Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 58 - 59 - 60 ... 81 - 82 - 83 | |
aivin |
Jak to po co? Mam tyle pomysłów na wykorzystanie tego skryptu że tylko przebierać:) Chodziło mi oczywiście o to zastosowanie: !#TM1:S1/999/1/128; !?TM1; !!UN:Hx/y/p/-1/zasieg; I tu zakrywa całun codziennie każdemu. Inna sprawa jest taka, że chce podczepić bohaterowi pewną klątwę.. ciekawe jaką?:) I tutaj, po przypisaniu klątwy do bohatera, nie podoba mi się jedno: !?LEx/y/p; !!HEx/y/p:Y8/1/14/1; Otóż, jak po przypisaniu klątwy sprawić by zasięg na nowy ruch również wynosił 1. Czyli reasumując, w każdy nowy ruch bohater np czerwony w zasięgu całunu i posiadający 8 klątwę ma widzieć tylko siebie:) |
Trith |
Em... Mam problem z pewnym skryptem... Cytat: ZVSE !?OB98/2; !!BA:Pv998/v999/v1000; !!CAv998/v999/v1000:T2; !!CAv998/v999/v1000:B3/18; !!BU:S3/50/98/35/-1/0; Ten skrypt miał sprawić, że każda Forteca z wybudowaną biblioteką będzie podczas oblężenia chroniona dodatkowo przez 50 arcymagów. Skrypt ten oczywiście nie działa (wyskakuje komunikat z błędem mówiącym o komendzie "!!BU", "non -human battle" oraz użyciu flagi 1000). Jestem na tyle "tempy" w skryptach, że nic z tego nie rozumiem, więc proszę o pomoc. PS.I jeśli jeszcze można by w skrypcie zrobić taką zmianę, że liczba arcymagów jest zależna od mocy bohatera broniącego miasta, to byłbym bardzo wdzięczny. |
Altair |
hmm... ten skrypt jest trochę za krótki. Ja napisałem taki: ZVSE !?BR&v997=-1/1000; !!BA:S?x1;**typ bitwy !!FU&x1<1:E; !!BA:P?y1/?y2/?y3 H1/?y5;**współrzędne pola bitwy !!CAy1/y2/y3:T?y4 B3/22; !!FU|-1/y4<>2/y5<0/y5>155:E; !!VRv5990:C15/0; !!DO24080/1/15/1:P; !!FU&v5991<1:E; !!HEy5:F?y1/?y1/?y2/?y1; !!VRy2:*10;**10 arcymagów na każdy punkt mocy !!FU&y2<1:E; !!BU:S35/y2/v5991/1/-1/0; !?FU24080; !!DO24081/1/11/1:Px16; !!VRx16&v5991>0:S999; !!FU&v5991>0:E; !!VRv5990:S17; !!VRv5990:-2; !!VRv5990:-x16; !?FU24081; !!BU:Ov5990/?y2 Ev5990/?y3; !!VRx2:S0; !!VRx2&y2=0/y3=-1:S1; !!VRv5991&x2=1:Sv5990; !!VRx16&x2=1:S999; !!FU&x2=1:E; !!VRv5990:+17; Skrypt przyzywa 10 arcymagów na każdy punkt mocy bohatera. Jeśli garnizon miasta nie będzie posiadał biblioteki, bohatera (lub prawdopodobnie fortu), magowie nie pojawią się. Samo przyzywanie działa na podobnej zasadzie jak to z oryginalnej gry. Najpierw więc poszukiwane jest wolne miejsce niezajęte przez żadną przeszkodę ani stworzenie zaczynając od prawego górnego rogu (kończąc na lewym dolnym). Jeśli zostanie znalezione przyzwanie zadziała. EDIT: Ten skrypt będzie poprawnie przyzywał jednohexowe stworzenia. Dla dwuhexowych wymagany byłyby dodatkowy kod. |
Dragonar |
W tym narzędziu, które ma służyć niejako do przestawiania budynków i działa jedynie po wersją TE WoGa, znalazłem skrypt: Skrypt: ZVSE Íŕ ýęđŕíĺ ăîđîäŕ: - ěîćíî âńĺăäŕ ńňđîčňü - äîď. çäŕíč˙ ńňđî˙ňń˙ ęëčęîě íŕ čęîíęŕő őîëëŕ čëč öčňŕäĺëč (đ˙äîě ń äîőîäîě îň çŕěęŕ) !?CM1; !!CM:I?y1 F?y2; !!CA-1&y1>=10|y1<13:R0; !!CA-1&y1=158:R0; !!IF&y1=158:M^Horde 2 built! Re-enter town to see^; !!CA-1&y1=158:B6/24; !!CM&y1=159:R0; !!IF&y1=159:M^Upgraded Horde 2 built! Re-enter town to see^; !!CA-1&y1=159:B6/25; !!UN:R4; // Íĺ đŕáîňŕĺň Do czego on służy? |
Altair |
Po kliknięciu na ikonę miasta lub fortu na ekranie miasta buduje zadane budynki |
Dragonar |
Ja prosiłbym o podobny skrypt do tego. Chodzi o to, aby po kliknięciu na budynek Graala w Cytadeli w wyświetlał się komunikat z obrazkiem Graala (mięsożernej rośliny), 4 portretami posłańców z WoGa i z pytaniem, którego wybieramy i który ma się pojawić podczas oblężenia. No i żeby wybrany posłaniec pojawiał się zawsze podczas oblężenia tego miasta na polu bitwy w liczbie 1 (niezależnie od punktów mocy bohatera), jeżli w tym mieście wybudowany jest Graal. Byłbym bardzo wdzięczny za ten skrypt. Altair - to jest skrypt potrzebny do sam wiesz czego. :) |
Altair |
Napiszę tylko, że jeśli chodzi o komunikaty w WoGu (3.58F) to występuje sporo ograniczeń. Tradycyjne okno z H3 daje do wyboru (jak zostawianie jednostek i artefaktów mapie) dwa obrazki (1+1). Obrazków można wyświetlić znaczniej więcej (max 8), ale nie będzie to "pełne" okno wyboru (ok+anuluj). http://www.erm.acidcave.net/arty.php?id=12 Oczywiście istnieje okno wyboru (1+1+1+1) z obrazkami, ale wtedy trzeba będzie skorzystać z zewnętrznych plików, a chyba nie o to Wam chodzi. Chyba, że wzorujecie się na jakimś skrypcie, którego ja nie znam. W takim wypadku pokażcie mi go, a napiszę taki skrypt. ;P |
Dragonar |
Dla uściślenia - wyobrażam sobie okno mniej więcej tak. Chodzi o to, aby wybranego posłańca się zaznaczało myszką, a następnie wybierało przycisk OK. Altair: Co masz na myśli? W komunikacie wystarczy chyba tylko jeden przycisk - przycisk OK.Tradycyjne okno z H3 daje do wyboru (jak zostawianie jednostek i artefaktów mapie) dwa obrazki (1+1). Obrazków można wyświetlić znaczniej więcej (max 8), ale nie będzie to "pełne" okno wyboru (ok+anuluj). Altair: Z zewnętrznych plików? Dlaczego nie? W końcu można w łatce wrzucić obrazki do folderu Data, czy gdziekolwiek.Oczywiście istnieje okno wyboru (1+1+1+1) z obrazkami, ale wtedy trzeba będzie skorzystać z zewnętrznych plików, a chyba nie o to Wam chodzi. Altair: Nie, nie wzorujemy się...
Chyba, że wzorujecie się na jakimś skrypcie, którego ja nie znam. W takim wypadku pokażcie mi go, a napiszę taki skrypt. ;P |
Altair |
Oto i ten skrypt: ZVSE !?CM1; !!CM:I?y-2 S?y-1; !!CA-1:T?y-3; !!FU|y-1<>12/y-2<>26/y-3<>7:E; !!CM:R0; !!FU21111:P; !?FU21111; !!CM:R0; !!VRz9:S^..\Data\Zvs\Lib1.res^; !!VRz10:S^Tekst główny^; !!VRz11:S^^; !!VRz12:S^Tekst nad opcjami^; !!VRz13:S^%Z9\NPC0.gif^; !!VRz14:S^%Z9\NPC2.gif^; !!VRz15:S^%Z9\NPC3.gif^; !!VRz16:S^%Z9\NPC4.gif^; !!VRz17:S^Posłaniec Ognia^; !!VRz18:S^Posłaniec Ziemii^; !!VRz19:S^Posłaniec Powietrza^; !!VRz20:S^Posłaniec Wody^; !!CA-1:P?y1/?y2/?y3; !!POy1/y2/y3:V3/?v1; !!IF:D1/z10/z11/z12/z13/z14/z15/z16/z17/z18/z19/z20/z17/z18/z19/z20; !!IF:F1/z17/z18/z19/z20/0; !!IF:E1/1; !!VRv1:-1; !!POy1/y2/y3:V3/v1; !?BR&v997=-1/1000; !!BA:S?x1;**typ bitwy !!FU&x1<1:E; !!BA:P?y1/?y2/?y3;**współrzędne pola bitwy !!CAy1/y2/y3:T?y4 O?y5 B3/26; !!FU|-1/y4<>7:E; !!VRv5990:C15/0; !!DO24080/1/15/1:P; !!FU&v5991<1:E; !!OW:Iy5/?y6; !!VRv5995:C164/165/166/167; !!VRy7&y6=1:S5995 R3; !!BA:P?y1/?y2/?y3; !!POy1/y2/y3&y6=0:V3/?y7; !!VRy7&y6=0:+5995; !!BU:Svy7/1/v5991/1/-1/0; !?FU24080; !!DO24081/1/11/1:Px16; !!VRx16&v5991>0:S999; !!FU&v5991>0:E; !!VRv5990:S17; !!VRv5990:-2; !!VRv5990:-x16; !?FU24081; !!BU:Ov5990/?y2 Ev5990/?y3; !!VRx2:S0; !!VRx2&y2=0/y3=-1:S1; !!VRv5991&x2=1:Sv5990; !!VRx16&x2=1:S999; !!FU&x2=1:E; !!VRv5990:+17; Zmieńcie sobie zmienne z w komunikatach jakby z czymś kolidowało oraz pliki graficzne. :P |
Dragonar |
Działa bardzo dobrze. Bardzo dziękuję za skrypt - na pewno się przyda i zostanie wykorzystany. :) |
AmiDaDeer |
Jak wyglądałby skrypt specjalności bohatera, w której jedną jednostkę (np. pikiniera) można ulepszyć w drugą (w halabardnika) ORAZ w drugą stronę (halabardnik -> pikinier - to tylko przykład :P)? Najlepiej by było, gdyby można było coś takiego zrobić z pomocą zwykłej ikony do ulepszania jak w przypadku Gelu czy Dracona... ale jeżeli to niemożliwe (lub zbyt skomplikowane :P), to może być skrypt wyglądający opisowo mniej więcej tak: - sprawdza, czy ikona specjalności została kliknięta lewym przyciskiem myszy (ewentualnie jakimkolwiek) - wyświetla okno dialogowe z portretami pikiniera i halabardnika, możliwością ich wyboru oraz anulowania - w przypadku wybrania pikiniera zamienia wszystkich halabardników w armii w pikinierów - w przypadku wybrania halabardnika zamienia wszystkich pikinierów w armii w halabardników Próbowałem ten drugi wariant skryptu sam napisać, jednak zawsze wyskakiwał mi błąd składni... Kto jest na tyle głu miły, żeby ten skrypt zapisać za mnie? :P |
Haregar |
Nie wiem, ale widziałem gdzieś podobny skrypt, tylko nie wiem, czy w tym temacie czy na heroescommunity.com, który właśnie pozwalał na downgrade jednostek, który można było włączyć lub wyłączyć oraz modyfikować, aby dopasował się na przykład do danej sytuacji. Hobbit, pomógłbym ci, ale z ERM nie byłem za dobry, a po kilku latach pamiętam, że zaczynało się od "ZVSE" i to koniec. ;) |
Altair |
Możliwe jak najbardziej. Podobny skrypt napisałem w 2005 r. (ponad 90% moich skryptów nigdy nie zostało opublikowanych) ;) Haregar: a po kilku latach pamiętam, że zaczynało się od "ZVSE" i to koniec. ;) A ja już nawet nie pamiętam co to ZVSE znaczy. ;P |
AmiDaDeer |
Hmm... Skoro możliwe... ...to co mam wpisać, żeby taki skrypt działał np. dla Orrina (znowu tylko przykład :P)? |
technodyd |
Przepraszam z góry jesli był taki temat. Czy jest mozliwość zmiany nekromancji na słabszą? Dla przykładu: basic 3% wskrzeszonych jako szkielety, advanced 6%, expert 10%? Za odpowiedz serdecznie dziekuję. |
aivin |
Mam taki problem. Nie wiem w jaki sposób można podwoić ilość stworów 169. fragment skryptu: !!HE-1&v890=2/y17>=y2/y21>=y2/y1=9/v8=1:C0/x16/169/d; Można dodać np jednego stwora komendą d+1. Idąc tym tropem próbowałem kombinacji 2d, d+d, d*2, dy22 (w y22 jest zapisana jakaś ilość) ale chyba nie tędy droga. Nie znam na tyle składni ERM by to dobrze napisać. Z góry dzięki za pomoc :) |
avatar |
Cytat: Przepraszam z góry jesli był taki temat. Czy jest mozliwość zmiany nekromancji na słabszą? Dla przykładu: basic 3% wskrzeszonych jako szkielety, advanced 6%, expert 10%? Odpowiedź znajdziesz być może tu: http://erm.acidcave.net/arty.php?id=3 |
technodyd |
"Odpowiedź znajdziesz być może tu: http://erm.acidcave.net/arty.php?id=3 " Dzieki, to widzialem wczesniej. Gram na mapach losowych ktore wogifikuje, w trypie MP. Z tego co sie orientuje, skrypt ktory mi podales nie dziala przy jednoczesnej wogifikacji map losowych? Ponadto zdaje sie nie dziala w trybie MP... Uściślajac: chodzi mi o to, zeby zmienic nekromancje, i zebym jednoczesnie mogl korzystac z pozostalych opcji WOGA w trybie MP. Uwazam ze na standardowym poziomie jest ona za silna:) |
Altair |
Cytat: Ponadto zdaje sie nie dziala w trybie MP Źle ci się zdaje. Działa w trybie MP (testowane na hot seat). Wszystkim niedowiarkom polecam przetestowanie pakietu skryptów. A jeśli chodzi o prosty skrypt na nekromancję (jednolinijkowy) to działa tylko na Wogu TE i była już o nim mowa. |
aivin |
Wracając do swojego pytania, odpowiadam sobie na nie:) Za pomocą VR obliczam podwójną ilość stworów a potem zamiast d wywołuje wynik z VR.. i działa jak trzeba:) |
strona: 1 - 2 - 3 ... 58 - 59 - 60 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel