Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 142 - 143 - 144 | |
Chad |
@Ullialnor - sądzę, że bardziej to by pasowało nawet: |
AmiDaDeer |
Dru: Jakkolwiek jestem zwolennikiem "self-made projects", tak nie rozumiem dlaczego ten portret miałby być kiepskim wyborem. Dla mnie jak najbardziej może pasować do Forge, a już na pewno pasuje bardziej niż propozycja (?) Chada. :P
Naprawdę myślisz, że facet z Mortal Kombat to będzie odpowiedni wybór? |
Trith |
Cytat: Jest to dosyć rozpoznawalna mordka, silnie kojarząca się z konkretną grą (serią gier) oraz jedną konkretną postacią. To zupełnie jakbym wziął portret Gelu, wsadził go do jakiegoś RTS w kosmosie i nazwał go Admirał Czajnik. :Pnie rozumiem dlaczego ten portret miałby być kiepskim wyborem. |
Dru |
Bo jeśli coś ma być spójne i porządnie zrobione to musi pasować do reszty zamku, a portret z Mortal Kombat mi nie odpowiada :P Ogólnie fajnie, że powstaje taki projekt do VCMI, ale czy nie będzie to kolidowało z Forge do HoTy? Dwa podobne zamki do Heroesa? Czy nie lepiej poczekać co zaprezentuje rosyjska ekipa i wtedy jeśli nie będzie nam odpowiadać to zrobić swoją wizje Kuźni? Według mnie lepiej zająć się teraz zamkiem Vori niż tworzyć to samo tylko po swojemu... |
AmiDaDeer |
Dru: Ogólnie fajnie, że powstaje taki projekt do VCMI, ale czy nie będzie to kolidowało z Forge do HoTy? witchking:
Całość nie jest raczej konkurencją dla Forge robionego przez Hote ale warto umilić sobie jakoś czekanie. |
Dru |
heh, To jeśli tak sobie "umilacie" czas to proponuje bardziej produktywnie wykorzystać to "oczekiwanie na Forge". Jeśli na starcie robicie coś co i tak nie będzie żadną konkurencją dla Forge HoTy i prawdopodobnie będzie gorszej jakości i tym samym zostanie zapomniane przez lepszy projekt Rosjan gdy zostanie wydany. Lepiej zrobić coś co nie jest tworzone i raczej nie będzie, czyli stworzyć zamek Vori, który mógłby być ciekawym dopełnieniem do pozostałych frakcji i opowiedzieć historię tego skrawka lądu... Pamiętam, że Two Islands zajmowało się tym projektem i był tam również Trith i Witchking, którzy już trochę wykonali pracy w tym kierunku i można było by to dalej kontynuować ;) |
Kastore |
To proszę kontynuuj, ale nie siej zamętu w tworzeniu naszego Forge. Znając życie Forge HotA wyjdzie za jakiś rok, więc nie widzę ku temu przeszkód ku tworzeniu polskiego, gorszego i SZYBCIEJ WYDANEGO Forge. Takie komentarze tylko niepotrzebnie osłabiają zapał wszystkich, którzy nad tym pracują. |
AmiDaDeer |
Od kiedy tworzenie zupełnie nowych grafik i kampanii, a przy tym rozwijanie własnych umiejętności jest nieproduktywne? No i skąd założenie, że to musi być gorszej jakości? Akurat jednostki stworzone specjalnie dla tego projektu nie odbiegają jakościowo od dotychczas zaprezentowanych jednostek dla Forge w Hocie. :P A jeśli naprawdę chcesz, byśmy zajęli się Vori, to może sam coś zaczniesz działać w tym kierunku, żeby inni mogli się do Ciebie dołączyć? Kastore_pl: Jakkolwiek jestem fanem Hoty, tak twierdzę że to wyjątkowo optymistyczny wariant. :P
Znając życie Forge HotA wyjdzie za jakiś rok |
Kastore |
Hobbit: Tak czy siak na jedno wychodzi. Moja wypowiedź ma za sobą taką teorię: HotA 1.0 wyszła w 12.2011, HotA 1.1 wyszła jakoś w wakacje w 2011, HotA 1.2 wyszła w 12.2012, więc Hota 1.2eng wyjdzie w wakacje w 2013, a HotA następna, czyli być może 2.0 wyjdzie 12.2013. Tak teoretycznie i proszę nie psujcie mi tego wyidealizowanego świata. :P
Jakkolwiek jestem fanem Hoty, tak twierdzę że to wyjątkowo optymistyczny wariant. :P |
Dru |
Owszem tworzenie nowych grafik i kampanii jest jak najbardziej produktywne jeśli ma to sens. W tym przypadku nie widzę sensu tworząc równoległy prawie taki sam zamek co inna załoga i tylko dlatego bo nie możecie się go doczekać. Może HoTa wychodzi raz na pół roku, ale nie jest to porzucony projekt i autorzy za wiele w niego włożyli by z niego zrezygnować. Sami napisaliście, że ten projekt nie będzie konkurencją dla Forge HoTy, przez co rozumiem, że nie będzie konkurencją w sensie jakości wykonania. I tak, ja już zacząłem działać w tym kierunku dwa lata temu przedstawiając te grafiki na forum TI, ale zostałem odesłany do nowej załogi, która robiła projekt po swojemu, a teraz nie istnieje. http://sanktuarium.strefa.pl/lineup.jpg http://sanktuarium.strefa.pl/vori.jpg |
Trith |
Pozwolę sobie zauważyć, że w zamkach w H3 wszystkie jednostki pierwszego poziomu są mimo wszystko humanoidalne. Poza tym trygrys i tak w moim odczuciu powinen być jednostką trzeciego lub czwartego poziomu. A lodową wiedźmę musiałbym zrobić na nowo, obecna jest po prostu kiepska. |
Shin0bi |
Nie widzę powodu, żeby nasze Forge miałoby zostać anulowane z powodu prac nad Forge HotA, tym bardziej, że polski projekt wcale nie odbiega już w tym momencie jakością od rosyjskiego. (może minimalnie więcej pracy nad budynkami w mieście i będzie nawet lepiej :P) Można więc odwrócić pytanie - dlaczego zespół HotA robi Forge, skoro Polacy już się tym zajmują? :D Poza tym założenia projektu się zmieniły, i nie sądzę by miał on już tylko 'umilić czekanie', tym bardziej że początkowo miał zbierać ogólnie dostępne grafiki, tymczasem zaczęły już pojawiać się nowe, ekskluzywne dla naszego Forge modele. |
Kastore |
Proszę Cię Dru to temat "[VCMI/gdybanie] Polski Projekt Forge", a nie "[VCMI/gdybanie] Polski Projekt Vori". Shin0bi: Bo lubią. Koniec.
Można więc odwrócić pytanie - dlaczego zespół HotA robi Forge, skoro Polacy już się tym zajmują? |
Trith |
Jak komuś się to naprawdę nie podoba (i miałbym znowu zostać oskarżony o kradzież pomysłu czy jakąś inną idiotyczna rzecz) to mogę przestać robić rzeczy dla Forge. :P |
Shin0bi |
Cytat: Bo lubią. Koniec. Zdaje się że nie zrozumiałeś kontekstu mojej wypowiedzi. Przeczytaj powoli i się zastanów. :P |
Chad |
Tak tylko pytam czy jakiekolwiek prace idą do przodu czy też ograniczają się do rozmów o Vori na forum? :P |
AmiDaDeer |
Dru: Naprawdę uważasz że grafiki muszą być unikatowe i wykorzystywane przez wszystkich na świecie, by ich tworzenie miało sens? :POwszem tworzenie nowych grafik i kampanii jest jak najbardziej produktywne jeśli ma to sens. Dru: Niekoniecznie. Wystarczy?Sami napisaliście, że ten projekt nie będzie konkurencją dla Forge HoTy, przez co rozumiem, że nie będzie konkurencją w sensie jakości wykonania. Trith: Kategorycznie zabraniam!
mogę przestać robić rzeczy dla Forge. :P |
J. M. Sower |
Heh, trochę mnie to bawi widząc tę sytuację, bo właśnie od umilania sobie czekania zaczęło się z naszym upadłym już projektem. A co do tego czy warto robić inne Forge, to sądzę, że nie powinno się odradzać takich projektów bo jest to w każdym razie twórcza praca, która człowieka rozwija i będzie w pełni funkcjonować jeśli człowiek zabierze się do niej z jego nie przymuszonej woli, a nie ze względu na to, że jest to pożyteczne. |
Alistair |
Niech powstanie i z dziesięć takich projektów? Chyba Wam to za bardzo nie przeszkadza? Zawsze jest to jakaś nauka dla twórców, a że nie płacimy za to żadnych pieniędzy, to co nam szkodzi? Zresztą nawet ciekawe jest to, że można zobaczyć różnice w myśleniu i kreatywności. |
Chad |
Ja sądzę że jednak zamiast tworzyć 10 teamów robiących to samo lepiej połączyć te 10 w jeden porządny team który 10 razy szybciej i lepiej to zrobi. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel