Witaj Nieznajomy!
|
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 41 - 42 - 43 | |
Acid Dragon |
Istniałyby zarówno nowe jednostki z NU, jak i z Grove, powiększone o dwa ulepszenia dla Grove. O FU nie rozmawialiśmy, ale osobiście nie widzę tu większych szans na kompatybilność. |
Dragonar |
Niestety, na FU razem z NU i Grove nie ma szans. Po prostu nie starczy miejsc na jednostki. I tak kompatybilność NU z Grove będzie trzeba robić nieco na siłę... |
neithaen |
Dyskusja się ruszyła o kompatybilności NU/FU vs Gaj, no i dobrze - zawsze coś można się dowiedzieć - chociaż postulowałem tylko jeden budynek :P Ciekawym jaka będzie reakcja na kolejne propozycje - ale to za małą godzinkę - coś mi się w plikach zmyliło. Tymczasem z innej beczki - może byśmy porozmawiali teraz o bohaterach Grove? Specjalizacje, zdolności itp. Strasznie pasowałby tam nowy bohater z Confluxu z NU 2 - Varnen o ile się nie mylę, lub coś podobnego, zakładam że członkowie teamu Grove mieli z nim do czynienia. Pod tym względem Acid zrobił kawał dobrej roboty, możliwe jest wykorzystanie tych pomysłów w Gaju, czy też Smok zakrył ogonem - i nie ma, nie było i nie bedzie? |
AmiDaDeer |
Będą nowi bohaterowie. A kompatybilność to już inny problem. |
Dragonar |
Bohaterowie są praktycznie zrobieni - nowe portrety, specjalizacje, biografie, imiona, itd. Jedyne czego brakuje to pliki *.def ikonek specjalizacji - nie są ułożone alfabetycznej, a jest ich ponad 150. :P Wie ktoś jak można automatycznie ułożyć klatki w odpowiedniej kolejności? Pliki *.def są dwa, więc wstukiwanie każdego z ponad 300 plików będzie katorgą. ;P Jeśli chodzi o o tego bohatera z NU 2.0 - to nie był Strażnik VARN-u? Jego portret pasowałby bardziej do egipskiego Bastionu, chyba, że chodziło Ci o specjalizację, ale jej nie znam... |
neithaen |
Mala awaria była. Pobawiłem się troche plikami i wyszło mi coś takiego. Co wy na to? Można sciągnąć stąd. www.neith.yoyo.pl (jak tu sie linki dodaje ;/) Jakby ktoś chciał przetestować to trzeba pliki z archiwum wypakować do folderu Data w herosach, uprzednio robiąc ich backup. Deinstalacja - usunąć te i przywrocić poprzednie pliki Teraz zauważyłem. Przy graniu Rampartem i włączonej opcji tworzenia Sylvan Centaurs powstają Driady. Fajnie, że wzięliście to pod uwagę - chyba że to przypadek ;p edit: @Dragonar - ten bohater to Varnen - zamieniał określoną ilość many zależnie od levelu na punkty ruchu - przy wysokim levelu - lepszy od tych ze specjalizacją w logistyce. |
AmiDaDeer |
Powstają driady? Znaczy się - oczywiście, to nasza zasługa. ^^' |
Trith |
To zasługa tego, że Driady podmieniają Sylvańskie Centaury. Eh... Ktoś kiedyś będzie się musiał zająć zmienianiem numerków w skryptach, bo nawet nie chcę się zastanawiać jakie absurdy mogą z tego wyniknąć... |
Mitabrin |
It's not a bug, it's a feature! |
neithaen |
Wiem że z Sylvańskich - pozostało im morale. Myślałem tylko że to było celowe :) A jakiś komentarz do tych propozycji w plikach? Na erm się nie wyznaję, tyle co można było bez skryptów to zrobiłem, z nimi pewno wiele więcej można, ale idea chyba jasna. Tak mi się przypomniało, że chyba gdzieś mam dobry dżwięk dla pająków, jaki to jest format i jaką powinno to mieć długość? Jeśli już niepotrzebne to nie będę wygrzebywał, lecz jeśli tak to prosze o info jak to powinno wyglądać |
Dragonar |
Cytat: Ok, ale co te pliki zmieniają? :PMala awaria była. Pobawiłem się troche plikami i wyszło mi coś takiego. Co wy na to? Można sciągnąć stąd. www.neith.yoyo.pl (jak tu sie linki dodaje ;/) Jakby ktoś chciał przetestować to trzeba pliki z archiwum wypakować do folderu Data w herosach, uprzednio robiąc ich backup. Deinstalacja - usunąć te i przywrocić poprzednie pliki Cytat: Format - *.wav. Długość - krótkie, 1-2 sekundy chyba... Jak oryginalne dźwięki w H3.Tak mi się przypomniało, że chyba gdzieś mam dobry dżwięk dla pająków, jaki to jest format i jaką powinno to mieć długość? Jeśli już niepotrzebne to nie będę wygrzebywał, lecz jeśli tak to prosze o info jak to powinno wyglądać |
Mitabrin |
A pająki w końcu mają być w następnej wersji? |
Trith |
Nawet jeśli pająków nie będzie, to będą pajęcze baby :P |
J@kubek |
To pająki sa w tej wersji? Edit: Grałem i je zobaczyłem ale nie przeczytałęm do końca tematu:P |
AmiDaDeer |
A grałeś w tę wersję? :P |
neithaen |
@Dragonar Co zmieniają? No sporo w statystykach i umięjętnościach stworzeń, starczy porównać pliki. Druid zrobił się chyba za słaby, a drugi level ciut za mocny :] Szósty level bardziej defensywny, mniej życia dla pająków - etc.. Czym to jest spowodowane, że Księżycowy zabójca po osiągnięciu prędkości bodajże 15 ma animację jaka powinna być? Troche to dziwne. Co do tego dźwięku to poszukam, ale dziś nie chce mi się filtrować kilku tysięcy plików :) |
Jarvis59 |
Hej pomóżcie zaintsalowałem miasto Gaj i wszystko mi sie tam pomieszało.Nie wiem już co robic.Np.Na 6 lvl potwó to pająk który ma 1-2 ataku i wytrzymałości 2(to ulepszony), a na nie ulepszonym jest prastary dzrzewiec kt.óry jest silniejszy od ulepszonej jednostki.Tam gdzie powinni byc łowcy są druidzi.Ulepszenie druidów to obrońcy gajów a nie ulepszeni druidzi.Pomóżcie, jakiś path jest czy cuś bo już nie wiem co robic.Gaj ściągnąłem z tej strony: http://www.grovetown.acidcave.net/download.php?lang=pl Proszę o pomoc |
Trith |
Jarvis, wogifikowałeś mapy, na których grasz? Bo Grove działa poprawnie tylko z wogifikacją. Poza tym, temat moda jest tu. W temacie jest napisane, że Grove wymaga wogifikacji. Są również (gdzieś w temacie :P) opisane inne techniczne problemy jakie można napotkać podczas gry. |
Dragonar |
Ja: A może by tak stosować się wreszcie do tego?Od zainstalowania wszystkie mapy TRZEBA WoGifikować - inaczej miasto będzie działało błędnie! |
Mitabrin |
Dodaj do tego zdania świnkę Gapsiętu. :3 |
strona: 1 - 2 - 3 ... 8 - 9 - 10 ... 41 - 42 - 43 |
temat: [ERA, VCMI/mod] Odtworzenie miasta Grove | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel