Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 89 - 90 - 91 ... 162 - 163 - 164 | |
Kuririn |
Mistrz'u To jest atak na 2 hexy:) myślę ze widziałeś tego defa w pełni, smoki od zawsze zionęły ogniem, a zwłaszcza te latające:) miałem mu dorobić maczugę na ogonie lecz po zrobieniu paru klatek wyglądało to nie "smoczo" (za mały smok). Rah Blender :) takie "krótkie słowo" a tak wiele możne:) uczę się blendera pomalutku:) A każdy smok jest wyjątkowy na swój sposób:) tak jak każde stworzenie na ziemi :) Moje pytanie brzmi: Czy oddech pasuje do smoczka? :D |
Sawyer |
Oddech jest okej. ;) Żeby nie było spamu, możliwe że w jakimś krótkim odstępie czasu udostępnię swoje archiwum. Oczywiście z jednostkami rzecz jasna. :) |
Mistrzsz |
No to może podrasować wygląd zionięcia np malutki smoczek to dużo ognia z "japy" nie wypuści coś typu malutki strumien ognia połączony z czarnym dymem może by to fajnie wyglądało nie prawdaż ? ;d |
Shin0bi |
Cytat: Indead Chodziło chyba o indeed. :D Co do jednostki to uważam, że jest niezła. |
Kuririn |
Hmm ten oddech :D postaram się coś innego zrobić, z dymem nie było by problemu :) aczkolwiek w h4 konwersje mega dragona jak ktoś widział jest dym :)mam 5 klatek do dyspozycji, na myśli mam coś takiego, hmm... jak zieje ogniem to na początku był by to dym, a później struga żywego ognia :D ale czy to wyjdzie okaże się w "praniu" Rah :D czy w twoim archiwum smoki będą? :D |
Sawyer |
UP@ Niee, to będą jednostki z GKH i z moich projektów. |
Kuririn |
Coś zupełnie innego :P Odświeżam :] http://www.pl.image-share.com/upload/41/169.gif Dla tych którzy nie widzieli ataku 1 hex smoczka :) http://www.pl.image-share.com/upload/41/161.gif |
Acid Dragon |
Smoczek bardzo fajny - z chęcią widziałbym go w grze, choć nie uważam, żeby takie maleństwo od razu mogło zionąć przez 2 hexy. Małe zionięcie powinno jednak być ;) Zaś jednostki z H4 nigdy mi się nie podobały w H3 i ta nie jest wyjątkiem - widać zresztą problemy z animacją, zwłaszcza wokół rozbłysku na końcu tego kija czy co tam ta jednostka trzyma w łapie. Prawdę mówiąc nie rozumiem zdania osób, które uważają, że wprowadzanie jednostek o kompletnie różnej perspektywie, jaką ma H4 jest dobrym pomysłem. |
Irhak |
Cytat: Com napisał, napisałemChodziło chyba o indeed. :D Nie podoba mi się... wygląda trochę jak powiększony Zhar the Mad z Diablo. Fajne, tolka nie pamiętam czy oryginał miał taką... Celestiański Gad: Smoki i te ich sentymenta... ciekawe ile razy ta jaszczurka użyła tego zionięcia i kiedy... chyba tylko wtedy, gdy wychlała za dużo kwasu i jej się odbiło ;PMałe zionięcie powinno jednak być ;) Niebiańska Traszka: Indead it is good idea... not...
Prawdę mówiąc nie rozumiem zdania osób, które uważają, że wprowadzanie jednostek o kompletnie różnej perspektywie, jaką ma H4 jest dobrym pomysłem. |
ferdek |
Chciałbym wam pokazać projekt mojej jednostki. Właściwie pomysł jest z archiwum alfa. Ale wykonanie moje. Infernal Wyvern http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/518ff0949c8d26b9.html |
Kuririn |
Tylko jedna klatka? ciężko mi określić czy fajna czy nie :P:D:D Infernal Wyvern :D |
AmiDaDeer |
:P:D:P:P:D:D:P:D. Jednostka brzydka, mogłeś się bardziej postarać z przekolorowaniem oraz dodaniem drugiej głowy. |
ferdek |
LOL. To moja pierwsza jednostka. Ciekawe jak ty byś to zrobił? Nie znam się za bardzo na tym. Zrobiłem 5 klatek . |
satyr64 |
Fajna jednostka jak na pierwszą.Dziwne, że brzydka, ale moim zdaniem ładna.Nie wiem dlaczego tak to spostrzegłeś... |
Sawyer |
@Ferdek Nie możesz się zniechęcać i oburzać po krytyce, do tego jednego osobnika. Faktycznie jednostka wygląda słabo, ale to twój początek więc wygląda nawet nieźle. Ale błagam, nie używaj painta tylko gimpa i zmieniaj kolory dodając głowy, chyba nie chciałbyś grać w hirołsa 3 który by miał brzydkie jednostki? Więc i ty się postaraj! ;) Powodzenia |
ferdek |
Chodzi ci o rozmazanie złączenia 2 głowy z szyją ? EDIT: Poprawiłem ogon, oczy, zęby, głowę . Link : http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/625b5d1210cd70ec.html |
satyr64 |
Teraz o wiele lepiej.A co do Hobbita to musisz się przyzwyczaić do jego obyczajów :P |
AmiDaDeer |
ferdek: Więc po co zamieszczasz swoją pracę? Żeby usłyszeć same pochwały? Nie tak świat działa - może i moja krytyka była ostra, ale według mnie jak najbardziej konstruktywna, więc jak chcesz mieć do kogoś pretensje, to najprędzej do siebie. :PLOL. To moja pierwsza jednostka. Ciekawe jak ty byś to zrobił? Nie znam się za bardzo na tym. Aha - pomijając moje zdolności graficzne argument "A u was to Murzynów biją" raczej nie jest zbyt sensowny, co nie? ferdek: Lepiej, choć dalej w oczy kole kolorystyka i głowa. Spróbuj urozmaicić nieco kolory... no i zrób dwie szyje, a nie jedną. Tak to niezbyt dobrze wygląda. Szczególnie (prawdopodobnie) w animacji.Poprawiłem ogon, oczy, zęby, głowę . satyr64: Indeed, moje obyczaje są bardzo złe. :>
A co do Hobbita to musisz się przyzwyczaić do jego obyczajów :P |
Sawyer |
UP@ Musze się z Hobbitem zgodzić niestety Ferdek@ Nie zrozumiałeś... Jednostka powinna być robiona w paincie (którego osobiście NIE polecam początkującym) i gimpie przez około 6-7 godzin, tyle trwa robinie jednostki. I poważnie, zrób od nowa jednostke w gimpie ze zmianą kolorów, to co prezentujesz faktycznie nie usprawiedliwia cię że jesteś początkującym, tylko leniem co chce na laurach spocząć. Pobierz program "GIMP", obczaj jego funkcje i dopiero zrób jednostkę, nie w programie "paint" ponieważ jesteś dopiero początkującym, który ma pomysły ale się marnuje... No niestety. |
ferdek |
Mam Gimpa 2.4. Mam go od dawna . |
strona: 1 - 2 - 3 ... 89 - 90 - 91 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel