Witaj Nieznajomy!
|
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 142 - 143 - 144 | |
Irhak |
Niestety się zgadzam. I proponuje jednak cały czas, by jako bohaterów dać po prostu avatary z MM7. Może to i oklepana wersja, ale jednak jest to już jakiś początek. Po pewnym czasie można zmienić je przecież, prawda? ;) |
Sawyer |
Portrety zostaną poprawione, co do zamian zastanowimy się nad tym. |
Dark Dragon |
Co powiecie na coś takiego? |
Woyto |
O wiele, wiele lepiej . |
AmiDaDeer |
OGARexs: Te w miarę dobre są z innego projektu Forge, a kraść raczej nie chcemy. Poza tym naprawdę mnie zaskoczyłeś z wykorzystaniem portretu Cario z Ulva. :PNo może nie są idealne i nie są moje oraz to w głównej mierze przekolorowanki ale zawsze coś. Irhak: Osobiście uważam, że nie będą się dobrze komponować z resztą portretów w grze. Poza tym nie ma chyba tam właściwie niczego, co by rzeczywiście się nadawało do Forge.I proponuje jednak cały czas, by jako bohaterów dać po prostu avatary z MM7. Dark Dragon: 3-4 z nich nawet pasują stylistycznie, reszta wydaje mi się być trochę... hm... jakkolwiek to dziwnie zabrzmi: zbyt futurystyczna dla Kuźni?
Co powiecie na coś takiego? |
Irhak |
Cytat: A czy ja mówię, że na zawsze mają one być? Pasują jedynie jako zastępcze na czas dopracowania tych, które już mają...
Osobiście uważam, że nie będą się dobrze komponować z resztą portretów w grze. Poza tym nie ma chyba tam właściwie niczego, co by rzeczywiście się nadawało do Forge. |
Alamar |
:) |
Dark Dragon |
Chciałbym wam jeszcze coś zaprezentować skoro twórcy skąpią materiałów... |
Acid Dragon |
Należy jednak zaznaczyć, że to tylko screeny z siatek modeli 3D oryginalnych grafik Forge. Ostało się wiele takich grafik, ale w praktyce są absolutnie bezużyteczne bez samych modeli 3D. |
Dark Dragon |
A to screen z oryginalnego intra do AB |
Acid Dragon |
um... nie. To screen z animacji, którą wykorzystywano przy tworzeniu Forge (ostatecznie jej wariacja jest nawet na oryginalnej okładce AB). Być może miała to być animacja wyświetlana w trakcie kampanii. Intro AB nie zostało akurat zmodyfikowane... za bardzo. Zauważcie, że intro do AB wcale nie pasuje do obecnej wersji kampanii AB. Pasuje za to do poprzedniej - królowa Katarzyna, Roland i Gelu ruszają w poszukiwaniu Ostrza Armageddonu. Intro wskazuje, że Ostrze "gdzieś" się znajduje... wśród świateł, które wyglądają trochę jak reflektory :>. W obecnej kampanii AB zaś Ostrze zostaje wykute na potrzeby Kreegans i potem odbite z ich rąk. Katarzyna, Roland i Gelu nigdy go nie "znajdują", a jedynie przejmują. Poza tym zwróćcie też uwagę jakie potwory w intro AB chcą powstrzymać naszych bohaterów - goblin, ogr i minotaur, czyli jednostki, które miały być częścią armii The Forge. |
OGARexs |
Czyli że nowe intro będzie nie no to jest niewiarygodne.O i jeszcze jedno no dobra dwa: Do czego służą Nanomedycy i jakie będzie zastosowanie Pompy naftowej? |
AmiDaDeer |
Cytat: Będzie?
Czyli że nowe intro będzie |
Innos |
Widzę, że chcecie mieć zrobione wszystko do porządku i to mi się podoba! Widać, że nie robicie niczego na odpieprz (przynajmniej tak mi się wydaje). A tak na marginesie: kiedy będą znów jakieś screeny z waszych prac? |
fishkebab |
Jeszcze nie wiem kiedy pokażemy coś nowego, ponieważ wszystko zależy od Lidera. |
Innos |
No skoro jednostki były zamazane to chyba muszą być już gotowe w pewnej mierze. A co do nich to ich przyrost jest ogromny! |
OGARexs |
Cytat: Bo to jest przyrost z wrót żywiołów! Może NGT rozwiązało problem przyrostu, wieżyczek specjalności budynków ale nie jestem pewien...
A co do nich to ich przyrost jest ogromny! |
Mitabrin |
Cytat: No skoro jednostki były zamazane to chyba muszą być już gotowe w pewnej mierze. Albo wręcz przeciwnie. :P |
Innos |
Czyli myślicie, że to były jednostki nadal z Wrót Żywiołów? Heh Ale czytałem też, że The Forge stawiało na liczebność chyba tak jak i Wrota to nie wiem... Róbcie to Panowie, róbcie, bo nie mogę się już doczekać, kiedy będę grał tym legendarnym zamkiem. |
Dark Dragon |
Bez sensu byłby tak ogromny przyrost tak potężnych jednostek... |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 ... 142 - 143 - 144 |
temat: [VCMI/MDT/gdybanie+mod] Polski Projekt Forge | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel