Witaj Nieznajomy!
|
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 81 - 82 - 83 | |
qwerty |
Jakby ktoś miał trochę czasu, albo by mu się bardzo nudziło :P, to prosiłbym o napisanie takiego skryptu :) |
Cichy |
To ja trochę z innej beczki :P Altair, mam prośbę: czy mógłbyś napisać skrypt, który doda nowy zasób - srebro i wprowadzi w związku z tym: 1. Nowy budynek o nazwie Srebrna faktoria, w którym można wymieniać srebro na złoto (i na odwrót) według wzoru 1 sztuka złota = 4 sztuki srebra (skrypt przypisany do obiektu typ 63 podtyp 43). 2. Numer tego zasobu jako 8 (7 to mithril) 3. Grafikę zasobu o nazwie ...\data\silver.pcx 4. "Funkcje" srebra podobne do zastosowań mithrilu, ale o tym później. EDIT: Nr mithrilu poprawiony. |
Trang Oul |
A czy mithril nie jest zakodowany? |
Altair |
Po pierwsze Mithril ma numer 7 a nie 8. Po drugie nie da się tego zrobić tak jak Mithril i trzeba zrobić nową grafikę (nowa skrzynia) lub podmienić grafikę istniejącej skrzyni. |
Cichy |
Jeśli chodzi o podmienianie grafik skrzyni to chyba nie ma największego problemu. A co z budynkiem pozwalającym na wymianę? Da się taki zrobić? Jeśli tak, to prosiłbym o napisanie takiego skryptu (grafikę podmienię samodzielnie). PS Czy numery skrzyń (1-6) są podporządkowane tak, jak ułożone są skrzynie w edytorze? |
AmiDaDeer |
Chciałbym, żeby bohater (powiedzmy Erdamon) miał inne umiejętności drugorzędne (np. dyplomację i taktykę). Czy za pomocą skryptów można coś takiego zrobić? Jeśli tak, to jak? Szukałem w ERMHelpie, ale nic nie mogłem zrozumieć - za dużo tego. :P |
Field |
Mam takie pytanie: czy da się zrobić skrypt zmieniający posąg w bohatera? Najlepiej jeszcze, żeby ten bohater był wcześniej zdefiniowany (np. na 30 poziomie z taką a taką armią). |
Ginden |
Da się. Chociaż nie wiem jak zachowa się gra: bohater ma specyficzne cechy (zmienia wygląd przy obrocie). |
Vittorio |
Mam prośbę do Altaira - Mistrza Skrytpów. Dużo postów temu podałeś Hobbitowi skrypt, który pozwalał wybrać przed grą portret bohatera. Czy mógłbyś go tak zedytować aby każdemu portretowi było przypisane imię? Skrypt: ZVSE !#VRz100:S^Wybierz Imię Bohatera^; !#VRz101:S^Imie:^; !#VRz102:S^Wybierz portret:^; !#VRz103:S^..\data\1.jpg^; !#VRz104:S^..\data\2.jpg^; !#VRz105:S^..\data\3.jpg^; !#VRz106:S^..\data\4.jpg^; !#VRz107:S^Pierwszy^; !#VRz108:S^Drugi^; !#VRz109:S^Trzeci^; !#VRz110:S^Czwarty^; !#IF:D1/z100/z101/z102/z103/z104/z105/z106/z107/z108/z109/z110/z107/z108/z109/z110; !#IF:F1/z107/z108/z109/z110/0; !#IF:E100/1; !#VRz1:H1; !#VRz1&-1:S^Hobbit^; !#VRz398:S^1.pcx^; !#VRz399:S^1_s.pcx^; !#VRz398&v100=2:S^2.pcx^; !#VRz399&v100=2:S^2_s.pcx^; !#VRz398&v100=3:S^3.pcx^; !#VRz399&v100=3:S^3_s.pcx^; !#VRz398&v100=4:S^4.pcx^; !#VRz399&v100=4:S^4_s.pcx^; !#HE12:L5/z398/z399; !#HE12:B0/z1; Z góry dziękuję. |
AmiDaDeer |
Ponawiam moje pytanie zawarte tutaj. Chyba da się taki skrypt zrobić, prawda? |
Vittorio |
Hobbicie czy nie wystarczy do tego zwykły edytor map? Czy chodzi ci o zmianę podczas gry? |
AmiDaDeer |
Vittorio: Hobbicie czy nie wystarczy do tego zwykły edytor map? Czy chodzi ci o zmianę podczas gry? Chodzi o to, żeby można było wybrać dowolnego bohatera przed grą, ale żeby jeden z tych bohaterów miał właśnie inne umiejętności drugorzędne na początku. Tego NIE DA SIĘ zrobić w zwykłym edytorze. |
Altair |
Dobrze odpowiem na wasze pytania bo widzę, że robi się tu tłok. :) Hobbit: Chodzi o to, żeby można było wybrać dowolnego bohatera przed grą, ale żeby jeden z tych bohaterów miał właśnie inne umiejętności drugorzędne na początku. Tego NIE DA SIĘ zrobić w zwykłym edytorze. Mało osób o tym wie, ale można to zrobić w edytorze. }:) Nie w zwykłym, ale po zainstalowaniu patcha do edytora jest to możliwe. Wchodzimy do głównych ustawień mapy i przechodzimy do zakładki - bohaterowie. Klikamy dwukrotnie na wybranego bohatera i otrzymujemy miły komunikat o błędzie, który ignorujemy i możemy edytować do woli. Przypominam, że potrzebny jest do tego patch do edytora map. f!eld: Mam takie pytanie: czy da się zrobić skrypt zmieniający posąg w bohatera? Najlepiej jeszcze, żeby ten bohater był wcześniej zdefiniowany (np. na 30 poziomie z taką a taką armią). Jak najbardziej. Oto przykład dla zdarzenia lokalnego; ZVSE !?LEx/y/p; !!UN:Oxp/yp/pp/1; !!HEnr_bohatera:Pxp/yp/pp Onr_gracza; Gdzie: x, y, p - współrzędne zdarzenia xp, yp, pp - współrzędne posągu. A jak edytować armię bohatera już napisałem. Vittorio: Mam prośbę do Altaira - Mistrza Skryptów. Dużo postów temu podałeś Hobbitowi skrypt, który pozwalał wybrać przed grą portret bohatera. Czy mógłbyś go tak zedytować aby każdemu portretowi było przypisane imię? Bardzo proszę: ZVSE !#VRz100:S^Wybierz Imię Bohatera^; !#VRz101:S^Imie:^; !#VRz102:S^Wybierz portret:^; !#VRz103:S^..\data\1.jpg^; !#VRz104:S^..\data\2.jpg^; !#VRz105:S^..\data\3.jpg^; !#VRz106:S^..\data\4.jpg^; !#VRz107:S^Imię1^; !#VRz108:S^Imię2^; !#VRz109:S^Imię3^; !#VRz110:S^Imię4^; !#IF:D1/z100/z101/z102/z103/z104/z105/z106/z107/z108/z109/z110/z107/z108/z109/z110; !#IF:F1/z107/z108/z109/z110/0; !#IF:E100/1; !#VRz1:H1; !#VRz1&v100=1/-1:Sz107; !#VRz1&v100=2/-1:Sz108; !#VRz1&v100=3/-1:Sz109; !#VRz1&v100=4/-1:Sz110; !#VRz398:S^1.pcx^; !#VRz399:S^1_s.pcx^; !#VRz398&v100=2:S^2.pcx^; !#VRz399&v100=2:S^2_s.pcx^; !#VRz398&v100=3:S^3.pcx^; !#VRz399&v100=3:S^3_s.pcx^; !#VRz398&v100=4:S^4.pcx^; !#VRz399&v100=4:S^4_s.pcx^; !#HE12:L5/z398/z399; !#HE12:B0/z1; PS. Jeszcze jakieś pytania? |
Vittorio |
Bardzo dziękuję (f!eld to była aluzja nieprawdaż?) :D Jeszcze jakbyś mi mógł powiedzieć jak zrobić aby -po wybraniu określonego portretu bohater miał określoną płeć (1 i 4 mężczyźni, 2 i 3 kobiety)? -hmm... jak to powiedzieć... Chodzi mi o coś takiego: portret 1 - biografia 1 portret 2 - biogrfia 2 itp. EDIT1: O.o Sprawdzałem twój skrypt i nie działa. "ERM ma złą składnię. Został wyłączony" Imiona wpisałem w pola ^Imię^1, 2, 3 i 4 |
Field |
A ja bardzo dziękuję :) |
Cichy |
Altair: Owszem, czy mógłbyś napisać skrypt, o który prosiłem w moim ostatnim poście?
PS. Jeszcze jakieś pytania? |
AmiDaDeer |
Altair: Czy na pewno nie da się tego zrobić za pomocą skryptów? Bo chciałbym dodać pewien skrypt do WoGifikacji...PS. Jeszcze jakieś pytania? EDIT: A co mi po tym sposobie z edytorem map? Kiedy tak zrobię, to w ustawieniach bohater nie ma imienia (i mieć nie może), a w grze bohatera WoGóle nie ma! |
Altair |
Vittorio: Bardzo dziękuję (f!eld to była aluzja nieprawdaż?) :D Jeszcze jakbyś mi mógł powiedzieć jak zrobić aby -po wybraniu określonego portretu bohater miał określoną płeć (1 i 4 mężczyźni, 2 i 3 kobiety)? -hmm... jak to powiedzieć... Chodzi mi o coś takiego: portret 1 - biografia 1 portret 2 - biogrfia 2 itp. EDIT1: O.o Sprawdzałem twój skrypt i nie działa. "ERM ma złą składnię. Został wyłączony" Imiona wpisałem w pola ^Imię^1, 2, 3 i 4 Oto i skrypt: ZVSE !#VRz100:S^Wybierz Imię Bohatera^; !#VRz101:S^Imie:^; !#VRz102:S^Wybierz portret:^; !#VRz103:S^..\data\1.jpg^; !#VRz104:S^..\data\2.jpg^; !#VRz105:S^..\data\3.jpg^; !#VRz106:S^..\data\4.jpg^; !#VRz107:S^Imię1^; !#VRz108:S^Imię2^; !#VRz109:S^Imię3^; !#VRz110:S^Imię4^; !#IF:D1/z100/z101/z102/z103/z104/z105/z106/z107/z108/z109/z110/z107/z108/z109/z110; !#IF:F1/z107/z108/z109/z110/0; !#IF:E100/1; !#VRz1:H1; !#VRz1&v100=1/-1:Sz107; !#VRz1&v100=2/-1:Sz108; !#VRz1&v100=3/-1:Sz109; !#VRz1&v100=4/-1:Sz110; !#VRz2&v100=1:S^biografia 1^; !#VRz2&v100=2:S^biografia 2^; !#VRz2&v100=3:S^biografia 3^; !#VRz2&v100=4:S^biografia 4^; !#VRz398:S^1.pcx^; !#VRz399:S^1_s.pcx^; !#VRz398&v100=2:S^2.pcx^; !#VRz399&v100=2:S^2_s.pcx^; !#VRz398&v100=3:S^3.pcx^; !#VRz399&v100=3:S^3_s.pcx^; !#VRz398&v100=4:S^4.pcx^; !#VRz399&v100=4:S^4_s.pcx^; !#HE0:L5/z398/z399; !#HE0:B0/z1 B1/z2; Hobbit: Czy na pewno nie da się tego zrobić za pomocą skryptów? Bo chciałbym dodać pewien skrypt do WoGifikacji... EDIT: A co mi po tym sposobie z edytorem map? Kiedy tak zrobię, to w ustawieniach bohater nie ma imienia (i mieć nie może), a w grze bohatera WoGóle nie ma! Ok. Jeśli edytor jest dla ciebie za trudny, można to zrobić za pomocą skryptów: ZVSE !?PI; !!HEnr_bohatera:S1/?v1/1 S2/?v2/1; !!HEnr_bohatera:Sv1/0 Sv2/0; !!HEnr_bohatera:Snr_umiejętności1/poziom Snr_umiejętności2/poziom; Cichy: Owszem, czy mógłbyś napisać skrypt, o który prosiłem w moim ostatnim poście? Jak pisałem już kiedyś b. długich skryptów nie będę zamieszczał na forum. A sam budynek do obsługi zasobu nie wystarczy, ponieważ trzeba gdzieś zapisać ilość zasobu, dodać skrypty na samo poprawne działanie tego na mapie. Nie wspominam już nawet o zastosowaniach. Są to setki linijek skryptu. W takim wypadku to pozostaje kontakt przez GG. |
AmiDaDeer |
Altairze, sprawdzałem ten skrypt, i z przykrością stwierdzam, że on nie dodaje umiejętności drugorzędnych, lecz je usuwa. Co jest w nim nie tak? Próbowałem dwa razy. |
Altair |
Hobbit: Altairze, sprawdzałem ten skrypt, i z przykrością stwierdzam, że on nie dodaje umiejętności drugorzędnych, lecz je usuwa. Co jest w nim nie tak? Próbowałem dwa razy. Standardowo bohater na starcie ma dwie umiejętności. Więc skrypt taki powinien (według mnie) usuwać poprzednie i dodawać nowe. Za usuwanie odpowiedzialne są dwie przedostatnie linijki, a za dodawanie ostatnia. Oto skrypt na samo dodawanie: ZVSE !?PI; !!HEnr_bohatera:Snr_umiejętności1/poziom Snr_umiejętności2/poziom; Tak trudno zmodyfikować skrypt do własnych potrzeb? |
strona: 1 - 2 - 3 ... 31 - 32 - 33 ... 81 - 82 - 83 |
temat: [WoG, ERA] Skrypty ERM | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel