologi skandynawskiej. Inne uzasadnienie dwóch takich typów wynika z faktu, że w świecie gdzie jest wiecznie zimno magia lodu jest naturalna (wspomina o tym nawet jedna z biografii w homm 3). Magia ognia to zaś efekt obrony przed wszechogarniających chłodem który zapewne sprowadził śmierć na niejednego. Z tych samych powodów prawdopodobnie pojawił się taki podział wśród wierzeń wikingów. Temat rozwinę szerzej później. Nadmienię tylko, że wiążę się to z jednostkami alternatywnymi. Co do tych jednostek na 1,5,7 to zdecydowanie się od tego odcinam. |
Matheo |
Kastore_pl Rozwiniesz jakoś swoją opinię :)? |
AmiDaDeer |
Poziom 1 - bez wątpienia gnom. Musi na tym poziomie być jakiś humanoid. Poziom 5 - brakuje jednostek latających. Może coś pokroju kirina (podstawa -> ulepszenie)? Poziom 7 - "zimowe duchy"? Really? Już pomijając to jak miałaby wyglądać walka takiej nimfy z np. hydrą - jednostka siódmego poziomu zwykle jest tą najbardziej reprezentatywną (miasto dobrych kleryków - anioł, miasto złych czarnoksiężników - czarny smok, miasto piratów - wąż morski), podczas gdy reszta line upu (nie licząc wiedźm) wygląda na zdecydowanie bardziej nastawioną na moc niż magię. Czy nie lepszym rozwiązaniem byłby jakiś żmij bądź coś pokroju yeti? Matheo: Zacznijmy od tego, że w H3 nie ma czarów związanych z gwiazdami/kosmosem/księżycem, więc pod tym względem wybór wydaje się być przesądzony. :P Ale, jeżeli faktycznie mam mimo to wybierać, to czemu nie oba naraz? Gwiazdy mogą być elementem jakiegokolwiek kultu, ogień zaś - ich fizycznym przedstawieniem.
Jeśli chodzi o koncepcję miasta, to padł pomysł podziałów Elfów na klany. Są dwie propozycje. Klany Lodu i Ognia oraz klany Lodu i Gwiazd/Kosmosu/Księżyca. |
Trith |
Pozwolę sobie zrobić nieco zamieszania... Tak, wiem że kiepskie. Nie, ja wcale nie wiem, czy w ogóle kiedykolwiek to zanimuję. |
Kastore |
Poziom 1 Ognik/Gnom - Ognik? Nie było czegoś ciekawszego? Poziom 2 Elf Wojownik - Może Poziom 3 Lodowe Wiedźmy - Ok Poziom 4 Tygrysy - Ok Poziom 5 ? - Na serio? Poziom 6 Lodowe Olbrzymy - Może Poziom 7 Winter Spirit - A nie Yeti, albo Wendigo? |
witchking |
O nieźle:D Sam model wydaje się niezły choć tekstura, albo ustawienia renderu(nie wiem co z tego) psują nieznacznie efekt. Chętnie zobaczył bym go w grze choć nie wiem czy akurat w Vori. Myślę, że albo olbrzym albo Yeti. Te jednostki się wykluczają moim zdaniem. Yeti pojawiał się w Kronwerk. |
Kastore |
Może na neutrala? Szkoda by zmarnować taki potencjał. :P Edit: To może Wendigo i Starożytny Wendigo (na przykład :P). |
Saki |
Może zamiast tygrysów nawiązać do D&D(idąc tropem NWC) i pójść w kierunku Zimowy Wilk > Warg(wiem, wargi nie były charakterystyczne dla zimowych klimatów, ale czemu nie - ponadto są rasą inteligentną do pewnego stopnia, więc nie raziłoby, gdyby spacerowały po polu bitwy same)? Trochę mnie też zastanawia koncepcja trzymania w armii Yeti/Wendigo i gigantów... Lekko zaburzyłoby to chyba wielkość i niesamowitość tych pierwszych, gdyby poziom niżej stał kolejny olbrzym. IMHO, gigant aż się prosi o siódmy poziom;p |
AmiDaDeer |
witchking: Tak jak cyklop i behemot? :PMyślę, że albo olbrzym albo Yeti. Te jednostki się wykluczają moim zdaniem. A może... Hippokamp na siódmy? Tylko dodać parę szczegółów, o ile Trith się zgodzi. Saki: Będą się powtarzać z wilczymi jeźdźcami - zarówno graficznie, jak i nazwą.
Może zamiast tygrysów nawiązać do D&D(idąc tropem NWC) i pójść w kierunku Zimowy Wilk > Warg |
witchking |
W Kronwerk jest Yeti i ulepszenie Wendigo z tego co wiem;p A co do olbrzyma i Yeti to zależy jak Yeti miałby wyglądać, mogę go sobie źle wyobrażać. |
AmiDaDeer |
Kronverk nie został wydany, a line up nie jest w żaden sposób określony. :P |
Saki |
"Hobbit": Będą się powtarzać z wilczymi jeźdźcami - zarówno graficznie, jak i nazwą. Niekoniecznie - zważywszy na to, że jest to inteligentna rasa, można by ich puścić w bitwę samopas, tak samo, jak takie np. cerbery. |
Kastore |
Hobbit: Nie wyglądają na silne. :P
A może... Hipokamp na siódmy? |
witchking |
No niby tak;p ale wolałbym uniknąć dublowania pomysłów. Ale niech Matheo decyduje. Co do wilków zgadzam się z Hobbitem. Nie ma co dublować. |
AmiDaDeer |
Saki: To wtedy będą się dublować graficznie albo z wilkami, albo z cerberami. :P
Niekoniecznie - zważywszy na to, że jest to inteligentna rasa, można by ich puścić w bitwę samopas, tak samo, jak takie np. cerbery. |
Aayren |
Co to jest Hipokamp? :D |
Alistair |
To struktura nerwowa w mózgu odpowiadająca głównie za pamięć. Sam jestem ciekaw jak się to ma do jednostki w grze, bo za cholerę się nie mogę domyślić. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [VCMI/gdybanie] Zamek Vori | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel