Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ważne] VCMI komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 129 - 130 - 131 | |
Aayren |
Tutaj myślę chodzi o zasoby ludzkie. Są tutaj ludzie którzy potrafią zrobić to czy tamto, i dzięki temu projekt idzie do przodu, w związku z tym, oderwanie ich od tego co aktualnie robią, i zajęcie się wersją polską, sprawi, że projekt zwolni, a w zamian dostaniemy to samo, tylko w innym języku. Póki nie znajdzie się chętny który będzie umiał tylko zmieniać język w grze (możliwe?) albo uzna to za priorytet swoje pracy, póty nie będzie wersji polskiej. |
AmiDaDeer |
Po prostu wielu ludzi ma jeszcze mentalność dziecka - nikt nie ma życia prywatnego, a każdy zna angielski na tyle dobrze, by tłumaczyć teksty na poziomie przeciętnej książki. I to najlepiej za darmo. |
Matheo |
@Drwal siekiery. Jakoś nie wydaje mi się, że VCMI było polskim zespołem. Ja wolę, że można było dodawać do gry miata z budynkami specjalnymi, niż żeby ktoś robił wersję polską. Kolejne wersje VCMI wychodzą co kilka miesięcy, więc tłumaczanie każdej z nich na jakiejkolwiek język to słaby pomysł. Jednak jeśli ktoś potrafi to zrobić i ma wolny czas. To myślę, że ludzie z VCMI będą zainteresowani współpracą. |
Bluearga |
Cytat: A postępowanie HOTA teamu jest wręcz dziecinne. Mamy mod, ale tylko po rosyjsku, bo... tak. To akurat jest szczera prawda. Skoro już są tacy "pro" to niech chociaż angielską wersje zrobią z łaski swojej... Ale to nie temat o Hota. VCMI zbyt szybko się rozwija by to w kółko tłumaczyć, myślę, że jak projekt będzie już zupełnie skończony(ciekawe czy to w ogóle będzie możliwe, wszak można ciągle jakieś bajery dodawać) to wtedy można pomyśleć o tłumaczeniu. Ciekawa jestem czy szybkość animacji na polu bitwy zmniejszyli, bo w którejś tam wersji(już nie nadążam :P) było tak, że po polu bitwy jednostki poruszały się koszmarnie szybko, to jednak odejmuje znacznie z uroku gry. |
Fistachu |
Dobry, możliwe, że nie szukałem wystarczająco efektywnie ale czy jest gdzieś napisane w jaki sposób dodawać nowe miasta itp do VCMI? |
Warmonger |
Co nieco znajduje się na Wiki, resztę trzeba wydedukować samemu na podstawie miasta Cove ;). Tutoriali póki co brak. |
Oliwande |
Witam forumowiczów. Mam do was parę pytań odnośnie VCMI: 1. Kiedy włączam VCMI pojawia mi się czarny ekran - dlaczego? 2. Od pewnego czasu wyskakuje mi błąd, zanim gra się włączy. |
Warmonger |
Ogólna odpowiedź jest następująca: coś nie działa. Jeśli jednak chciałbyś dowiedzieć się czegoś więcej, musisz podać szczegóły. VCMI robi wiele różnych rzeczy przy uruchomieniu i przy każdej drukuje odpowiedni log. W większości przypadków wystarczy go przeczytać. |
Warmonger |
W związku z liczbą bugów obecnych w 0.91, zdecydowaliśmy się wypuścić kolejne wersje tak szybko, jak to możliwe. VCMI 0.91b |
witchking |
Pracuje właśnie nad minimodem do VCMI (stąd właśnie pisze tu) polegającym na dodaniu nowych umiejętności jednostką. Postanowiłem takowe dodać jednostką najsłabszym (choć nie tylko) co by wreszcie do czegoś się nadały. Na tą chwile chce wprowadzić następujące zmiany Zombie- odrodzenie się po śmierci (jak feniks) Hydra- regeneracja(jakieś 50 hp chyba będzie ok Inferno- odporność na atak magoga Gargulec- o ileś procent mniejsze obrażenia gdy się broni Mag- atak czarem(ma zalety i wady bo nie działa na jednostki odporne na magie) Zjawy- Szansa na hipnozę przy ataku chciałbym usłyszeć wasze opinie i propozycje na ten temat. |
now |
Co do zjaw to hipnoza niebardzo pasuje, lepiej dać zjawie,upiórowi,kościanemu i upiornemu smokowi dodatkową umiejętność 50%szans na trafienie (z dystansu). Reszta OK. |
AmiDaDeer |
witchking: Zaraz... Czyli Inferno miałoby być nieskuteczne na odległość w walce przeciwko Inferno?
Inferno- odporność na atak magoga |
witchking |
Czepiasz się słówek. Oczywiście chodzi o odporność na sam wybuch co możemy zaobserwować na przykład w przypadku lisza i nieumarłych. Moim zdaniem to, że magog może ranić własne jednostki to jego największa bolączka. |
Kradziej |
Mi trochę to wskrzeszenie u zombie się nie podoba. |
witchking |
Czemu? Myślę, że 20% wskrzeszonych jest w tym przypadku ok. Dzięki tej umiejętności zombie mają szanse dojść do łuczników (przy spotkaniu z neutralnymi zombie na początku gry dochodziły do mnie ilości zombie rzędy 1 albo 2). W wielkich bitwach nie powinno to decydować o wygranej a jednak nada tej jednostce pewnej przydatności. |
Mosqua |
Szansa uniknięcia ataku dystansowego to za potężne. Jeśli już to stała "Tarcza powietrzna" (zaawansowana). Hipnoza jest jednak za potężna. Może lekko skopiować H5 i każdy efekt daje efekt "zapomnienie" na kilka tur czy może "promień osłabień". |
witchking |
Sporo jednostek jest odpornych na hipnozę. Wszystko zależy też od szans jakie są na wystąpienie zdolności. |
AmiDaDeer |
witchking: Strzały lisza nie działają na wszystkie jednostki nieżywe (nie tylko nieumarłe) które znajdują się na polu bitwy.
Oczywiście chodzi o odporność na sam wybuch co możemy zaobserwować na przykład w przypadku lisza i nieumarłych. |
witchking |
Chmura nie działa ale sam strzał już tak. |
AmiDaDeer |
Mimo wszystko jednak to byłby stosunkowo duży handicap podczas walki Inferno vs Inferno (która wcale nie jest taka rzadka). Osobiście wolałbym, gdyby atak magoga był faktycznie oparty na magii ognia - nadałoby to Infernu dodatkowej głębi pod względem taktycznym ze względu na ifryty. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 129 - 130 - 131 |
temat: [ważne] VCMI | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel