Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 101 - 102 - 103 ... 162 - 163 - 164 | |
Fandor |
Czesc, przegladalem sobie pierwsze 50 stron tematu i chociaz w porownaniu do najnowszych wykonow teraz wiekszosc wydaje sie kiepska to mnie zainteresowalo kilka z nich, jednak nie wiem czy mozna pobrac def, prosilbym o pomoc, a tu grafiki tych jednostek: http://img244.imageshack.us/img244/6121/yuantieliteum1.gif http://img410.imageshack.us/img410/4981/wyrmandwyrmridergp1.png http://img169.imageshack.us/img169/9995/elfikls8.gif |
TopFunny525 |
Ten ostatni to możesz ściągnąć a następnie za pomocą GiFFrame wypakować wszystkie klatki, a potem z pomocą DefToola złożyć w defa. Co do dwóch wyższych jednostek, to nie widziałem. Ponawiam moje pytanie. Ktoś pomoże? Proszę to dla mnie bardzo ważne... |
Masław |
@TopFunny525 - W Def Toolu kliknij dwa razy na błękitny (cyjanowy) kwadracik przy napisie 'Transparent' i ustaw tam te parametry: Edit:Widzę, że ripujesz jednostki z Regny. Mam nadzieję, że się potem nimi podzielisz :P |
TopFunny525 |
Jeżeli się skontaktuje z twórcami(bo na razie z nikim nie mogę to tak:)) Poza tym jest kłopot gdyż problem się ponawia, mimo iż zrobiłem tak jak powiedziałeś. Czy może być to spowodowane tym, że przed utworzeniem defa zmieniłem wartość obrazków na 256? I czy w ogóle powinienem to robić? Może ktoś pomóc? |
Dark Dragon |
Po co Ci z nimi (nami :P) kontakt? |
Masław |
Tworzyć defa mi się nie chciało, ale masz tu klatki, które powinny działać na 100%: http://www.sendspace.com/file/2yf8db Eksportuj klatki z gifów do formatu bmp, wtedy unikniesz kłopotów z paletą i ilością kolorów. |
TopFunny525 |
Hej, problem się powtarza, ustawiłem podobną paletę co podałeś mi w wysłanych klatkach Wezyra w jednostkach typu Regnański Mag czy Regnański Arbatlista. I znowu się dzieje to samo, mimo iż tym razem nie konwertowałem na 256. Może mi ktoś powiedzieć o co chodzi? |
Masław |
Nie mam pojęcia jest u Ciebie nie tak, bo nie znam przebiegu krok po kroku w jaki sposób robisz tego defa. Jeżeli w Win7 używasz Painta do zwiększenia klatek, to ściągnij wersję na WinXP. Niemniej jednak, u mnie działa ten Wezyr: |
TopFunny525 |
Cytat: Nie mam pojęcia jest u Ciebie nie tak, bo nie znam przebiegu krok po kroku w jaki sposób robisz tego defa. Jeżeli w Win7 używasz Painta do zwiększenia klatek, to ściągnij wersję na WinXP. Nie mniej jednak u mnie działa ten Wezyr: Indeed. Posiadam Windowsa 7 i muszę prawdopodobnie ściągnąć wersję na XP. Dzięki Masław. A teraz powracajmy do tematu. Kilka lat temu pewien użytkownik na forum zaprezentował zaledwie jedną klatkę jednostki "Runiczny Kapłan". Jednak zauważyłem, że pomysł niestety nie był kontynuowany. Związku z tym wziąłem się w garść i postanowiłem kontynuować ideae(ajdije:P). Oto "Ożywiony" Runiczny Kapłan. Oto cały Gif Obrony... Edit : Damm, trochę szybki. Zaraz zwolnię animacje i dam nowe:P... 2EDIT: Done:P A teraz bonus, czyli to co tygryski lubią najbardziej:P. Portrety, zrobiłem trzy ze względu na to, że nie wiem gdzie do końca będzie należał Kapłan. A więc oto one, cieplutkie prosto z piecyka, made in Paint;). Portret w razie gdyby należał do Zamku Gdyby należał do Fortecy A tutaj w razie gdyby należał do Bastionu(np. gdyby został dowódcą:P), ale według mnie. Ten portret jest najgorszy. Statystyki jak i biografia potem. One są w tej chwili najmniej ważne... Prosiłbym o łagodne opinie gdyż w tworzeniu jednostek jestem całkiem zielony:P. Pozdrawiam Edit: Okej, daje zwolnionego Gifa. Bo tamten był za szybko. W dodatku. jeśli chcecie mogę po klatce dać na forum:). Wtedy będzie jeszcze lepiej, pozdrawiam. |
Dark Dragon |
Jak dla mnie wygląda koszmarnie... Kolor habitu jest odrażający. Jednostka nie ma w sobie zupełnie nic ciekawego, ani oryginalnego. Jak na pierwszą jednostkę to jest nieźle :P |
TopFunny525 |
Mogę poprawić kolor habbitu:). Tylko powiedzcie na jaki, a poprawię. Poza tym dzięki, że uważasz, że jest ok. Nie zależy mi na tym aby go jakoś mocno wychwalano, chcę aby był ok:). Poza tym, nikt nie jest idealny, ja akurat w robieniu jednostek jestem zielony:). Już chyba o tym mówiłem, ale staram się i prosiłbym aby to doceniono;). |
Fandor |
Coz mi sie jednostka podoba, jednak pasowalby mu duzy mlot bo to w koncu krasnolud, a na tym mlocie napisane jakies runy, ale jezeli takie jest twoje wyobrazenie jednastki to kolor powinien zostac zmieniony na: -Bialy lub Fioletowy dla Fortecy -Zielony dla Bastionu -Niebieski dla zamku (chodz moim zdaniem akurat do tego ostatniego ta jednostka wcale nie pasuje). Ale jak na pierwszy az widac ze musiales sie przylozyc wiec nie mam zastrzezen (oprocz tej szaty ale to kolorystyczne) bo mlot to takie zyczenie ;). |
Dark Dragon |
Jeśli to krasnolud to powinien także być niższy... |
TopFunny525 |
Pożyjemy zobaczymy:). Postaram się zmienić kolorystykę Hobbitu(tfu! znaczy się Habbitu:P). A z tym młotem to się zobaczy. Właśnie robię animację kiedy chodzi. Pokazać na forum jak skończę? Hmmm... z tego co patrzyłem z fioletowym wypada jeszcze gorzej:P. Chyba zmienię model na kapłana niż na mnicha, efekt chyba będzie lepszy. Na wszelki wypadek zrobię kilka wersji i wy już zdecydujecie, która lepsza:). |
Fandor |
Moze zanim pokazesz kazda animacje w innym poscie skoncz cala? I lepiej umiesc cala ;). |
TopFunny525 |
Cytat: Bardzo dobry cytat:P: Pożyjemy zobaczymy Tylko tyle powiem:). |
witchking |
Troll wzorowany na tym z homm 2 |
Lyokoheros |
Całkiem niezły, ale tekstura stroju i skóry wydaje mi się zbyt gładka. |
Fandor |
Mi się wydaje że troll powinien być facetem, bo kobieta troll nie wykazuje żadnej kobiecości. |
witchking |
W homm 2 była to kobieta |
strona: 1 - 2 - 3 ... 101 - 102 - 103 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel