Witaj Nieznajomy!
|
temat: [podrzucony] Heroes V - ogólnie o grze komnata: Wieża Siedmiu Smoków (Heroes V) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 38 - 39 - 40 | |
Alamar |
Jeśli kogoś interesuje, to tak wyglądają puzzle (podczas odwiedzania obelisków) dla Necropolis. |
Ururam Tururam |
A puzzle dla zamku rycerskiego jest sporo lepsze! :-) Niestety jego wygląd nie został jeszcze oficjalnie ujawniony, ale warto na niego poczekać... |
Antzuch |
Właśnie wrzucam na rapida program z Hypera o HeroesV. Mam nadzieje że nie robie tego na darmo. Linki będą gdzieś za trzy godziny jak wszystko pójdzie zgodnie z planem. Jakość bardzo dobra. |
Alamar |
Coś na temat wyglądu bohaterów (oraz bohaterek) - właściwie to tylko pytania, czemu np. bohaterka Academy na planszy głównej (czy podczas bitwy) wygląda jak facet z brodą. |
vinius |
To bohaterowie różnie wyglądają? Poza tym jak z klasami? Chyba po 1 dla każdego zamku, jak w H1-2 :) ? |
Alamar |
>>>To bohaterowie różnie wyglądają? Gdzie tam, jest tak jak było - bez względu czy wybierzesz kobietę czy mężczyznę, to i tak na mapie wygląda jak facet na koniku, słoniu, t-rexie, itd. I właściwie to mnie dziwi, czy tak trudno (i aż takie czasochłonne) wykonanie osobnego modelu 3D dla każdego bohatera? Ilu ich jest, chyba po 6-8 na zamek (dokładnie nie liczyłem), a zamków jest tylko sześć, więc mogli się trochę wysilić i zróżnicowac wygląd herosów na mapie (chodzi mi o te modele 3D, a nie ikony) >>>Poza tym jak z klasami? Chyba po 1 dla każdego zamku, jak w H1-2 :) ? Tak, po jednej. |
vinius |
To kim jest ta kobieta!? Przeciez w Akademii to był mag na słoniu. |
Alamar |
Pewnie "królówka" na którymś z filmików w kampanii (przerywniki miały być robione na silniku gry, a nie w formie animacji). A czym naprawdę jest ten screen, to okaże się pewnie niedługo. EDIT: Drugi list Fabrice'a, na razie po francusku, choć mozliwe, że w tym temacie pojawi się jego tłumaczenie na angielski. |
Antzuch |
Linki do programu z Hypera: http://rapidshare.de/files/13485994/Hyper.heroes.by.Antzuch.part1.rar.html http://rapidshare.de/files/13495414/Hyper.heroes.by.Antzuch.part2.rar.html |
Koshi |
To jest po prostu karygodne. Jedna klasa bohatera, 6 bohaterów przypadających na zamek, jeden wygląd. Rzeczywiście się nie wysilili.:( Dla porównania w HoMM3 bohaterów było 16 w każdym zamku. |
vinius |
Dla porównania w H1 i 2 był jeden heroes na zamek... i mi to nie przeszkadzało :) za to w H4 można się było całkiem pogubić. |
Koshi |
No dobra mogłoby być ośmiu bohaterów w każdym zamku, ale za to mogli zrobić przynajmniej dwie klasy i oddzielny wygląd dla każdej z nich. |
To-ja |
Jeżeli nie chca robić animacji dla każdego bohatera, to przynajmniej mogliby zrobić oddzielne animacje dla każdej z płci. |
vinius |
Ekhm... każdy rodzaj bohatera (rycerz, mag itp) ma inną animację, np przy rzucaniu czarów czy poruszaniu się :) to przeiceż niemożliwe, aby demon poruszał się tak, jak rycerz na koniu i z chorążym. Chyba, że chdoziło Ci o soć innego :) |
Alamar |
>>>Chyba, że chdoziło Ci o soć innego :) Czyzby skutki wczorajszych nagród za zagadki? Następnym razem dostaniesz coś słabszego ;) Aha, jest już po angielsku drugi dev letter. |
To-ja |
Chodziło mi żeby jeszcze bardziej zróżnicować. Czyli jeżeli teraz kobieta mag i facet mag ma taką samą animację, żeby mieli różne. |
MCaleb |
To-ja, ja także uważam, że powinni poprawić parę szczegółów, zwłaszcza tę, już przysłowiową 'kobietę z brodą', która ciągnie się za serią dość długo (wyjątek H4). Równie dobrze, przy tych 6 bohaterach na miasto, mogliby każdemu dać indywidualność, w końcu poruszają się tak samo, a wygląd mogą mieć inny. Natomiast ze swojego miejsca proszę, byś poprawił swój post. |
Antzuch |
26 lutego w programie freshair na Hyperze kolejny raz przyjrzymy się Heroesowi przeszłości i przyszłości. |
MCaleb |
Jako, że nie posiadam Hypera, to prosiłbym o nagranie tego programu i również umieszczenie linków do niego. Chciałbym także podziękować, w imieniu swoim oraz innych, którzy ściągnęli poprzednio umieszczony przez Ciebie program. |
Antzuch |
Postaram się nagrać, ale troche potrwa jak na swojej neostradzie wrzuce z 400mb. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 17 - 18 - 19 ... 38 - 39 - 40 |
temat: [podrzucony] Heroes V - ogólnie o grze | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel