Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 66 - 67 - 68 ... 162 - 163 - 164 | |
ziomal121 |
Wiesz nic nie mówię, ale przydałby się screen...xD |
AmiDaDeer |
Zrób coś z ognikiem. Wiem, że za mało klatek, ale chyba nic się nie stanie, jeśli te klatki będą się powtarzały w niektórych momentach? :P |
Dragonar |
Lepiej jak jest dużo klatek... Ale spróbuję. |
Wraith Behemoth |
Stworzyłem już kilka jednostek, chociaż są to jednostki dość prymitywne (w większości przekolorowane), ale mam pewien problem. Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego po podstawieniu plików .def dotyczących Adventure Map zamiast nowej animacji pojawia mi się zakreskowany kwadrat? Wrzucam plik w ten sam sposób jak pliki .def dotyczące animacji bitewnych czy na ekranie miasta, które działają bez zarzutu, podczas gdy nie udało mi się to z żadnym obiektem na mapie przygód. Pomóżcie, proszę. |
zbigniew |
Ja miałem chyba podobny problem kiedy chciałem podmienic defa obiektu który zrobiłem w defmakerze. udało mi się to bezproblemowo zrobić za pomocą programu simple lod ale jak otworzyłem map editor i chciałem wybrac ten obiekt to edytor ciągle sie zacinał i wyświetlał komunikaty "exception coś tam...". Gdy wkońcu z uporem maniaka wybrałem obiekt z podmienionym defem to był on jakiś taki strasznie "pokratkowany" i generalnie wyglądał do luftu. Obiektu nowego nie ma a ja będę chyba musiał jeszcze raz zainstalowac całych herosów po to żeby "map editor" znowu mi poprawnie działał. Koniec końców robię tego samego defa za pomocą ponoć dużo lepszego deftoola którego niestety w polskiej wersji nie ma. Kombinuję z tym defem, dodaję cienie (te głębsze i mniej głębsze). No ale generalnie nie wiem jak to wszystko ustawić żeby po wcisnięciu przycisku "create def" nie pojawił się komunikat access violation, coś tam, coś tam. Wiem oczywiście że w rubryce "general" trzeba wybrac opcję "$43 Adwenture object" no i zaznaczyć "Make Msk & Msg Files". No ale co po za tym? Podejrzewam że trzeba coś zrobić z kolorami? Tylko co (po za zaznaczeniem jaki bedzie kolor cienia i tła, bo na to akurat wpadłem)? Słyszałem gdzieś że należy zdefiniować 10 pierwszych głownych kolorów? Ponoć ten program jest taki prosty że z gotowej animacji jednostki da się zrobić defa w trzy minuty. Ja męczę się z głupim obiektem już trzeci dzień. Co dokładnie trzeba zrobić. Czy któryś z szanownych weteranów (a takich napewno tu nie brakuje, :) ) napisałby krótko acz treściwie co należy ustawić aby przycisk create def zadziałał? Dzięki z góry. Pozdro. |
Wraith Behemoth |
Zbigniew, jaki to deftool i z jakiej stronki można go ściągnąć (podaj link)? Jak będę go miał to może uda mi się coś z tym zrobić. |
Altair |
A na jakiej stronie jesteś? Najpierw trzeba sprawdzić miejscowe zasoby (skarbiec), a dopiero potem zadawać niemądre pytania. ;P |
Wraith Behemoth |
Sorka za bezmyślność. Przejrzałem skarbiec i znalazłem. A co do przydatności tego programu, Zbigniewie, to udało mi się wstawić obiekt bez żadnych problemów. Nic nie ustawiałem, wyłączyłem tylko opcję Standard Special Colors i bez problemu kliknąłem na CreateDef. Najpierw musisz tylko zapisać plik .hdl z odpowiednią nazwą (najlepiej taką jak się ma Twój .def nazywać, wtedy jest najłatwiej). Powodzenia w tworzeniu. |
zbigniew |
No, koniecznie będę musiał jeszcze raz spróbować. Trochę wstyd że męczyłem się nad programem przez kilka dni podczas gdy inni rozpykali go pewnie w kilka minut. Ok. Jutro jeszcze raz zobaczę jak to jest. Dzięki za info. |
zbigniew |
Udało się. Zrobiony przeze mnie obiekt wygląda rewelacyjnnie i nic tak nie cieszy jak własne dzieło. Nie wiem tylko czemu objekt nie rzuca cienia choc jest on widoczny w oknie wyboru obiektów edytora map. Ale to nie jest takie ważne i mam nadzieję że to jakoś rozgryzę. Niepokoi mnie też to że komunikat "acces violation" wciąż pojawia się kiedy wciskam przycisk kreowania defa. No ale ważne że wogóle działa i to prawidłowo. U Ciebie też to jest? Dzięki za jak się okazało cenne rady i mam nadzieją że spotkamy się jeszcze kiedyś na forum by pomóc sobie nawzajem. :). |
DyMeKsS |
co prawda Dowódca nie jest mój ale jakby ktos chcial to zrobilem do tego obrazek(SAM) http://odsiebie.com/pokaz/4206136---999a.html |
Wraith Behemoth |
U mnie też się pojawia "Access violation" jak klikam zeby tworzyl pliki msk. A co do cienia, to musisz go zdefiniowac w kolorach w zakladce Frame. U mnie cień działa jak trzeba, mam za to problem z oflagowaniem. Mimo że parametry koloru się zgadzają to w nowych obiektach mam żółtą flagę niezależnie od przynależności do gracza. Zna ktoś sposób na rozwiązanie tego problemu? |
Dragonar |
Jednostkę zrobiłem już dawno temu, chciałbym ją zaprezentować. Nie chodzi tu o sam wygląd jednostki, ale o pomysł, myślę, że oryginalny... Stwora można zobaczyć (a raczej nie zobaczyć) TUTAJ. Plik *.def można pobrać TUTAJ. Jednostka jest niewidzialna! Proszę o komentarze odnośnie tego pomysłu. :P |
Trith |
No w końcu jakaś jednostka, na której pomysł jeszcze nikt nie wpadł, wpadło naprawdę mało osób, lub nikt nie zabrał się za tego realizowanie (ew. nie zostało rozpowszechnione z powodu nietypowego wyglądu). Hm... Wpadłem trochę na jakiś pomysł... Nie ważne. Moim zdaniem więcej uwagi mogłoby to przyciągnąć, gdyby to posiadało cień (np. golema, bo prosty jest). |
Mitabrin |
Władco muszę przyznać, że to pierwszy def który nie jest posklejany ani zrobiony w 3D, a wygląda naprawdę wspaniale (wręcz fotorealistycznie). |
Dragonar |
Trith - istoty niewidzialne chyba nie powinny mieć cienia. Ich ciała nie widać, więc nie rzucają cienia. Ale za co spróbuję zrobić jakąś ciekawą animację śmierci... Mitabrin - Ta... Dobry żart. :P |
vinius |
Ja bym zmienił animację ataku. Taką to każdy głupi potrafi zrobić :P |
Mitabrin |
Proponuję by w przypadku śmierci się pojawiał, byłaby to rzecz której nikt by się nie spodziewał :). Btw. Władco myślałeś nad tym jakby wyglądały portrety i animacja na mapie świata tej jednostki? :P |
Dragonar |
Jednostki nie będzie widać na mapie, więc trzeba uważać. ;P |
Sandro17 |
a portret? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 66 - 67 - 68 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel