Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 66 - 67 - 68 ... 116 - 117 - 118 | |
Drwal |
Mam dość duży problem z Diamentowym Golemem w Wogu. Zacznę po kolei: W moim modzie Diamentowego golema podmieniłem Fanatykiem i skryptem ustawiłem, że jest ulepszeniem Krzyżowca (!#MA&v1=1:U07/117;). Kolejnym skryptem zlikwidowałem ulepszenie Złoty Golem - Diamentowy Golem (!!MA:U116/-1;). Robiłem już takie operacje wielokrotnie i przy każdej jednostce wszystko działa prawidłowo. Tutaj jest inaczej. Owszem, samo ulepszenie działa, ale gdy w mieście ulepszam Krzyzowca, w oknie jednostki nie ma Fanatyka(czyli pierwotnie Diamentowego Golema) a ciągle jest Krzyżowiec i jego animacja. Wszystko inne: nazwa, statystyki, avatar się zmieniło. Na polu bitwy wszystko wygląda normalnie, Fanatyk ma swoją animacje. Pojawia się natomiast kolejny jakiś dziwni "bug". Gdy klikniemy na okno miasta gdzie pokazane są wszystkie stworzenia miasta animacja Fanatyka miesza się z ta Krzyżowca. Teoretycznie w tym miejscu powinna być tylko animacja Krzyżowca. Mieliście kiedyś podobne problemy? Chcę zaznaczyć że wszystkie skrypty są wpisywane w skrypcie 99 (Nowe Ulepszenia). Bardzo prosiłbym o jakieś porady jak rozwiązać ten problem. EDIT: Wielkie dzięki Acid Dragonie, miałeś rację.;-) |
Jeddite |
Dlaczego gdy ustawię sobie wrota żywiołów i że każde miasto ma graala to bie działa (każde miasto nie ma graala)? Dzięki Acid Dragonie! |
Acid Dragon |
To zamierzone - po angielsku ta opcja brzmi: all towns have a grail (if no confluxes on the map) Po prostu budynek graala w Conflux daje stanowczo za dużą przewagę w stosunku do pozostałych budynków i dlatego opcja ta nie ma sensu gdy na mapie są miasta Conflux. Wystarczyłoby mieć kilka żywiołaków ognia i z armageddonem z łatwością można by podbić każdą mapę w pierwszym tygodniu - no może dwóch lub trzech. |
Acid Dragon |
drwal-siekery: Jestem prawie pewien, że twoje klatki animacji Fanatyka wewnątrz pliku def mają takie same nazwy jak u Krzyżowca. To błąd. Każda klatka animacji w skali CAŁEJ GRY musi mieć UNIKALNĄ NAZWĘ. Nie mogą się powtórzyć dwie identyczne klatki animacji wewnątrz nawet różnych plików def, bo wtedy właśnie na polu bitwy gra nie wie które klatki wyświetlać. |
raf38 |
Mam pewien problem z drugą misją w Przebudzeniu bogów otóż po przymusowym noclegu przy posągu zostają mi tylko trzy dni na dotarcie do garnizonu i niestety brakuje mi jednego dnia tzn dochodzę pod samą bramę ale już wejść nie mogę bo tura się kończy i zostaję wyeliminowany jak to przejść pomocy Raf |
Jeddite |
Dlaczego jednostki z FU wydają dziwne dżwięki (ptak burzy ma klekot kopyt a potworne oko niziołka)? |
Sawyer |
UP@ Prawdopodobnie źle zainstalowany mod, albo Dragonar nie dokończył tego moda z braku chęci. :P |
Kuririn |
Jeddite w FU 2.0 będą glosy jak należny :) "mam nadzieje" :P |
Jeddite |
Dzięki :) |
Westert |
Ja mam raczej nieetyczny problem. Kolega namówił mnie na internetowy pojedynek. Jako, że WOGa nie znałem dość często przegrywam. Postanowiłem pobawić się przy pomocy lewego alta i pododawać grając w single player jednostki, żeby poznać wszystkie zmiany. Jednak po tym jak zainstalowałem Script Update w polskiej wersji nie działa. Czy ktoś wie jak rozwiązać ten problem? Z góry dziękuję. |
Irhak |
eeee... użyj tego samego 'skryptu' jeszcze raz.. tzn. dopisz go gdzieś... |
Westert |
Kreator Irhak niestety nic mi to nie mówi :D Wog to na razie dla mnie czarna magia, którą dopiero powoli poznaję. |
Kuririn |
Mam taki mały problem... Do rzeczy :) chciałbym aby niektóre jednostki miały strażników na mapie przygody po zaatakowaniu siedliska np. chłop. Jest jakiś sposób na to??? |
fshut |
Witam, mam pewien mały acz uciążliwy dla mnie problem. Otóż muzyka z gry zamieniła się w jakiś techno badziew. Wcześniej (kiedy miałem samego WoG'a ze spolszczeniem) tego nie miałem. Dodatki jakie zainstalowałem to 8th level reborn i spolsczony update skryptów. Bardzo chciałbym usłyszeć oryginalny soundtrack. Z góry dzięki za pomoc :) |
Irhak |
eee... 8LR zmienia muzykę w miastach i w menu głównym na muzykę z metina... to był mój wybór i jakoś nie słyszę tam techno badziewia... really... EDIT - oryginalna muzyka... wypakować do folderu MP3 w katalogu z grą... |
fshut |
sorry że cię uraziłem, po prostu wolę klasyczne utwory ._. Jest jakiś sposób aby przywrócić oryg. muzykę? |
Erui |
Westert spróbuj tak: znajdź nie używany skrypt wogifikacji np script99.erm i wklej do niego, najlepiej na samym początku, dokładnie taki tekst: ZVSE !#UN:P77/1 U mnie zadziałało. Użyj do tego erm scriptera, ale to pewnie wiesz. Acha no i menu cheatów w wogifikacji musi być włączone. Edit: Tak sobie pomyśłałem że może nie wiesz co to erm scripter, zajżyj więc do skarbca Kwasowej Groty, w dziale WOG znajdź pozycję ERM TOOLS i ściągij to sobie. Tam znajdziesz ten programik. Jest naprawdę przydatny. W skarbcu Groty jest zresztą masę perełek. Daj znać jak ci poszło. |
Dragonar |
Sawyer: Myślałem, że mod jest skończony, bo kiedyś nie wiedziałem, że się WoGóle da podmieniać dźwięki. :D
Prawdopodobnie źle zainstalowany mod, albo Dragonar nie dokończył tego moda z braku chęci. :P |
fshut |
OK dzięki za pomoc :) |
tercja |
co mam zrobic gdy sciagniety WoG nie chce mi sie zainstalowac? oczywiscie postepowalem wedle instrukcji i wszystko bylo juz ok gdy nagle nie moglem nacisnac "instal" bo bylo blade pole jakbym mial cos wcisnac ale nie za bardzo bylo co, probowalem sciagnac jeszcze raz i nic... prosze o kontakt bo tak sie najaralem na ten dodatek ze zaraz rozwale kompa... |
strona: 1 - 2 - 3 ... 66 - 67 - 68 ... 116 - 117 - 118 |
temat: [przyklejony] Mam problem z WoGiem | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel