Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG/mod] Four Upgrades komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 | |
Martin14m |
Chochlik/Chowaniec! Wredne stworzenia xp. Usuń chowańca. |
Dragonar |
Martin14m: Chochlik/Chowaniec! Wredne stworzenia xp. Usuń chowańca. A co będzie na 1lv w Inferno?! Może dwugłowa, piekielna łasica? :P NIE MOGĘ usunąć stworzeń, które są w zamkach. Można usunąć stworzenia neutralne, np. Rdzawego Smoka, itp. |
Martin14m |
Oj, lepiej nie... Acid się wkurzy ;p. Usuń rozbójnika, mumię i... i coś jeszcze. @EDIT: Co do twierdzy, to może być ulepszenie ogra, pełnego .def-a (chyba) nie ma, ale w galerii BigJockera znalazłem takie cóśko: |
jankes_begbie |
Też pomyślałem o tych wysokopoziomowych smokach... Ale w tym momencie szlag trafi kampanię Dracona i pewnie nie jeden scenariusz. Niestety - cos trzeba poświęcić :-/ PS. calkiem nieźle prezentuje się ten koszmar na tle NEKRO. PS2. dwie uwagi: 1) super pomysł z ulepszeniem w CASTLE (nomad i chłop)-bardzo logiczne. 2) mnie osobiście nie widzi się niziołek zamiast krasnoluda w RAMPARCIE. Jakby np. przekolorował troche orków i dał jako upgrade krasnali? Co myślisz? PS3. jak wywalisz mumię /rozbójnika to diabli wezmą 2x NU. Nie ma sensu. |
Dragonar |
No właśnie. Nie można usunąć Mumii i Rozbójnika, bo są już w Nekropolis i Cytadeli. Co do Niziołka w Bastionie, to niestety...trzeba oszczędzać jednostki. Napiszę nowy opis dla Zakonu Słońca, np. ...krasnoludy, dzięki magicznym promieniom słońca odmładzają się...Ale przekolorywanie orka to zły pomysł. Po pierwsze będzie widać, że jest z Twierdzy, a po drugie to samo przekolorywanie to dużo roboty (wszystkie klatki animacji). Martinie, ale jak nie ma wszystkich *.def'ów (na mapie, animacja), ikonki i portretu to nici z jednostki. Ale dzięki za poszukanie. Jeśli ktoś przyśle wszystko do jakiejś jednostki do Twierdzy, a nie będę miał innej to ją wprowadzę. Z Rdzawym Smokiem to był tylko przykład, że trzeba usunąć jednostki neutralne. Ale to jest Rdzawy Smok, a nie Kwasowy Smok...tylko pluje kwasem. PS.: Dracon będzie miał prostą robotę. :p Walka z 3 levelową Osą, 3 levelowym Potwornym Okiem i jakimś gościem z Twierdzy nie sprawi mu trudności. :P |
Ginden |
Zmieniaj co chcesz. Najwyżej nie zagrasz w kampanie. Kampania nie jest najważniejsza. |
Dragonar |
Serio? Myślałem, żeby usunąć Rdzawego Smoka, chyba Drakolicza (niestety) i Kryształowego Golema (Smoka). Błękitek musi zostać. Jako "niepokonany". Co o tym myślicie? Jankes: Przecież Niziołek nie zastępuje Krasnoluda. Jest ulepszeniem. mnie osobiście nie widzi się niziołek zamiast krasnoluda w RAMPARCIE. Krasnolud -> Krasnolud Bojowy -> Niziołek Znalałem jednostkę do Twierdzy! No...nie wygląda najlepiej, ale może być. (nadal proszę o przysyłanie) Ptak Burzy Rok --> Ptak Gromu --> Ptak Burzy Co o nim myślicie? |
Quba Drake |
A może coś w stylu Diatrymy? Mam już siedlisko dla "pszczółek", tylko mam problem z cieniem. Czy cień budynku jest wymagany? |
Dragonar |
Wikipedia: Więc nie może być to Diatryma. Niech zostanie: Ptak Burzy. Możesz pokazać (tutaj) to siedliko Os? Cień chyba musi być. Na siedlisko Potwornych Oczu użyj tego siedlika na forum. Przysłałem ci go mailem (wszystko: jego def, itp.).Gastornis (diatryma) - rodzaj prehistorycznych ptaków mięsożernych niezdolnych do lotu żyjących (...) PS.: Możesz robić siedlisko dla Ptaków Burzy. |
Trang Oul |
Ptak Mroku bardziej kojarzy się z Nekropolią, niż z Twierdzą. Może coś z MM, np. Rok -> Burzowy Orzeł -> Ptak Gromu. |
CKM |
Nie żebym ja potrafił zrobić jakiekolwiek jednostki, ale ten Ptak Mroku jest co najmniej nieudany. Do robienie jednostek lepiej nie wykorzystywać elementów z mapy przygód, no przynajmniej takie jest moje zdanie. |
Dragonar |
No...dobry pomysł. (Ten Trang Oula) Ale lepiej: Rok --> Ptak Gromu --> Ptak Burzy. Po pierwsze ten mój 'ptaszek' jest taki mroczny, podobny do burzowej chmury. Po drugie grom to część burzy, a burza to już całość, więc Ptak Burzy musi być silniejszy od Ptaka Gromu. UWAGA! Do "Ptaka Burzy" są wszystkie klatki animacjii, *.def'y, ale nie ma portretu i ikonki przyrostu. Kto jest chętny taki portret i ikonkę zrobić? Przysyłać na adres: kondzio09-10@wp.pl Ten kto zrobi najlepszy portret i najlepszą ikonkę otrzyma (szybciej) wersję BETA moda. |
Quba Drake |
Oto "mieszkanko pszczółek", niestety ale wszystkie gniazda os jakie widziałem były szare(albo to Ja mam daltonizm...nie, to wykluczone). |
Dragonar |
Super! Bardzo dobrze ci to wyszło. Tylko trzeba jeszcze ten cień nieszczęsny zrobić. Najlepsza jest wersja druga. Mógłbyś mi wysłać na maila wersję 2? |
Quba Drake |
Oczywiście. Chciałem jeszcze zrobić animację. Niestety nie wiem co miało by być animowane, chyba tylko to czerwone światełko albo jakieś owady latające blisko wejścia/wyjścia z gniazda. |
Dragonar |
Jak ci się chce robić animacje...fajnie by wyglądało. To światełko może być animowane, ale z owadami...ciężko narysować takiego maluteńkiego owadzika i w dodatku animowanego. Lepiej samo światełko i będzie dobrze. Tylko w def'ie jak robisz to muszisz kopiować klatki (musi być kilka takich samych), by animacja trwała dłużej (jakbyś tego nie zrobił, to by za szybko się zmieniało światełko). |
Quba Drake |
No zobaczę co da się zrobić. Mam pytanie, jakoś wcześniej tego nigdy nie robiłem. Jak z tego wszystkiego zrobić "Def'a"? |
Dragonar |
Też nigdy nie robiłem. Jakoś "kleiło" się je razem DefMakerem, czy coś. Poszukaj na forum. Tylko jedna uwaga - jak robisz obrazki siedlisk, to czy możesz mi je przysyłać w formacie 128 X 128? Takie właśnie rozmiary są potrzebne do gry. |
Ginden |
DefTool jest o niebo wygodniejszy. |
Dragonar |
Jednostka: Potworne Oko |
strona: 1 - 2 - 3 ... 24 - 25 - 26 |
temat: [WoG/mod] Four Upgrades | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel