Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 71 - 72 - 73 ... 81 - 82 - 83 | |
Liabaen |
Witam, czy ktoś może mi pomóc? Otóż grałem w jedną z kampanii woga i tam gorynicz "zbudował" zamek, który nie miał standardowego wyglądu. Chciałbym aby Budynek 63(typ) 01(podtyp) działał jak zamek. Nie mogę znaleźć w plikach kampanii tego skryptu, zwłaszcza, że wszystkie są w kupie. |
TopFunny525 |
Niestety nie wiem czy można coś takiego zrobić, ale jeśli. To będzie trudne jak cholera(Przepraszam za wyrażenie). Ale niestety, nie mogę pomóc. Może Hobbit, bądź Irhak, Mitarbin albo Acid ci pomogą. Bo ja niestety nie mogę ci pomóc:(. Ale powodzenia w staraniach:D. Przyda ci się. |
BUS |
Liabaen: O ile się nie mylę coś takiego jest możliwe, jednak nie wiem czy przez ERM. Tu masz patch do edytora map WOG. Z jego pomocą można zmienić budynkom wygląd. Może to Ci pomoże. ;] |
gruziak97 |
Zadawałem to pytanie wcześniej w innym temacie, ale chyba tu pasuje bardziej (chyba, że mogę rozwiązać swój problem bez pomocy ERM). Moje pytanie: Jak zmienić zdolności jednostek? Chodzi mi o to jak powinien wyglądać skrypt zmieniający zdolności jednostki (łącznie z jakimiś stałymi elementami z początku i końca, bo jestem w tym kompletnie zielony). Umiem zmienić statystyki edytując pliki CRTRAIT0.TXT, CRTRAITS.TXT i ZCRTRAIT.TXT, lecz chciałbym umieć również zmieniać zdolności. Bardzo proszę o pomoc. Domyślam się, że w tym temacie znajduje się odpowiedź na moje pytanie, ale mam nadzieję, że ktoś uchroni mnie przed przekopywaniem całego tematu :) |
Kuririn |
Od tego jest plik "Crexpbon.txt", pomoc w "Stack Experience Bonuses.txt" a wszystko w folderze "Text Resources Copy" w katalogu Data ;) Ewentualnie masz niektóre zdolności w skryptach w temacie "ERM poziom - "Impossible", jak i również [pytania i odpowiedzi] Skrypty ERM. przejrzyj dokładnie i powinieneś sobie pomału poradzić ;) EDIT:!!! Karwasz Twarz!!! Zapomniałem :D aby to pięknie działało, plik "Crexpbon.txt" należny wkleić do katalogu Data z grą ;) |
gruziak97 |
Dzięki, ale wydaje mi się (jak się mylę to mnie popraw), że w ten sposób można zmienić tylko zdolności zdobywane wraz z doświadczeniem. Co wtedy ze zdolnościami, które jednostka ma na początku (np. nieograniczony kontratak gryfów)? |
Kuririn |
Tu już wyższa szkoła magii ;) nie wiem ale podejrzewam ze to jest wpisane w grze :) Plik o rozszerzeniu exe w którym ja umiem tylko zmienić glosy jednostkom. Jeżeli się mylę niech mnie ktoś poprawi :p |
gruziak97 |
Po zainstalowaniu ERM tools w ERM help znalazłem zakładkę MONSTER ATTRIBUTES (MA) i niby jest tam ładnie wszystko opisane, ale nie wiem, czy w ten sposób można zmienić statystyki tylko na pojedynczych mapach, czy w całej grze też. Jeśli globalnie też, to jak to zrobić? Bardzo proszę o pomoc. Inna sprawa: Jak sprawić, żeby jednostka zajmowała 2 hexy na polu bitwy? |
Kuririn |
Oto i on ;) !#MA:X193/?v1; !#VRv1:+1; !#MA:X193/v1; Nr 193 to nr czarodziejki :) zmień na jaką sobie jednostkę chcesz;) |
gruziak97 |
Dzięki wielkie, a gdzie powinienem go wkleić, żeby działał dla całej gry? |
Kuririn |
Jeżeli używasz FU to do skryptu script99.erm i powinno grac ;) |
gruziak97 |
Czy powinienem tam wklejać wszystkie skrypty? Znalazłem ich wiele w tym temacie, ale są to tylko fragmenty, które trzeba wkleić, a ja jestem w tym zielony. |
TopFunny525 |
Chyba przyda ci się mały poradnik chłopie. Po pierwsze, do prostych(aczkolwiek ważnych skryptów) produkcji skryptów używaj Script Mastera. Po drugie aby wklejać i jednocześnie edytować skrypt używaj ERM_S. Po trzecie, wszystkie skrypty wklejasz do Data/s Jak wklejać wpisywać skrypty? Bardzo łatwo wchodzisz do ERM_S i piszesz. Tylko na początku musi być HVSV(czy jakoś tak, nie pamiętam zresztą) Bo inaczej skrypt ci nie zadziała. Skąd wziąść te narzędzia? Ze skarbca z naszej kochanej kwasowej groty? Wejdziesz masz Script Tools a następnie wsadzasz w update. Naciskasz update instalujesz i masz wszystkie narzędzia do skryptów. Mam nadzieję, że pomogłem. Pozdrawiam. |
Kamar |
Mam prośbę o trzy skrypty. Mianowicie: że nagrodą chatki proroka stojącej na współrzędnych (X,Y,P) za wypełnienie zadania, jest pojawienie się statku na miejscu o współrzędnych (x,y,p). I jeszcze jeden polegający na tym, że jeżeli uda mi się spełnić to zadanie, to w miejscu (X1,Y1,P1) pojawi się wiadomość. A ostatni to taki, że jeżeli spełnię zadanie, to znika zdarzenie z miejsca (X2,Y2,P2) (które tam wcześniej ustawiłem, normalnie w edytorze map). Czy wykonanie tych skryptów jest możliwe? Jeżeli tak, proszę o pomoc. |
TopFunny525 |
UP. W WOGU Wszystko jest możliwe:D. Tylko, że wiesz. Skrypt o który prosisz jest bardzo trudny i chyba tylko twórcy woga. Bądź bardziej zaawansowani gracze mogą ci pomóc. PS. Mam takie pytanie. Bo mam problem ze skryptem związanym ze strzelaniem. Wszystko robię tak jak Altair podał w temacie Script poziom imposible"Czy jakoś tak". Tylko, że w gruncie rzeczy zawsze mi robi errory jak próbuje strzelać. NP. Podmieniłem Hierophantę zamiast drzewca. Dałem to co potrzeba napisałem skrypt. Tylko, że gdy próbuje strzelać to hierophanta nie strzela. Pomoże ktoś? |
Kamar |
Dlatego piszę tutaj, bo wiem, że są tutaj zarejestrowani ludzie, którzy na pewno to potrafią : ) |
gruziak97 |
Pytanko: Czy jeśli chcę mieć skrypt działający dla wszystkich map, to mogę po prostu umieścić go w data\s z dowolnym numerem, a on zadziała? |
Irhak |
Tak, powinien zadziałać. EDIT - @down akurat przeglądałem nowe posty, więc się udało tak szybko :P |
gruziak97 |
Mega dzięki za super szybką odpowiedź:) |
Jeddite |
I znów pytanie: Czy da się zrobić jedną wspólną odpowiedź dla !!IF&-1, !!IF&-2 oraz !!IF&-3 i przypisać jej (i TYLKO jej) działanie (np. zamiana drzewca w szkieleta)? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 71 - 72 - 73 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel