Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 64 - 65 - 66 ... 81 - 82 - 83 | |
Altair |
Wystarczy poszukać choćby w ERM Helpie: !#MA:X138/?v1; !#VRv1:-4; !#MA:X138/v1; |
zbigniew |
To ja po prostu Ciebie źle zrozumiałem. ;) |
Lyokoheros |
Mógłby wreszcie ktoś odpowiedzieć na moje pytania? |
Drwal |
Mam nadzieje, że nie straciłeś do mnie cierpliwości Altairze. W ERM help znalazłem jak dać jednostce umiejętność latania, strzelania dwa razy czy ataku wszystkich przeciwników dookoła. Nie ma natomiast(lub ja nie mogę znaleźć, a naprawdę długo szukałem) takich rzeczy jak np. paraliż Enta, na czym najbardziej mi zależy czy np. tarczy ognia Ifryta. Mógłbyś mi podać jakiś skrypt, który nauczyłby jednostki tych specyficznych umiejętności lub jeżeli jest w ERM helpie, miejsce gdzie mogę go znaleźć. Pomoc innych Grotowiczów również mile widziana.:-) EDIT: Bardzo dziękuje Altairze. |
Altair |
Maciej: Jaki jest skrypt na to by pusty artefakt dawał +x jakiegoś współczynnika(lub kilku różnych współczynników, niekoniecznie tyle samo)? I jaki skrypt pozwala tworzyć specjalności, ale takie które zwiększają przyrost danego stworzenia? (przepraszam jeśli pytam się o to co już było, ale gdybym miał przeczytać cały ten temat to zajęłoby mi to chyba z miesiąc, więc jeśli odpowiedź na moje pytanie się już pojawiła to proszę o przekierowanie do odpowiedniej strony tematu) Gdybyś nie był tak leniwy dawno byś znalazł (miesiąc już minął), a ja niespecjalnie lubię się powtarzać. Zawsze można skorzystać z wyszukiwarki. Skrypt na pusty artefakt jest w wielu miejscach. Na współczynniki np tu: http://www.forum.acidcave.net/post.php?pid=43270 drwal-siekiery : Mam nadzieje, że nie straciłeś do mnie cierpliwości Altairze. W ERM help znalazłem jak dać jednostce umiejętność latania, strzelania dwa razy czy ataku wszystkich przeciwników dookoła. Nie ma natomiast(lub ja nie mogę znaleźć, a naprawdę długo szukałem) takich rzeczy jak np. paraliż Enta, na czym najbardziej mi zależy czy np. tarczy ognia Ifryta. Mógłbyś mi podać jakiś skrypt, który nauczyłby jednostki tych specyficznych umiejętności lub jeżeli jest w ERM helpie, miejsce gdzie mogę go znaleźć. Nie, nie straciłem. :) Umiejętności można uzyskać w zasadzie stosując tylko system doświadczenia jednostek (komenda EA). Jeśli jednak cię to nie interesuje zajrzyj tutaj. Opisałem to co aktualnie udało mi się znaleźć. |
Lyokoheros |
cóż może masz trochę racji ale mógłbym przysiąc że w tym temacie byłem. Nie wiem czemu nie zapamiętałem tego skryptu... |
Drwal |
Ostania rzecz Altairze. Skryptem: !#MA:L139/5; zmieniłem poziom chłopa z pierwszego na szósty. Jednostka nie zachowuje się już jak pierwszego poziomu, w Chacie trzeba już za nią zapłacić. Niestety na mapie przygody zachowuje się tak jak pierwotnie, znaczy ich początkowa ilość jest duża. Na starcie zazwyczaj jednostek pierwszego poziomu jest sporo, a szóstego kilka. U mnie niestety chłopów ciągle jest sporo. Jaki skrypt trzeba napisać żeby to zmienić? |
Altair |
Wystarczy bardzo prosty skrypt: !#MA:V_nr_stworzenia/minimalna_ilość_na_mapie H_nr_stworzenia/maksymalna_ilość_na_mapie; |
Dru |
Może to niekoniecznie o ERM, ale..... Powstała modyfikacja za pomocą skryptów ERA, gdzie można dodawać nowe stworzenia do WoGa nie zastępując starych jednostek : http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=34437 |
Drwal |
Rzeczywiście wygląda to bardzo obiecująco, postaram się wypróbować. Jakby komuś się udało proszę napisać.:) |
Dragonar |
Potrzebny mi skrypt, który sprawia, że artefakt nr X daje Y many codziennie, jeżeli jest założony. Szukałem w różnych skryptach WoGofikacji, ale nie potrafię wyodrębnić skryptu dodającego manę co jakiś czas. Mógłby ktoś mi pomóc? |
Zerek |
Proszę o skrypt, który usuwa z mapy wszystkie jednostki 1 i 2 poziomu. |
Kuririn |
Proszę o skrypt, który daje magiczne zwierciadło. z góry dzięki:) P.S Dla SMOCZEJ WAŻKI |
Altair |
Cytat: Proszę o skrypt, który daje magiczne zwierciadło. z góry dzięki:) Tylko po co, skoro i tak nie działa na gracza ludzkiego w walce Human vs AI? ;P Dragonar: Potrzebny mi skrypt, który sprawia, że artefakt nr X daje Y many codziennie, jeżeli jest założony. Szukałem w różnych skryptach WoGofikacji, ale nie potrafię wyodrębnić skryptu dodającego manę co jakiś czas. Mógłby ktoś mi pomóc? A nie prościej zrobić skrypt, który daje bohaterowi błogosławieństwo many? ;P A na dawanie many to chyba HE-1:Imana, wystarczy to zrobić z jakimś TM. Banalne. |
Drwal |
Bardzo prosiłbym o skrypt, który dawałby jednostce umiejętność wskrzeszania w demony jak Czarci Lord. Szukałem tego dość długo, ale niestety nie znalazłem, a jest mi to niezbędne do FU 2. Z góry bardzo dziękuje. |
Dragonar |
Ja potrzebowałbym skryptu, który podmienia X procent wszystkich skrzyń skarbów na mapie na skrzynię skarbów o podtypie Y. |
heros271 |
Mam pewien problem. Nie wiem jak zrobić, by podmienić jednostki w mieście. Konkretnie chłopi -> pikinierzy/strażnicy(sam bym zrobił z poradników) zamiast pikinierzy -> halabardnicy Przy okazji, chcę uwzględnić ten skrypt: ZVSE !#VRz842:S^Płaci podatki.^; !#UN:G1/139/2/z842; !#TM15:S1/999/1/255; !?TM15; !!DO150/0/155/1:P; !?FU150; !!OW:C?y1; !!HEx16:O?y2; !!DO151/0/6/1&y1=y2:Px16/y2; !?FU151; !!HEx1:C0/x16/?y1/?y2; !!VRy3&y1=139:Sy2*2; !!VRy3&y1<>139:S0; !!OW:Rx2/6/dy3; By chłopi nadal płacili podatki. |
Dragonar |
ZVSE !#UN:T0/0/0/139; ** Chłop na 1 poziomie w Zamku !#UN:T0/0/1/0; ** Pikinier na 1 poziomie w Zamku !#MA:U139/0; ** Przynależność Chłopa do Zamku !#MA:O139/0; ** Możliwość ulepszenia Chłopa do Pikiniera !#VRz842:S^Płaci podatki.^; ** Podatki !#UN:G1/139/2/z842; !#TM15:S1/999/1/255; !?TM15; !!DO150/0/155/1:P; !?FU150; !!OW:C?y1; !!HEx16:O?y2; !!DO151/0/6/1&y1=y2:Px16/y2; !?FU151; !!HEx1:C0/x16/?y1/?y2; !!VRy3&y1=139:Sy2*2; !!VRy3&y1<>139:S0; !!OW:Rx2/6/dy3; |
heros271 |
Bardzo dziękuję :) A co zrobić, by była możliwość jak w heroes V - miasta mają bonusy, np. (w 2 misji kampani przystani) miasto daje siłę łucznikom(czy taż dodatkowy przyrost). Chodzi mi o: - Dodatkowy przyrost jednostki poziomu 1(+6), 2(+4) lub 3(+2) w mieście o określonych koordynatach - +10% złota do przychodu z rady miasta i rozwinięć tego budynku w mieście o określonych koordynatach - Podwojone działanie magazynu zasobów w mieście o określonych koordynatach Myślę, że może to urozmaicić grę, zwłaszcza, że niektóre miasta na mapach z tym skryptem zyskają na znaczeniu strategicznym. |
Irhak |
hmm... czyli wprowadzić coś co da się łatwo zrobić na poziomie tworzenia mapy, tak? ciekawe... bardzo ciekawe... BTW. jak zrobić, by bohater mający określony artefakt będący nowym artefaktem łaczonym dostawał najwyższy poziom jakiejś umiejętności drugorzędnej, a jego jednostki dostawały dodatkową ochronę przed magią (jak złote golemy)... na razie mam coś takiego w kodzie, ale nie za bardzo umiem stworzyć tą część z ochroną przed magią jak u golemów... |
strona: 1 - 2 - 3 ... 64 - 65 - 66 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel