Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 49 - 50 - 51 | |
Mosqua |
Zmodować moda tak, aby było tak, jak chcesz. A przy okazji - są jakieś linki do pobrania z bardziej przyjaznych miejsc? Megaupload zablokowany a na tego drugiego specjalnie się rejestrować nie chcę. |
Melindar |
Jak na razie jedynie przez Dropbox który zawiera najnowsza wersje moda w Era. Mod nie jest oficjalnie wydany lecz tylko dla tych którzy są zainteresowani testowaniem i znajdywaniem bugów. |
TopFunny525 |
Melindar przetestowałem najnowszą wersję moda(tą którą wysłałeś mi na DropBoxa) i przyznam, że kilka bugów znalazłem. Np. Błąd na mapie All for One(czy jakoś tak). Garnizon prowadzący na bagna. Można go swobodnie obejść bez pokonywania strażników, jest tam tzw. dziura. Zapchaj tą dziurę jakimiś roślinami i powinno być git:). Poza tym, jeśli znajdę jakieś inne błędy to ci będę mówił. Ok? |
Melindar |
Najlepiej na email, jeżeli możesz ;) kivo1991@wp.pl. Wszystko działa dobrze na Era tak ? Bo słyszałem ze parę osób miało problemy z daniem folder na prawidłowe miejsce itp. |
TopFunny525 |
U mnie śmiga doskonale zarówno na Erze jak i na WOGU. Pozdrawiam. PS. Resztę rzeczy ci powiem na e-mail aby nie zapychać tematu. |
Melindar |
Pytanko, czy zainstalowałeś Heroes 3 Complete i Era 2.3 a potem mod? Chciałbym się dowiedzieć jak to zrobiłeś ponieważ inni maja problemy i nie są pewni jak to wszystko zrobić. Samemu jeszcze nie testowałem wersji modu na Erze. :P Dzieki. |
TopFunny525 |
Cytat: Pytanko, czy zainstalowałeś Heroes 3 Complete i Era 2.3 a potem mod? Chciałbym się dowiedzieć jak to zrobiłeś ponieważ inni maja problemy i nie są pewni jak to wszystko zrobić. Samemu jeszcze nie testowałem wersji modu na Erze. :P Dzieki. Skorzystałem z poradnika Salamandre dotyczącym robienia modów pod Erę. Znajduje się w temacie poświęconym Erze w niebiańskiej kuźni : http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=59175 I tak instalowałem według wzoru podanego przez ciebie:) Pozdrawiam |
Melindar |
Dzieki, przydalo sie. :) Hmm... po tylu dniach raczej nie masz najnowszej wersji moda a wiec radze chwile poczekać ze znajdywaniem bugów. Kegolo za niedługo zaktualizuje nowa wersje do pobrania dla chętnych testerów. ;) |
uhm |
To co do tej pory stworzyliście jest naprawdę niesamowite! Trzymam kciuki za jak najszybsze wydanie finalnej wersji. Żałuję jednak, że do każdego zamku zostanie przypisany tylko jeden soundtrack, z PoL lub SW, (choć ja wolałbym muzykę z dema :P). W związku z tym mam pytanie: czy moglibyście dodać opcję przełączania pomiędzy utworami z różnych wydań Heroes II? W niektórych edycjach istniała taka możliwość. Zwłaszcza, że dla każdej twierdzy stworzono co najmniej trzy utwory (z wersji demo, succession wars, price of loyalty oraz czwarty utwór dla czarodziejki z Millenium). Dla przykładu soundtracki czarodziejki: Wersja Demo, podobna do muzyki czarnoksiężnika z SW, jak dla mnie najlepszy soundtrack dla tego zamku :P Wersja Succession Wars Wersja Price of Loyalty Wersja Millenium ; ponieważ w demie barbarzyńcy i czarodziejowi przypisano ten sam utwór, doskonale mógłby uzupełnić brakujący kawałek jednego z nich. |
Klekot |
Też chętnie bym przetestował nowa wersje ; ) |
Zetanaros |
@uhm Osobiście najbardziej podoba mi się ta z Succession Wars. Chodź sam przyznam, że miałem dylemat między tą z PoL. Myślę, że jeśli udało by się coś takiego wprowadzić w opcjach wog (tak jak ekrany miast), to byłaby to bardzo ciekawa opcja. @Melindar Naszła mnie pewna myśl... Otóż, czy planujesz robić animacje w ekranie miasta? Ciekawe by były takie bajery jak wystające ze stajni głowy koni, które by się ruszały. Tz. coś tam by te konie jadły, piły, machały pyskami. I jeszcze jedna zasadnicza sprawa z animacjami. Domyślam się, że rzeka będzie animowana, ale chciałbym się upewnić - tak? |
Melindar |
Beda animacje lecz jedyny problem jest w tym ze rozdzielczość miasta jest mniejsza. Wiec interfejsy maja wiecej pixeli a townscreen ma mniej i sa wieksze... :/ |
TopFunny525 |
A nie można jakoś zwiększyć rozdzielczości miasta? Tak żeby była większa itp.? |
Ullialnor |
Ja się tak zastanawiałam... Możeby tak po prostu powiększyć budynki oraz tło, tak aby się odpowiednio zgrało? |
Melindar |
Hmm jak powiekszy sie ekran, powiększą sie pixele :/ |
Dru |
Melindarze, kiedy planujecie wypuścić kolejną wersje modyfikacji i jakie będą w niej zawarte zmiany w stosunku do tej która została wydana pół roku temu? Czy planujecie również dorobić grafiki interfejsu do modyfikacji HD? I czy mister_kalu wróci jeszcze do projektu? Nawiasem mówiąc, moim zdaniem powinieneś najpierw zająć się zrobieniem brakujących grafik, które nie zostały dodane jeszcze do gry, zamiast zajmować się robieniem alternatywnych ekranów miast, które przecież mogą poczekać, aż uzupełni się wszystkie brakujące elementy graficzne;) Pozdrawiam |
Zetanaros |
Dru: Nawiasem mówiąc, moim zdaniem powinieneś najpierw zająć się zrobieniem brakujących grafik, które nie zostały dodane jeszcze do gry, zamiast zajmować się robieniem alternatywnych ekranów miast, które przecież mogą poczekać, aż uzupełni się wszystkie brakujące elementy graficzne;) Mam takie samo zdanie. Ekrany wyglądają świetnie, ale strasznie mnie korci, żeby móc zagrać już w pełni grywalną wersję. Nawiasem mówiąc, z tego co wiem, to nie skończyłeś jeszcze cytadeli i inferno (albo mam przestarzałe informacje). Masz już jakieś plany, projekty? |
Melindar |
Lista nowo dodanych/naprawionych rzeczy ciągnie się bardzo długo. Wypisze wszystko jak bede mial na to czas. ;) Problem jest w tym ze dopiero jak wroce z wakacji bede mogl dokanczac grafiki Inferno i Cytadeli poniewaz robilem je innym programem ktorego teraz nie mam. Wiec na razie z tym co mam moge robic grafiki podstawowe, czyli na przyklad nowe ekrany lub inne rzeczy. :) |
Masław |
Cytat: Żałuję jednak, że do każdego zamku zostanie przypisany tylko jeden soundtrack, z PoL lub SW, (choć ja wolałbym muzykę z dema :P) W HoMM III muzyka, w przeciwieństwie do pozstałych części, jest odtwarzana ciągle tj. od momentu, w którym ostatnio się zatrzymała. Więc można śmiało połączyć wszystkie dostępne utwory w jeden jakimś edytorem muzycznym typu Audacity czy Reaper. Byłoby to rozwiązanie moim zdaniem najlepsze i stanowiące podsumowanie muzyczne Dwójki, a przede wszystkim nikt by nie narzekał, że jakiś utwór niesłusznie pominięto. No i soundtrack nie znudziłby się tak szybko. |
Zetanaros |
http://melindar.deviantart.com/art/Adventure-Map-323685196 Submitted:19h 46m ago |
strona: 1 - 2 - 3 ... 16 - 17 - 18 ... 49 - 50 - 51 |
temat: [ERA/dodatek] The Succession Wars | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel