Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes VI - ploty i newsy komnata: Portal Przeszłości (Heroes VI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 33 - 34 - 35 | |
Alamar |
Nie do końca, ponieważ orki uciekły na wschód (to te z HV), na południe od Siedmiu Miast (pustynia) oraz na wyspy na Oceanie Nefrytowym (Dark Messiah i HVI najwidoczniej). A że w biografii Szczupłany ten ostatni obszar jest wspomniany... Ale fakt, wybrano je chyba tylko po to, by zaskoczyć graczy czwartą frakcją. W każdym razie wygląda na to, że: Równiny będą terenem Przystani, Pustkowia Nekropolii, Lawa Inferna, Dżungla Twierdzy, zaś ostatnia frakcja dostanie Podziemia (sądząc po screenach z Namtaru i meduzą). |
Zaratustrian |
Hmm, jeśli terenem piątej frakcji mają być podziemia i ma być ona jednocześnie całkiem nowa to wszystko wskazuje na to że będą to Faceless. |
dambibi |
Jes Jes Jes FA-CE-LESS! |
Alamar |
Dodana biografia czwartego potomka Gryfitów do fabuły. Zaratustrian : Raczej nie do końca...Hmm, jeśli terenem piątej frakcji mają być podziemia Sir Charles: ...czyli dżungla nadal wchodzi w grę.Just because the Stronghold guys are fighting in a Jungle environment doesn't mean it's their native terrain. Their main terrain is Plains. Trust me. I jakby ktoś jeszcze nie wiedział, to Rob King i Paul Romero podpisali już jakiś czas temu kontrakt z Ubi dotyczący HVI. Zresztą sami posłuchajcie (gdzieś od 3:10 jest najnowsze dzieło). |
Mario618 |
Jakiej następnej frakcji się spodziewać można? Ja sądzę, że to będzie akademia chodź po tym zaskoczeniu z Orkami myślę, że pokażą Elfy. |
Acid Dragon |
Nagi. Wg mnie w podstawowej wersji gry musi się znaleźć nowa rasa, a nag brakuje od samego początku ustalenia zarysów świata Ashan. Tylko, że wtedy poza klasyfikacją zostaną Elfy, Czarnoksiężnicy, Magowie i Krasnale. Trochę za dużo ras jak na dodatki, a jednocześnie - wszystkie "rdzenne", obecne od pierwszej części Heroes (za wyjątkiem magów, którzy weszli w Heroes II). No... można się kłócić w przypadku Czarnoksiężników, bo w H5 zostali przerobieni na Mroczne Elfy, ale takie chociażby minotaury, czy smoki były zawsze i zawsze służyły czarnoksiężnikom. Tak czy inaczej wydaje mi się, że w H6 nie zobaczymy którychś z "tradycyjnych" frakcji. Mam przynajmniej nadzieję, że będzie to dobrze uzasadnione fabularnie. |
Zaratustrian |
Hmm, faktycznie mogą to być nagi, w części filmiku dotyczącej Heroes 6 z Video Game Live 2010 można zauważyć gdzieś około 3:50 tereny śnieżne, więc w takim razie nagi będą najbardziej prawdopodobne. |
Dark Dragon |
Śnieżne tereny to żadna poszlaka, b. pasowałyby on do krasnali. |
Alamar |
Odnośnie tego śniegu na filmiku z koncertu: C_h_u_c_k_l_e_s: W skrócie - insiderzy chcieli, by taki teren się pojawił dla celów tworzenia map. Ubi nic na te zapytania nie odpowiedziało... tylko spełniło prośbę, co widać na filmiku.
We had actually requested a snow terrain for the purposes of map-making. That they actually did one was a surprise to us as well. They just DID it...no comments about it being a good idea or 'we'll think about it' or such...they just DID it. |
kolcz8p |
Na Heroes Community pojawiły się nowe informacje o H6 w pliku (http://spammmods.narod.ru/mmh6/ ) czy byłaby możliwość uzupełnienia informacji na stronie o te informacje. Możliwie jak najszybciej. |
Alamar |
Nie ma tam nic nowego (czego nie byłoby dostępnego na oficjalnych stronach Ubi), a update strony będzie, kiedy będzie. |
Alamar |
Kilka informacji od Ubi odnośnie historii Ashanu: 1. Ile czasu minęło pomiędzy poszczególny częściami HV? Ile czasu upłynęło w każdej z gier, pomiędzy końcem HV a początkiem Kuźni, itd.? Ile lat minęło między początkiem HV a końcówką Hord? Najważniejszym okresem do zapamiętania i naprawdę istotnym z punktu widzenia historii świata jest czas jaki upłynął między końcem podstawki HV (969 RSS) a początkiem Mesjasa Ciemności (990 RSS). Te dwadzieścia lat, to okres w którym Sareth, syn Izabeli i Kha-Beletha i jednocześnie potencjalny Mesjasz Ciemności, dorastał. 2. Co się stało z Sylwanem po śmierci króla Alarona? Kto rządzi Irollanem? Regentem jest Findan, dzięki swym zasługom podczas Wojny Królowej Izabeli. Był to rozsądny wybór, jako że nie był on nigdy zainteresowany tronem, zaś jego lojalność jest bezdyskusyjna. Od niego będzie zależeć, kto zostanie następnym władcą i który z klanów będzie rządził. Jest to oddzielny epizod w historii Irollanu. 3. Jakie istnieją pozostałe klany Mrocznych Elfów poza klanami: Blizną Duszy, Piętna Cienia, Nocnego Czerepu? I jakie są inne wolne miasta poza Stonehelmem? - Dokładniejsze szczegóły o Mrocznych Elfach są planowane do ujawnienia w przyszłych epizodach, więc nie podamy wam teraz żadnych informacji. - Inne ważniejsze Wolne Miasta to Foster's Reach, Listmoor, Eridan Crossing i Karthal. I jest jeszcze jedno, o którym dowiecie się w nadciągających miesiącach. 4. Czy Ashan naprawdę ma trzy księżyce? Jeśli tak, to na którym jest zakopana Pierwotna Smoczyca Asha? Czy wszystkie trzy mogą otworzyć wrota więzienia demonów podczas zaćmień? Ashan ma tylko jeden księżyc, na którym żyje Asha doglądając swego dzieła. Księżyc ten jest tak naprawdę kokonem, którym okryła się Asha, by wyzdrowieć i odpocząć po Smoczych Wojnach (Dragon Wars - wszelkie podobieństwa do gry o tym tytule od 3DO są "przypadkowe". :P) Jednakże księżyc ten, podobnie jak nasz, ma kilka faz i ludność Ashanu uważa, że podobnie jak Asha, ma on trzy główne aspekty lub "oblicza": 1) Oblicze Śmierci (Pajęcza Królowa) symbolizowane przez nów; 2) Oblicze Życia (Biała Matka) symbolizowane przez pełnię; 3) Oblicze Przeznaczenia (Ślepa Panna) symbolizowane przez księżyc podczas zmian (świecący, połyskujący, rogal, półksiężyc, itp.). Podczas gdy księżyc jest królestwem Ashy, ogniste jądro Ashanu jest więzieniem Urgasha. Zaćmienie Krwawego Księżyca następuje wtedy, gdy planeta Ashan blokuje promieniom słonecznym dotarcie do księżyca. Asha jest wtedy "zaćmiona" przez Urgasha. |
Alamar |
Wywiad Erwana Le Bretona dla rosyjskich mediów (whatever it was): Might and Magic będzie osobną marką (jak Tom Clancy, Ghost Recon, Splinter Cell), więc każda gra z tego uniwersum jak Clash of Heroes, Heroes Kingdoms czy Dark Messiah ukaże się pod nazwą Might and Magic! Piąta rasa zostanie ujawniona przed wydaniem gry (dla przypomnienia - ujawnienie ma nastąpić w marcu). Historia zostanie opowiedziana z perspektywy (pięciu) różnych frakcji, nawet jeśli przewodzą im członkowie jednej rodziny. Dla przykładu, nekromantka Anastazja zabiła ojca. Ją zaś stracił brat z powodu tej zdrady. Lecz Anastazja została wskrzeszona przez własną babcię (Szczupłanę jeśli dobrze kojarzę fakty), która następnie wprowadziła wnuczkę w arkana nekromancji. Problem ze wskrzeszeniem Anastazji, to utrata przez nią pamięci. A więc stara się ona teraz przypomnieć powód, dla którego zabiła ojca, a może nawet to nie ona dopuściła się tego czynu? I dlaczego jej brat ją stracił? I jaką rolę odgrywa w ogólnym łańcuchu zdarzeń w HVI? Kampanie będą w stylu H3 i HIV, nie będą liniowe jak w HV. Owszem, każda kampania będzie nawiązywać do historii innych frakcji, jako że gramy rodzeństwem. Dla przykładu grajac Inferno, będziemy wiedzieli co się dzieje w Przystani i na odwrót (jak ktoś grał w Disciples I-II ten chyba wie o co chodzi). W HVI skupiliśmy się na elementach RPG. Zdecydowaliśmy oddać graczowi większą kontrolę nad rozwojem bohatera. Tak więc wybierasz klasę bohatera (moc lub magia) z odpowiednim drzewkiem umiejętności, zyskujesz poziom dzięki czemu uzyskujesz punkty doświadczenia, które możesz przeznaczyć na rozwój odpowiednich biegłości. W HV byłeś ograniczony do wyborów zaproponowanych przez grę, w HVI masz dostęp do całego drzewka umiejętności. Wydając punkty doświadczenia możesz ulepszać swe zdolności z drzewka umiejętności Mocy lub czary z drzewka umiejętności Magii. Tak więc mając punkty doświadczenia, możesz nauczyć się Logistyki, Kuli ognia lub innej zdolności. Każda rasa (frakcja) ma swe unikalne zdolności. I zdecydowaliśmy się na przyłożenie większej wagi do nich. Można ich teraz używać na polu bitwy. Mają cztery poziomy, które można "zdobywać" za pomocą specjalnej skali (jak we Street Fighterze czy Soul Caliburze - czyli najogólniej mówiąc, "ładują" się w miarę postępu walki). Gdy już skala się odpowiednio naładuje, można użyć zdolności. Każda frakcja ma różne warunki do naładowania skali. Dla przykładu nekromanci potrafią ożywiać martwych, lecz by to uczynić powinni "wychwalać martwych" co oznacza, że powinni zabić kilka oddziałów najszybciej jak się da, nawet poświęcając własne jednostki, by zapełnić skalę szybciej i później wskrzesić te oddziały. Ograniczyliśmy rzadkie surowce z czterech do jednego, który nazwaliśmy Kryształami Smoczej Krwi. Uczyniliśmy to z kilku powodów, najważniejszy to to, że chcieliśmy skupić się na elemencie strategicznym. Gry z dużą ilością surowców (Settlers, Cywilizacja, Sim City) są oparte o mikrozarządzanie i ekonomię. Chcieliśmy pójść drogą Starcrafta 2, który ma tylko 2 surowce. Uczyniliśmy tak, ponieważ jeśli masz mniej surowców, musisz o nie walczyć, gdyż są istotne. Budynki w miastach też uległy zmianom. Teraz można wybudować unikalne budowle dla każdej z ras (A ja przypomnę, że od czasów H2 coś takiego w Heroesach istnieje). Będziesz musiał wybrać, które zbudować. Dla przykładu, jedno z miast będzie silnie ekonomicznie, jako że będzie miało budowle zwiększające przychód złota i surowców, w innym będzie można nająć więcej oddziałów lub za mniejsza cenę, gdy zaś w trzecim będą budynki zapewniające przewagę na polu bitwy (i znów przypomnę tym razem H3 i Zamek, Bastion czy choćby Twierdzę). Gracze będą mogli zobaczyć, które budynki wróg wybrał, więc będziecie mogli szpiegować się nawzajem. Po zdobyciu wrogiego miasta, będziesz miał wybór, czy przekształcić je w swój macierzysty rodzaj miasta czy zostawić je jakim jest. Zdecydowaliśmy się nie dodawać do gry zwojów, run, napojów, które można by użyć podczas bitwy. ale będzie około 150 artefaktów i niektóre z nich są unikalnymi zestawami (7 zestawów po 6 artefaktów każdy). Będą też nowe opcje na polu bitwy, ja na przykład przetrwać trzy rundy, ponieważ wroga armia jest zbyt silna lub zabić określony oddział wroga itp. Księstwo Gryfa jest położone na północnym-wschodzie i jak w Europie jest to ziemia Słowian. Dlatego bohaterowie zwą się Antoni, Anastazja czy Irena. Mamy nadzieję, że gra będzie popularna w Rosji! |
YamiYugi |
Kto to jest Irena xD? |
Haregar |
Jak słusznie zauważył Tristan z zaprzyjaźnionego serwisu Jaskini Behemota, podczas ujawnienia przebiegu prac nad figurką Archanioła Michała można dostrzec koło wiatraczka coś szczególnego... .. a konkretniej art, na którym śmiało można powiedzieć, że piątą rasą grywalną wedle przewidywania fanów będą nagi. Większą wersję zdjęcia ale bez zaznaczonych nag można znaleźć pod tym adresem. |
Irhak |
No proszę... Mario618: Jakiej następnej frakcji się spodziewać można? AC(DC): Nagi. Wg mnie w podstawowej wersji gry musi się znaleźć nowa rasa, a nag brakuje od samego początku ustalenia zarysów świata Ashan. Haregar/Tristan: konkretniej art, na którym śmiało można powiedzieć, że piątą rasą grywalną wedle przewidywania fanów będą nagi. Acid - skąd wiedziałeś? ;) A może to meduza, a nie naga? Bo mi jakoś undeadowo wygląda... |
Acid Dragon |
Powiedzmy, że to była oczywista oczywistość :) Ale nie trafiłem za to z drugą rasą. Spodziewałbym się wielu możliwości, ale orków nie brałem pod uwagę. |
Haregar |
Acid Dragon: ... która teraz stała się oficjalnie ciałem. Zgadzam się, że było o nagach wiadomo z pewnych szkiców czy odrzuconych prac z H5, aczkolwiek teraz mamy czarno na białym potwierdzenie, że jednak to będzie ta piąta, nieszczęsna (szczęsna? w końcu całkiem nowa jakby nie było) rasa.Powiedzmy, że to była oczywista oczywistość :) Kreator Irhak: Przyznam ci się, że mi też wyglądała "z daleka" jak jakiś reprezentant Necropolis, ale nie, to nie jest meduza, ale naga. :)A może to meduza, a nie naga? Bo mi jakoś undeadowo wygląda... Nie muszę dodawać chyba, że stylistycznie pasuje do tych starych projektów miast i jednostek, które kiedyś tam wyciekły. Od siebie dodam, że wypadałoby uaktualnić pewien *zgrzyt* w serwisie, bo jak słusznie Irhak zauważył na Cmentarnym Czacie, Archanioł Michał (sam dół) to nie kobieta, chyba, że moja luźno rzucona teoria na temat transseksualizmu tejże postaci zostanie jednak poparta. :P A na poważnie to można by wyciąć facjatę Michaela z tego jakże pięknego, pierwszego concept-artu. |
Field |
A męczcie się, męczcie z tymi dociekaniami :P |
dambibi |
Pewnie jednak Nagi, ale w głębi liczę na Faceless. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 15 - 16 - 17 ... 33 - 34 - 35 |
temat: Heroes VI - ploty i newsy | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel