Witaj Nieznajomy!
|
temat: Zaginione grafiki komnata: Biblioteka Legend |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 | |
Haregar |
Ja nie mówię, że to może tak jest, ja napisałem teorię na ten temat. :) Hmm, Greg Fulton pewnie miał kumpli, którzy są teraz aktywni - może oni by do niego zagadali? Wiadomo chociaż czy w ogóle się światem Mocy i Magii interesuje? |
Hellburn |
Alamar: Cóż, o gustach się nie dyskutuje. Ja myślę, że byłaby to idealna muzyka do fanowskiego Forge.Nie z serialu, ale z filmu. I jak ktoś go widział, to wie czemu nie pasuje ona do Kuźni. :P Acid: Prawda, ale nie chciało mi się już później tego poprawiać, więc po prostu wstawiłem opisy w odpowiednie miejsca...[...]Hellburn rzeczywiście się pomylił w kolejności wyświetlania budynków[...] BTW, pompa naftowa wygląda jakby nie była dokończona? @Mitabrin: Wszystko co na tej stronie jest już mi znane od dawna... |
Acid Dragon |
Cytat: Ja nie mówię, że to może tak jest, ja napisałem teorię na ten temat. :) Hmm, Greg Fulton pewnie miał kumpli, którzy są teraz aktywni - może oni by do niego zagadali? Wiadomo chociaż czy w ogóle się światem Mocy i Magii interesuje? Tego już próbowałem. Na pewno nie wykorzystałem wszystkich możliwości, ale nie mam już pomysłu, kto może mieć do niego jakikolwiek kontakt. Cytat: BTW, pompa naftowa wygląda jakby nie była dokończona? Niewykluczone. Z tego co wiem, był to jedyny budynek "niewstawiony" do gry w momencie wycofania Forge. A wstawiony raczej miał być, gdyż inaczej w Forge brak jest choćby jednego budynku specjalnego. A nawet z nim to i tak o co najmniej jeden za mało. |
Mitabrin |
Hmm... Kontakt do Grega Fultona... Aż chyba sam tego poszukam (lubię takie wyzwania). A co do tego maila JVC - To pisałeś kiedyś (albo ktoś inny z groty), że JVC ma maila "pracowego"... tzn. Z grupy, w której pracuje... |
Acid Dragon |
Wydaje mi się, że wspomniałem o kontakcie do Trion World Network - no ale to już jest z oczywistych powodów nieaktualne. |
Goldenraz |
Nie sądzicie, że twórcom Forge powinno zależeć na przekazaniu fanom matrtiałów? Ja, na ich miejscu cieszyłbym się, że ktoś próbuje odtworzyć to miasto. Starałbym się raczej nieoficjalnie pomóc, żeby zobaczyć efekt pracy w praktyce, w użyciu. Skoro mają oni wszystko (poza kilkoma drobnostkami) praktycznie skończone... |
Haregar |
W pełni zgadzam się z Goldenrazem. |
Mitabrin |
Nie zdziwiłbym się gdyby większość twórców o odrodzeniu Forge nawet nie wiedziała... |
Acid Dragon |
To nie takie proste - po pierwsze, jest kwestia praw autorskich. Autorzy bowiem bynajmniej nie mają praw autorskich do swoich dzieł. Wynika to z kontraktów i umów o pracę. Pierwotnie prawa miało je 3DO, a obecnie - Ubisoft. Po drugie - to też nie takie oczywiste. Przy tworzeniu gry to naturalne, że niektóre rzeczy po prostu "odpadają" w procesie tworzenia. Każdy twórca zwyczajnie się na to godzi i potem nie forsuje swoich prac. Rzadko się zdarza, żeby materiały, które zostały odrzucone w procesie tworzenia jednak potem wróciły. Niemniej jednak istnieje pewna szansa, że jeśliby dotrzeć do Grega Fultona, mógłby on mieć gdzieś zakopane na swoim dysku materiały i mógłby je udostępnić. Za pewien czas opowiem Wam co wynikło z mojej osobistej kampanii w poszukiwaniu Forge. Ale najpierw chcę wiedzieć czy grupa CoreWoG zainteresuje się tym miastem i czy ewentualnie znajdzie się ktoś inny, kto by się mógł za to wziąć. Od razu mówię - zamiana istniejącego miasta na wzór Grove tym razem nie wchodzi w grę. |
Mitabrin |
Btw. A czy byłoby możliwe zrobienie skryptu ERM, który zmieniałby miasto? |
Acid Dragon |
Gdybym nie znał choć trochę pytającego, uznałbym to za żart :P. Nie, oczywiście jest to niemożliwe. ERM kontroluje zachowanie wielu obiektów, ale nie pozwala na "podmianę" grafik jednostek czy budynków. Niemniej jednak jakieś możliwości w tym względzie ma mieć patch 3.59. |
Haregar |
Acid, czyż byś coś znalazł interesującego odnośnie Forge? Bo z tego co wiem to szukasz wszelakich materiałów od nim już od paru lat. |
Hellburn |
Mnie chyba najbardziej interesują same jednostki - ich wygląd, statystyki, przyrost - oraz właściwości budynków (Graal) :). Ale wątpię by gdziekolwiek była taka informacja o nich. |
Mitabrin |
Akurat ze wszystkich rzeczy z Forge, to myślę, że jest to rzecz, która mogła zostać... Jako jedna z niewielu... |
Dragonar |
Acid Dragon: Opowiedz. :) Za pewien czas opowiem Wam co wynikło z mojej osobistej kampanii w poszukiwaniu Forge. Acid Dragon: Może kiedyś... Ale niczego nie obiecuję, bo z obietnic zazwyczaj nic nie wychodzi...Ale najpierw chcę wiedzieć czy grupa CoreWoG zainteresuje się tym miastem i czy ewentualnie znajdzie się ktoś inny, kto by się mógł za to wziąć. Acid Dragon: Więc co wchodzi w grę? W jaki sposób można stworzyć miasto i nie sprawdzać, czy to działa w grze?
Od razu mówię - zamiana istniejącego miasta na wzór Grove tym razem nie wchodzi w grę. |
Hellburn |
dragonar: Oczywiście chodziło o DODANIE 10 miasta :).
Więc co wchodzi w grę? W jaki sposób można stworzyć miasto i nie sprawdzać, czy to działa w grze? |
Dragonar |
Nawet gdybym chciał to nie mógłbym dodać miasta bez WoGa 3.59 albo VCMI. :P |
Mitabrin |
Powiedz mi, bo nigdy przedtem tego nie słyszałem - Gdzie usłyszałeś o tym, że WoG 3.59 będzie dawał możliwość dodania miasta? :3 |
Dragonar |
Gdzieś było o tym, że fani prócz egipskiego Bastionu będą mieli jedno miejsce puste na miasto... Poza tym skoro udało się dodać egipski Bastion to i kolejne miasto pewnie też będzie się dało. |
Acid Dragon |
Cytat: Powiedz mi, bo nigdy przedtem tego nie słyszałem - Gdzie usłyszałeś o tym, że WoG 3.59 będzie dawał możliwość dodania miasta? :3 Takie były pierwotne plany WoG Teamu, o czym mówili Slava i Timothy (oczywiście wewnątrz Teamu). Gdy liczyliśmy pozostałe miejsca na jednostki wyszło, że w grze zmieszczą się dokładnie 2 miasta. Jedno (egipski bastion) było z góry obsadzone. Przez moment dyskutowaliśmy, że drugim powinno być Forge (oczywiście nietrudno zgadnąć, kto popierał tę koncepcję ;P). Jednakże słusznie zauważono, że nawet dziś koncepcja Forge jest drażliwa wśród pewnej części fanów. Postanowiono więc, że najlepiej będzie, gdy '11 miasto' będzie możliwe do oskryptowania, będzie zostawione jako "puste". Podobnie ok 15-20 miejsc na jednostki miałoby być oddane do dyspozycji fanów (jeśli ktoś nie chciałby nowego miasta i tak mógłby wprowadzić własne jednostki). Jednak ile z tej koncepcji przetrwało dzisiaj i co zrobi z tym grupa CoreWoG, tego nie wiem. Choć najwyraźniej sam pomysł z zagospodarowaniem miejsc jednostek chyba został zrealizowany. Zaznaczam jednak, że bez złamania limitu 255 jednostek, więcej niż dwa nowe miasta w grze po prostu się nie zmieści. EDIT: no dobra, na chama zmieściłoby się jeszcze trzecie - wyliczenia wynikały z tego, że pierwotnie każde miasto miało mieć jeszcze jednego dowódcę. |
strona: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 |
temat: Zaginione grafiki | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel