Kwasowa Grota Heroes VIIMight & Magic XHeroes III - Board GameHorn of the AbyssHistoria Światów MMSkarbiecCzat
Cmentarz jest opustoszały
Witaj Nieznajomy!
zaloguj się    załóż konto
Sala Bohaterów  (Heroes I - IV)temat: [H3] The Forge
komnata: Sala Bohaterów (Heroes I - IV)
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14

Andruids PW
16 lipca 2023, 01:49
Matt Ferrari, you magnificent bastard XD

Fandor PW
16 lipca 2023, 10:05
Uhm czy w tych materiałach które znalazłeś Greg wspomina jak konkretnie miał Conflux wyglądać w czasie gdy był planowany jako kolejne miasto po Forge?

Czy wiemy coś więcej o koncepcji Clockwork Town?

Nie wiem, czy ekran i budynki są z recyklingu, czy częściowo z recyklingu częściowo np. już z nowego miasta, natomiast jestem pewny, że większość elementów ekranu miasta musiała być gotowa wcześniej, czy to w formie siedlisk na mapie przygody czy właśnie jako odrzucone budynki innych miast lub budynki do miasta do kolejnego dodatku.

Bajan PW
16 lipca 2023, 10:20
Jestem niemiłosiernie zmęczony już Forge, które wałkowane przez 20 lat jako "ta wielka ciekawostka, o której na pewno nie wiesz", przemiemielona już setką dyskusji i kilkoma fanowskimi podejściami wywołuje u mnie już zmęczenie życiem. W skrócie: wolałbym inne miasta i Forge raczej bym tylko odbębnił skoro już trzeba w ramach tego dodatku. MDT wydało już raz Kuźnię. Jak dużo materiałów z Forge z VCMI zostanie wykorzystane w DoR, a co za tym idzie jak mocno macie ułatwiony proces twórczy?

Pomijając to małe marudzenie - DoR jak zawsze z RIGCZEM. Klasa.

Warmonger PW
16 lipca 2023, 10:30
^Mam podobne odczucia, jak Bajan.

Widać taka natura człowieka. Ludzie wolą wzdychać za czymś, czego nigdy nie było i nie będzie, albo czekać na wyidealizowane miasto marzeń, które być może pojawi się w jakiejś nieokreślonej przyszłości.
A te wersje Forge, które już istnieją i są grywalne, jakoś ich nie pociągają.

Bajan PW
16 lipca 2023, 11:19
Tak w zasadzie zaszła omyłka - post miał trafić do tematu o DoR, mając za główny cel wywołanie odpowiedzi Tritha. Przepraszam, proszę o przeniesienie.

uhm PW
16 lipca 2023, 11:43
Ale to Wy dzwonicie -.- Ostatnia strona dyskusji była głównie o Confluxie i jednostkach neutralnych. Poza tym DoR jest w trakcie tworzenia Forge, które jakościowo może dorównać dziełom NWC - to chyba nic dziwnego, że w temacie "H3: The Forge" pojawią się jakieś ciekawostki, o których nie każdy mógł słyszeć, ja już nawet o wielu zapomniałem po tylu latach i odkrywam je teraz na nowo >.<. Wybaczcie też, ale obecne inkarnacje Kuźni pozostawiają wiele do życzenia, nawet całkiem fajne Heavenly Forge wygląda tylko jak rozgrzewka przed czymś wielkim, a wierzę że autorzy są też w DoR i nie powiedzieli ostatniego słowa. I wybacz podwójnie Warmonger, VCMI ma gigantyczny potencjał, jednak zdecydowanie wolę mody, które są spójne z oryginalnym H3, HoTA niestety postawiła poprzeczkę wysoko, dlatego wszyscy jarają się DoR. W VCMI strasznie mi się podobają dzieła Andruta i to chyba tyle. (Edit: jeszcze Tides of War wygląda bardzo przyzwoicie, ale nie grałem jak dotąd).

Koniec offtopu, @Górski, Fulton podzielił się pierwotną fabułą AB sprzed usunięcia Forge i nie jest ona zbytnio odkrywcza; pozostałe kampanie przeszły tylko kosmetyczne zmiany.

1. Żołnierze Deyji z „dziwnym wyposażeniem” najeżdżają północną granicę Erathii. Katarzyna rusza z forpocztą, aby ich powstrzymać.

2. Gelu bierze udział w wojnie partyzanckiej na granicy Deyji i Erathii.

3. Roland prowadzi główne siły, aby wesprzeć i wzmocnić pozycję Katarzyny.

4. Gelu ma za zadanie zlokalizować elementy potrzebne do skonstruowania Ostrza Armagedonu.

5. Gelu ma za zadanie znaleźć Wielkiego Kowala, który wykona Ostrze Armagedonu.

6. Gelu, Katarzyna i Roland podejmują próbę zniszczenia Niebiańskiej Kuźni

Miał być kończący film, w którym Gelu wbija Ostrze Armagedonu w Niebiańską Kuźnię, tworząc falę uderzeniową niszczącą tylko miasta i wojska Kuźni, pozostawiając ziemię i jej mieszkańców oczyszczoną z jej wpływów.

Były dodatkowe misje z udziałem bohatera Kuźni (aby gracze mogli doświadczyć rozgrywki z Forge).

Gelu i Katarzyna mieli być spokrewnieni, nie bez powodu oboje mają rude włosy.

@Fandor na etapie Forge Conflux miał być po prostu miastem żywiołów, nie było jeszcze żadnej koncepcji.

Greg nie wspomina o Clockwork Town nic ponadto, że był to pomysł jego współpracowników, który odrzucił. Może to miało być to miasto zegarów, o którym mówił Górski?

Edit: @Bajan sorry, nie zauważyłem Twojej odpowiedzi, myślałem że piszesz w tym temacie; teraz kiedy wysłałem post, już mi się nie chce go zmieniać xp

Droopy PW
16 lipca 2023, 11:49
Zdecydowanie zgadzam sie z uhm jedyna grywala fajna wersja Forge jaka powstała i podwzględem jakości jest od MDT w wersji 1.4 a reszta niezbyt trzyma się spójności graficznej i to że jest na VCMI dlatego też całym serduszkiem jestem za DoR i wydanie tego jaki orginalne fajnie zrobione miasto a wiem że drużyna da radę.


Propos zarysu fabularnego właśnie strzelcy którzy posiadają te łuki duże mieli odegrać dużą role jako tacy assasyni przeciw Forge taki był zamysł przynajmniej jako ta elita Gelu.

Ciekawi mnie jacy potencjalni bohaterowie mieli pojawić się w Forge oprócz Kastora

Dydzio PW
16 lipca 2023, 12:06
@Droopy sorry, ale nie zgadzam się że "bycie na VCMI" jest wadą, szczególnie że VCMI docelowo ma być "ultimate" silnikiem H3 i bazą pod robienie modów która zmiata oryginalny .exe H3 totalnie z planszy. Wersja 1.2 przyniosła znaczący progres - zachęcam w wolnym czasie obadać jeżeli nie było instalowane (albo poczekać parę tygodni na 1.3 bo wyjdzie niedługo). Bazując na ruchu wokół community VCMI pojawia się już pewna grupa ludzi, dla których VCMI jest lepsze do grania od H3 z HD modem, i liczę na to że kolejne release poprawią ten trend.

Jak wyjdzie kolejna wersja jestem autentycznie bardzo ciekawy jakie będą główne zarzuty wobec VCMI.

uhm PW
18 lipca 2023, 22:34
Łapcie miśki, prezent od Maestro :DD

Od 3 minuty 2 utwory które maestro udostępnił Heavenly Forge Team. 00:00 też ma punkty wspólne z utworem numer 2.

Bardzo klimatyczne, kojarzy mi się z Falloutowymi pustkowiami...


To jest intrygujące.

Przy okazji wydłubałem Conflux na etapie prac nad AB z inaczej położoną stocznią, tą, o której myślałem, że jest placeholderem z H2 (nie jest :P):

I dla porównania finalny ekran Wrót:



Aenain, jakim cudem się przez te wszystkie lata nie zorientowałem xp


@Dydzio Zamierzam chociaż jedną mapę w turnieju PAH rozegrać i na pewno dam znać ;) Póki co brakuje mi po prostu w VCMI pełnokrwistych miast, abym miał tak po prostu porzucić HoTĘ :P

FirePaladin PW
15 stycznia, 22:26
Po raz pierwszy wychodzę poza sekcję moddingu.
Motyw miasta Forge nigdy nie został stworzony w czasach NWC, więc nie oczekuj, że znajdziesz cokolwiek w tym zakresie (tak, słuchałem muzyki, do której link podałeś i przepraszam za rozczarowanie). Podobnie, jako osoba mająca dostęp do wspomnianych materiałów, jedynym publicznie nieznanym/niewidzianym materiałem Forge (z NWC), który mogłem znaleźć w Internecie, było kilka wzmianek o bohaterze kampanii Forge (który nie był Kastore, ale zupełnie nową postacią). Parę rzeczy przemknęło też oczywiście w wywiadach wideo z byłymi członkami NWC, którzy współtworzyli DoR, ale niewiele (i te same informacje o protagoniście się tam pojawiają).
Mogę też stwierdzić, że żadne z wydanych miast Forge nie oddaje tak naprawdę tego, czym miała być frakcja Forge i wszystkie są wizualnie i koncepcyjnie odległe od wizji miasta, w różnym stopniu.

Kastore PW
15 stycznia, 22:37
To czym miała być frakcja Forge? Zostawiłeś nas na cliffhangerze.

Xfing PW
16 stycznia, 00:25
Czym miał być Forge to akurat żaden sekret.
- Potężne jednostki
- Mimo swojej siły zbyt drogie (nieproporcjonalna premia za moc)
- Niski growth

Póki co nikt, kto brał się za to miasto nie zaprojektował go w ten sposób.

uhm PW
16 stycznia, 00:57
@FirePaladin Nie musisz mnie przepraszać za rozczarowanie, ja tylko zbieram rozrzucone po internecie skrawki historii, mnie one jarają, choć oczywiście wyobraźnia podsuwa, że mogłyby być lepsze ;). Obiektywnie jest to muzyka skomponowana przez Paula Romero i wedle jego słów (które mamy z drugiej ręki :P ) była ona w jakiś sposób powiązana z tworzeniem Forge. Czy jest tam motyw Forge, czy też w ogóle jest tam motyw który miał trafić do gry, tego nie wiem, ale maestro właśnie niedawno popełnił rozczarowujący motyw do Factory, więc być może właśnie wysłuchałeś wczesnej wersji Forge theme, której członkowie NWC teamu po prostu mieli nie poznać... Chcę wierzyć.

Dla mnie Opus Magnum pozostanie Forge w wersji steampunkowej "szkło i mosiądz", Art Deco i Juliusz Verne. Nie mam pojęcia jak mógł by taki ekran miasta wyglądać :p ale na pewno był Piękny :) Może gdyby HoTA crew nie poszła w stronę kowbojów...

Andruids PW
16 stycznia, 02:02
uhm:
maestro właśnie niedawno popełnił rozczarowujący motyw do Factory



Chyba chodzi o ten kawałek. Czym by on nie był, niesamowicie bawi mnie fakt, że jego nazwa, to "RomeroBolero".

Xfing:
Póki co nikt, kto brał się za to miasto nie zaprojektował go w ten sposób.
Ok, czyli udajemy, że mnie nie ma.

uhm PW
16 stycznia, 11:36
Potwierdzam, AndruFordż jest dla mnie najbardziej fordżowe ze wszystkich Fordż, wybrał z dostępnych miast to co miały najlepszego. No i to miażdżenie jednym robotem 100 kawalerzystów, aaaach...

@Andruids mnie zaś najbardziej bawi, że w tle lecą materiały promocyjne "Godherja", do którego stworzył jeden utwór, wymieszane z DoR xP I jak tu nie kochać Paula.

AmiDaDeer PW
16 stycznia, 11:36
Uhm:
maestro właśnie niedawno popełnił rozczarowujący motyw do Factory
Nie tak niedawno, bo w marcu 2022, ale tak, popełnił utwór, który ostatecznie został wykorzystany jako motyw kampanijny. Poniżej można odsłuchać całość:



I prawdę powiedziawszy jako motyw kampanijny sprawdza się bardzo dobrze. Możliwe zresztą że Paul właśnie tak zrozumiał polecenie "Motyw do miasta" - jako motyw fabularny, a nie jako tło dla gameplayu.

FirePaladin PW
16 stycznia, 15:40
@Xfing

Chodziło mi bardziej o atmosferę wizualną i tak dalej. Żadne Forge tak naprawdę tego nie oddaje.


@uhm

Czy to lepiej czy gorzej, nie mówię tu w trybie przypuszczającym. Ale powiedzieć więcej to już by było za dużo.

A osobiście jestem fanem frakcji steampunkowej z elementami art deco, która powinna pasować do settingu fantasy. Ale to już zupełnie inny temat.

uhm PW
16 stycznia, 20:36
@AmiDaDeer Dzięki wielkie. Brzmi dużo lepiej niż myślałem. Romero pewnie faktycznie nie dogadał się z Docentem, jaki utwór ma skomponować, ale i tak bardziej mi on leży niż finałowa wariacja Factory - jest spójniejszy, nie zmienia tak agresywnie nastroju. Szkoda tylko że druga połowa to już tylko ambient.

@FirePaladin

AmiDaDeer PW
17 stycznia, 11:33
Uhm:
Romero pewnie faktycznie nie dogadał się z Docentem, jaki utwór ma skomponować
Poprawka: Paul został zapytany o skomponowanie utworu dla HotA Crew już po śmierci Docenta.

Major Disaster PW
20 stycznia, 01:02
Zobaczcie na kampanie Atagarich w hota_cmped w nowym factoryjnym Hota.
Jest tam ze 32 mapy na całym antagarichu.
Albo mi się wydaje albo kampania Froge będzie właśnie na 30 mapach.
Czyli Forge już jest gotowe, tylko jeszcze kampania nie jest
gotowa bo to aż 32 mapy.
I prawdopodobnie będzie to oficjalne zakończenie serii Heroes III.
Forge zapobiegnie Rozliczeniu i na koniec kampanii zdobędzie cały Antagarich i założy nową
Cyberpunkową Atlantydę, zacznie się cywiliazcja współczesna. Potem jak wiemy Bogowie i Smoki chciały odbić Atagarich ale ostatecznie zostali pokonani w Raganoku.
I zaczęła się cywlizacja tylko Ludzka (Od Renesansu).
strona: 1 - 2 - 3 ... 12 - 13 - 14
temat: [H3] The Forge

powered by phpQui
beware of the two-headed weasel