Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 116 - 117 - 118 | |
Acid Dragon |
Ok, teraz widzę. Jeśli mówisz, że klatki są prawidłowe, to najprawdopodobniej nie są prawidłowe. Podejrzewam dwie rzeczy: 1. nazwy klatek animacji mogą nie być unikalne - tzn: takie samy nazwy pojawiają się w klatkach innej jednostki. Sprawdź grę z armią złożoną z 7 oddziałów tej samej jednostki przeciw jednostkom neutralnym. Jeśli to ten przypadek to albo wszystkie będą wyświetlane poprawnie, albo wszystkie niepoprawnie (w zależności od armii przeciwników). 2. klatki animacji wychodzą poza dozwolone ramy pola bitwy. Może tak być, jeśli jednostka wewnątrz klatek animacji ma jakiś niespodziewany offset lub gdzieś w rogu klatek animacji zdarza się jakiś nieprzezroczysty pixel. Ponownie - sprawdź grę z armią złożoną z 7 oddziałów tej jednostki. Jeśli to ten przypadek, to niektóre oddziały będą, a inne nie będą wyświetlane poprawnie. |
Irhak |
Cytat: I jeszcze jedna prośba czy jest jakiś skrypt albo formułka która by dawała znać graczu ze owa jednostka jest smokiem? Przykład dla krasnoluda napisany przez ScriptMastera: !#MA: X16/2097168; Dwarf SM może takie rzeczy sam ustawiać, więc w tym przypadku możesz napisać swój własny skrypt ;) |
Kuririn |
Acid miałem taka zabawę z tym zeszłej zimy :P pierwsze jednostki robione samemu składanie itp natknąłem si na taki problem (jest gdzieś na forum) myślę ze to jest wina toporu barbarzyńskiego władcy, zrobiłem nowa mapę nie dodałem właśnie tego artefaktu i wszystko jest ok. Ale dlaczego oryginalny niziołek jest poszkodowany przez ten artefakt, bug gry czy co bo sam się zacząłem zastanawiac:/ |
Jeddite |
Jak dodać zburzone miasto na mapie przygód? |
Altair |
Dodajesz zwyczajne miasto i je modyfikujesz komendą: !!CAx/y/l:Ipoziom_zniszczenia; O szczegółach poczytasz tu: http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=12780 http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=15815 |
Jeddite |
A gdzie wpisać ten skrypt? |
Altair |
http://www.erm.acidcave.net/arty.php?id=10 |
Jeddite |
A gdzie ściągnąć ERM Scriptera? Link na forum jest nieaktualny. |
avatar |
ERM scripter nie jest ci do tego potrzebny. |
Jeddite |
Zakumałem! Tylko jest jeszcze mały problem. Nie mogę postawić bohatera na zdarzeniu i przed wjazdem na zdarzenie tego miasta nie ma. Nie mogę ustawić wybudowania Graala w tym skryptowym mieście. Druga rzecz - nie mogę ustawić opcji "wybudowanie graala" (bez "lub pokonanie wrogów") |
aivin |
Witam Właśnie testuję stworzoną mapę i mam taki problem, otóż dnia 7, a potem co dwa tygodnie pojawia mi się taki błąd: www.pl.image-share.com/ijpg-81-103.html Można go wyklikać i grać dalej, ale pytanie moje jest takie, dlaczego się może pojawiać i którego skryptu dotyczy? Być może skrypt z błędu koliduje z jednym z tych co sam napisałem, gdyż dołączam oprócz swoich skryptów jeszcze kilka opcji wog z poziomu gry. Proszę o pomoc. Pozdrawiam |
Altair |
Cóż... nie podałeś całego błędu (prawdopodobnie jest więcej komunikatów). Podaj link do savu sprzed dnia kiedy to się dzieje. |
aivin |
Oto link: https://rapidshare.com/files/803180080/autozapis_patch.rar Małe sprostowanie: dnia 1 drugiego tygodnia a potem co dwa tygodnie. Do uruchomienia autosavu potrzebny jest zainstalowany patch, który też załączam w linku. |
Altair |
Cóż.. błąd ("AR"-cannot find artefact or resource) wyraźnie skrypt próbuje odnieść się do artefaktu lub surowca na mapie którego tam zwyczajnie nie ma (najprawdopodobniej w skrypcie 01 ). Pytanie czy mapka działa poprawnie bez dodatkowych (twoich) skryptów. Jeśli tak to masz rozwiązanie. Jeśli nie to prawdopodobnie albo jeden z błędów w skryptach WoGa albo jakieś ustawienia wogifikacji kolidują między sobą. |
wojo88888888 |
cześć. Niedawno ściągnąłem WoGa, zainstalowałem na windows 7 i na Heroes III Złota Edycja próbuę wejść w grę i wyskakuje mi to: "ResourceManager::GetSpreadsheet could not find the ''text''resource ''ZCrBank,txt''." i później klikam ok i dalej: "Initialization failed!" co to może być? |
aivin |
Przeinstalowałem WoGa, usunąłem własne skrypty a błąd dalej się pojawia. Wychodzi na to, że skrypty wbudowane nie działają poprawnie z patchem z nowymi obiektami. Ale czy napewno o to chodzi i czy to możliwe? |
Thomassi |
Witajcie Grotowicze! Otóż sprawa ma prezentuje się następująco: Instalizuję Instaluję Heroes III Złotą edycję, po czym WOGa i dodatki w kolejności : Wersja *beta* łatki polonizującej -> Nowe ulepszenia pl -> nowe portrety -> nowe sprite'y dla leveli 8-mych "II" . Po każdym kolejnym zainstalowanym dodatku i przed kolejnym naturalnie usuwam plik dodatku z folderu Update. Problem pojawia sie już po uruchomieniu - gra zawisa przy otwarciu menu Opcji WOG przed wyborem mapy. Nie wiem czy mój problem wynika z jakiegoś jesiennego rozkojarzenia i roztargnienia, czy może instaluje dodatki w nieodpowiedniej kolejności, czy też pakuje gryzące sie ze sobą razem. Wedle opisów danych plików w działach downloadu raczej nie schędożyłem nic z kolejnością. O tyle mnie to dziwi, jako iż z tymi samymi dodatkami gra już działała na moim sprzęcie bezproblemowo. Czy któryś z miłościwych kolegów byłby w stanie coś doradzić? |
AmiDaDeer |
Zakładam, że ściągałeś wszystko z Groty? Proponuję odinstalować HoMM3 i wywalić wszystkie pliki z folderu (ewentualnie też i rejestry), po czym zainstalować wszystko jeszcze raz - w kolejności jaką podałeś. Przy okazji po łatce polonizującej polskie czcionki też by się przydały. |
Thomassi |
Tak jest, wszystko pobrane z Groty. Co do usunięcia plików z rejestru - nie ukrywam że jestem w tym bardziej zielony od zdrowego smoka z Bastionu i przydałoby sie wsparcie. Reinstalla po wyczyszczeniu folderu do zera i wrzucenia WOGa na świeżego H3 też już próbowałem. Zaraz spróbuje z czcionkami po łatce. |
AmiDaDeer |
Google nie gryzie. Acz z tego co wiem czyszczenie rejestru w tych wypadkach nie jest konieczne. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 74 - 75 - 76 ... 116 - 117 - 118 |
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel