Witaj Nieznajomy!
|
temat: Heroes III: Day of Reckoning komnata: Niebiańska Kuźnia (WoG, HotA, VCMI) |
wróć do komnaty |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 | |
Dydzio |
Zachari: Hirosy 4 VCMI port, when? Fajnie by było ale raczej nigdy biorąc pod uwagę to że tak jak linuxa można projekt rozwijać w nieskonczoność - gdyby zebrać do kupy 10+ programistów i mieć spore pokrycie na potrzeby to można by się znowu zastanowić. Przy obecnej sytuacji lepiej robić "jedno a dobrze". |
Dydzio |
Lets keep this topic mostly DoR related, there is separate one that exists for VCMI. Anyway a lot of work would be needed to account for different rendering and game mechanics in H4 etc. VCMI engine is made with H3 in mind not very pure/universal like OpenGothic engine or some other open source project has. Some improvements from last year made it less intertwined with h3-specific stuff but still a lot of work would be needed to tailor it to H4. |
Nephretes |
Dydzio: Lets keep this topic mostly DoR related, there is separate one that exists for VCMI *Continues talking about VCMI in DoR thread across all forums* 😂 |
planetavril |
Nefreti, what the hell are you talking about?I only mentioned it here |
Major Disaster |
Te 3 miasto do H3 DoR to chyba miasto Hinduskie ??? |
Andruids |
oro: Te 3 miasto do H3 DoR to chyba miasto Hinduskie ??? W sensie to fioletowe? Czemu tak uważasz? |
zeryss |
The city is underground and closer to this |
Major Disaster |
Ten Zamek widoczny na zdjęciu przypomina hinduskie świątynie: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%8F_I#/media/%D0%A4%D0%B0%D0%B9%D0%BB:Hampi,_Hazararama_Temple_(6338545206).jpg albo Buddyjską https://pl.123rf.com/photo_44456506_%C5%9Bwi%C4%85tynia-htilominlo-bagan-birma-%C5%9Bwi%C4%85tynia-htilominlo-to-%C5%9Bwi%C4%85tynia-buddyjska-zbudowana-za-panowania-.html Tylko pomalowane na czarno |
Andruids |
Teraz jak o tym wspomniałeś, piętrowa konstrukcja zamku przywodzi odrobinę na myśl świątynię Angkor Wat w Kambodży... |
edeksumo |
Nie wiem czy temat był poruszany, ale czy będzie możliwość wyłączenia np. Forge? |
Zachari |
Będzie taka możliwość, Forge jak i elementy z nim związane będą jedynym możliwym do wyłączenia kontentem w DoRze |
edeksumo |
Uff |
Fangorn54 |
Nie znam "zwyczajów" twórców DoRu i czy trzymają się tej samej polityki, co HotA Crew, zatem zapytam: czy jest ustalona przybliżona data wydania? Jeżeli nie, to czy raczej mamy poczekać kilka lat, czy kilka miesięcy? |
Kammer |
Jest ustalona: kiedy będzie gotowe i będziemy zadowoleni z jakości. Podawanie sztywnej daty często się nie sprawdza. |
Fangorn54 |
No to czekamy! Zobaczymy jeszcze (mam nadzieję), jak się będzie prezentował mod pod względem jakości wykonania (szczególnie w stosunku do Hoty), jednak już teraz chciałbym powiedzieć, że drużyna DoRa odwaliła kawał dobrej roboty pod względem klimatu. Każda z pokazanych frakcji ma swój wyraźny i niepowtarzalny klimat, który przy tym wydaje się komponować z klimatem podstawowej gry. Niezwykle cieszą dwa nowe tereny, z tego jeden czysto podziemny, a także oblodzone góry. Co do jednostek się nie wypowiadam, pewnie będą jeszcze szlifowane, a i nie chcę sobie za dużo spojlerować. Tyle ode mnie jak na razie. |
traümatanzer |
A ja mam nastepujace pytania? 1. Czy jest rozwazane dodanie nowych poziomow umiejetnosci? Cos w stylu ACM Perry-ego? 2. Czy jest rozwazane dodanie nowych umiejetnoscu? 3. Czy jest rozwazane dodanie nowych czarow? 4. Czy sa w planach jakies pomysly zaczerpniete z WOGa? np dowodcy? 5. Czy DOR mozna traktowac jako duchowy spadkobierca Two Island mod? Dzieki za odpowiedzi. |
FirePaladin |
1. No 2. Yes 3. Yes 4. Not really 5. Not quite. DoR in itself is not really related to the Two Island Mod, and the Palace town, which is just a part of the mod, is based on a 2004 town concept by Cepheus. There might be some overlap for one reason or another, and some people in the team have been related to the Two Island Mod, but that's about it. If you're referring to the ironic context of Palace and some DoR members in the Polish community, then you could say that, although it can be a bit misleading - the Two Island Mod was hardly used as a source of inspiration, and it wasn't mentioned more than like 5 times inside the team. You're welcome! |
strona: 1 - 2 - 3 ... 21 - 22 - 23 |
temat: Heroes III: Day of Reckoning | wróć do komnaty |
powered by phpQui
beware of the two-headed weasel