Witaj Nieznajomy!
|
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady komnata: Cytadela Mocy i Magii (Might and Magic) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 45 - 46 - 47 ... 85 - 86 - 87 | |
Apophis |
Tak Alamarze, chodziło mi o mod... zapomniałem napisać, mój błąd... to ponawiam pytanie... Gdzie znajduje się typek z AvLee, który dawał zadanie z uwięzieniem meduz i zablokowaniem windy w kopalni w Bracadzie... przypominam, było to zadanie awansujące łucznika na maga wojownika... |
Alamar |
@Draco - a przypadkiem nie uruchomiłeś pułapki piły tarczowej? Pamiętam, że właśnie ta pułapka u mnie powodowała nie zaliczenie tego toru przeszkód (wystarczy przejść w kucki). |
Draco |
@Alamar - dzięki, masz rację teraz sobie przypomniałem, że nie można było otrzymać obrażeń, ale też nie wolno uruchomić żadnej pułapki. Jeszcze raz dzięki. Mam jeszcze pytanie do M&M 9, jak właściwie liczona jest klasa pancerza, bo chodzi mi o taki przypadek. Kiedy założę pas dający 9 kp mam w sumie 141 kp, a kiedy założę pas 6 kp ochrony (+5 kp), to mam w sumie 140 kp. Zastanawiam się, jak to się liczy ogólnie, bo w sumie albo powinienem mieć o 3 mniej i komputer powinien to potem zliczać z premią, albo powinno dodawać od razu i powinno być to pokazane w tarczy z kp. Ale w pierwszym wypadku powinienem mieć o trzy mniej t.j 138, a w drugim o dwa więcej czyli 143. EDIT To samo pytanie mam co do broni z atrybutem czardasza (+2 dodatkowe ataki). Na dole w pasku pojawiają się dwa ataki, np. 9, 16 albo PUDŁO, 2. A jak dla mnie broń joty (+1 dodatkowy atak) powinna tak zadawać. Jeśli się mylę, to proszę o wyjaśnienie. |
Alamar |
Draco: Zwyczajnie - sumuje się. Ale jeśli postać ma np. biegłość zbroi, to ilość włożonych punktów w zbroję jest dodawana dodatkowo do klasy pancerza. W przypadku ekspertów, mistrzów i arcymistrzów premia może być powiększona o dany mnożnik.Mam jeszcze pytanie do M&M 9, jak właściwie liczona jest klasa pancerza, bo chodzi mi o taki przypadek. Jeśli przedmiot jest eksperta, mistrza lub arcymistrza, także dodatkowo dodaje punkty od klasy pancerza (masz opisane w charakterystyce przedmiotu). Draco: MM9 charakteryzuje się tym, że w jednej linijce komunikatu masz najwyżej z dwa ataki (*). Zazwyczaj trzeci atak jest już podawany oddzielnie.To samo pytanie mam co do broni z atrybutem czardasza (+2 dodatkowe ataki). Na dole w pasku pojawiają się dwa ataki, np. 9, 16 albo PUDŁO, 2. A jak dla mnie broń joty (+1 dodatkowy atak) powinna tak zadawać. Jeśli się mylę, to proszę o wyjaśnienie. Po prostu jeden z tych dodatkowych ataków automatycznie jest dodawany w komunikacie do pierwszego ataku w turze, a kolejne są już wyświetlane jako pojedyncze komunikaty, ale nadal są doliczane do ataku w danej turze. Sprawdź ile w sumie razy atakuje postać od pierwszego podwójnego ataku do następnego. Ta suma jest właśnie ilością ataków na turę/rundę. (*)Trafienie Łańcuchem Błyskawic potrafi czasem zapełnić komunikatem z pół ekranu. Choćby dla tego czaru warto zagrać w MM9. |
Draco |
Rozumiem. A miałbym jeszcze jedno pytanie do kopalni w Thjorgardzie. Kiedy tam wszedłem pierwszy raz, wszyscy gratulują mi ukończonych zadań, czemu? Jeszcze w ogóle mnie nie było, a już są podziękowania za zniszczenie ściany czy odnalezienie osuwiska. W żaden sposób nie przeszkadza to w grze, bo można praktycznie od razu iść do Svena i powiedzieć mu o przywróceniu wydobycia rudy. Spotkał się ktoś z czymś takim? Nie jestem pewny, ale chyba za pierwszym razem nie miałem takiego zaliczenia zadań bez ich wykonania. |
Alamar |
Cytat: W tym zdaniu masz odpowiedź - gra jest zabugowana i nie można grać dwóch gier jednocześnie (czy też po skończeniu jednej gry, zacząć nową).Nie jestem pewny, ale chyba za pierwszym razem nie miałem takiego zaliczenia zadań bez ich wykonania. Rozwiązanie jest dość proste - gdy rozpoczynasz nową grę, wykasuj wszystkie pliki z katalogu minisaves. Właśnie te pliczki odpowiadają za zapis postępu gracza w rozgrywce. Komputer myśli, że obecna drużyna wykonała wszystkie te zadania, które skończyła drużyna z wcześniejszego sejwu. Brak minisejwów powoduje reset ustawień, respawn potworów i skrzyń (a także utratę niezabranych artefaktów) i rozwiązuje problemy ze skryptami (jak właśnie w kopalniach czy w promocji uzdrowiciela na kapłana). |
Hellburn |
1. W południowo zachodniej części Shadow Guild (tej z FH) jest korytarz, w którym po przebyciu znika podłoga odsłaniając kolce. Jak się stamtąd wydostać? 2. W tej samej lokacji, na północy jest ośmiokątne pomieszczenie, którego ściany cały czas miotają czarami, a podłoga nafaszerowana jest pułapkami. Nie znalazłem żadnego ukrytego skarbu ani nic, więc o co chodzi w tym pomieszczeniu? |
Alamar |
1. Rozejrzyj się, gdzieś na pewno jest wyjście. 2. Jeśli nie wdepnąłeś w żadną z tych pułapek, to masz szansę na uruchomienie teleportu do (jeśli dobrze pamiętam) kanałów Free Haven. Trzeba jeszcze odnaleźć tajne pomieszczenie i odpowiedzieć na zagadki dżina. Lecz jeśli cokolwiek uruchomiłeś, to nici z tego. |
Hellburn |
Wydostać mogę się tylko z tego dołka z kolcami, ale nie w stronę wyjścia. Nijak przeskoczyć tej przepaści, nigdzie chyba nie ma tajnego przejścia... |
Alamar |
Spoiler Center:
As you head back up the ramp, you'll notice that the floor has fallen away and leads to a spiked pit. In order to get buy it, flip the switch on the wall just on the brink of the pit, return to the room with the sacks, and follow the newly opened corridor back to the main area. |
kraken |
Gdzie dokładnie znajduje się posążek węża, czy jak mu tam, w świątyni węża w MM8? Jak się dostać na Regnę? |
Alamar |
Co do posążka, to przejrzyj wcześniejsze posty. Na Regnę dostaniesz się wraz z rozwojem fabuły. |
kraken |
Od którego poziomu doświadczenia dołączają do nas inni bohaterowie (konkretnie chodzi mi tu o Jaspa Thelbourne, Mrocznego Elfa i o Flamdringa, smoka z pustyni Ironsand, na stronie o MM VIII w Jaskini Behemota mają oboje poz. 15)? |
Alamar |
Twoja gówna postać musi mieć poziom co najmniej równy poziomowi bohatera, którego chcesz przyłączyć (granice to chyba 15, 30 i 50 poziom). Nie pamiętam czy chodziło tylko o ilość zdobytego doświadczenia, czy też o wytrenowany poziom (pamiętam też, że ze smokami chyba trzeba było mieć trochę większy poziom niż ten 30 czy 50). |
Field |
Wytrenowany. Pamiętam, że kiedyś mnie szlag prawie trafił, bo nie mogłem za diabła przyłączyć Gethrica Mercuturę, a nie miałem pieniędzy na wytrenowanie postaci :/ EDIT: Mam wątpliwości co do tej odmiany, Alek. :/ |
Lord Pawello |
Jesteście pewni? Pamiętam, że któryś rycerz na 50 poziomie z Wąwozu Garoty nie chciał się do mnie przyłączyć, mimo iż miałem około 80lvl... |
Alamar |
Zgadza się - w Murmurwoods, Shadowspire oraz Wąwozie Garoty mieszkają bohaterowie, którzy przyłączą się tylko wtedy, gdy ich strona wygra w danym zmaganiu przy zawiązywaniu sojuszu. Innymi słowy, ten rycerz na 50 poziomie przyłączy się tylko wtedy, gdy to łowcy smoków otrzymają jajo - niezależnie od tego, który poziom będzie miał Twój bohater. Podobnie sytuacja wygląda z pewnym liszem i klerykiem w zmaganiu Gildii nekromantów i Kościoła Słońca. EDIT: Ci bohaterowie zależni od wykonanych misji, mają 30 poziom. Bohaterowie na 50 poziomie przyłączają się bez względu na okoliczności (jeśli tylko masz odpowiedni poziom). Widocznie pomyliłeś Tempusa (50 poziom) z tym drugim rycerzem (30 poziom) - obaj mieszkają blisko siebie. |
kraken |
Nawiązałem sojusz ze smokami, dostarczyłem im jajo, dostałem wcześniej misje zabicia wszystkich łowców smoków i misję promocyjną na wielkiego żmija. Załatwiłem wszystkich łowców smoków, wiem na pewno, bo misje polegającą tylko na wybiciu ich wszystkich, zaliczyłem, mam miecz tego łowcy w ekwipunku, ale nie mogę dokonać awansu (a właściwie kiedy dochodzę do tego króla smoków, nie ma żadnego tematu do rozmowy). |
Lord Pawello |
Bo już go tam nie ma :P Zajrzyj do Ravenshore, tam gdzie się ta rada cała zbiera. |
Kreator |
W M&M8 smok zawsze się do nas przyłączy, bez względu na poziom. |
strona: 1 - 2 - 3 ... 45 - 46 - 47 ... 85 - 86 - 87 |
temat: [przyklejony] MM - problemy i porady | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel