Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA/mod] Nowe Ulepszenia komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 22 - 23 - 24 | |
Altair |
Są trzy ewentualności: albo nie masz wybudowanych odpowiednich siedlisk w mieście albo gdzieś jeszcze wprowadzałeś zmiany do skryptów albo nie masz włączonej odpowiedniej opcji w oknie wogifikacji. ;P |
Dragonar |
Okno kupowania specjalnej budowli wyświetla się nawet, gdy nie mamy wykupionych siedlisk. Hmmm...myślę, że jest to chyba wina skryptu *.ert. Tam były zapisane zapisane zawartości okien budowli (ulepszenia, itd.). Po zamienieniu skryptu *.ert na ten z NU wszystko działa (tylko co innego jest wyświetlane). To musi być wina ów skryptu. Sprawdzę... PS.: Opcja jest włączona. EDIT: Ciekawostka o NU: Znalazłem (już bardzo dawno) w skrypcie *.ert, budowlę, która miała (a miała? - pytanie do Smoczego Władcy) być w Lochach, zamiast obecnej. Opis: "Forsaken Labyrinth Legend says that in the deepest mazes of this labyrinth lies an incredible source of magic that can evolve some creatures." OBRAZEK |
Trang Oul |
Zgadza się, Smok miał do wyboru jedną z tych 2 budowli, ale zdecydował się na Wejście do Podziemnego Świata. |
Dragonar |
Jeśli w WoGu 3.59 pojawi się Bastion (egipskie miasto), to można wykorzystać tą budowlę właśnie do niego. :) Co do mojego błędu: Sprawdziłem. Wszystko jest w skrypcie *.ert, tak samo jak w NU (tylko dopisałem parę linijek), ale nie chce działać. ;( |
Acid Dragon |
Nie wiem, z czego może wynikać ów błąd, ale prawie na pewno z wprowadzonych modyfikacji. Odnośnie labiryntu - owszem, pozostałość po fazie tworzenia, która dostała się do patcha NU. Takich budynków trochę było. O ile dobrze pamiętam, np. do Castle jednym z wariantów był zamek Gryphonheart z MM7. Po zmniejszeniu jednak nie wypadł rewelacyjnie, a obecna wieża i tak wydaje mi się ciekawsza. click |
Dragonar |
1. Odkryłem i naprawiłem (choć nie do końca) mój błąd. Winny okazał się jednak, skrypt *.ers (opcja w menu Wogifikacji). NIe wiem dlaczego, ale po jego podmienieniu za skrypt *.ers z NU, wszystko działa. Cóż...zrobię nową wersję tego skryptu. Najważniejsze, że budowla z NU działa. 2. Zamek z MM jest dobry, ale rzeczywiście - lepsza jest obecna wieża. Smoczy Władco - może masz jeszcze trochę tych budowli, które nie weszły ostatecznie do NU (pisałeś, że było tego sporo)? Mógłbyś pokazać? 3. Teraz mam kolejny, ale mniej ważny błąd. Jest od początku zainstalowania NU. Gdy wybuduję specjalną budowlę, po animacji budowli przebiegają, z dołu do góry, czarne kreski (jak na ekranie telewizora :P). Nie da się zrobić screena, bo pojawiają się szybko. Szkaradnie to wygląda. :/ Ktoś wie dlaczego? PS do punktu 3: NU na pewno się dobrze ściągnęły, ponieważ odinstalowywałem już Heroesów kilka razy i zawsze ściągałem NU jeszcze raz i zawsze był ten błąd. |
Acid Dragon |
2. niestety, wszystkie najwyraźniej pousuwałem. Nawet ten z zamkiem Gryphonheart ponownie preparowałem, żeby pokazać jak to wyglądało. 3. To niestety wina użytego modułu do wyświetlania grafiki w WoGu. Nie da się z tym nic zrobić bez manipulacji kodem. Podobne efekty uboczne występują na ekranie dowódcy. Grafiki budynków można zmusić do poprawnego wyświetlania, ale musiałyby być wówczas samymi statycznymi grafikami, bez animacji. W niektórych przypadkach, to nie robiłoby większej różnicy (w szczególności - Conflux), ale niektórych animacji byłoby szkoda (w szczególności - Cytadela). |
Dragonar |
2. Wielka szkoda... :( 3. Skoro wszyscy tak mają, to nie będę tego traktował jako błąd. ;) PS.: Jakby ktoś chciał podmienić sobie animację Wejścia do Podziemnego Świata na labirynt który pokazywałem, to wystarczy: usunąć jeden znak ze skryptu 99. :P |
Solmyr |
Hmnmm, ja tak nie mam, tzn. ja nie mam WoGa, bo nie chce się zaistalować;/, ale u mojej kuzynki tego nie ma. |
Wiewek |
Mnie też latają czarne kreski, ale jakoś mi to przeszkadza, uznałem, że tak nie miało być, ale niezbyt da się to poprawić. |
Dragonar |
Zrobiłem nową specjalną budowlę dla Bastionu - "Kamienny Krąg". Nazwę i opis można zmienić. Jest na razie jeden obrazek, ale i tak wygląda wspaniale. Animację mogę zrobić. Mogłaby wejść do NU 2.0? WERSJA I WERSJA II Nazwa: Kamienny Krąg Opis: Najmądrzejsi druidzi, odprawiając starożytny rytuał, wyzwalają potężną siłę Kamiennego Kręgu. Ta magiczna siła pozwala ulepszyć następujące jednostki: Screen PS.: Wybaczcie, że screeny są z nowościami z FU, ale innych nie miałem. |
Solmyr |
Faktycznie lepiej, tylko jeszcze postaw przecinek po "rytuał". |
Dragonar |
Dobrze. Jak zrobiłem obrazek, to się z opisem spieszyłem. EDIT: Błąd został poprawiony. |
Wiewek |
To jest świetne, brawo! Zrób tylko animację i wstawiaj do FU! |
Dragonar |
Dodałem drugą wersję. Myślę, że dodam tą budowlę do FU. Chyba nie zgadniecie skąd mam prototyp tej grafiki. ;) Jednak stary mod, ale się na coś przydał. ;D |
Wiewek |
W drugiej wersji jakieś takie te kamienie długie się zrobiły. Spróbuj może przyciemnić wersję pierwszą, co ty na to? EDIT: Kurczę, tak te posty edytujemy, że już przestaje być wiadomo co pisać. :) |
Mroczny Łowca |
Czy NU 2.0 wyjdzie, czy nie? Podobno premiera była zaplanowana na dawno temu, a jakoś nie widzie, by cokolwiek się pojawiło ;p |
Acid Dragon |
ano tak już bywa z premierami, że lubią się opóźniać ;P Ciągle potrzeba mi trochę czasu na dokończenie tego i debugowanie. |
Alamar |
"Trochę"? |
Mroczny Łowca |
Aha... Więc życzę "miłej roboty" xD |
strona: 1 - 2 - 3 ... 18 - 19 - 20 ... 22 - 23 - 24 |
temat: [WoG, ERA/mod] Nowe Ulepszenia | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel