Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 50 - 51 - 52 ... 85 - 86 - 87 | |
J@kubek |
Jeszcze dwa pytania_;) : 1. Jak się lata, bo jak mam p. wiatru i on rzuca latanie, to nic się nic dzieje? 2. Jeszcze jeden problem jak zdobyłem wszystkie trzy klucze, w murach mgły i wsadziłem je do filarów, to nić się nie dzieje, co robić? |
Field |
1. PageUp, PageDown, Home, End - te klawisze są odpowiedzialne za latanie. |
Tarnoob |
Cytat: Filary trzeba jeszcze „wcisnąć” spacją. Wtedy otworzy się przed tobą ostatnia ściana.
2. jeszcze jeden problem jak zdobyłem wszystkie trzy klucze, w murach mgły i wsadziłem je do filarów to nić się nie dzieje, co robić? |
J@kubek |
W ścianach sobie poradziłem, ale z lataniem nie_:| I jeszcze jedno, zagrałem w AcroMage w 12 gospodach w: Harmondale, Erathii, AvLee, Lesie, Nighonie, Deyji, Bracadzie, Celeste, Czeluści, Dolinie kurhanów, Kamiennym mieście i Tatalii i nie mogę znaleźć 13, bo w Eofolu jej nie ma, może wiecie gdzie jest 13? EDIT: Już sobie poradziłem:) |
Ginden |
Wykonałem wszystkie questy z Wysoką Radą w MM6. Pogadałem z Silvertounguem (tak się chyba nazywał). Poszedłem do regenta, od którego dostałem płaszcz Baa. Poszedłem do świątyni w Kriegspire. Drzwi wewnątrz jednak się nie otwierają i mnie ranią. Płaszcz mam założony, próbowałem każdą postacią. |
Thamiar |
Mam problem, Dostałem zadanie od najemników - zdobycie gobelinu z zamku. Stanąłem po stronie ludzi i nekromantów. Gdy zabieram gobelin z Zamku Półmroku, wszyscy się na mnie rzucają_(mimo, że na niewidce jestem). Z kolei w Zamku Światła czy jak mu tam, gdy przechodzę do pomieszczenia (przez które jest dół, który wypełniam wodą) widać pełno gobelinów, ale żadnego nie da się zdjąć... |
Alamar |
Gobelin można odzyskać tylko z zamku sojuszników, niestety. Standardowa rada do tego zadania - zignorować je. Tylko wcześniej wyciągnąć wszelkie pieniądze z banku. A następnie już tylko "dożynki" w Harmondale i w samym zamku. O ile pamiętam, to nie ma nagrody za dostarczenie gobelinu. |
Dragonar |
Gdzie można znaleźć strojny kapelusz (MM7 - zawody na Szmaragdowej Wyspie)? To ostatni przedmiot, który mi pozostał do odnalezienia. |
Alamar |
W dwóch miejscach - w świątyni i w ekwipunku przywódcy pewnej drużyny poszukiwaczy przygód. EDIT: Strojny kapelusz? Mówiłem już, że wprost uwielbiam tłumaczenie CDP? --martwy link-- |
Dragonar |
Mam kapelusz. Zabiłem poszukiwaczy (tak jak inne istoty na wyspie). :P I tak już niebawem odpływam, a na Szmaragdową Wyspę nie wracamy. Alamar: Mam Kroniki MM Antologię (tłumaczenie - CDP) i u mnie jest "Strojny kapelusz". ;) Mówiłem już, że wprost uwielbiam tłumaczenie CDP? PS.: KLIK! Lady Małgorzata ma buty na wysokich obcasach, albo ma bardzo długie nogi, albo też chodzi po wodzie, bo nie tonie. ;P |
J@kubek |
Nie wiem czy to jest błąd, ale u mnie jak jadę na arenę, to wyskakuje mi cała arena smoków, nawet na paziu tylko, że mniej i jak mam wygrać pięć razy na rycerzu z około 15 smokami na jednej arenie? EDIT: mam od 61 poziomu do 65_:) EDIT2: Mam nowy problem (znowu), otóż mam "owczą szatę", idę do Bartłomieja Huma i nic się nie dzieje_:| Naciskam na "Wtajemniczonego", a on gada, że jeszcze nie zakończyłem wędrówki... Help co robić, z góry dziękuje. |
Alamar |
Który masz poziom? Jedyne co mogę Ci poradzić, to rzucić wszystkie doładowujące i ochronne czary, na koniec niewidzialność i walczyć na odległość (najlepiej miotaczami) z tego podium, gdzie jest mistrz areny. Będzie ciężko, ale w ten sposób rozprawiałem się kiedyś z areną w całości zapełnioną smokami. |
Gryphonheart |
Osobiście gram czterema liszami i rzucam się na smoki ze smoczym oddechem. Rzadko przegrywam. |
Tarnoob |
Gram właśnie w MM8 i napadłem na fortecę ogrów w Alvar. Mam otworzyć celę jakimś kluczem, ale przetrzepałem wszystkie zwłoki i skrzynie i… niczego nie znalazłem! Mistrzowska percepcja niczego nie znalazła. Da się coś zrobić? Proszę o pomoc. Z góry dzięki. |
LISZ |
Herszt ogrów ma klucz, musisz iść do niego i mu go zabrać. |
Dragonar |
Od czego zacząć, po przybyciu ze Szmaragdowej Wyspy do Harmondale? Co zrobić najpierw? |
Alamar |
Resurectra: Czyli żaden bug - smoki na arenie przy tym poziomie, to rzecz normalna. Dobór przeciwników jest losowy, więc przed wyprawą na arenę warto zapisać grę (na arenie nie jest to możliwe) i zobaczyć, czy za którymś razem mistrz areny nie wylosuje nam słabszych przeciwników.EDIT: mam od 61 poziomu do 65 :) EDIT: Dziwne - przed chwilą moja drużyna (72+ poziom) spotkała na arenie (paź) arcymaga, ptaka gromu, smocze rekiny, żywiołaka ziemi i diabelskiego kapitana. Widocznie miałeś pecha z wylosowaniem przeciwników. EDIT 2: poziom rycerza - 2 hydry powietrza, 2 androidy :P zabócy, 1 czerwony smok, 2 trolle górskie. Resurectra: Z tego co mówi wynika, że nie skończyłeś pierwszego awansu z mnicha na wtajemniczonego. Udaj się do Doliny kurhanów w kurhanie XVI (ten ze znakiem ankha) i wypełnij misję (najszybsza znana mi droga: VII (płd-wsch mapy krainy)->III->IV->XVI). Następnie możesz się zapytać Bartłomieja o awans na mistrza, a że szatę już masz, to wystarczy tylko dłużej porozmawiać (kliknąć ponownie na ten temat).
EDIT2: Mam nowy problem (znowu), otóż mam "owczą szatę", idę do Bartłomieja Huma i nic się nie dzieje :| Naciskam na "Wtajemniczonego", a on gada, że jeszcze nie zakończyłem wędrówki... Help co robić, z góry dziękuje. |
J@kubek |
Mam nowy problem, otóż ściągnąłęm MM7 PL - poprawia również księgę zadań (ale nie usuwa buga z Naczyniami Dusz) oraz naprawia premie niektórych artefaktów (np. amuletu Clankera), a mam wersję Antologię i jak chcę włączyć MM7, to pokazuje, że trzeba jakiś dysk 2 i nie mogę włączyć, co mam zrobić aby MM7 działało normalnie? Z góry dziękuje, a za błędy przepraszam ale klawiatura mi się trochę popsuła. Edit: Odinstalowałem MM7 po tym jak zapisałem, potrzebne save w bezpieczne miejsce i wkładam płytę i pisze, że mogę uruchomić MM7 jak ją odinstalowałem O_O |
Alamar |
Alamar: Uwaga: Patche Moka nie działają z wersją MM6-8 z antologii Cenegi (po ich instalacji gra prosi o CD nr 2). Musisz ponownie zainstalować MM7 (sejwy skopiować wcześniej w bezpieczne miejsce, dla pewności). Jeśli w Antologii masz muzykę, to ta wersja zawiera już w sobie te łatki. Jeśli nie, cóż nic nie poradzę, choć to kwestia paru (albo paruset ;P) zmian w pliku events.lod. Chyba Altair kiedyś coś wspominał jak usunąć ten błąd - musisz przekopać ten temat (albo i inne, w tym zamknięte), żeby to znaleźć. |
Tarnoob |
@Lisz: Dziwne, że w twierdzy ogrów w Alvar nie ma żadnego hyrszta! Nigdzie nie ma ani żadnych zwłok, ani skarbów, ani nieotwartych skrzyń, ani dźwigni, ani przejść, a cela stoi nieotwarta :-/ Ale dzięki za dobre chęci. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 50 - 51 - 52 ... 85 - 86 - 87 |
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel