Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 41 - 42 - 43 | |
Mutant |
ile zazwyczaj dziennie załoga Grove spędza czas przy tworzeniu Grove bo pomyślałem że np. o Bastionie mówiono już rok temu może i więcej Grove powstało ale nadal są błędy czy Grove będzie tworzone kilka lat czy ile bo WoG 3.58F powstał dawno i nic od tamtej pory się nie zmieniło a czas leć czy Grove poprawione powstanie bo ja myślę że zanim powstanie minie dobre 5 lat |
hugo |
ja powiem tak może być za parę lat, lub nawet i dłużej . ale wiecęj cierpliwości trzeba mieć bo każdy robi co może |
Mitabrin |
Cytat: ile zazwyczaj dziennie załoga Grove spędza czas przy tworzeniu Grove bo pomyślałem że np. o Bastionie mówiono już rok temu może i więcej Grove powstało ale nadal są błędy czy Grove będzie tworzone kilka lat czy ile bo WoG 3.58F powstał dawno i nic od tamtej pory się nie zmieniło a czas leć czy Grove poprawione powstanie bo ja myślę że zanim powstanie minie dobre 5 lat Eee... What was the question? |
AmiDaDeer |
The question is: who cares? |
Dragonar |
Mutant: O egipskim Bastionie mówiono nie rok temu, ale kilka lat temu. Poprawione Grove powstanie, ale nie będę udzielał żadnych informacji na temat konkretnej daty wyjścia kolejnej wersji. Ile czasu spędzamy? Ile nam się chce. W końcu nie płacą nam za to. ;P
ile zazwyczaj dziennie załoga Grove spędza czas przy tworzeniu Grove bo pomyślałem że np. o Bastionie mówiono już rok temu może i więcej Grove powstało ale nadal są błędy czy Grove będzie tworzone kilka lat czy ile bo WoG 3.58F powstał dawno i nic od tamtej pory się nie zmieniło a czas leć czy Grove poprawione powstanie bo ja myślę że zanim powstanie minie dobre 5 lat |
Mitabrin |
Że co? 0_0 Damn! Okłamali mnie! |
Artov |
Dragonar, a to wy robiliście wszystkie jednostki? Jeśli tak to co robi na tej stronie księżycowy zabójca? Splagiatowali od was? A tak w ogóle to tu jest ciekawa strona na której jest pełno projektów ogromnej ilości miast do Herosa III Jest na niej też Grove ale są zupełnie inne jednostki niż naprawdę! |
Akolita |
Księżycowy zabójca to akurat jednostka z WarCraft III. A to co tam jest to jakiś inny projekt, jeszcze bardziej zerżnięty z WarCraft-a III. Co do drugiego linka - to jest oryginalne Grove, które zostało porzucone przez autorów. |
Dragonar |
Artov - nie splagiatowali, Thicket istnieje od dawna i jest prawdopodobnie martwe, a wszystkie jednostki miasta to konwersje z WC. Przypominam, że w następnej wersji miasta księżycowy zabójca będzie wyglądał zupełnie inaczej. Jednostki na rosyjskiej stronie to jednostki z innej wizji Grove, z samymi konwersjami z WC. |
Mutant |
mam problem bo miałem restartowany komputer wszystko usunięte instaluje herosa 3 WoG'a potem Grove i są nowe napisy co jaka jednostka robi ale opiekun gaju nie ma liter poprawnych są takie znaki jak ? i takie inne ale nie wiem jak napisać na klawiaturze chodzi mi o trójkę taką strasznie małą i inne moglibyście to poprawić nie muszą być znaki np.ł ś ć ż ź ó, tylko te zwykłe np.zamiast ł-l ś-s myślę że chyba to możecie zrobić i na stronie paczyłem w zakładce jednostki nie ma nowych statystyk a w pliku jest |
AmiDaDeer |
Najpierw Heroes 3, potem WoG, potem spolszczenie, potem polskie czcionki, potem Grove. |
Ginden |
Umc, umc. Uwagi i błędy Włączyłem H3 i patrzymy. W związku z opcją WoGa rozpoczynania gry na 5 poziomie bohatera, najpierw włącza się ekran dowódcy. Dowódcy mają opisy z Cytadeli, nazwę też z Cytadeli, a także opis tego konkretnego dowódcy pochodzi z Cytadeli. Opisy bohaterów też pochodzą z Cytadeli. Portrety jednostek wyglądają niestety brzydko - widać piksele żółte wokoło jednostek. Driady i ich ulepszenie nie ma urozmaiconych umiejętności z doświadczenia jednostek. Satyry nie mają szczątków na polu bitwy. Nocni druidzi mają wyższy przyrost niż driady. Bohater magii kiepsko wygląda na mapie. Kamienne spojrzenie jaszczurzego jeźdźca może być. Ale po co zwiększanie szansy na nie? Druid szponów dostaje na 10m poziomie doświadczenia od razu wezwanie prastarych entów na poziomie 50% - to celowe? Dziwnie wygląda przywoływanie u pajęczych królowych. |
Dragonar |
Ginden: To trzeba poprawić. I wymyślić biografie dla wszystkich 16 dowódców... :/W związku z opcją WoGa rozpoczynania gry na 5 poziomie bohatera, najpierw włącza się ekran dowódcy. Dowódcy mają opisy z Cytadeli, nazwę też z Cytadeli, a także opis tego konkretnego dowódcy pochodzi z Cytadeli. Ginden: Jeżeli chodzi o biografie, są zrobione, jak i cała reszta odnośnie bohaterów i pojawią się w następnej wersji.Opisy bohaterów też pochodzą z Cytadeli. Ginden: Będą zrobione od nowa.Portrety jednostek wyglądają niestety brzydko - widać piksele żółte wokoło jednostek. Ginden: To celowe.Satyry nie mają szczątków na polu bitwy. Ginden: Kamienne spojrzenie jaszczurzego jeźdźca może być. Ale po co zwiększanie szansy na nie? Ginden: Druid szponów dostaje na 10m poziomie doświadczenia od razu wezwanie prastarych entów na poziomie 50% - to celowe? Ginden: Driady i ich ulepszenie nie ma urozmaiconych umiejętności z doświadczenia jednostek. Ginden: Statystyki i umiejętności jednostek opracujemy na samym końcu i dobrze je przemyślimy oraz przetestujemy.Nocni druidzi mają wyższy przyrost niż driady. Ginden: Cóż...Bohater magii kiepsko wygląda na mapie. Ginden: Nie rozumiem... Dlaczego dziwnie?
Dziwnie wygląda przywoływanie u pajęczych królowych. |
Ginden |
Kiepsko - tzn. normalnie wygląda, ale jest pokryty zółtawymi pixelami. Cytat: Zwróć uwagę na ilości przywoływanych stworzeń - najpierw powoli rosną, a potem skaczą to w górę, to w dół.
Nie rozumiem... Dlaczego dziwnie? |
Trith |
Nie wiem, czym to jest spowodowane... W pliku, który za to odpowiada zapisałem to w ten sposób: Cytat: I powinno działać (nie pominąłem niczego), lecz w grze wyświetla się tak. Jak widać liczby zaczynają się różnić w po 250. Może wywołane jest to przez jakieś ograniczenia WoGa? Nieważne. Z najbliższą aktualizacją pająk i tak raczej zostanie zastąpiony czymś innym i problemu nie będzie.
103 U #109 0 0 50 100 150 200 250 300 350 400 450 Spider Queen:Summon (R3) 50%/Rank Spider every 4 rounds |
Ginden |
Pewnie liczba jest zapisana w takim formacie, który ogranicza ją do 254. |
Warmonger |
Liczby zapisane na jednym bajcie zawierają się w przedziale od 0 do 255 (2^8 = 256). Zatem otrzymane 44 procent to efekt odjęcia od 300 wielkości bajtu równej 256. Nie obejdziesz tego bez rekompilacji kodu. Z tego też powodu występują błędy z ujemnym doświadczeniem bohatera i jednostek. |
Goldenraz |
A nie dałoby się dodać drugiej, takiej samej zdolności? Z jednej będzie 255, z drugiej tyle_ile_ma_być - 255? |
neithaen |
Z małym opóźnieniem, ale oto obiecane dźwięki dla pająków. Click Poniżej wynik moich zmagań z herosami w ostatnim czasie - coś w rodzaju balansu. Zmian sporo: -statystyki bohaterów i szanse na zdobycie umiejętności, -statystyki i zdolności stworzeń (w tym zdobywanych wraz z doświadczeniem) + pare poprawek, -koszty budowli w zamku i chyba tyle. Detali nie chce mi się pisać bo za długo :P Kto chce niech sam sprawdzi. Mało przypomina to co było, ale tak bym widział właśnie Gaj, może jakaś korzyść z tego wyniknie. Click Instalacja dla niewiedzących - pliki z archiwum wypakować do katalogu 'Data' w herosach robiąc przedtem kopie zastępowanych plików. Deinstalacja - wykasować te pliki i przywrócić poprzednie. Edit: Dzwięki dla bazyli: Click |
Dragonar |
Dźwięki pająka - świetne, tylko nie wiem który ma służyć do jakiej animacji, są podobne... Dźwięki bazyla - dobre, aczkolwiek chyba lepiej będzie dać mu dźwięki zwykłego bazyliszka z H3, np. przy chodzeniu. Przy ataku można dodać dźwięki topora... Pliki balansu - balansem zajmiemy się na samym końcu, przetestuję i weźmiemy pod uwagę tę propozycję. ;) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 10 - 11 - 12 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel