Witaj Nieznajomy!
|
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 162 - 163 - 164 | |
Dragonar |
Odjąć kwas? A to nie ma być właśnie - "Kwasowa Hydra"? :P |
Cichy |
Cytat: Tak, myślę, że za tydzień lub dwa (weekend się kiedyś kończy ;p)Za jakiś czas będzie do ściągnięcia wersja z portretem, siedliskiem, itd? EDIT: Sam-se-dorób :P Cytat: Jak będzie duże zainteresowanie modem - w co nie wątpię - to i owszem :).
Zamierzasz zrobić downgrade swojej hydry? |
Dragonar |
Cichy: Nie, nie. Do FU potrzebuję tylko ulepszoną hydrę. Dwie potrzebne byłyby mi do... sprawdź e-mail.
Jak będzie duże zainteresowanie modem - w co nie wątpię - to i owszem :). |
Dragonar |
Wyeksportowałem z zasobów MM paletę kolorów dla pirata z czerwoną chustą (plik 'pal415.act' w 'bitmaps.lod'). Plik *.act przekonwertowałem na *.pal. Jedną z klatek pirata (paleta: 256 kolorów) przekonwertowałem na format *.gif. W IrfanViewie importowałem paletę. Chusta nie stała się czerwona jak w grze, tylko czerwono-różowa. ZOBACZ. Jaki błąd popełniłem? Bardzo proszę o pomoc - chciałbym poprawić pirata i arbalistkę... |
Acid Dragon |
well - rozwiązania są dwa. Albo nie ta paleta (każdemu stworowi odpowiadają trzy), albo zły sposób importu palety. W tym drugim przypadku sposoby są dwa albo importowanie wg indexów kolorów, albo importowanie wg najbliższego koloru. Poprawny jest ten pierwszy. Ten drugi może spowodować po prostu, że różowy kolor będzie zastąpiony najbliższym możliwym z nowej palety, a więc mniej więcej takim jak na screenie ;P. |
Dragonar |
Plik raczej wybrałem dobry. Jak można ustawić importowanie palety według indexów kolorów? IrfanView to prosty program - jest tylko "importuj", bez żadnych opcji... |
Acid Dragon |
Well, najwyraźniej nie programem Irfan view ;P Ja używałem albo Paint Shop Pro, albo Photoshopa do tego celu, ale spodziewam się, że w obu programach można odnaleźć tę opcję. |
Dragonar |
Spróbowałem w Paint Shop Pro i udało się. :) Jednostka wygląda identycznie jak w MM8. Dziękuję za pomoc Acid Dragonie. Biorę się za pirata... |
Dragonar |
Poprawiłem perspektywę, oraz kolor chusty i pasa Pirata z MM8. Nowy plik *.def jednostki można pobrać TUTAJ. Polecam podmienić za Rozbójnika (plik: 'Crogue.def'). Pirat jest lepszy niż poprzednio? |
ziomal121 |
Mógłbyś dać screena?Aktualnie nie mam Homm więc go nie zobaczę... |
Dragonar |
Screen. Mam też pytanie - jaką jednostkę z MM8 chcecie mieć w H3? Musi to być jakaś jednostka, której jeszcze nie ma, czyli nie kolejna wersja żywiołaka, czy centaura. |
ziomal121 |
Dzięki za screena ;D Troszke Ci za duży wyszedł ten pirat ;) |
Dragonar |
Takie jednostki są już w MM. Próbowałem zmniejszyć, ale pirat zrobił się za płaski i "niziołkowaty". :P |
Alamar |
Rzut postaci też niezbyt pasuje do H3. |
vinius |
Yyy... czyżby faktycznie zły rzut w ogóle wzięty do grr? I zmniejszyć troszkę, niestety, trzeba. |
Acid Dragon |
Ano, tylko niektóre jednostki z MM wyglądają względnie dobrze w H3. To m.in. było powodem, dla którego zrezygnowałem z ogra z MM8 i wstawiłem ogrzego maga... inna sprawa, że chyba wyszło to logice gry na dobre :P Nie wyglądało to dobrze Z piratem jest podobny problem - rozstaw nóg. Sugeruję dać sobie z nim spokój :P. |
Dragonar |
Nie ma z czym sobie dać spokój, bo plik *.def już jest zrobiony. Jaka inna jednostka z MM8 będzie według Was wyglądała dobrze w H3? Zresztą mi perspektywa, czy rzut nie przeszkadzają. ;) |
Field |
Spróbuj w takim razie z trytonami. |
Nivelus |
Dragonar-Ale niektorym przeszkadza :P a pirat troche za duzy... f!eld-On juz Trytona zrobil... |
Dragonar |
Oto Tryton. Plik *.def można pobrać TUTAJ. Nivelus - tak, zrobiłem kiedyś Trytona, ale był ustawiony w złą stronę. Tym razem to poprawiłem. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 65 - 66 - 67 ... 162 - 163 - 164 |
temat: [H3/różne] Nasze własne jednostki WoG | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel